Złożyłem wniosek o kartę kredytową i przesłałem wszystkie wymagane dokumenty do analizy. Pomimo trzykrotnego kontaktu z biurem obsługi, analityk przez 3 tygodnie nie podjął się weryfikacji wniosku, podejrzewam, że jest jakiś problem komunikacyjny pomiędzy tymi działami. Prośba o anulowanie wniosku również nie została za pierwszym razem spełniona, o czym dowiedziałem się w salonie, ponieważ nowy wniosek nie mógł zostać utworzony z uwagi na już jeden aktywny wniosek. Dzięki pracownikom CH Avenida w Poznaniu udało się pozytywnie zakończyć sprawę i uniknąć przykrej sytuacji w wypożyczalni samochodów, ale kosztowało to parę godzin czasu oraz mnóstwo nerwów. Jeśli cokolwiek załatwiać z tym bankiem to tylko osobiście (niestety mają znikomą ilość oddziałów).ZaletyObsługa w CH Avenida
WadyBOK i Analitycy finansowi