Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Cyfrowy Polsat Internet opinie

Ocena na podstawie 2549 opinii

1.51 / 5

  • Niezawodność
    1.34
  • Obsługa klienta
    1.51
  • Cena
    1.77
  • Parametry
    1.38
  • Cena/Jakość
    1.43
  • Oferta
    1.38

Dodaj własną opinię »

Zobacz opinie o Telewizji Cyfrowy Polsat
Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Paweł / 2014-12-06 13:00
    Ocena: 1.00 / 5
    na koniec okresu rozliczeniowego zwalnia internet do 0,5 pani z polsatu powiedziała że jest w regulaminie paragraf 3 punkt 4 napisane że operator może zwolnić do 0,5 po wykorzystaniu nadmiernej ilości danych w moim przypadku to 100gb z czego 30gb to limit. miało być bez limitu. Oszustwo rezygnuje z tv i internetu jak tylko będzie taka możliwość.
    ZaletyBRAK
    WadyOSZUSTWO OSZUSTWO
    OD 06.20014
  • ~Paweł / 2015-02-15 14:58
    Ocena: 1.00 / 5
    Jednym słowem moge ich śmiało nazwać złodziejami, od 4 miesięcy mam ten syf od polsatu lte maxymalny niby bez limitu, I śmiało mogę powiedzieć że działał tylko w okresie próbnym przez pierwsze dwa tygodnie, po wykorzystaniu limitu 35 GB miało być wszystko tak samo, a pomimo 5/5 kresek i połączeniu z lte (tak zwanym przez tych oszustów ) widać od razu spadki prędkości a w weekendy i wieczorami jak wracam z pracy od 17 nic się nie da robić, w żadną gre na tym nie pogram bo pingi powyżej 200 ms skaczące do 1000 ms +, oczywiście do puki ma się limit to jakoś to tam śmiga ale po limicie miało być bez zmian, a jest do 0,5 Mbps do czyli koło 0,2 Mbps. Wieczorami jestem zmuszony udostępniać sobie internet z komurki orange
    i z powrotem podpisać umowe z netią bo polsat obiecywał że to ich lte jest lepsze i zastąpi mi internet po łączu, złodzieje.
    Zaletybrak
    Wadyoszukują przy podpisywaniu umowy, taryfa maxymalna a chodzi jak areo2
    4 miesiące maxymalny pakiet
  • ~Paweł / 2015-08-20 19:37
    Ocena: 1.00 / 5
    Ja mam gorszy problem z nimi, moja historia zaczęła się tak
    Najpierw poszedłem do placówki żeby wymienić modem (Oczywiście na mojego tatę jest) napisał mi upoważnienie i wysłał do mnie, poszedłem z pakietem dokumentów i wymienili mi modem, a jak chciałem żeby mi podpisał że bierze takie dokumenty to nie mają obowiązku podpisywać. Zapytałem procedury co będzie z tym robił bo tam też xero dowodu było, niby wysyłają do głównej firmy. Dowiadywałem się i tak po kilku dniach dalej nie było tego, więc zgłosiłem skargę na tego konsultanta w placówce. Mieli dać znać po 30 dniach, ale nie dali po telefonach i kontrolowaniu ich okazało się że zadzwonili do niego i on telefonicznie im potwierdził że takie pismo było i że wysłał. Dziś mija ponad 60 dni, ani nie ukarali go ani nie wyjaśnili gdzie te ważne dokumenty są. Drugi problem kończy się umowa i ofertę dostałem lepszą więc chciałem żeby wysłali na adres i będzie podpisana umowa, ale żeby kurier był w odpowiednich godzinach, a on wpada na drugi dzień o 13 i dziwi fokę że nie ma właściciela (choć powinien zadzwonić przed przyjściem lecz tego nie zrobił) powiedział że jutro przyjdzie. Przyszedł w takich godzinach późnych że człowiek co musi wstać o 4 rano i wyspać się bo pracuje, to kurier wpada w nocy i daje umowę do podpisania, a mówiło się od 17:30 do 21:30. Bo umowę trzeba przeczytać, ale nie o takiej porze. Po odmówieniu podpisania umowy telefon dlaczego nie podpisał pan, Przekazywałem informacje do konsultanta że w tych i tych godzinach, a że kurier przychodzi kiedy chce i jak chce i nie dzwoni wcześniej to nie dotrzymanie warunków umowy (CP : aha no dobrze to przepraszamy za kłopot i dziękujemy) Następna sytuacja już