WadyBrak kontaktu, brak nawet maila do osoby zajmującej się sprawą, wielogodzinne oczekiwanie na infolini, nikt nic nie wie, władną jest jedynie osoba z którą nie ma szans na kontakt bo jest @tak zapracowana” że nie wolno jej przeszkadzać! Horror i dramat!
strona 6 z 11
- « poprzednia
- 1 ...
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- nastepna »
-
~Miła / 2021-07-30 15:04
Żal i dno! Od ponad miesiąca nie można się doprosić o auto zastępcze! Notoryczny BRAK KONTAKTU. Uciekać i jeszcze raz uciekać! -
-
~Asia / 2021-07-29 08:43
Moja sprawa toczy sie od 7 tygodni. W tym czasie zaliczylam godziny wiszenia na telefonie (ludzac sie ze czegos sie dowiem lub zostane polaczona z kims kompetentnym), kilka uwlaczajacych maili z prosba o kontakt lub informacje na jakim jestesmy etapie, 3 roznych likwidatorow z czego 2 wyslalo identycznego pdf proszac o dokumenty ktore zostaly juz do nich wyslane zalaczajac numer telefonu do kontaktu, ktory wiadomo - nie odpowiada. Po 7 tyg jakas w miare inteligentna jednostka wyslala mi maila, ze poniewaz zglosilam sprawe do mojego zagranicznego ubezpieczyciela to oni beda prowadzili postepowanie - pragne zaznaczyc ze prosilam ich o to juz w pierwszym mailu, a moja ubezpieczalnia nie miala pojecia ze Compensa sie ze mna kontaktowala. Poprosili o wymiane maili, mam nadzieje ze dobiora im sie do tylkow. ZaletyBrak -
~Opiekun / 2021-07-24 08:42
Nie polecam nikomu Compensa. Dziecko niepełnosprawne które miało nogę w gipsie przez dwa miesiące i nosi ortezę dostało śmieszne 80zl. -
~Agnieszka Mi / 2021-07-06 12:03
Chyba najgorsza firma z jaką miałam doczynienia, chciałam zrezygnować z ubezpieczenia na życie, przez telefon dostałam info że muszę jechać do przedstawiciela, a tam i to w Elblągu potraktowali mnie jak najgorsze zło, jakbym przyszła po ich pieniądze. Bardzo nieprofesjonalnie, pani obsługująca jakby miała kij w dupie, obrażona, że przyszłam, ordynarna i nie miła, i brwi spreyem od szablonu na czarno, porażka. ZaletyBrakWadySame wady -
~Niezadowolony / 2021-06-29 12:10
Odradzam współpracę z tą firmą. Moja mama stara się o wypłatę świadczenia po zmarłej swojej matce. Sprawa ciągnie się niebywale długo, a pracownicy są niekulturalni, niekompetentni, nieprofesjonalni i wyraźnie widać, że nie znają się na wykonywanej pracy. Ciągle wysyłali nowe dokumenty do wypełniana. Mama podała wszystkie dane z dowodu osobistego, po czym otrzymała osobny list z dokumentem, w którym musiała podać wszystkie dane ponownie. Po rozmowie telefonicznej z przedstawicielką Compensy mama dowiedziała się, że żadnego listu nie otrzymali i musi wysłać zdjęcia dowodu osobistego na adres email przedstawicielki, z którą rozmawiała. Przy każdej rozmowie telefonicznej mamę pytano o to, kto prowadzi jej sprawę, ale przedstawicielka niekoniecznie maiła ochotę się przedstawić. Ponadto przy jednej z rozmów telefonicznych mama została odesłana do próby kontaktu z przedstawicielką, o którą pytała w późniejszej godzinie, ponieważ o tej godzinie miała przyjść do pracy. Po telefonie o wyznaczonej godzinie mama dowiedziała się, że tej przedstawicielki nie będzie, ponieważ ma wolne i będzie w pracy kolejnego dnia. W końcu mamie udało się porozmawiać z osobą, która prowadzi jej sprawę, jednak nie uzyskała żadnych informacji, ponieważ Pani powiedziała, że sprawa jest rozpatrzona i musi oczekiwać na list z decyzją.
