Internet DRAMAT. Ciągle zrywa połączenie. Pomoc techniczna kłamie jak najęta. Gdy w styczniu reklamowałam internet dowiadywałam się, że to wina terenu, ścian, drzew....gdy mówiłam, że modem jest w tym samym miejscu cały cza, nie wybudowano nic w mojej okolicy, nie pojawiły się żadne góry ani szybkorosnące drzewa to zrzucono winę na router po chwili zastanawiano się czy to nie modem a może jednak oprogramowanie... Czysty profesjonalizm. Kilka dni temu dowiedziałam się od pomocy technicznej o poważnej awarii nadajnika do którego się loguję. Naprawiali ponad tydzień ale przez cały czas twierdzili, że fakt iż nie ma internetu leży po mojej stronie. Wczoraj znowu klops. Prędkość spadła z 8 Mb/s do 0.15Mb/s. Pomoc techniczna twierdzi,że nie mogą mi pomóc.
Wniosek: ZA ŻADNE SKARBY NIE SKUŚCIE SIĘ NA POLSAT. To, że pożałujecie zakupu jest tylko kwestią czasu.ZaletyNie ma żadnych
WadyNiekompetentna pomoc techniczna, ciągłe zrywanie połączenia, prędkość skacze jak piłeczka palantowa.
1 rok,,, limit 17 Gb za ok 100/mc