Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Cyfrowy Polsat Internet opinie

Ocena na podstawie 2549 opinii

1.51 / 5

  • Niezawodność
    1.34
  • Obsługa klienta
    1.51
  • Cena
    1.77
  • Parametry
    1.38
  • Cena/Jakość
    1.43
  • Oferta
    1.38

Dodaj własną opinię »

Zobacz opinie o Telewizji Cyfrowy Polsat
Sortuj wg: daty | oceny
  • ~xxx / 2015-01-01 18:27
    Ocena: 2.50 / 5
    Internet z początku działał dobrze, mimo, że prędkość nie osiągała 150mb/s, ale można było się nacieszyć stałą prędkością ok. 80mb/s. Po uplywie limitu działało tak jak w umowie - 25 mb/s.

    Odkąd spadł śnieg internet nie osiąga nawet prędkości 1mb. Szkoda gadać...
    ZaletyW bezchmurne, pogodne dni działa jak należy.
    WadyW złych warunkach atmosferycznych internet ma prędkość poniżej 1mb/s
    3 miesiące
  • ~zawiedziony usługą LTE internet / 2018-05-18 23:27
    Ocena: 2.50 / 5
    Witam. Więc tak, CP/Plus mają nie limitowany internet bez spadku prędkości według zapewnień na infolinii sprzedaży a w rzeczywistości dostajesz pakiet 50GB z pełną prędkością BTS, pózniej 100GB z 20Mb/s na Up 7Mb/s w dobrym BTSie, bo uwierz że CP/plus potrafi wcześniej założyć kaganiec nawet po 50GB da Ci prędkość 5Mb/s na Up 2Mb/s a po tym masz już tylko 0,5Mb/s na Up 0,08Mb/s (internet nie do użytku) i analogicznie do wyższych pakietów. Sławny FUP to oszustwo, jest to zabezpieczenie operatora przed stratą ilości GB na BTSach (piniądz musi się zgadzać) a nie przed równym dzieleniem transferu sieci dla użytkowników w BTSie(tylko w 5% FUP spełnia zapezieczenie przed havy users). Pamiętaj, że FUP to algorytm który nie pozwoli pobrać Ci więcej danych jaką przewidział "analityk" sieci czy też konkretnych BTSów w danym mięsiącu etc. Jeśli domagasz się o swoje to zapomnij bo wytrą Ci twarz FUPem.
    Zaletymają bardzo dobry potencjał w świadczeniu usługi internet lecz są chciwi na GB danych (piniądz musi się zgadzać)
    Wadyinternet bez limitu z limitem prędkości i nie trzeba być po studiach że wiaże sie to z limitem również danych, nie jasna umowa i upośledzony system FUP
    MiejscowośćRzeczpospolita polska, cały kraj
  • ~Zbigniew / 2022-10-22 11:11
    Ocena: 2.50 / 5
    Kiedy zaproponują wymiane sprzetu jest problem albo go nie mają albo czeka się dlugo..
    MiejscowośćLipowo
  • ~ZBYCHO / 2018-07-25 15:55
    Ocena: 2.50 / 5
    zawiodłem się. Szumne zapowiedzi i reklamy
    A TU KATASTROFA
    ZaletyBRAK
    WadyBRAK MOŻNOŚCI UZYSKANIA JAKICHKOLWIEK INFORMACJI OD OPERATORA
    JAK I W PUNKTACH. NIE WIADOMO NIC O OPŁATACH ŻADNEJ INFORMACJI
    MiejscowośćKOSZALIN
  • ~Zwyczajnie okantowana... / 2016-08-04 10:46
    Ocena: 2.50 / 5
    Kiedyś było OK. Internet działał fajnie, do czasu kiedy dałam się namówić na zmianę "na lepszy". Nie wchodzę na żadne filmiki, nie mam kont na żadnych portalach, nie wysyłam, nie oglądam, nie ściągam filmów ani zdjęć. Jedynie zakupy, przelewy, czasem poczta, przegląd wiadomości krajowych i zagranicznych. Po "poprawce" po kilku dniach użytkowania wiadomość "przekroczyłeś limit". Porażka. Miesiąc przed zakończeniem umowy złożyłam rezygnację. Pocztą, niestety - poleconym, ale bez potwierdzenia odbioru. Szkoda. NIE OTRZYMALI. NIE ZNALEŹLI po kwitku poleconym. Zmienili umowę na czas nieokreślony, czyli wypowiedzenie - trzy miesiące. Znów złożyłam. Zapłaciłam z góry za kwartał. Należy zdać sprzęt. Niosę do punktu i co słyszę? To nie ten sprzęt. No jasne! Latałam po świecie i szukałam innego zamiast zdać zalegający? Jakaś paranoja! Do zapłaty kilka stówek. Na koniec wisienka - "dopatrzyli" braku opłat za rzekomo zamówiony pakiet sportowy! Ja NIE ZNOSZĘ sportu! Nic nie zamawiałam. I nie mógł tego zrobić nikt inny w domu, jak mi wmawiano,bo jestem sama! Zwykłe złodziejstwo. Obecnie jestem w najstarszej polskiej firmie (pomimo zmiany nazwy na owocową) i nie narzekam. W punkcie mamy super obsługę. Czego nie mogę załatwić z kimś na końcu kabla, załatwiam tam. I nikt mnie nie okrada ani nie zwraca i nie przeksięgowuje nadpłat przez 90 dni. Bo tyle potrzebuje Polsat na przeniesienie nadpłaty z internetu na konto opłat za satelitę, w ramach własnych kont...
  • ~Bartosz / 2017-09-29 21:50
    Ocena: 2.33 / 5
    To jest jakieś... nieporozumienie. Ping wogóle nie schodzi poniżej 500 ms. 100 kb/s przy pobieraniu to rzadkość. Nie polecam.
    ZaletyBrak.
    Wadyhttp://www.speedtest.pl/test/158420993
  • ~bez polsatu / 2018-10-16 18:02
    Ocena: 2.33 / 5
    wysyłam obraz ze SpeedTest: Download - 0,52 Mbps,