Do mnie również dzwoniła przedstawicielka tej firmy. Nie mogłem jednak odebrać telefonu, ponieważ byłem w pracy. W wolnej chwili oddzwoniłem, a Pani z którą mnie połączono (ponieważ to ona do mnie dzwoniła) była zdziwiona, że do niej dzwonię, ponieważ ona nie wie, czy dzwoniła do mnie, czy nie, ponieważ dzwoniła do różnych osób i sama nie wie. Zapytała mnie o numer PESEL i o to, czy jestem pewien, że to ona do mnie dzwoniła. Jednym słowem totalny brak profesjonalizmu.ZaletyNie widzę żadnej, choćby najmniejszej zaletyWadyNie kulturalni, niekompetentni i nieprofesjonalni pracownicy, bardzo długi czas oczekiwania i rozpatrywania spraw, zbywania klientów. Ogólnie mógłbym tu wyliczać bardzo dużo -
~chessork / 2021-04-18 14:38
Facet mi na wstecznym wjechal w auto, to bylo w bytomiu. Polski Rzeczoznawca wycenil szkody na 8000 zl. Ja jestem z niemiec i tam mi wycenili na 2.000 euro do 3.000 euro. Kompensa zaproponowala mi 900 zloty... oni mysla ze ja to bede kleic klejem za zlotowke, czy co ? zbywali mnie przez telefon chyba z pare miesiecy, broniac sie Corona Virusem i tlumaczac ze sprawa miedzynarodowa jest skomplikowana. Teraz sie wszystko odbywa droga sadowa. Naszczescie mieszkam w niemczech, biedna polska ... ZaletybrakWadyzbywanie klienta, -
~GABRIELA / 2021-03-31 22:59
PIERWSZY RAZ ZGŁOSIŁAM SZKODĘ .ODMOWA ODSZKODOWANIA. SKŁADKI płacę kilkanaście lat.ZŁOŻYŁAM REKLAMACJĘ. CZEKAM JAK BĘDZIE ODMOWA TO OĎDAJĘ SPRAWĘ DO SĄDU. ZaletyBrakWadyLikwidator szkody nie odbiera telefonu. -
~Poszkodowany / 2021-02-04 21:42
2021-02-04 21:37 czwartek ~Mati
Witam Panstw serdecznie taką firma jak compensa powinien zająć się prokurator poniewaz okradaja ludzi w bialy dzień!! zona miała wypadek wpadła w poslizg udezyla w drzewo Compensa zaliczyła szkodę jaka całkowitą po czym wyceni wrak auta na blisko 80 tys gdzie jak ktoś go kupi za 15 tys to będzie cud czekamy na decyzję juz 4 miesiące nie odpisują na meile nie odbierają telefonu Pani Monika.k z Warszawy bardzo arogancka nie uprzejma właśnie kieruje sprawę na drogę sądową bo inaczej nie można moje auto było warte 150 tys ta firme trzeba naświetlić w telewizji aby uprzedzić następnych ludzi przez takim oszustemZaletyBrakWadyWszystko co najgorsze -
-
~Kljent / 2021-02-03 11:03
Najgorsza firma w Polsce złodzieje szkoda całkowita w Mercedesie czekam już 4 miesiące na decyzję jak tylko ja dostane kieruje sprawę na drogę sądową niechca zaplacic to zapłacą z nawiązką OMIJAC SZEROKIM LUKIME TRZEBA BYLO BY TA FIRME ZGLOSIC DO TELEWIZJI BO ROBIA SOBIE JAJA Z LUDZI ZaletyŻadnychWadyIgnorowanie klienta,nieodbieranie telefonów,zbywanie ludzi -
~Wioletta / 2021-01-18 16:24
