Opiniami warto się dzielić!

Citi Handlowy opinie

Ocena na podstawie 129 opinii

1.54 / 5

  • Obsługa klienta
    1.51
  • Oferta
    1.70
  • Prostota obsługi
    1.42

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
strona 1 z 7
  • / 2025-01-02 15:57
    Ocena: 1.00 / 5
    TO JEST JAKIEŚ MONSTRUM DZIAŁAJĄCE POD SZYLDEM NIE WIA DOMO KOGO.
    jA MUSZĘ SWOJE NALEŻNOŚCI ODZYSKIWAĆ OD BANKU I TO ZROBIĘ . MÓJ BŁĄD , ŻE ŻEROWAL NA MOIM WIEKU ORAZ PYTANIACH NIEJEDNOZNACZNYCH (TAK- NIE) NA KTÓRE NALEŻY ODPOWIEDZIEĆ JUŻ I TERAZ ( NIE WIESZ O CO W PYTANIU CHODZI TO RZGNAJJUŻ CIĘ NIE WYPUSZCZĄ
    DODAM POTWOREM JEST TEN BANK
    ZaletyŻADNYCH
    WadyJAK WYŻej
  • / 2024-11-12 17:48
    Ocena: 1.33 / 5
    Po kolejnym telefonie z banku w czasie nagrywanej rozmowy nieopatrznie wyraziłem zgodę na podanie warunków ewentualnej spłaty niektórych transakcji z karty w ratach.Oczywiście spłaciłem kartę tak jak powiedziałem konsultantce zgodnie z terminem.Mimo to bank naliczył mi nie wiadomo za co podwójne odsetki.Po reklamacji bank zwrócił mi jedne odsetki.W związku z tym wysłałem wniosek o zamknięcie karty,jednocześnie składając kolejna reklamacje o anulowanie kolejnych odsetek.Udało mi się również w 3 podejsciu anulować kartę.W końcu otrzymałem pismo o anulowaniu odsetek z komentarzem,że były one prawidłowo naliczone przy czym zwrot nastąpił na kartę,której już nie posiadam.
    Zaletybrak
    WadyPodejście banku do klientów,brak profesjonalizmu u obsługi,brak elementarnego poczucia winy-byc moze niektóre sprawy załatwiło by jedno słowo-przepraszamy.
  • / 2024-10-30 07:58
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam banku ani konta. Dodanie do Google Pay to udręka. Po dodaniu wywala karte z apki po 2-3 dniach mimo zatwierdzenia.Reklamacja nic nie dała.Serwis twierdzi ze to wina klienta. Ponadto bank oszukuje klientów na wypłacie premi gwarancyjnej.
    ZaletyBrak
    WadyJak wyzej
  • / 2024-10-12 08:38
    Ocena: 2.33 / 5
    Zmarnowany weekend?

    11 października 2024 roku, w piątkowe popołudnie wybrałam się na zakupy do OBI w Jastrzębiu-Zdroju. Pan Mateusz z działu budowlanego poświęcił mi dużo czasu, żeby znaleźć odpowiednie materiały, przesympatyczna pani z kasy z czarującym uśmiechem równie dużo czasu poświęciła mi by ściągnąć aplikację Hey OBI, dzięki której mogłam mieć pięcioprocentowy rabat. Niestety po wielu wysiłkach z jej strony i moich okazało się, że na mojego Huaweia nie da się pobrać tej aplikacji. Przemiła Pani przyznała mi 7% rabat bym mogła skorzystać ze zniżki również na materiały objęte promocją. Łącznie wartość zamówienia wynosiła 3 tys i 32 zł.

    W sąsiednim okienku obok kasy poprosiłam Panią doradczynię kredytową o wniosek na 10 rat za 0%. Cała długa i żmudna procedura wypełniania wniosku trwała ponad godzinę. Jakaś pomyłka czy podanie nieścisłej informacji skutkuje tym, że wniosek trzeba wypełniać od nowa. Nie ma możliwości cofnięcia się, żeby zaoszczędzić cenny czas klientów. Procedura znacznie wydłużył, fakt że kwota przekroczyła 3000, wobec czego Citibank życzy sobie, by wysłać dokumenty bankowe potwierdzające wpływy z sześciu ostatnich miesięcy. Pani Monika, jeśli dobrze zapamiętałam, cierpliwie towarzyszyła mi w procedurze wysyłania dokumentów, które Citybank uznał za niezbędne.

    Po kilkunastominutowym oczekiwaniu na odpowiedź analityka bankowego przyszła następująca wiadomość:

    Informujemy, że przyjęte przez Bank zasady przyznawania Karty Kredytowej Citibank nie pozwalają obecnie na pozytywne rozpatrzenie Państwa wniosku kredytowego złożonego w sklepie OBI.

    Ponieważ nie była podana przyczyną dlaczego mój wniosek nie został przyjęty, zadzwoniłam na infolinię i od pana z obsługi dowiedziałam się, że bank ma dwa tygodnie na poinformowanie mnie o przyczynie odrzucenia mojego wniosku.

