Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Cyfrowy Polsat Internet opinie

Ocena na podstawie 2555 opinii

1.51 / 5

  • Niezawodność
    1.34
  • Obsługa klienta
    1.51
  • Cena
    1.77
  • Parametry
    1.38
  • Cena/Jakość
    1.43
  • Oferta
    1.38

Dodaj własną opinię »

Zobacz opinie o Telewizji Cyfrowy Polsat
Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Wojtek / 2014-03-07 10:30
    Ocena: 1.75 / 5
    Po blisko 2 latach użytkowania LTE z Cyfrowego Polsatu i opłacania słonych rachunków (po 100-120zł miesięcznie) nadeszła nareszcie pora rozstać się z tą firmą. Oczywiście niemal natychmiast po wypowiedzeniu umowy zadzwonił do mnie przyjemniaczek z działu utrzymania klienta i zaczął proponować "bardzo atrakcyjne, wręcz rewelacyjne warunki przedłużenia oferty". Okazało się, że pan proponuje mi teraz całe 20GB miesięcznie za jedyne 79,90zł (dotychczas miałem 10GB za 69,00zł) - po prostu szalenie atrakcyjna propozycja. Zacząłem marudzić, że to dla mnie żaden cymes i chyba podziękuję. Na to pan konsultant mówi, że dorzuci jeszcze 3GB od siebie ;-). Razem 23GB - poprosiłem o przesłanie oferty na mail ale okazało się, że to niemożliwe - pewnie mają problem z dostępem do internetu ;-) Podziękowałem za ofertę i powiedziałem, że się zastanowię. Zaraz po rozmowie zajrzałem stronę CP, a tam szok - oferta dla nowych klientów to 30GB za 79,90zł. Ten skur...syn próbował mi wcisnąć za za te same pieniądze o 7GB mniej jako super atrakcyjną ofertę! Tydzień później zadzwoniła do mnie tym razem pani i pyta czy przyjmuję ich wspaniałą ofertę. Ja jej na to, że szczytem chamstwa jest wciskanie wieloletniemu (2 lata pakiet telewizyjny i kolejne 2 lata LTE) klientowi takiego badziewia podczas gdy przypadkowa osoba z ulicy na dzień dobry dostaje od nich dużo lepszą ofertę. Pani po krótkiej konsultacji trochę podbiła propozycję - tym razem 33GB za 69,90zł. Poprosiłem o kilka dni na zastanowienie. I kilka dni później byłem zdecydowany jednak przedłużyć umowę o kolejne dwa lata. Zadzwoniłem do ich działu utrzymania klienta. A tam odebrał kolejny cwaniaczek, a może ten sam co przy pierwszej rozmowie: "teraz ma pan 10GB, mogę zaproponować 23GB za 79,90, co pan na to?" Ja na to, że poproszę o ofertę, jaką dostałem od jego koleżanki kilka dni wcześniej. Zapytał jaka to była oferta - przekazałem to co wcześniej usłyszałem od konsultantki. " Nie, nie, to nie możliwe, za 33GB musiałby pan zapłacić 130zł..." Odpowiedziałem że nie mamy o czym rozmawiać i zakończyłem rozmowę i temat przedłużenia umowy na LTE z Cyfrowym Polsatem. W mojej decyzji utwierdził mnie ostatni rachunek. Za przekroczenie dopuszczalnego transferu o 880MB muszę dopłacić 17zł. Jedna rada - jeśli tylko masz możliwość, unikaj LTE z CP bo przez dwa lata będziesz słono przepłacał. A jeśli kończy Ci się umowa, to nie wierz w ani jedno słowo tych miłych tzw. konsultantów bo zostaniesz nabity w butelkę.
    ZaletyDosyć duża szybkość - około 50Mb/s, chociaż to tylko połowa tego co obiecują.
    WadyNiskie limity transferu. Bardzo wysokie koszty po nawet niewielkim przekroczeniu limitu. Nieuczciwi konsultanci. 3-miesięczny termin wypowiedzenia umowy.
    2lata - 69,00zł miesięcznie.
  • ~xxxxx / 2014-03-03 16:38
    NIE DAJCIE SIĘ NIGDY NABRAĆ NA ICH...
