Zobacz opinie o Telewizji Cyfrowy Polsat
strona 13 z 128
- « poprzednia
- 1 ...
- 11
- 12
- 13
- 14
- 15
- nastepna »
-
~jebaccyfrowypolsat / 2021-03-11 09:53
nienawidze tego scierwa, jesli ktos mysli nad zakuoem tego gowna to kategorycznie odradzam chyba ze ma zbyt spokojne zycie i chce sie troche powkurwiac -
-
~jebacplusalol / 2021-03-06 10:50
nie polecam strasznie wolny przesył danych i co chwilę od jakiegoś czasu nie na internetu beznadzieja porównywalne do plusa ZaletyNie maWadyegzystencjaMiejscowośćStalowa Wola -
~abc / 2021-03-03 11:48
50kb/s, żałośni jesteście, nic sie nie da zrobić, zwłaszcza że te 50kb/s jest dzielone na wiele urządzeń, nigdy więcej, obyście zbankrutowali. ZaletyBrakWadyWszystkoMiejscowośćAlbigowa -
~Wrobel1109 / 2021-03-02 19:51
Router najlepszy w ofercie,warszawa,1km od nadajnika,prędkość na poziomie max 3mb/s srednio 0.6mb/s i w dodatku jakaś baba na infolini twierdzi ze wszystko ok no bo przecież w regulaminie jest napisane ze min predkośc jaką muszą zapewnić to 0.08mb/s.Żenada ZaletyBrakWadySame wadyMiejscowośćWarszawa -
~Zenon / 2021-02-28 20:00
Nie polecam internet do dupy .Niema internetu ,albo taki wolny strona otwiera się 10 minut .Naprawdę nie polecam ZaletyBrak zaletWadyBrak zasięgu a nawet internetu przez parę dniMiejscowośćJadwinin -
~Leonkowy650 / 2021-02-26 08:12
Od wczoraj mam tak ze mam nie stabilny interent grac sie nieda jak oglada youyuba to mam caly czas rozmazany ekran i mam wczytuje ZaletyDobry ale czasami słabyWadyWolny i jest do dupyMiejscowośćPoznań -
~Magda / 2021-02-24 17:12
Oszukują przy rozwiązywaniu umowy. Umowa rozwiązana na piśmie. Dekoder oddałam w terminie i kompletny na co mam potwierdzenie , a 3 miesiące później dostałam wezwanie do zapłaty kary umownej za niezwrócenie sprzętu w terminie. Oszuści i tyle. Wadywyłudzają pieniądze z pomocą firm windykacyjnych i sądówMiejscowośćCzęstochowa -
~Millenium_Falcon_ / 2021-02-23 18:57
Omijać szerokim łukiem, nic co mówią konsultanci nie jest prawdą a sam internet dno. ZaletyBrakWadySłaby transfer, obniżany bez podania przyczyn. Obsługa klienta leży i kwiczy.MiejscowośćDarnawa -
-
~DOMINIK / 2021-02-23 16:27
masakra z ta prędkością Internetu...cena nie jest adekwatna co to jest ze prędkość wczoraj była ok 10 dziś niecałe 5..
DRAMAT NIE POLECAMMiejscowośćGDANSK -
~miki / 2021-02-20 19:35
Internet rzadko w mieście działa w ciągu dnia. ZaletynocWadydzieńMiejscowośćNowy Dwór Mazowiecki -
~pakelus / 2021-02-20 15:09
limit nie starcza na nawet jedną grę, płaci sie a nie ma, prędkość to zawrotne 700kb/s a nadajnik jest 2km odemnie i sygnał lte odpiera a na dodatek miało być że w zasięgu nadajnika LTE po wyczerpaniu limitu internet dalej działa normalnie a działa jakieś 8kb/s, na dodatek router jest wykastrowany z opcji np QoS i innych, ODRADZAM KUPNO U PLUSA I CYFROWEGO POLSATU ZaletyZEROWadyWSZYSTKO, ROUTER WYKASTROWANY Z WSZYSTKICH OPCJI ZAAWANSOWANYCHMiejscowośćŁaganó -
~plusak / 2021-02-20 14:57
Internet kosztuje troche, u innego operatora znajdę taniej i lepiej a ten to w ogóle nie działa jakieś 500kb/s około ma :C WadyNIE DZIAŁA JAK NALEŻY OSZUKANEMiejscowośćŁaganów -
~Jurekk / 2021-02-18 15:18
Internet jest beznadziejny wolny ciagle się rozłącza ZaletyŻadneWadyWszystko -
~Adam / 2021-02-13 17:18
Jeżeli temperatura spadnie poniżej -4, net przestaje działać.