    Co ma zrobić klient, który spędził w sklepie już 5 godzin na wyborze materiału, na konsultacjach z sympatycznymi pracownikami obsługi różnych działów i ostatecznie na żmudnym wypełnianiu wniosku kredytowego?

    Citibank napisał mi jakie ma na to rozwiązanie. Cytuję:Proszę udać się do Punktu Obsługi Klienta. Jeśli nie uzgodnią Państwo innej metody płatności z pracownikiem OBI to Państwa zlecenie zostanie zamknięte.

    Czyli wróciliśmy do punktu wyjścia sprzed prawie dwóch godzin.

    Były to najdłuższe zakupy w moim życiu, które skłoniły mnie do następującej refleksji.

    Chcesz coś kupić w OBI, zrób to za gotówkę ewentualnie weź kredyt, ale do trzech tysięcy. Jeśli wartość zamówienia przekroczy choćby o 1 grosz, będziesz musiał przedstawiać zaświadczenia o wpływach z wynagrodzenia za sześć ostatnich miesięcy.

    Czy było warto stracić piątkowe popołudnie na robienie zakupów w największym hipermarkecie w Jastrzębiu-Zdroju?

    Było warto. Poznałam sympatycznych pracowników obsługi różnych działów i przy okazji dowiedziałam się dlaczego nie warto ubiegać się o kredyt w Citibanku.
  • / 2024-10-01 07:06
    Ocena: 1.00 / 5
    Konto załozone w sierpniu 2024.Mimo spełnienia waunkow promocji-wpływy 2 tys zł i platnosci kartą na ponad 300 zl, bank do dziś nie wypłacił premii za załozenie konta. Czas sie pożegnać i przejsc do konkurencji która jest solidna i wiarygodna
    ZaletyBrak
    WadyJak widac
  • / 2024-09-26 11:03
    Ocena: 1.00 / 5
    Dodanie karty do bezcennych chwil trwało ponad 2 tygodnie. Bank twierdzil ze to wina awarii systemu.
    ZaletyBrak
    WadyJak wyzej
  • / 2024-09-26 10:58
    Ocena: 1.00 / 5
    Dodanie karty do bezcennych chwil trwało ponad 2 tygodnie. Bank twierdzil ze to wina awarii systemu.
    ZaletyBrak
    WadyJak wyzej
  • / 2024-09-08 13:29
    Ocena: 2.33 / 5
    Zakładanie konta to porażka. Aktualizacja czy zmiana danych bez oddziału nie możliwa. Upierdliwe oferty telefoniczne i po zalogowaniu się na konto. Kartą kredytowa, która mimo opcji automatycznej spłaty się nie spłaca !!!!!!
    Cwaniactwo, konto za zero ale i tak swoje wezmą.
    Zaletybrak
    Wadynagminne telefony z ofertami, bez oddziału nic się nie załatwi, drogie załatwienie spraw w odziale
  • / 2024-09-05 06:36
    Ocena: 1.33 / 5
    Nie mozna dodac karty mastercard city do programu bezcenne chwile
    ZaletyKarta multiwalutowa
  • / 2024-08-27 12:14
    Ocena: 1.00 / 5
    Obsługa klienta na zerowym poziomie.Zamiast pomagać i przyciągnąć klienta to niestety robią wszystko żeby już więcej nie próbował założyć konto lub wnioskować o kartę kredytową.Weryfikacja online najgorsza ze wszystkich banków.Doradcy klienta nie znają podstawowych zasad rozmowy ze starszą osobą.Byłem już w kilku bankach i nigdy nie miałem takich problemów z założeniem konta lub karty kredytowej.Dramat to za mało powiedziane,tu klient jest na końcu.Omijaj ten bank szerokim łukiem ????????????
    ZaletyBrak
    WadyZero pomocy i brak wiedzy doradców podczas rozmowy.
  • / 2024-08-10 11:57
    Ocena: 1.33 / 5
    Najpierw nie mnożna było przypiąć karty debetowej do konta USD (które mamy). Nawet w oddziale nie potrafiono tego zrobić dopiero po reklamacji zrobiono to w Warszawie. Po uzyskaniu możliwości przypięcia kart do konta USD kartą nie można nic nigdzie zapłacić ( w USA). Jestem teraz w USA a pracownicy którzy nic nie mogą każą dzwonić na infolinię z USA po to żeby odsłuchać jakąś idiotyczna muzykę za 15 zł /min. Czekam jeszcze dwie godziny na załatwienie sprawy. Niezależnie od tego skarga pójdzie do zarządu banku. W mojej ocenie na przykładzie rozpoczęcia "przygody" ( za którą słono płacę) z CITI, bank nie jest godzien polecenia a te brednie o Global Wallet -płać dowolną walutą etc można schować między bajki. SKANDAL to mało powiedziane.
  • / 2024-08-09 21:10
    Ocena: 1.50 / 5
    Zablokowali mi dostęp do konta przez internet nie mogę odblokować przez citiphone
    czekam już ponad dzień
    A błędy pojawiły sie gdy chciałem zrobić zakupy w temu przez blick wielokrotnie potem przelew i tak sie aplikacja zawiesiła że nie mogłem się zalogować zapisanym hasłem.
    Poradziłe sobie otwierając szybkobkonto w pko i zapłaciłem blickiem w pko bp.
    A za niemożność korzystania z konta tak długo i te ograniczenia zrezygnuje ze wszystkich produktów tego banku
    Ps a aplikacja citi jest do bani...
  • / 2024-08-08 09:10