    ...OSZUSTWA!!!!!! zgodziłam się na ich super szybki z mega transferem internet....który miał być przez 3 miesiące darmowy, ale musiałam odstąpić od umowy bo limit wyczerpał się już po 5 dniach...:-D więc w terminie 10 dni na odstąpienie od umowy napisałam rezygnacje. Cyfrowy Polsat miał mi zwrócić jeszcze 31 zł za poniesione przeze mnie koszty, ALE dzisiaj NIESPODZIANKA!!! okazało się, że musze zapłacić im za to że korzystałam z ich internetu aż 5 dni....gdzie podczas przedstawiania mi warunków umowy nie było w ogóle o tym wzmianki...(może klienci mają im zacząć wystawiać rachunki za telefon kiedy się do nich dzwoni....????) NACIĄGACZE I TYLE. NAJGORSZE CO MOŻE BYĆ.
    Zaletydobra gadka naciągaczy...
    Wadyoszustwa, niedomówienia w umowie, niekompetencja pracowników
    10 dni, za 31zł + koszty naciagaczy
  • ~misiek / 2014-02-26 13:12
    Ocena: 1.00 / 5
    pierwszy i ostatni raz zakupiłem u nich internet,mam 10 gb plus 5 gb rozliczam sie miedzy np.21.01.13a 22.02.13- od 10go juz mam transfer wykozystany ,gdzie nic nie sciagam wchodze przewaznie na strony społecznosciowe(mam je gratis w umowie) i co najlepsze transfer konczy sie przewaznie ok 10 kazdego miesiaca.aktywowałam limit plus aktywowali dopiero od nastepnego rozliczenia ,gdy zrezygnowałem z limitu aktywowali go niby odrazu nie od nastepnego rozliczenia i tak od 8 go 10 w ciagu 2 dni przekroczyłam nastepne 15 gb i zablokowali mi internet i mam 170 zl zapłacic plus 50 zl abonament . masakra az płakac sie chce.a o przekroczeniu sie limitu dowiedziałam sie na infolini bo na koncie moim prywatnym w polsacie nie ma nigdzie zadnej wzmianki itp.LUDZIE UWAZAJCIE BO TO NIEZLI NACIAGACZE. Miałem internet z dawnej ery z orange i nigdy nie miałem takiej jazdy.
    Zaletymasakra
    Wadynaciagacze
    od roku
  • ~kaen912 / 2014-02-26 08:21
    Ocena: 2.25 / 5
    nie polecam internetu z cp przez 4 dni chodził dobrze a po 1-miesiącu namulał fb wogule się nieotwierał miałem 10gb i to przez 4 dni zużyło się nikomu nie polecam
    Zaletyżadnych
    Wadywszystko
    3miesiące 98,90
  • ~kasiek / 2014-02-24 11:41
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam nikomu. Monter przy instalacji internetu uszkodził połączenie telewizyjne. Następnego dnia i każdego kolejnego monter nie odbierał telefonu. Złożyłam reklamację ale nie wiadomo kiedy zostanie rozpatrzona, a to się równa brak internetu i telewizji przez najbliższe kilka dni. Zero profesjonalizmu. Jak tylko podpiszesz umowę to mają Cię w nosie.
    Zaletyżadnych
    Wadyzero prefesjonalizmu, nieodpowiedzialni monterzy,
  • ~-Grzes- / 2014-02-19 23:54
    Ocena: 1.00 / 5
    HURA!!!!!!!! Jeszcze 5 minut i będę wolny od tego g...a z Polsatu. Jeszcze 5 min i koniec umowy. Teraz ostatni rachunek rozłożę sobie na 12 rat po 10 zeta/ms. Jak oni dostarczali usługę tak ja teraz zapłacę ostatni kwit. Tyle chociaż mojego !!!!
    ZaletyBRAK!!!!!!
    WadyWSZYSTKO!!!!!!
    2 lata udręki ,mam coś czego nie ma
  • ~krystek / 2014-02-05 20:42
    Ocena: 2.00 / 5
    U nas internet działał należycie pierwsze siedem dni - od początku grudnia tracimy nerwy i pieniądze na telefony do obsługi klienta /tam zawsze wszystko działa podobno bez zarzutu / .