    Upload - 0,15 Mbps, Ping - 986 ms i w odpowiedzi dostaję. "Szanowny Panie Uprzejmie informujemy, że przesłany mail nie pozwala określić jasno Pana intencji. Dlatego też prosimy o sprecyzowanie treści zgłoszenia." Jawna kpina z klienta, czy robienie z niego idioty? zresztą na jedno wychodzi - beznadziejny operator, świadczący usługi tragicznej jakości.
    Zaletybrak
    Wadybeznadziejny internet
    słaba oferta programowa
    tragiczne dekodery
    MiejscowośćGdańsk
  • ~GraceeK / 2016-05-14 14:30
    Ocena: 2.33 / 5
    Wziąłem internet z cyfrowego polsatu na tygodniową próbę. Mieszkam od nadajnika około 300 m i zasięg jest nie mal 100 procentowy. Przed wykorzystaniem 40 GB "limitu" prędkość pobierania była bardzo niestabilna (2 - 15 mb/s w dzień /// 20-30 mb/s w nocy). Pingi są niskie (30-80 ms z serwerami w Polsce). Po wykorzystaniu "limitu" 40 GB prędkość była o wiele bardziej niestabilna niż w limicie, skoki prędkości pobierania były na poziomie 300 Kb do 8 mb/s. Po przekroczeniu granicy 80 GB transferu prędkość pobierania utrzymuje się na poziomie 1-5 mb/s, a wysyłania 5-20 mb/s. Wniosek: Jak ktoś chce internet do przeglądania stron internetowy i oglądania youtube przez 3h na dzień to niech bierze. Osobie, która dużo pobiera lub gra w gry online odradzam tą ofertę.
    Zalety+ Wysoka prędkość (gdy nie przekroczyło się progu transferu), + W miarę niskie pingi, + Łatwa i szybka instalacja.
    Wady- Niestabilna prędkość, - Wyższa prędkość wysyłania niż pobierania (w końcu my jesteśmy klientem a nie hostem), - Czasami router sam z siebie resetuje ustawienia sieci bezprzewodowej (w moim przypadku ustawił mi sieć bezprzewodową bez hasła).
    300m od nadajnika /// Kilka złotych na okres wypożyczenia
  • ~Jacek / 2020-04-03 19:41
    Ocena: 2.33 / 5
    Dramat internetu. nawet nie mogę się zalogować na stronę plus online. ping 730. pobieranie 0,38 Mbps. na infolinii mówią, że nic nie mogą zrobić bo serwer jest obciążony. DDDRRRAAMMMAAATTTT. co do obsługi to faktycznie na 5. starają się .niestety to za mało. trzeba poszukać innego operatora. teraz pytanie JAKIEGO? Pozdrawiam i życzę zdrowia.
    ZaletyKiedyś było szybciej. Ale to było dawno.
    WadyJak w opisie
    MiejscowośćKamień Pomorski
  • ~Karol / 2018-09-17 07:21
    Ocena: 2.33 / 5
    Wszystko pięknie i ładnie przy podpisywaniu umowy, ale po korzystaniu od dwóch lat z pakietu SmartDom Telewizja + Internet + Telefon właśnie kończy mi się umowa na internet. Usłyszałem na infolinii, że w momencie gdy wypowiem umowę na internet to stracę rabaty na resztę usług. Moim zdaniem jest to karygodne i niedopuszczalne i jest to zwykłe naciąganie klienta na przedłużenie oferty. Sprawa trafi do UKiK.
    Jeszcze tylko rok i podziękuję dla CP. Nie polecam, mają drogo a internet LTE po przekroczeniu limitu - prędkość mocno spada. Wielka mi oferta ja za telewizję z internetem LTE 70Gb płacę 110zł. Obecnie na rynku pojawiła się Vectra która oferuje 150Mb/s z telewizją 87 kanałami HD za 59zł. Odpowiedź już znacie.
    Zaletydziałająca telewizja ale czy to plus bo ja za to płacę, nocny transfer LTE