zostałem upoważniony żeby za niego mógł załatwić sprawę przedłużenia, wszystko na tip top zrobiłem i miała umowa być w poniedziałek, a jak zadzwoniłem żeby się dowiedzieć to okazuje się że w ogóle nie poszła bo jakiś błąd systemu ich był i paczka nie poszła ani umowa do realizacji. Więc podziękowałem za tą umowę i pani odhaczyła co jest powodem i zgłosiła sprawę do działu reklamacji (Który jak ona mówiła mogliby mi zaoferować w ramach rekompensaty po tylu sytuacjach lepszą ofertę przedłużająca) Po ich telefonie oczywiście stwierdzili że dział utrzymania klienta (Ten co wcześniej nie wysłał paczki żeby podpisać umowę) jest od tego, a dział utrzymania klienta mówił że oni mogą zaoferować lepszą ofertę w ramach rekompensaty :). Przejdę do następnej sytuacji która mnie rozwaliła, po tygodniu akurat na urlopie byłem, a przed urlopem miałem dostać umowę tą która błąd systemu mieli, w trakcie urlopu dzwonił z reklamacji, a po urlopie pani z działu utrzymania klienta więc mówię co i jak a ona mówi że lepszej oferty niż tą co dostałem ona nie może zaoferować, tylko dział reklamacji w ramach rekompensaty może mi dać lepsza bo ta co ona daje to od kierownika już i lepszej nie będzie. Więc podziękowałem i powiedziałem po tych sytuacjach dziękuję za współpracę i do każdej umowy która będzie się kończyła będzie pisana rezygnacja z jakich powodów (Wyżej wymienione i niżej). Na wieczór dostaję sms, że jakaś paczka poszła z cyfrowego polsatu dla mnie i numer, dzwonię i się dowiaduje o co chodzi. Po godzinnej rozmowie pani doszła że umowa którą odmówiłem jednak poszła do realizacji (Z tą dziewczyna co mówiłem że dziękuję i powiedziałem o wymówieniach innych usług jak będą się kończyć wysłała zamówienie bez mojej zgody [Jestem upoważniony]) powiedziałem jej że mam świadka bo na głośniku z tamtą panią rozmawiałem i nie wyrażałem zgody na wysyłanie tej paczki to ta kazała nie podpisywać. Kurier dzwoni oczywiście na drugi dzień czy jestem w domu i czy jestem właścicielem, powiedziałem że w domu jestem, ale jestem synem i jestem upoważniony to kurier mówi że tylko do właściciela żeby podpisać umowę ( To powiedziałem że nic nie zamawialiśmy to się zaczął śmiać i mówi że tematu nie było i pożegnał się ) Wczoraj byłem wymienić modem który znów nie działał i dziś go podłączam i nie działa, okazuje się że po aktualizacji windowsa z 8.1 na windows 10 nie będzie mi modem podłączany do USB działał, tak mi konsultant z infolini powiedział i że jak podpiszę umowę to dostaję sprzęt który połączy się (Bo ten co mam ze starą umową i nawet jak wymienią to muszą na sprzęt podobny który max działa na windows 7, a jak działał na 8 to miałem szczęście) No i powiedziała mi ta pani że ona nic nie poradzi, rachunku mówię że nie zapłacę bo dwa miechy nie będę mógł korzystać bo dają mi sprzęt który nie chce działać z moim windowsem (to może kupię sobie komputer stary żeby korzystać) Powiedziała że nie mają obowiązku dawać mi lepszego sprzętu do tej umowy.
    A właśnie jeszcze jedno, jak byłem wymieniać ten modem wczoraj i powiedziałem gdzie jest pismo te upoważnienie i xero to powiedział że wysłał, powiedziałem że na dzień dzisiejszy nie ma a ja pójdę do sądu (odpowiedział że najlepiej by było) ale jak nagadałem mu że kredyty można brać i mój tata akurat prosił żebym go dał do słuchawki to go rozłączył po czasie i później sam zadzwonił bez klientów i przeprosił go, powiedział że to co mówią na infolinii to nie jest zawsze prawdą i jak chce może mu dać dowody wysyłki tych dokumentów jego i naprawdę nie chce mieć problemów bo to jego jedyny środek utrzymania. W słuchawce było słychać że jest czysty.