    ZaletyBRAK
    WadyCIĄGŁE PRZERWY KILKA RAZY W CIĄGU DNIA CHOĆ PO KILKA MINUT .
    Od 23 listopada 2013
  • ~Albertovito / 2014-02-03 14:46
    Ocena: 2.75 / 5
    LTE C.P. mam półtora roku.Ogólnie jest jak na moje potrzeby OK.Szybkość pobierania jest wystarczająca 4 do 15Mb a wysyłanie na ogół połowa tych wartości.Kiedyś na początku potrafił się sam rozłączyć sporadycznie i teraz ostatnio od nastania mrozów też to się zdarzało,ale od kilku dni znowu jest dobrze i jego prędkość się poprawiła - potrafi przekroczyć 20Mb.Mając własny modem Huawei398 płaciłem 29,90 za 4GB + 50GB nocnych.teraz przedłużyłem umowę i to samo mam za 24,90pln.
    Poprzednicy piszą nic nie ściągałem, ale trzeba pamiętać iż oglądanie YouTube czy innych obrazów też bardzo zżera transfer.
    Mnie te 4GB wystarcza na miesiąc a siedzę dużo w Allegro, różnego rodzaju stronach www, poczcie.jeśli zanosi się jakieś poważne ściąganie to robię to po 24-ej gdy mam dodatkowe 50GB.
    ZaletyTani abonament, mobilność, dobra szybkość/cena, mała awaryjność
    Wadysłabe wsparcie pomocy technicznej
    1,5 roku posiadam tylko kartę sim - modem prywatny
  • ~janwlast / 2014-01-27 15:37
    5 dni przed terminem zapłaty abonamentu już są upierdliwe komunikaty na ekranie o terminie wpłaty. to jest chore!
    Zaletyjuż zaczynam ich nie widzieć
    Wadyupierdliwość
    nie chce mi sie pamietać
  • ~siarkozi@interia.pl / 2014-01-04 21:21
    witam jestem bardzo nie zadowolony z internetu w cp to znaczy mielismy zapłacic pierwsza rate 49.90 za internet i + 29.00 za aktywacje karty ale musieli jeszcze cos doliczyc tylko ze konsument nie wie co to i za co.na stronie icoku pisze ze mamy zapłacic 1 rate 137,59. dotego aktywowany jest jakis pakiet ipla mix gdy prubowalem wielokrotnie go dezaktywowac wyswietlal sie komunikat ze nie mozna teraz tego zrobic bo maja jakies problemy i przepraszaja i prosza aby spróbowac kiedy indziej TO SĄ JAJA. portale społecznosciowe i kozystanie z nich w moim pakiecie są nieograniczone nawet jesli wykozystalem swoje 10G no i co sie okazalo nie są za darmo na nic nie moglem sie zalogowac moim zdaniem to naciągacze którzy wprowadzają ludzi w bład i zyją na nas ludziach których wpuscili w maliny CYFROWY POLSAT TO OSZUSCI
    1 mc
  • ~maciej122 / 2013-12-25 01:03
    Ocena: 1.75 / 5
    witam jestem tak nie zadowolony z internetu w cp to znaczy przejdzmy do rzeczy mielismy zapłacic pierwsza rate 49.90 za internet i + 29.00 za aktywacje karty ale cóz musieli jeszcze dozucic pare groszy nie wiadomo za co. czyli na icoku pisze ze mamy zapłacic 1 rate 120.00 zł czy to nie jest przesada jak z tego co wynika z umowy i tak jak pisałem 1 rate mielismy zapłacic 49.90+29.00=78.90. liczyc i czytac potrafie i sie w konia zrobic nie dam. bede do nich dzwonił i sie dowiadywał ale tu znowu następny problem bo jak zna zycie odbierze jakas krowa w tym cp i po pierwsze tak cicho mowi ze jej prawie nie słychac i po drugie zacznie gadac jakimis archaizmami i nie bedzie wiadomo o co jej chodzi. na dzien dzisiejszy jestem nie zadowolony z ich usług.