Ogólnie to mam największe zastrzeżenia do obsługi chodzi o to że mąż pracuje zagranicą i nie ma czasu do nich dzwonić żeby uzyskać jakie kolwiek informację. Dzwoniłam żeby się dowiedzieć do kiedy teraz mamy płatność bo troskę z tym Ma się pogubił (wiem ochrona danych jeden wielki pić na wodę) Pan z infolinii twierdzi że on nie może mi udzielić informacji bo to nie moja polisa. Ok. Zgodzę się tylko że ja chcem im wpłacić te cholerne pieniądze a nie wypłacić bez wiedzy męża ale nie on nie może mi powiedzieć kiedy dokładnie mamy wpłaty i dokładną kwotę mamy czekać do sierpnia aż przyślą papiery, tylko pytanie czy wyślą bo ja w zeszłym roku dostałam nowe po podwyżce a mój mąż od chyba dwóch lat nie miał od nich żadnej korespondencji jak nie lepiej bo już właśnie od tego czasu płacę w ciemno to znaczy przypominam mężowi o tym. Sory ale dla mnie to chory system. ZaletyZero zaletWadyDużo bym mogła wyliczyć -
~Mariusz / 2020-12-22 01:01
Potwierdzam i nie polecam tej firmy. Również szkoda z oc sprawcy, i godziny spędzone na telefonie oczekiwaniu na infolini brak możliwości skontaktowania się z likwidatorem szkody. Poza uszkodzeniami blacharskimi, uszkodzony prawy reflektor który podczas uderzenia zmienił położenie i nie oświetla drogi a raczej oślepia innych sam zaś nie jestem w stanie zobaczyć pieszego bo prawa strona kompletnie nie oświetla drogi. Co za tym idzie zagraża to nie tylko mojemu bezpieczenstwu ale i innych. Po kilkukrotnej próbie uzyskania auta zastępczego, powiedziano mi że są to zbyt małe uszkodzenia i auto nadaje się do jazdy. W Polsce miałem spędzać urlop z rodziną ale zdaje się spędzę go na dochodzeniu należnych mi praw -
~Marcin / 2020-05-28 12:16
Zwrot za zastępczy samochód to porażka. Wziąłem z wypożyczalni samochód na 2 dni w tym czasie kiedy mój stał w naprawie w związku ze stłuczką. Musiałem przedstawić fakturę za naprawę, chcieli dowód rejestracyjny samochodu, który wypożyczałem, no sorry ale nie mam w zwyczaju robić zdjęć dowodom rejestracyjnym samochodom, które wypożyczyłem na 2 dni, odesłałem ich do wypożyczalni. Później okazało się, że jakiś pracownik do którego to wszystko wysłałem nie wprowadził do systemu dokumentów. Pisałem do nich z 10 pism, nie polecam. Zaletynic mnie z nimi nie łączy :)Wadyopieszałość
-
~POSZKODOWANY / 2020-05-13 16:52
DOSTAŁEM W TYŁ SAMOCHODU... NAPRAWA Z OC/AC SPRAWCY. SAMOCHÓD NA WARSZTACIE, WARSZTAT PRZEJĄŁ AUTO, NAPRAWA BEZGOTÓWKOWA. SERWIS WYLICZYŁ NAPRAWA PLUS CZĘŚCI OK 20000ZŁ, OCZYWIŚCIE Z WINY SPRAWCY, COMPENSA ZAAKCEPTOWAŁA, PARĘ DNI PÓŹNIEJ ODMAWIAJĄ NAPRAWY BO TO NIE WINA KIEROWCY TYLKO HAMULCE ZAWIODŁY ( LEXUS ROCZNIK 2019, HYBRYDA, PRZEBIEG OK.60TYŚ KM) JAK DLA MNIE TO TA FIRMA TO DNO+ 5M MUŁU I BANDA PRZEKRĘTÓW. NIE POLECAM UBEZPIECZAĆ TAM NICZEGO . A JAK JEST JAKAŚ POZYTYWNA OPINIA TO NAPISANA PEWNIE PRZEZ PRACOWNIKA... REASUMUJĄC N I E P O L E C A M ZaletyBRAK JAKICHKOLWIEKWadyPEŁNO -
~Patryk / 2020-04-24 07:11