    Drodzy czytelnicy, proszę uważajcie z kim podpisujecie umowy bo jeśli chodzi o Cyfr Polsat to porażka. Nic załatwić, albo jak załatwić to wedle ich uznania, a nie klienta. Ewentualnie nie aktualizować komputerów do nowszych wersji bo nie będzie działał internet, a jak ma się starą umowę i nowej się nie podpisze tzn przedłużenia to oni twierdząc przez słuchawkę mają wyje.ane czy będę korzystał czy nie (Posiadamy 2 dekodery telewizji w tym jeden multiroom, 3 internety i 3 usługi w plusie) dla nas nie ma ani jednego rabatu ani lepszych ofert, nowy klient ma lepszą ofertę ;)
    ZaletyBrak zalet usług z cyfrowego polsatu
    WadyWszystkie jeśli chodzi o placówki i infolinie, robią co chcą, jak i nie chcą rozwiązywać problemów
    Bardzo długo posiadam usługi w cyfrowym polsacie tzn telewizja a internet mam 2 lata
  • ~paweł / 2016-02-16 11:22
    Ocena: 1.00 / 5
    Dokładnie jak piszą inni , przez pierwsze 2 tygodnie było super nawet do
    30 MBb/s dochodziło - po tym okresie porażka . Pisałem kilka razy do nich to tłumaczą się : "na prędkość składają się rożne czynniki tj. odległość od nadajnika, pogoda, ilość użytkowników, itp" to ja odpowiadam że : nadajnik 1 KM w Lini prostej (widzę anteny na maszcie gołym okiem ) pogoda ok, bez chmurki na niebie powietrze czyste jak łza więc pytam ? czy ja podpisywałem umowę zbiorową z innymi użytkownikami, że prędkość spada do zera ? a oni na to : Podpisałem taką umowę i nie ma tam gwarantowanej szybkości. NO I TAK MNIE ZŁODZIEJE ZAŁATWILI. bo rzeczywiście nie ma gwarantowanej szybkości a reklama że LTE itp 150 MB/sek to wielka ściema. Nie polecam POLSATU !!!
    Zaletyćwiczenie cierpliwości przy przeglądaniu stron , ściągać się nie da przy tej prędkości nic , proszę się nie łudzić
    Wadyogólnie wszytko, nawet odpisują bezczelnie że mają cię w dupie bo się dałeś wydymać że taka umowę podpisałeś.
    4 miesiąc
  • ~Paweł / 2016-04-25 19:49
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy dostawca usług z jakim w życiu miałem do czynienia. Opryskliwa obsługa, 30-40 minut oczekiwania na linii w momencie gdy chcesz zgłosić problem z internetem. I TE PRĘDKOŚCI !!! [URL=http://www.speedtest.net/my-result/5277961639][IMG]http://www.speedtest.net/result/5277961639.png[/IMG][/URL] 0.45 Mbps !!! Nie mogę poczty normalnie otworzyć! SKANDAL I CHAMSTWO W WYKONANIU NAJGORSZEGO DOSTAWCY USŁUG !!!!
    ZaletyJAKIE ZALETY ?!?!?
    WadyZa długo by wymieniać !!!!
    18 miesięcy, 90 zł
  • ~Paweł / 2016-05-03 19:28
    Ocena: 1.00 / 5
    UWAGA OSZUŚCI !!! INTERNET Z Cyfrowego Polsatu to MIT !!!!! W godzinach 16:00-24:00 prędkość internetu LTE spada do 0.2 Mbps - 0.6 Mbps !!!! Nie da się korzystać nawet z poczty !!! NIE POLECAM NIKOMU TEGO BADZIEWIA !!!! Na dowód wrzucam test prędkości speedtest.net http://www.speedtest.net/my-result/5297700727
    ZaletyJAKIE ZALETY ?!?!?!?!