    Zaletyjak na razie nie ma zadnych
    Wadyprawie wszystko
    1 miesiac
  • ~kamil / 2013-12-22 07:05
    Ocena: 2.50 / 5
    nigdy więcej! Wybierając internt CP nie miałem wyjścia bo przeprowadziłem się pod miasto i o kablówce mogłem zapomnieć. Oceniam ten produkt jako internet domowy. Mam pakiet 17GB i do zwykłego przeglądania internetu to wystarcza ale jak ktoś chce pościągać filmy czy muzykę albo siedzi na YT to zdecydowane za mało. Cena zabojcza bo 89zł i wszystko byłoby ok gdyby nie to, że co chwila zrywa połączenie (mam modem w routerze). Instalowałem nowy soft, dzwoniłem do infolini, nic nie są w stanie zrobić. Mam dobry sygnał LTE ale co z tego jak strata na rourerze jest olbrzymia a do tego ciągle zrywa się połączenie. Szczerze odradzam tym co mają jakiś inny wybór. Nigdy nie testowałem mobilnie więć na ten temat się nie wypowiadam. Na koniec napiszę, że mam super sygnał LTE a na testach wychodzi max 35 Mb/s (z modemem wpiętym bezpośrednio do laptopa).... więc nie ma się co grzać na 100 czy 150 bo to mało realne
    Zaletymobliność
    Wadyzrywa połączenia na routerze, grzeje się, drogi
    ponad rok, 89zł / miesiąc
  • ~shadow / 2013-12-16 22:18
    Ocena: 1.25 / 5
    Mam internet w cp od 7 miesięcy i wszystko się zgadza z tym co piszecie, internet zamula choć mam pełny zasięg, nie mogę nawet połączyć się z e-mail, raz jest dobrze chodzi szybko i sprawnie a po paru minutach znów jest brak dostępu i trzeba wyciągać modem i wtedy jest ok na jakiś czas. Ostatnio przez kilka dni nie było wcale internetu dopiero po kilku telefonach nagle zaczął działać dobrze jednak tylko przez 3 dni i zaczęło się wszystko od nowa i nerwówka w domu, jesteśmy z rodziną niezadowoleni i zawiedzeni, nie polecam nikomu tej firmy.
    Zaletybrak
    Wadypowolny internet
    7 miesięcy, 129.90 mies. abonament z laptopem
  • ~Zadowi / 2013-12-11 21:35
    Ocena: 1.25 / 5
    Posiadam w CP internet mobilny ponad 3 lata i 50% tego czasu to wadliwie działające łącze, po prostu ŻENZDA ŻENADA ŻENADA. Celowe działanie na szkodę klienta. Proponuję zbiorowy pozew przeciwko firmie pan Solorza.
    ZaletySuper jak działa.
    WadyNIESuper jak nie działa
    3 lata
  • ~l_ilith / 2013-12-10 18:13
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam. Wzięłam od ich internet LTE. Niestety pomimo zapewnień nie ma u mnie zasięgu, kazano mi dokupić sobie antenę z tym że nie wiadomo cy to będzie działało. Postanowiłam skorzystać z prawa do rezygnacji z usługi w ciągu 10 dni. Dziś mija 8 miesięcy kiedy Cyfrowy Polsat nie jest w stanie rozwiązać umowy. Przy każdej rozmowie z nimi otrzymuję informację,że wszystko jest w porządku, rezygnacja przyjęta mam nie płacić, a oni mają tylko awarię systemu. Pięknie, taka duża firma i mają awarię systemu przez 8 miesięcy. Strzeżcie się, może ta awaria sytemu nalicza wam dodatkowe opłaty, miliony użytkowników, każdemu wyciągną po groszu i uskłada się większa suma
    ZaletyNie miałam szansy się z nimi zapoznać
    WadyAwaria systemu
    8 długich miesięcy
  • ~Adamo / 2013-12-07 16:33
    Ocena: 1.25 / 5
    Nie kupujcie tego! Nawet jak będzie coś działać to oszukują przy rozwiązywaniu umowy. Gubią listy, naliczają kary umowne, byle tylko naciągnąć na jeszcze rok. Mnie naciągnęli a ja po roku zrobiłem tak: zrezygnowałem z ich telewizji, wypowiedziałem trzy telefony z Plusa ( to ten sam właściciel) , w firmie zmieniłem operatora komórek ( 24 telefony były z Plusa ) kazałem się gonić w szmaty. Opłaciło się Solorzowi na ten rok mnie naciągać? Nie wiem. Pewnie to ma w nosie i ze wzajemnością.