M A S A K R A!!! To nie firma ubezpieczeniowa. To firma złodziejka! Miałem kolizję Mercedesem S350 z autem ubezpieczonym w Compensa,gdzie szkodę oszacowano na około 13000 zł. Po odwołaniu zaproponowano odszkodowanie w wysokości 16000 zł. Auto oddałem do serwisu Mercedesa, gdzie Compensa zapłaciła około 47000 zł. Przy szkodzie z OC sprawcy należy się auto zastępcze i firma ubezpieczeniowa zaproponowała 500 zł w zamian za rezygnację z auta zastępczego. Compensa nie chciała podstawić takiego auta zasłaniając się tym, iż nie mają jeszcze dokumentów z serwisu Mercedesa. Tu chciałbym nadmienić, że po kolizji Mercedes na dobrą sprawę nie nadawał się do jazdy, ponieważ zostało oderwane lusterko wsteczne. Aby wypełnić obowiązek minimalizacji szkody naprawiłem lusterko we własnym zakresie i używałem Mercedesa do czasu oddania go do warsztatu i na czas naprawy wynająłem auto, aby móc funkcjonować. Po przedstawieniu faktury za wynajem auta ubezpieczyciel odmówił zapłaty za wynajem, ponieważ i tu cytuję: „Wydatki czynszu najmu pojazdu zastępczego muszą być konieczne, przy uwzględnieniu obowiązku minimalizacji szkody (art. 354 k.c.). Nie jest celowe nadmierne rozszerzanie odpowiedzialności odszkodowawczej i w konsekwencji gwarancyjnej ubezpieczyciela. Z tych względów żądanie o zwrot kosztów wynajmu pojazdu uznajemy za niezasadne, albowiem z informacji przez nas pozyskanych z Ubezpieczeniowego Funduszu Gwarancyjnego wynika, iż Poszkodowany (Alior Leasing) posiada inne zarejestrowane na siebie pojazdy, którym mógł dysponować.” Nadmieniam, iż Mercedesa mam w leasingu, a leasingodawca ma aut tysiące, ja zaś tylko jedno. Sprawę kieruję do sądu, chociaż zarówno ja jak i Compensa zdajemy sprawę, że w chwili pandemii sprawa odbędzie się za rok. a może i w terminie bardziej odległym. Numer sprawy : 2853211/2 ZaletyNazwaWadyChamstwo, ignorancja poszkodowanych, brak poszanowania praw klienta, wyciskanie polis potencjalnym klientom. -
~Kasia / 2020-04-23 10:01
W dniu wczorajszym z firmy kompensa wtargnal bez zapowiedzi jakiś niby Pan który powoływał się że jest pracownikiem tej firmy i zaczął straszyć moja żonę żeby wycofała się od wypłaty odszkodowania ponieważ firma i tak nie wypłaci A jeszcze skieruje sprawę na policję żona wezwała policję Pan został ukarany 500zl za brak maseczki 5000zl za przemieszczanie się podczas epidemii A Pan przyjechał ponad 100km. Firma kompensa to są oszuści i malipulatozy sprawa już jest zgłoszona na policję i teraz się okaże kto kogo próbował oszukać. -
~KRIS / 2020-04-08 19:47
COMMPENSA NAJGORSZA FIRMA UBEZPIECZENIOWA W POLSCE. POLACY JAK NAJDALEJ OD TEGO PSEUDOUEZPIECZYCIELA JAKIM JEST COMPENSA. FIRMA OKRADAJĄCA SWOICH KLIENTÓW I POSZKODOWANYCH PRZEZ ICH KLIENTÓW. ZaletyŻADNYCHWadyOKRADANIE POLAKÓW -
-
~Marcin s / 2020-03-19 11:17