    Ocena: 1.00 / 5
    Ten bank i ich karty to tylko fraza handlowa. Zero placówek w Świecie. Za granicą zapomniałem PIN do karty i karta stała się bezużyteczna. Zero placówek w EU, brak słów. Zapomniałem też, że cały czas wymagany jest numer telefonu, którego będąc za granicą nie da się już zmienić. Polskiej karty już nie miałem a na zagranicznej aplikacja nie chciała się logować bo... inny numer telefonu. Nawet przez ambasadę (potwierdzenie tożsamości) nie udało się doprosić banku w Warszawie, aby raczył zmienić mi numer telefonu, wtedy miałbym dostęp do konta. Ten bank to kpina, zwłaszcza że numer IBAN wymagany w UE nie jest wydawany do konta w łatwy sposób.
  • / 2024-08-07 15:23
    Ocena: 2.00 / 5
    Obsługa infolinii, jak już się uda dodzwonić Dramatyczna! Panie bez słowa przełączają do innych konsultantów, zero pro klienckiej postawy. W kółko regułki i bełkot. W ogóle nie potrafią się dostosować do dzwoniących a często są to osoby starsze. Dramat, dramat, bełkot i do tego płatne połączenie kilkadziesiąt minut. Nigdy nie polecę tego banku.
    WadyBrak zrozumienia, klepanie regułek, automatycznie odbieranie bez chęci pomocy.
  • / 2024-08-01 20:51
    Ocena: 1.00 / 5
    Zablokowano mi MOJE KONTO OSOBISTE na 24 godziny bez powodu. Nie moge się doprosić odblokowania ani wyjasnienia powodu.
  • / 2024-07-18 17:20
    Ocena: 1.00 / 5
    Debilny bank. Chcąc kupić na raty artykuł za 2 tysiące jakiś idiota który jest analitykiem żąda zgody na wydanie karty kredytowej i wydruków z konta osobistego za ostatnie 6 miesięcy...Omijać !!!
    ZaletyNie ma
    WadyCałość
  • / 2024-07-10 21:43
    Ocena: 1.00 / 5
    Proces otwierania konta trwa od dwóch tygodni po osobistej wizycie w banku wychodzicie z hasłem "dostanie pan smsa" no żart jakich mało potem 15 telefonów z których nic nie wynika.Strata czasu i pieniędzy odradzam serdecznie.
    ZaletyBrak
    WadySame
  • / 2024-07-10 11:56
    Ocena: 1.00 / 5
    This bank service is total garbage. I am having a problem with a cross boarder payment. I basically called them and they informed me there was no incoming payment from abroad to my account. The help desk agent advised me to open a "complaint" by using the intranet > message center. I opened a complaint and then called them multiple times to simply write the reason on the ticket so that I could go to the other the bank which sent the cross boarder transfer ) and help them investigate the issue. Despite the fact that I called them multiple times I still have no response. I almost begged them to help me but nobody cares. It is important to highlight that the payment is my salary and because nobody is helping me or care about my case I am without salary for almost half month now. It is completely disgusting the way they treat "customers". Nobody cares if you are a customer or not or have a serious problem like mine. I don't recommend this bank to anyone. Total nightmare.
    ZaletyNONE
    WadyNo customer service at all. Staff is not prepared to deal with customers. Total disregard for customers
  • / 2024-07-10 01:19
    Ocena: 1.00 / 5
    Nikomu nie polecam, dramat,bagno. Aplikacja mobilna porażka,rozmowa z konsultantami na info linni masakra. Trzeba zaznaczyć po jednej gwiaste,choć nie należy się rządna.
  • / 2024-04-22 14:14
    Ocena: 1.00 / 5
    ten bank to jeden wielki SPAM! ten bank to jeden wielki SPAM!ten bank to jeden wielki SPAM!ten bank to jeden wielki SPAM!ten bank to jeden wielki SPAM!ten bank to jeden wielki SPAM!ten bank to jeden wielki SPAM!ten bank to jeden wielki SPAM!ten bank to jeden wielki SPAM!ten bank to jeden wielki SPAM!ten bank to jeden wielki SPAM!ten bank to jeden wielki SPAM!ten bank to jeden wielki SPAM!
    Zaletybrak
    Wadycałokształt
strona 1 z 7

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2006
PEKAO SA
Ocena: 1.79, ilość opinii: 1515
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.86, ilość opinii: 1206
Millennium
Ocena: 1.81, ilość opinii: 967
PKO Bank Polski
Ocena: 2.69, ilość opinii: 859
ING Bank Śląski
Ocena: 1.79, ilość opinii: 828
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4482
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4416
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3884
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3494
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3199
Plus
Ocena: 1.44, ilość opinii: 2929