Tragedia!! Jutro zmieniam bank! Bo to już jest przesada! Człowiek drugi dzień rachunków nie może zapłacić bo nie działa! Zmienili na syfiastą jakaś aplikacje . TRAGEDIA. Tak to codziennie dzwonili i wciskając kredyciki itd ....A jak człowiek ma problem to milczą.
ZaletyZero
WadySame wady
~Artur / 2023-09-12 09:30
Ocena: 1.00 / 5
Po wprowadzeniu nowej aplikacji, która miała być fantastyczna jest dramat. Po pierwsze drugi dzień z rzędu po prostu nie działa - nie mogę się zalogować na, konto nie mogę wykonywać przelewów. Na infolinii konsultanci próbują manipulacyjnie odpowiedzieć, że są "utrudnienia techniczne". Tak dla ścisłości utrudnienia to są kiedy aplikacja działa wolniej, jakiejś opcji nie mogę zrealizować. Jak nie ma dostępu do aplikacji i nie można wykonywać płatności i przelewów to jest AWARIA.
Druga sprawa - nowa aplikacja jest dramatyczna i nieintuicyjna. Nie wiem kto im to opracowywał ale z czegoś dobrego przeszli na coś beznadziejnego. Rozumiem, że to taki "trynd", że co jakiś czas trzeba coś zmienić. Nieważne czy będzie lepsze czy gorsze trzeba zmienić i już.
~Monika / 2023-09-12 08:58
Ocena: 3.00 / 5
Nadal nie mogę się zalogować jakaś porażka nadal od wczoraj wyskakuję komunikat awaria
~Pay / 2023-09-12 07:56
Ocena: 1.00 / 5
Okropna apka nie można się zalogować dramat od kilku dni proboje się zalogować o nic
ZaletyBrak
WadyLipa
~Urszula / 2023-09-12 05:42
Ocena: 1.67 / 5
Porażka ta nowa aplikacja nic nie jest przejzyste.
Nie mogę ustawić szybkiego podglądu stanu konta.
Jednym słowem nie podoba mi się
ZaletyBrak
WadyPrzy wylogowywaniu każą ocenić aplikacje i nie ma wyboru jest tylko pozytywna a z tym się nie zgadzam.
~Bezimienna / 2023-09-11 19:58
Ocena: 1.00 / 5
Bank reklamuje się jaki jest pomocny- owszem jak nie masz problemów, jak są to już wtedy nie jest już taki pomocny. Odradzam, odradzam i jeszcze raz odradzam być klientem tego banku !!!
~olo / 2023-09-11 16:55
Ocena: 2.00 / 5
nowa aplikacja to jakaś porażka, zmieniam bank, co mam jeszce napisać że nowa aplikacja to jedno wielkie ....
Wadynowa aplikacja
~San / 2023-09-11 15:54
Ocena: 2.00 / 5
Aplikacja to jakaś żenada. Ciągle nie działa. Ciągle jakaś modernizacja, która w niczym nie pomaga ulepszyć apki. Porażka. Polecam wybrać inny bank.
~TwojStary / 2023-09-11 15:15
Ocena: 1.00 / 5
Totalny cyrk aplikacja częściej nie działa niż działa. Aktualizacja w środku dnia beż zapowiedzi przelew przerwało kase wj3balo
Zalety0 zalet
~Maria / 2023-09-11 13:59
Ocena: 1.00 / 5
Aplikacja to porażka. Kto robi uaktualnienie w środku dnia
~Danuta / 2023-09-11 11:11
Ocena: 1.00 / 5
Porażka! 10 dni spóźnienia w spłacie raty a już dzwonią do pracodawcy aby pobrał pobory
Tragedia co za bank
ZaletyBrak
~jkawa@wp.pl / 2023-09-10 16:32
Ocena: 1.00 / 5
każda aktualizacja pogarsza jakość aplikacji...niestety. Nie zawsze nowocześnie znaczy jasno i wygodnie dla klienta..tu niestety z roku na rok leci na łeb
~Marta / 2023-09-08 14:52
Ocena: 5.00 / 5
Polecam Bank z czystym sumieniem, mila obsługa, fachowe doradztwo ogólnie pełen profesjonalizm ????
~Jola / 2023-09-08 13:29
Ocena: 5.00 / 5
No ja akurat mogę polecić ten Bank, a tym bardziej oddział i pracowników w Grudziądzu. Zawsze skłonni udzielić informacji, wytłumaczyć, pomóc. Jasne prowadzenie konta. Aplikacja mega. POLECAM ten BANK w 100%.
Zaletyprzejrzystość
~Pan Waldemar / 2023-09-06 09:39
Ocena: 5.00 / 5
w dniu 1 września , byłem w oddziale wpłacić środki na konto, była duża kolejka , a jeden z przechodzących pracowników Pan Luty spytał w czym pomóc , powiedziałem że muszę czekać w kolejce do kasy, zaproponował wpłatę w wpłatomacie i pomoc bo nigdy tego nie robiłem, poszło szybko i sprawnie i się udało i zaoszczędziłem czas
Zaletyrzetelna obsługa
~Patrycja Kanik / 2023-09-05 19:33
Ocena: 1.00 / 5
Najgorszy bank jaki znam. XxXXXXXXXXXXXXXXXXXXXxXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX
~Małgorzata / 2023-09-04 21:37
Ocena: 5.00 / 5
Jestem zadowolona z obsługi przez Panią Marceline w Częstochowie. Profesjonalne podejście do klienta.
~Iga / 2023-08-31 17:07
Ocena: 1.00 / 5
Zgłosiłam poprzez infolinię chęć wypłaty dużej gotówki w oddziale banku , ponieważ tylko jeden oddział w Toruniu przy ul.Kraszewskiego orowadzi obrót gotówkowy zaznaczam jest to ponad 300 tysięczne miasto!!!! Jeden odział !!!!.Po pierwszym zgloszeniu konsultant dokonał wszelkich formalności i kazał czekać na kontakt z pracownikiem banku , który miał oddzwonić kiedy mogę odebrać pieniądze.Minęły 3 dni .Cisza .Dzwonię kolejny raz , cała procedura od nowa , konsultant powidział że wyśle e-naila z dopiskiem pilne.Mija kolejne 4 dni.Cisza.Do chwili obecnej zero kontaktu z oddziałem na Kraszewskiego.Pojechała bym w "ciemno"ale chcę uniknąć straty
czasu , ponieważ mieszkam 30 km od Torunia i wiem że odeślą mnie z kwitkiem ponieważ kazdą gotówkę powyżej 25 tyś.trzeba zgłaszać bo bank nie dysponuje takimi pieniędzmi!!!!.a zadzwonić konkretnie , bezpośrednio do odzialu nie mogę , ponieważ wszystkie numery telefoniczne są na infolinię...Jestem klientką obecnego Santandera od 20 lat i stwierdzam z przykrością że zamiast podwyższać standardy obniżają.Dramat.
ZaletyCukierki przy okienkach...
WadySzkoda słów.Miejsca nie starczy aby wszystkie wymienić.
~Justyna / 2023-08-30 21:59
Ocena: 5.00 / 5
Profesjonalne podejście do klienta,szybka pomoc.pokecam bank
~paweł / 2023-08-30 10:47
Ocena: 1.00 / 5
to jesk kpina mając kredyt w tym banku płacić jeszcze za utrzymanie konta