    ZaletyNie ma prawie żadnych
    WadyMa i to dużo
    Nie mam, nie będę miał ,miałem za długo
  • ~G30P / 2013-11-28 12:40
    Ocena: 3.50 / 5
    Miałem Cyfrowy Polsat przez 10lat
    musiałem niestety się z nimi pożegnać ze względu na
    zbyt długie umowy które teraz proponują jaki polak podpisze umowę na 3 lata maksymalnie można podpisać umowę na6 miesięcy tak prawo pozwala a oni co wyrabiają w tv zero sportu puszczają same powtórki a jak leci gala MMW to PPV przecież im płace ten abonament to powinienem go dostać w ramach abonamentu .

    Zaletydobry zasięg,
    Wadybrak naziemnej tv,brak kablówki,za drogo,same reklamy.
    10 lat
  • ~mada / 2013-11-21 14:14
    Ocena: 1.00 / 5
    Kochani. Nieuczciwość polsatu polega na tym, że dając wam mobilny internet z max. 25 gb na miesiąc, jednocześnie instaluje się na waszym komputerze ipla - a ta sciąga sobie w tle, bez waszej wiedzy całą masę danych. Niby można zrezygnować z tej usługi ale ipla zainstalowana na waszym komputerze pozostaje i dalej ściąga w tle - głównie reklamy. Polsat doskonale wie, że w ten sposób skazuje każdego na wysokie rachunki. Jednocześnie w rachunku szczegółowym nie podaje dokładnie z czym łączył się wasz komputer. I wykręca się od udzielenia takiej informacji nawet na waszą wyraźną prośbę. RADA? - ODINSTALUJ IPLĘ W SWOIM KOMPUTERZE a radykalnie spadnie ci ilość wykorzystanych gb i skończy się przepłacanie za rachunki
  • ~Anette / 2013-11-20 09:19
    Ocena: 3.00 / 5
    No to nie jestem sama. Tak się cieszyłam na ten internet, bo mam super zasięg. Stronki otwierają się błyskawicznie. Wcześniej korzystałam z T-Mobile. Zero zasięgu, koszmar. Ale ten Polsat to studnia bez dna. 10 GB starcza na 10 dni. Dokupiony transfer za 10 zł jest na 1 dzień. Płacę wysokie rachunki, a nie ściągam żadnych filmów, filmików, muzyki. Szukałam przyczyny, nie wchodziłam na niektóre strony www. ale w każdym miesiącu to samo. Zawsze przekroczony limit. Pisałam do nich o wyjaśnienie, to zbyli mnie jakimś głupim jednym zdaniem.
    ZaletyMam blisko nadajnik, więc mam super zasięg.
    WadyBardzo wysokie rachunki.
    3 miesiące
  • ~monika / 2013-11-11 21:26
    Właśnie nic nie ściągałam i to mnie zastanawia. A mam 10 GB + dodatkowe 5GB. Korzystając z internetu z plusa też miałam 10 GB i nigdy mi się nie zdarzyło żeby wykorzystać w 100% cały transfer. Dzwoniłam i sprawdzałam na icok zostało około 20 GB nocnego a przez ten czas nawet nie korzystałam z nocnego, po prostu nie ogarniam tego .Jedynym plusem jest tylko to że mam prawo odstąpić od umowy w ciągu 10 dni i tak zrobię. Raczej nie polecam internetu.
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4587
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3511
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3212
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2555
Play Online
Ocena: 1.75, ilość opinii: 2252
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2097
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4837
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4046
Plus
Ocena: 1.46, ilość opinii: 3130
T-Mobile
Ocena: 1.60, ilość opinii: 2677
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2054
Mobile Vikings
Ocena: 4.52, ilość opinii: 1319