Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Citi Handlowy opinie

Ocena na podstawie 145 opinii

1.54 / 5

  • Obsługa klienta
    1.50
  • Oferta
    1.71
  • Prostota obsługi
    1.38

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Paweł / 2023-04-05 18:09
    Ocena: 1.00 / 5
    Ten bank zatrzymał się w obsłudze klienta gdzieś około roku 2000. Nie mają zasobów do obsługi zaleceń klientów banku. Zrobiłem przelew przed godziną 10, czyli grubo przed południem z innego banku do city. Jest godzina 18 a nie ma śladu pieniędzy na city. Wiem że przelew wyszedł z innego banku i powinien być zaksięgowany w dniu dzisiejszym bo sprawdziłem sesje elixir. Nie można czatować z konsultantem. Wszystko w tym banku trwa długo bo nie mają zasobów ludzkich. Już złożyłem dyspozycję zamknięcia rachunku i karty kredytowej. Dno
    ZaletyNie ma zalet
    WadyWszystko trwa długo. Przelewy przychodzące nie są zaksięgowane we właściwym czasie. Brak możliwości czatu z pracownikiem banku
  • ~Aneta / 2023-04-03 18:15
    Ocena: 1.00 / 5
    Moja historia konta oszczędnościowego w Citi Handlowy z oprocentowaniem 8,6 %. NIE POLECAM!
    W dniu 31.01.2023 złożyłam wniosek o założenie konta osobistego i oszczędnościowego w banku Citi Handlowy, chcąc skorzystać z promocyjnego oprocentowania 8,6 %. Proces od złożenia wniosku do otrzymania danych do logowania trwał do 13.02.2023. W tym dniu zgodnie z otrzymaną pisemną instrukcją założyłam Konto Oszczędnościowe i zadzwoniłam na infolinię z zapytaniem czy spełniam wszystkie warunki, aby skorzystać z promocyjnego oprocentowania. Pan na infolinii sprawdził i zapewnił mnie, że muszę jedynie pamiętać o przelewaniu co miesiąc co najmniej 2000 zł, poza tym wszystko w porządku; ostatniego dnia miesiąca pojawiają się na koncie odsetki z tytułu standardowego oprocentowania, a po 20-tu dniach promocyjnego.
    21.03.2023 nie miałam tych odsetek na koncie, więc ponownie zadzwoniłam na infolinię. Pani sprawdziła i zapewniła mnie, że wszystko jest w porządku, spełniam warunki promocji, ale chodzi o dni robocze, a nie kalendarzowe, więc trzeba poczekać do 28.03.2023.
    Niestety w tym dniu odsetki również nie znalazły się na moim koncie.
    W dniu 31.03.2023 naliczono mi 234,65PLN odsetek od kwoty 92 095,53 zł, więc rozumiem, że jest to oprocentowanie standardowe za marzec, a nie oprocentowanie promocyjne za luty.
    W dniu dzisiejszym zadzwoniłam na infolinię i niestety pani nie była w stanie udzielić mi żadnej informacji poza tym, że mogę złożyć zapytanie i/lub reklamację. Poinformowała także, ze nie zajmuje się kontami oszczędnościowymi i odmówiła połączenia z osobą kompetentną w tym temacie.
    Teraz złożyłam reklamację, a na infolinii zostałam poinformowana, że czas jej rozpatrzenia wynosi do 60 dni!
    Jeśli ktoś miał podobny problem to proszę o podpowiedzi. Chętnie również się dowiem, gdzie należy zgłaszać takie nieprawidłowości w działaniu banków.
  • ~Ann / 2023-03-30 19:09
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy bank z możliwych !!
    A konsultanci straszą przełożonymi - masakra
    ZaletyBrak
    WadyWszystko
  • ~Jerzy / 2023-03-24 14:22
    Ocena: 2.00 / 5
    Byłem zainteresowany założeniem konta w City bank ale odpychająca rozmowa telefoniczna z konsultantem z Warszawy skłoniła mnie do przeglądnięcia opinii na temat banku. Po przeglądnięciu opinii zrezygnowałem.
    Zaletynie znam.
    WadyNieuprzejma rozmowa telefoniczna z konsultantem.
  • ~MAGISTER / 2023-03-22 14:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Moja gorąca prośba nie bierzcie żadnych kredytów w tym Banku.będziecie tylko spłacać,spłacać,spłacać,
    JAK NAJDALEJ OD TEGO BANKU
    ZaletyBRAK
    WadyWSZYSTKO
  • ~pksw / 2023-03-18 14:56
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie można cofnąć błędnie wykonanego przelewu, chociaż nie było jeszcze wychodzącej sesji ELIXIR.

    Autoryzowanie płatności kartą online nie działa, więc kartą zapłacicie tylko fizycznie.

    Numer karty, data ważności itp. są na karcie nadrukowane, przez co po roku nie da się już odczytac danych.