    WadyOPRYSKLIWOŚĆ OBSŁUGI INFOLINII, PRĘDKOŚĆ INTERNETU, CZAS OCZEKIWANIA NA POŁĄCZENIE SIĘ Z INFOLINIĄ W GRANIACH 40 MINUT (ZAWSZE) !!!
    19 miesięcy. 90 zł z TV
  • ~Paweł / 2016-08-04 23:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Porażka. Mieszkam pod Wołominem, oczywiście w polu zasięgu internetu LTE. W rzeczywistości jeżeli internet działa ( ciągle zrywa połączenie), to z prędkością 2 Mb.
    ZaletyBrak
    WadySłaba szybkość, ciągle zrywanie połączenia. ODRADZAM ZAKUP INTERNETU DOMOWEGO LTE W CYFROWYM POLSACIE
    Od ponad roku
  • ~Paweł / 2017-08-28 15:13
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy internet z jakim miałem kiedykolwiek do czynienia. Idealnie działał tylko przez okres próbny - później katastrofa. Konsultant - oszust twierdził, że nawet po wykorzystaniu limitu internet nie będzie zwalniać pod warunkiem, że będzie on wykorzystywany jako domowy i że będę w zasięgu LTE. Warunki spełnione - internet nie działa. KŁAMCY I ZŁODZIEJE!!!! Strzał w kolano- nie popełnijcie tego błędu!!!!
    ZaletyBak!!!
    WadyDziała tylko przez pierwsze dwa dni każdego okresu rozliczeniowego.
  • ~Paweł / 2019-03-10 14:50
    Ocena: 1.00 / 5
    NAJGORSZY INTERNET NA ŚWIECIE Z prędkością nawet od 20kb/s nie da się oglądać,ściągać ani pobierać ani nic zrobić.NIE POLECAM
    Zaletyżadnych
    Wadyprawie wszystko
    MiejscowośćBobrowniki
  • ~Paweł / 2019-06-28 21:19
    Ocena: 1.00 / 5
    NIE KUPUJCIE TEGO NAJGORSZY INTERNET W POLSCE.TYLE NERWÓW PRZY TYM STRACILEM
    ZaletyBrak
    WadyWszystko
    MiejscowośćPiekary śląskie
  • ~Paweł / 2019-09-26 22:06
    Ocena: 1.00 / 5
    Pomimo wykupionego najwyższego pakietu i doskonałego sygnału nie można korzystać z internetu. Podczas rozmowy z technikami z polsatu dowiedziałem się że pomimo takiego pakietu szybkość gwarantowana to 14 kB/s co nie pozwala nawet na zwykłe otwarcie strony nie mówiąc o korzystaniu z spotyfy czy netflix. Zaczyna działać w godzinach nocnych. Masakra. Pieniądze wyrzucone. Nigdy więcej nie kupię internetu w Polsacie i wszystkim odradzam. Na pewno mieszkańcom Aleksandrowa Łódzkiego gdzie niby sygnał jest doskonały ale za dużo osób podobno jednocześnie korzysta.
    ZaletyŻadnych!!!
    WadyNie działa.
    MiejscowośćAleksandrów Łódzki
  • ~Paweł / 2020-01-13 13:50
    Ocena: 1.00 / 5
    Internet cyfrowego polsatu to totalna porażka, prędkość pobierania danych 500-600kbps to jest absurd w 21 wieku, dno dna
    Zaletynie ma
    Wadyabsurdalnie niskia stała prędkość pobierania danych
    MiejscowośćLwówek Śląski
  • ~Paweł Długosz / 2016-04-26 09:36
    Ocena: 1.00 / 5
    Oszustwo na skalę światową. W nocy Internet praktycznie nie działa w ogóle. W dzień jest baaaardzo słabo (nigdy nie pociągnął więcej niż 8 Mbit/sek a ostatnio ciągnię 2-3. Nikomu nie polecam. Telewizja jest całkiem ok. W pracy mamy 12 routerów ale od Plusa i też wystarczy, że nawet o 1 MB zostanie przekroczony limit i już transfer spada tak, że nie da się żadnej strony załadować.