    Wadydrogo na tle konkurencji nawet z pakietem SmartDom, LTE prędkość drakońsko spada w godzinach wieczornych zwłaszcza w weekendy, wzrost abonamentu na usługi SmartDom w przypadku zakończenia jakieś usługi w ramach pakietu - o zgrozo
    MiejscowośćBraniewo
  • ~S / 2017-01-04 12:20
    Ocena: 2.33 / 5
    Cyfrowy polsat ma jedynie na celu jak największy wyzysk klienta. Jak łowią nowego to wszystko jest pięknie. A potem jak usterka u nich to wmawiają że czasza anteny sie przesunęła i że sobie sama ją muszę ustawić. I tu żenada w wiedzy konsultantów - zalecili wejść na dach i na oko poszukać sygnału - buahahah. ( bo przecież CPolsat nie ma serwisantów, i w momencie zakupu TV każdy sobie sam dba o czaszę i konwerter, nawet jakby były zamocowane na dachu 20o piętrowego wieżowca). Za kilkudniowe braki w TV, bo jest super zależna od pogody mimo lokalizacji w centrum Łodzi zero jakichkolwiek upustów.
    Zaletybrak
    Wadyodbiera dobrze przez 1/3 roku. W sezonie zimowym zaleca się zakup anteny naziemnej. A płacić trzeba za cały rok.
  • ~Skiper / 2015-09-30 14:30
    Ocena: 2.33 / 5
    Nie dopowiadają prawdy miał być internet 75GB a dali 25 na dzień i 50GB na noc o tym konsultant nie wspomniał.
    ZaletyBrak
    WadyOszukują pzry podpisywaniu umowy
    1 miesiąc
  • ~- / 2023-03-19 20:03
    Ocena: 2.25 / 5
    Internet LTE 90 GB. Przed wykorzystaniem limitu jak i po prędkość to około 0,10 Mb/s. Jednym słowem tragedia.
    ZaletyBrak
    WadyPrędkość Internetu
    Przesyłają rachunki pomimo tego ze usługa prawie nie działa
  • ~Adam / 2014-04-13 23:53
    Ocena: 2.25 / 5
    Jeśli ktoś korzysta dużo z internetu, ściąga filmy, muzykę z you tuba nie polecam, ponieważ to jest internet limitowany. Transfer znika błyskawicznie i człowiek po 3 dniach zostaje odcięty niestety od internetu, można oczywiście dokupić i doładować swój limit ale to wtedy robi się z tego droga zabawa.Dla tych którzy mają dostęp i możliwość założenia stałego łącza kablowego nie polecam internetu w cyfrowym polsacie, ja odliczam miesiące do końca umowy i rezygnuję z tego gówna.
    Zaletybezprzewodowy
    Wadydrogi, szybko znikający transfer, limit danych
    mam go 2 miesiące, cena 39,90 zł
  • ~Agata Kośniak / 2013-05-26 15:33
    Ocena: 2.25 / 5
    Na początku był ok. nie różnił się od innych. Potem zacął się zawieszać. Teraz się rozłancza i wogle nie działa.Tą opinie pisze już prawie 20 min. NNNIIIEEE POLECAM
    Zaletyszybko się włancza
    Wadywolny, rozłancza się sam, wolny
    mam 1 rok, kupiłem za jakieś 60zł
  • ~Ana / 2018-07-28 21:30
    Ocena: 2.25 / 5
    Internet chodzi bardzo wolno,nie da sie nic obejrzec, zaladowac strony. Na pewno nie przedłużę umowy, a jesli nic sie nie zmieni, to zglosze sprawe do rzecznika praw konsumentów i UOKIK. Tragedia.
    MiejscowośćPułtusk
  • ~andres123 / 2016-04-03 00:27
    Ocena: 2.25 / 5
    Przy poprzedniej umowie nie miałem LTE a szybkość internetu była około cztery razy większa, obecnie ciągle zrywa połączenie a przy nowym modemie i ruterze miało być tak pięknie.Pobieranie około 10 Mbs poprzednio dochodziło nawet do 40Mbs
    ZaletyBezprzewodowy
    WadyDuże obietnice rzeczywistość mierna
  • ~Andrzej / 2020-04-05 19:53
    Ocena: 2.25 / 5