    Zalety- brak
    Wady- brak możliwości cofnięcia błędnego przelewu
    - nie można płacić kartą w internecie, bo aplikacja banku nie działa (jest potrzebna do autoryzacji płatności kartą online)
    - dane są nadrukowywane na kartę i po ok. roku nie da sie ich już odczytać
  • ~Barb / 2023-03-17 13:24
    Ocena: 2.67 / 5
    Korzystałam z wielu aplikacji mobilnych banków i nie widziałam gorszej niż aplikacja Citi Handlowego. Jest bardzo uboga i otwiera się w iście żółwim tempie, trzeba "podchodzić" kilka razy aby w końcu otworzyła się.
    ZaletyWarunki posiadania karty kredytowej korzystne.
    WadyJak w mojej opinii.
  • ~Ewa / 2023-03-07 14:01
    Ocena: 1.00 / 5
    Mam 53 lata i w życiu korzystałam z wielu banków, ale tylko w Citibanku zostałam okradziona (nie przez hakerów, a przez bank) Unikajcie tego banku jak ognia, jeśli choć trochę zależy wam na własnych pieniądzach.
  • ~Tom / 2023-03-03 10:07
    Ocena: 1.00 / 5
    Pato bank , żeby wcisnac duży kredyt dzwonią nawet 7 ma rano w soboty !!! i to wielokrotnie mimo zadań zaprzestania tego w sobotę o takiej porze !!!
    Śmiał.sie ze.mnie ich przedstawiciel.ze.w końcu wzmie pan kredyt!!! Chyba pijany albo najarany !!!
    Jak.sie dasz nabrać na rzekomo korzystny kredyt to cię potem oszukają o 100 jak nie 150 %
    A na końcu się wszystkiego wypra i cię podadzą do sadu !!!
    PATOLOGICZNI OSZUSCI !!! OSZUSCI !!! I JESZCZE RAZ OSZUSCI !!!
    WadyPatologiczni oszuści, nahlnie wciskający kredyt z ukrytymi kosztami wyższymi o 150 % niż obiecywane !!!
  • ~Tom / 2023-03-03 09:47
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie bierzcie u nich żadnych kredytów, bo was oszukają na 100% lub 150 % tego co niby mieliście spłacać . Nie przyślą wam umowy z harmonogramem spłaty rat tylko takie nic nie mówiące bzdury...
    Po roku spłaty jak myślałem że już mam do spłaty tylko jakieś 30 procent kredytu
    City Handlowy zakomunikowali mi ,że mam wciąż do spłaty 100% kapitału początkowego !!!
    A.wplacane raty to były tylko odsetki !!! Ich
    Przedstawiciel handlowy perfidnie mnie oszukał.
    Bank się wszystkiego wyparł... wszelkie zadania przelania nagrania z zawarcia umowy zostały zignorowane.
    Zadania przesłania dokumentu umowy i harmonogramu rat wraz ze spłaconym ratami zignorowane ...
    Bank wypowiedział mi umowę, podał do sadu a ich prawnik w sądzie perfidnie kłamał
    SPRAWA DO REPORTERA I CO TYLKO POWINNA BYŁA SIE UKAZAC INFORMUJACA O ICH PRAKTYKACH ...
    DZISIAJ MAM.ICH KOMORNIKA NA KARKU ... I DALEJ SIE SADZE ...
    RZECZNIK PRAW OBYWATELSKICH KOMUCH Z PO MA TO W DUPIE ...
    WadyPerfidni oszuści...!!!
  • ~anonim / 2023-02-13 00:20
    Ocena: 1.33 / 5
    omijac tych oszustow i zlodzieji. infolinia chamska. duzo cisna klienta kiedy z nimi rozmwiasz. zalosne...
  • ~DOMINIKA / 2023-02-09 14:05
    Ocena: 1.00 / 5
    NAJGORSZY BANK Z JAKIM MIAŁAM DO CZYNIENIA.
    PROBLEM Z KONTAKTEM, OGROMNA NIEKOMPETENCJA PRACOWNIKÓW.
    BANK DOLICZA UKRYTYE OPŁATY, NIE INFORMUJE O NICH KLIENTÓW, PO CZYM DOLICZA ODSETKI I OBCIĄŻA TYM KLIENTA...