Jeżeli działa to LTE o prędkości 2MB :-). Śmiech w XXI wieku.ZaletyBrakWadyWrażliwy na temperatury minusowe.
Składanie reklamacji wymaga dużej wiedzy informatycznej. Zniechęca to użytkownika do składania reklamacji.
Fatalna jakość obsługi.
Fatalna prędkość łącza.
Bardzo zła jakość sprzętu.MiejscowośćStaszów -
~CyfrowyPossysa / 2021-02-12 17:02
Witam, z usług cyfrowego Polsatu korzystam nie długo i po jakości połączenia uważam że cofamy się do średniowiecza. Posiadam pakiet za ok.50zl w momencie zapłacenia za Internet kilka dni przed upływem terminu, w następnym miesiącu dostaje informacje że muszę zapłacić bo mam nieuregulowany rachunek. W ciągu roku dwukrotnie był zmieniany numer konta na jaki mam wysyłać przez co robi się bardzo syf i niedomowienia. O jakości i stabilności połączenia można tylko mówić w negatywach: słaby, niestabilny, zacina się, raz jest raz nie ma, w wypadku kiedy korzysta więcej niż 1 osoba to już nie ma o czym gadać. Najśmieszniejsze w tym wszystkim jest to że cyfrowy Polsat ma świadomość tego że daje usługę którą jest do niczego i każe sobie za to płacić. ZaletyZaletą można nazwać to że Internet jest dobry dla rodzin z dziećmi. A przez co? Przez to że gówniaki nie będą cały czas siedziały w telefonachWadySzkoda dnia na wypisywanie -
~Ano9988273 / 2021-02-12 01:04
Tragedia płacę 100 zł miesięcznie za 500Gb internetu, a internet działa jak się mu zachce co parę dni trzeba kontaktować się z biurem obsługi, aby załatwić problem gdzie dostajemy instrukcje jak to naprawić zresetować router co nie działa gdy internet odnowi się na nowy miesiąc 500Gb schodzi w tydzień co jest nie możliwe, ponieważ WiFi używam maks 3 godzinny dziennie absolutnie nie polecam pieniądze wyrzucone w błoto. WadyCena, prędkość (a raczej jej brak), zawodny.MiejscowośćŻywiec -
-
~Wiktor / 2021-02-08 15:32
Internet działa wolno i ma co chwile zwiechy, nie da się nic zrobić ZaletybrakWadywszystkoMiejscowośćPowidz -
~Jurek / 2021-02-08 12:32
Internet jest po prostu tragiczny nic nie chodzi ciagle się rozłącza a jak już jest to ma prędkość jak 10 lat temu ZaletyNicWadyWszystkoMiejscowośćKlucze -
~Rodo / 2021-02-07 12:53
Internet dział tylko 1 tydzień po 12 nawat jeżeli go się nie używa nie polecam mamy ten internet już z 10 lat i z miesiąca na miesiąc jest coraz gorszy nie morzna nawet odpalić mesengara i zdjęcia na fb się nie wczytują nie po to płacę za internet tyle samo co moi znajomi tylko tym się rużnimy że w moim przypadku nie działa nawet z anteną a oni mają bez anteny i bez limitu również ja płacę za limitowany i również bez anteny nie ZaletyObsługa bardzo dobra zawsze zapewniają że internet będzie lepszy i że jest bardzo dobryWadyNie morzna przełączyć na 3g nie morzna zmienić nic w ustawieniach rutera nic nie działa z dużo wad by wypisywać wszystkiego prubowałem poradniki co morzna zrobić z polepszeniem internetu u znajomego musiałem oglądać dziękuję za uwagęMiejscowośćRodo -