  • ~Paweł Paprocki / 2019-02-23 18:03
    Ocena: 1.00 / 5
    SERWIS KAŻE DAĆ MIN. 1 GWIAZDKĘ WIĘC JESTEM ZMUSZONY ZAKREŚLIĆ ALE JA IM DAJĘ 0000000000000000 .. GWIAZDEK .......ciężko cokolwiek napiać więc w skrócie: prędkość 0,5-1 Mb/s wieczorem, zainteresowanie działu obsługi do poprawy jakości i wizerunku - poniżej zera, rachunki - płaćcie natychmiast, poszanowanie dla stałych klientów - 2 umowa razem 5 lat - poniżej zera; przy podpisywaniu drugiej umowy obiecali smarfona którego nie byli w stanie załatwić przez 1 miesiąc więc narazili mnie na koszty w poprzedniej firmie / przenosiłem usługę /, przestrzegam WSZYSTKICH ZAINTERESOWANYCH omijajcie to gó.... szerokim łukiem, oni gwarantują w umowie prędkość 8 kb/s tj. 0,08 Mb/s !!!!!!!!!!!!!!!
    ZaletyBrak jakikolwiek zalet;
    Wadywszystko jest do doopy łącznie z beznadziejną daunowatą obsługą; zaryzykowałbym swój majątek w hazardzie że to jest najbardziej beznadziejna firma od neta z jaką się spotkałem od początku funkcjonowania internetu w Polsce
    MiejscowośćWiązowna
  • ~Pelokara / 2021-01-07 21:25
    Ocena: 1.00 / 5
    Brak internetu mimo dobrego zasiegu, zero pomocy od konsultanta
    ZaletyZadne
    WadyWszystko co mozliwe
    MiejscowośćŁoniów
  • ~PepeX_7_ / 2019-09-30 21:22
    Ocena: 1.00 / 5
    Jest to krótko mówiąc totalne gów*o pobieranie ma maksymalne 2mb/s jeżeli wogóle jest a taka standardowa prędkość pobierania wynosi od 200 do 500 kb/s. tak kb nie mb to jakaś żenada. Jeżeli ktoś myśli nad kupnem tej ,,usługi" polecam zastanowić się 10 razy. Serdecznie odmawiam kupna i pozdrawiam
    ZaletyBrak
    Wadycała ta usługa to jedna wielka wada
    MiejscowośćWrocław
  • ~perfidnie oszukany / 2016-01-20 21:27
    Ocena: 1.00 / 5
    Jeżeli ktoś planuje zakup power lte , to niech wklei sobie ten adres do przeglądarki i oceni
    moje wyniki prawie z całego roku .

    http://www.speedtest.net/pl/results.php?sh=2c489cd9c7f0ad9f0743186ff93499c5&a mp;ria=0

    Wcześniej miałem internet radiowy 5 Mb i zachciało mi się zmian , teraz mam prawdziwe gów*o .
    Zaletybrak
    Wadywszystkie możliwe
    jeszcze pół roku i precz
  • ~Pielson / 2017-07-31 15:37
    Ocena: 1.00 / 5
    Masakra, tę stronę ładowało uwaga, 5 minut! Często trzeba resetować ruter, za tą cene - nie warto
    Zaletybrak
    Wadycały internet
    Korzystam z tego internetu rok, płace 30zł/msc
  • ~piksel / 2020-06-10 23:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Puściłem sobie film na Netlixie i zostawiłem kompa żeby się zbuforował trochę więc pojechałem do pracy na 12h. Niestety mój pies podczas mojej nieobecności wpierdolił ruter od tych szmaciur z cyfrowego polsatu i nagle zaczął kuleć, a parę minut później w ogóle przestał chodzić. Jeżeli to ma związek z waszym internetem to spotkamy się w sądzie
    Zaletynie muszę chodzić z nim na łąkę żeby się wybiegał
    Wadyinwalidztwo
  • ~Pingwin / 2019-10-05 08:45
    Ocena: 1.00 / 5
    Internet nie działa mam co 5 nowy internet a jednak go niema i proszę nie kupować tego internetu
    ZaletyBez
    WadySame wady
    MiejscowośćChybie
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4395
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3491
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3198
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2549
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2230
T-Mobile Internet
Ocena: 1.87, ilość opinii: 2071
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4403
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3866
Plus
Ocena: 1.44, ilość opinii: 2900
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2521
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 1999
Mobile Vikings
Ocena: 4.58, ilość opinii: 1226