firma DRAMAT. Mimo wykupionego ubezpieczenia AC z konkretnymi opcjami typu użycie części oryginalnych itd firma OSZUKALA stosując zarówno amortyzację jak i zamienniki plus uwaga wyklepanie maski w dwu letnim mustangu. Wypłata zaniżona 4 krotnie. 2 miesiace czekania na odpowiedź. Wyczekane aż naprawi się samochód. Totalne chamstwo że strony likwidatora. 4 krotna próba załatwienia samochodu zastępczego BEZ SKUTKU MINO wYKUPIENIA opcji. Propozycja ugody totalnie olana. Jutro składam pozew. Nie odpuszczamy oszusta!!! ZaletyCena pozornieWadyCena faktycznie jak sie okazuje że niby kupuje się jakaś opcje a wychodzi że była to dużo tańsza -
~compensa to złodzieje i stracony czas / 2020-03-18 19:56
Po uszkodzeniu auta zgłosiłem likwidacje szkody do Compensa po 2 dniach dostałem wycene
Koszt naprawy Brutto (7300) PLN i pod spodem nastepne podsumowanie
Koszt naprawy Brutto -rabat 40% (4380)PLN napisałem odwołanie przysłali ugode na 7300 netto czyli po odjeciu vatu 23% dostał bym 5600 a nie juz brutto napisałem do nich znowu ze nie maja zemna leciec w kulki bo ogarniam sie w tematach i pamietajcie jezeli nie macie załozonej zadnej działalnosci itp to kwota odszkodowania wam sie nalezy na moim przykładzie 7300 brutto + 23% VAt = 8979 i jak im napisałem to to od połowy lutego nie miałem z nimi kontaktu a do dzisiaj w sadzie.
zapłaciłem za prawnika 1000 zł sprawe wygrałem dostałem odszkodowania 11650 zł brutto + 23% vatu i jescze wzrucili mi koszty wynajecia prawnika i opuszczenie jednego dnia pracy.
czytajcie dobrze kosztorysy od firmy compensa oszukuja wszytskich zanizaja ceny auta a jak zacznie sie z nimi wchodzic w tematy kodeksu ubezpieczenia z paragrafami zkopiowanymi z internetu miekna im nogi. FIRMA DO ZAMKNIECIA OSZUSTY i ZŁODZIEJEWadyZLODZIEJE i Oszusci -
~Leopold / 2020-03-09 08:49
Miesiąc czekania na wypłatę roszczenia za śmierć rodzica. Roszczenie przez stronę www skomplikowane i mylące. Agentka niby pomocna ale firma do d...y. Masakra. Zaletynie widzęWadyza dużo -
~Goma / 2020-03-06 15:27
Stanowczo NIE POLECAM !!!! 2 miesiące temu uszkodził mi auto Pan,który niestety ma ubezpieczenie w tej firmie. Szkodę zglosilam, zaproponowano mi śmieszną kwotę. Rozmowa z agentem przypisanym do sprawy - kolejna suma trochę większa nadal nie pokrywajaca kosztów naprawy. Poinformowalam agenta, że w takim razie chcę rozliczeniowe bezgotówkowe z warsztatem. I wydawałoby się ze sprawa zalatwiona. Niestety wczoraj otrzymałam maila z informacją że warsztat otrzymał kwotę z faktury pomniejszona o ponad 600 zł, które rzekomo wysłano do mnie 1,5 miesiąca temu. Pieniędzy na oczy nie widziałam. Kolejna rozmowa z agentem, i znów nic nie wiedzą, muszą sprawdzić itp. Plus brak kultury ze strony agentki, bardzo nieprzyjemna osoba. Totalna poraźka. 1,5 miesiąca i oni nie wiedzą co się z wyslanymi rzekomo pieniędzmi dzieje. ZaletyNie widzęWadyIgnorowanie i zbywanie klienta
Brak kultury u niektórych agentek
Zaniźanie kwot odszkodowania
Rzekome wysyłanie pieniędzy mimo braku zgody na wysokość odszkodowania
strona 6 z 11
- « poprzednia
- 1 ...
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- nastepna »