    JAK NAJDALEJ OD TEGO BANKU!
    ZaletyBRAK!
  • ~PAT / 2023-02-04 09:01
    Ocena: 1.33 / 5
    Kupiłem firmę która ma rachunek w tym "banku", Natychmiast złożyłem papiery (oddział w Galerii Mokotów w Warszawie) aby uzyskać dostęp do konta. Wg wewnętrznej (bankowej) oceny - złożone papiery są ok. Jednak od 10 dni nie mam dostępu do konta. Poprzedni właściciel został odwołany, więc też nie ma dostępu. W ten sposób "bank" obraca pieniędzmi klienta, ja nie mogę zapłacić swoim pracownikom oraz kontrahentom (karne odsetki rosną) a "bank" odbywa "wewnętrzne konsultacje". Trzymajcie się z daleka od tych niekompetentnych leni wysysających krew pod szyldem "banku".
    ZaletySieć placówek w wielu krajach - jeśli w dzisiejszym świecie ma to dla kogoś znaczenie.
    WadyTotalna niekompetencja "ukryta" w rozbudowanej strukturze korporacyjnej. Wysokie opłaty za najdrobniejsze rzeczy oraz porażające opłaty za wyjście poza parametry umowy. W drugą stronę to nie działa- citi ma prawo blokować kasę klienta pod dowolnymi pretekstami.
  • ~JOHN / 2023-01-17 00:18
    Ocena: 1.67 / 5
    MIAŁEM TAM R-K OKROPNI CI BANKSTERSI Z USA, OPŁATY UBEZPIECZENIA CO TYLKO MOZNA CIAGNA
    ZaletyNONE
    WadyYES
  • ~RYSIEK Z USA / 2023-01-17 00:13
    Ocena: 1.67 / 5
    UWAGA NA TEN BANCZEK UWAGA SZCZESLIWY JAK JUZ SIE OD NICH UWOLNISZ
    ZaletyBRAK
    WadyOGROMNE OPŁATY
  • ~WM / 2023-01-10 21:11
    Ocena: 1.00 / 5
    Starania o kartę kredytowa w tym banku to wielka trudność, która nie wynika z niechęci dostarczenia dokumentów niezbędnych do zawarcia umowy przez klienta, lecz z obsługi tegoż klienta, który składając zamowienie online na kartę został dwukrotnie olany przez telefon, ze oddzwoniła a nie oddzwonił nikt, po czym wizyta w CH w Gdyni w oddziale również zakończyła się fiaskiem, bo pan miał problemy z systemem i kierownik tez nie poradził nic na to a mówiąc ze zadzwonią jak będzie wszystko gotowe nigdy nie zadzwonili i tak od dwóch miesięcy… porażka. Bank który jest nastawiony na KK nie dba o nowego klienta, który przyszedł sam i chciał zostać klientem został niestety ‚ spuszczony na drzewo’ No nic inny bank cieszy się teraz nowym klientem. Zdecydowanie nie polecam bo można ‚ polec na polu walki’ w staraniu się ich produkt.
    WadyBrak zainteresowania klientem
  • ~Kaja / 2023-01-09 12:23
    Ocena: 1.00 / 5
    Założyłam konto w promocji, po czym bank wmawia mi że odwołałam zgody marketingowe i nie należą mi się bonusy. Nic takiego nie zrobiłam, cały czas do mnie dzwonili i wysyłali oferty.
    Zaletybrak
    Wadyoszustwo
  • ~MaxOFF / 2023-01-07 17:07
    Ocena: 2.00 / 5
    A ja mam problem z kartą.
    Nigdzie nie mogę jej dodać chcąc płacić w internecie.
    Ciągle jakieś problemy, choć raz udało mi się ja dodać do konta Netflixa, ale to jakimś cudem po kilku dniach prób.
    Na infolinię zawsze słyszę to samo, czyli że z kartą wszystko w porządku, a wina leży po stronie sklepu gdzie dodaję kartę. A zaznaczam że w wielu sklepach próbowałem i w każdym to samo.
    Ręce normalnie opadają, chyba przeniosę się do innego banku, bo dla mnie brak możliwości płacenia przez internet to duży kłopot...
  • ~Edi / 2023-01-04 11:22
    Ocena: 1.33 / 5
    Właśnie Pani z infolinii podniosła mi ciśnienie:
    1. nie odpowiada na konkretne pytanie, tylko mówi dużo aby tylko mówić
    2. uparcie twierdzi, że nie ma możliwości ustawienia limitu transakcji na karcie kredytowej, choć osobiście ustawiłam taki limit w bankowości internetowej
    3. poinformowała mnie że nawet po zamknięciu konta/karty jeśli ktoś wykona jakąś transakcję kartą, to będę za nią odpowiadać. Co to oznacza? Bank pozwala na wykonywanie transakcji po zamknięciu karty i jeszcze nie bierze za to odpowiedzialności!!!
    Wadyaplikacja mobilna masakra
    niekompetencja konsultantów
  • ~Niepolecam / 2023-01-02 21:55
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam. Założyłam konto w promocji bankowej, spełniłam wszystkie warunki po czym dowiedziałam się, że nie zgłosiłam chęci wzięcia udziału w promocji. XD Od strony internetowej banku zawiesza się przeglądarka, jest beznadziena.. Automatycznie naliczone opłaty o których nie mówi konsultant. W Aplikacji nie są dostępne wszytkie funkcje. Jedyny plus to konta wielowalutowe aczkolwiek po tych doświadczeniach, wybiore po prostu bezkonfliktowego Revoluta.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2067
PEKAO SA
Ocena: 1.84, ilość opinii: 1573
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.86, ilość opinii: 1235
BOŚ Bank Ochrony Środowiska
Ocena: 4.80, ilość opinii: 1089
Millennium
Ocena: 1.82, ilość opinii: 999
PKO Bank Polski
Ocena: 2.76, ilość opinii: 951
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4928
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4622
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4091
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3513
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3213
Plus
Ocena: 1.47, ilość opinii: 3167