Pierwszą umowę podpisałem na rok (coś przeczuwałem, że nie warto wiązać się na 2 lata). Wcześniej testowałem przez tydzień na pożyczonym modemie i chodziło nawet, nawet (usługa nie była wtedy tak popularna). To był rok mordęgi. Słaba jakość łącza. Rozsądna prędkość osiągana jedynie w godzinach nocnych. Częste zrywanie łącza. Gubienie pakietów. Szukam w pamięci czy były jakieś okresy czasu gdy mogłem być zadowolony z łącza, ale jakoś sobie nie przypominam. Umowę trzeba wypowiedzieć z 3 miesięcznym wyprzedzeniem ponieważ inaczej przechodzi na kolejny okres i dalej jest umową na czas określony. Trzeba więc być czujnym i w porę ją rozwiązać lub przedłużyć wysyłają oświadczenie woli. Ja na szczęście wysłałem i moja umowa zmieniła się na umowę na czas nieokreślony. W marcu 2013 wysłałem pismo wypowiadające umowę. Usługa powinna być wyłączona 11 kwietnia i do tej pory widzę na koncie ICOK, że mam odnowiony pakiet danych oraz zaczął się nowy okres rozliczeniowy. Wspomnę także, że jako odpowiedź na moje wypowiedzenie umowy, otrzymałem pismo informujące mnie o tym, że zrywam umowę na czas określony i z tego tytułu zostanie naliczona nota obciążeniowa. Złożyłem reklamację i na razie nikt nie raczył na nią odpowiedzieć. Nie pojmuję jak można w taki sposób działać na rynku.
ZaletyNie ma zalet.
WadySłaba jakość łącza, łącze niestabilne, Brak kompetencji pracowników ICOK.
1,5 roku (abonament 49,90 10GB dzień + 50GB noc)