~Mariano / 2021-02-04 16:27
Jako mała firma korzystamy z internetu mobilnego LTE na modemie B593s-22. Ostatnio zrywa internet na kilkanaście minut, by pojawił się znowu z prędkością 2-5 Mbps. Oprogramowanie modemu z 2013 roku. Poprosiłem Cyfrowy Polsat o pomoc w rozwiązaniu tego problemu. Otrzymałem pismo (e-mail) z 14. punktami do wypełnienia:
1. Numer MSISDN:
2. IMSI:
3. Adres (ulica, miejscowość, kod pocztowy):
4. Model modemu:
5. Komunikat błędu:
6. Poziom sygnału sieci macierzystej:
7. System operacyjny:
8. Data/godzina wystąpienia problemu:
9. Częstotliwość wystąpienia problemu: Stale/Okresowo/Jednorazowo
10. Reinstalacja modemu: Tak/Nie
11. Antena zewnętrzna: Tak/Nie
12. Telefon kontaktowy:
13. Uwagi:
14. wykaz prędkości ze strony: www.speedtest.net
z informacją, że jeśli nie odpowiem na te pytania to reklamacja nie będzie rozpatrzona.
Fajnie.
Cyfrowy Polsat ma moje wszystkie dane, jak również dane sprzętu, który kilka lat temu mi wydzierżawił. Ale to mało.
Z tego też wynika, że końcowy użytkownik Polsatu powinien posiadać sporo wiedzy informatycznej, by się nią z dostawcą internetu podzielić.
Doradzono mi cobym zaczął od zmiany oprogramowania, które mocno jest postarzałe.
Napisałem więc do Cyfrowego Polsatu o wskazanie linku do pobrania oprogramowania do tego modemu.
Otrzymałem odpowiedź:
Uprzejmie informujemy, że zgodnie z Regulaminem świadczenia usługi telekomunikacyjnej dostępu do Internetu, §18, pkt. 6. W przypadku gdy reklamacja została złożona przez reklamującego ustnie albo w formie pisemnej osobiście podczas wizyty reklamującego w Punkcie sprzedaży (obsługi) lub COK, nie spełnia warunków określonych w niniejszym paragrafie, upoważniona osoba reprezentująca Cyfrowy Polsat, przyjmując reklamację, jest obowiązana, o ile uzna, że jest to konieczne do prawidłowego rozpatrzenia reklamacji, do poinformowania reklamującego o konieczności jej niezwłocznego uzupełnienia z pouczeniem, że nieuzupełnienie reklamacji spowoduje pozostawienie reklamacji bez rozpoznania. Reklamacje nieuzupełnione pozostawia się bez rozpoznania.
A firma nie ma w dalszym ciągu internetu. Fajnie, że pomogli.
Może ktoś z Państwa wskaże linka do pobrania stosownego oprogramowania:
Model: B593s-22
Numer seryjny: S2Z7S14928002694
IMEI: 860091027627957
Wersja sprzętu: Ver.B
Wersja firmware: V200R001B180D20SP05C69
Data kompilacji oprogramowania sprzętowego: 1 sierpnia 2013
Pozdrawiając liczę na Państwa wsparcie.Zaletynie maWadywszystkieMiejscowośćWarszawa Bemowo
strona 13 z 128
- « poprzednia
- 1 ...
- 11
- 12
- 13
- 14
- 15
- nastepna »