    Do czasu wystąpienia pandemi nie miałem większych zastrzeżeń. Niestety z czasem przybycia koronowirusa wszystko się zmieniło w życiu ludzi i w dostawach internetu. Dotychczas 45GB na miesiąc wystarczało na wszystko: strony www, youtube, netflix, gry online itd i tu mówię wystarczało. Teraz nagle olość danych do wykorzystania znika w mgnieniu oka. W marcu się zdziwiłem że pakiet się skończył myślę ok lekcje online mogło pójść. Dokupiłem 20 GB z przeznaczeniem tylko i wyłącznie dla dziecka do nauki. 4dni i internetu nie ma. Co najśmieszjiejsze lekcje to tylko maile i pliki pdf i word zwrotne do nauczycieli. Na infolini usłyszałem że musiałem wykorzystać. No ok miech im będzie. Założyłem więc wszedzie liczniki danych przychodzących i wychodzących. Nowy pakiet 45GB ważny od 01.04.2020 do dnia 05.04.2020 wykorzystano niby 29,30GB a na licznikach razem niecałe 3GB. Na infolini twierdzą dalej źe karta sim tyle pobrala. Pytam się jakim códem ?? Wygląda mi to na celowe zawyżoni poboru danych w związku z znaczną większą aktywnością ludzi w sieci. 21 miesiące nie miałem zastrzeżeń ale ostatnie dwa to skandal. Dobrze że umowa się kończy.
    ZaletyStabilność łącza
    WadySzybkość, ilość danych GB co do ceny oraz ostatnio wedle mnie naciąganie klientów.
    MiejscowośćBiałopole
  • ~ania / 2015-09-24 07:11
    Ocena: 2.25 / 5
    mam internet z C.P2 lata teraz w grudniu konczy mi sie umowa w sierpniu zadzwonili mialam wziasc tableta ale tak mnie skolowal konsultant wzielam router modem i zewnetrzna antene kurierr na drugi dzien przywiozl ale wczesniej zadzwonil wzielam podpisalam na drugi dzien zalowalam zadzwonilam do C.P tam mowi gosc napisze pani odstapienie od warunkow umowy z mety to zrobilam poleconym wyslalam nie kazali oddawac modemu routera i anteny takze szybko to poszlo ze ta nowa umowa nie weszla w zycie zostalam na starej ale rachunek przyszedl juz wiekszy na te nowa umowe zadzwonilam zglosilam za 4 dni pismo wyslali ze anuluja nowa kwote takze bez problemu to zalatwilam fakt ze jeden konsultant kaze odeslac sprzet a drugi mowi sprzet moze zostac u pani poprostu siedza tam osoby ktore maja wiedze znaja procedury a drudzy nie zalezy na kogo trafisz korzystam z internetu na telefonie przez VI-FI i tez mi ucieka ten internet mam mieszane uczucia
    Wadywylacza sie co jakis czas
    2 lata za 1 zl
  • ~Anonimowy / 2021-04-08 11:17
    Ocena: 2.25 / 5
    Podczas gry traci zasięgu mam anteny wzmacniające podczas rozmów np na messengerze będą oddaleni kd siebie o 4km nje możemy się zrozumieć ponieważ są potężne lagi
    ZaletyCena
    WadyWszystko
    MiejscowośćCo cię to obchodzi stalkerze
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4393
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3491
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3198
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2549
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2229
T-Mobile Internet
Ocena: 1.87, ilość opinii: 2070
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4398
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3865
Plus
Ocena: 1.44, ilość opinii: 2898
T-Mobile
Ocena: 1.58, ilość opinii: 2517
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 1999
Mobile Vikings
Ocena: 4.58, ilość opinii: 1224