Dzisiaj usłyszałam w banku że nowa aplikacja nie działa na telefonie huawei a ja taki posiadam i co teraz zmienić telefon? Porażka była fajna aplikacja to trzeba spierdzielić!!!!
ZaletyBrak
WadyNowa aplikacja to jakiś żart
~Nie zadowolony klient / 2023-09-12 20:30
Ocena: 2.00 / 5
Państwa nowa Aplikacja to totalna porażka i utrudnienie, gdzie jest historia przelewów !? Które poprzednio były zapisane wraz z całością, wystarczyło klikać ponów lub tylko zmienić kwotę.Teraz to totalny dramat muszę szukać przelewów stałych po nazwie, wpisywać na nowo kwotę i tak samo nazwę. Informatyk który to wykonał to totalny debil !
ZaletyŻadnych
WadyZamiast łatwiej do jest trudniej i mniej bezpiecznej
~Joanna / 2023-09-12 15:47
Ocena: 5.00 / 5
Szanowni Państwo jestem waszą klientką od 1994 roku.Korzystałam z usług waszych banków w różnych miastach i muszę napisać że zawsze trafiałam na fachową i kulturalną obsługę.Chciałam się odnieść do ostatnich wydarzeń z waszą nową aplikacją mobilną. Mieszkam za granicą i przez około tygodnia prosiłam obsługę z waszego banku online żeby mi ktoś pomógł.W końcu usłyszałam że mam się zgłosić do banku.Przyjechałam więc do Kołobrzegu całe szczęście że miałam akurat urlop.Obsługiwała nas Pani Martyna Michalak mój doradca.Pełen profesjonalizm z jej strony.Wizyta przebiegła szybko i bardzo miło.
ZaletyKonkretna obsługa
~olo / 2023-09-12 13:19
Ocena: 1.00 / 5
Karta debetowa miała być za darmo. Niestety okazało się, że dla stałego klienta mają "super ofertę" - skasujemy go za wznowienie karty. Bank do bezpłatnego konta wymaga wykonania operacje kartą, a nie daje instrumentu ku temu. Przepraszam, dają, jak klient zapłaci. To jest świadome wprowadzanie w błąd klienta.
Zaletybrak
Wadyaplikacja nie działa, chaos w aplikacji, zero intuicyjności.
~irek / 2023-09-12 12:45
Ocena: 3.00 / 5
logowanie w nowej aplikacji tylko za pomocą pinu jest mało bezpieczne
~Nicki / 2023-09-12 12:13
Ocena: 4.67 / 5
Zdecydowanie polecam Bank Santander. Po pierwsze obsługa klienta, z którą mam same dobre skojarzenia. Szybkie założenie konta, bez dłuższych procedur. Bankomaty Santander oferują m.in. możliwość dokonania wpłaty i wypłaty środków, czego nie doświadczy użytkownik w niektórych innych bankach. Nowa aplikacja mobilna posiada wiele nowych funkcji, które dotąd były jedynie na stronie internetowej. Prosty interfejs i szybkie płatności. Poza tym bank zwraca uwagę na tematy związane z ochroną środowiska (ograniczenie emisji gazów cieplarnianych i edukacja w tym zakresie). Znaleźć tutaj można wiele ofert, które pomagają rozwijać się i poprawić swój status na rynku. Także jeśli chodzi o wszelkiego rodzaju rabaty i oprocentowanie jest to bardzo korzystne dla klienta. Santander nie tylko dba o edukację ale także o zapewnienie możliwości udziału w różnych wydarzeniach kulturalnych. Zdecydowanie bank z ofertą dla każdego. Jako studentka uważam, że przez długi czas się z nim nie rozstanę.
Zalety* Świetna aplikacja mobilna
* Bank zapewniający rozwój
* Szybkie załatwianie wszelkiego rodzaju spraw
* Pomocna obsługa
* Prostota i wielofunkcyjność bankomatów
Wady* Jak na razie brak
~Ona / 2023-09-12 10:13
Ocena: 1.00 / 5
I jeszcze jedno robię szybki przelew....A te pieniądze drugi dzień nie dotarły gdzie mialy iść! Kpina!
ZaletyZero
WadySame wady
~Ona / 2023-09-12 10:11
Ocena: 1.00 / 5
Tragedia!! Jutro zmieniam bank! Bo to już jest przesada! Człowiek drugi dzień rachunków nie może zapłacić bo nie działa! Zmienili na syfiastą jakaś aplikacje . TRAGEDIA. Tak to codziennie dzwonili i wciskając kredyciki itd ....A jak człowiek ma problem to milczą.
ZaletyZero
WadySame wady
~Artur / 2023-09-12 09:30
Ocena: 1.00 / 5
Po wprowadzeniu nowej aplikacji, która miała być fantastyczna jest dramat. Po pierwsze drugi dzień z rzędu po prostu nie działa - nie mogę się zalogować na, konto nie mogę wykonywać przelewów. Na infolinii konsultanci próbują manipulacyjnie odpowiedzieć, że są "utrudnienia techniczne". Tak dla ścisłości utrudnienia to są kiedy aplikacja działa wolniej, jakiejś opcji nie mogę zrealizować. Jak nie ma dostępu do aplikacji i nie można wykonywać płatności i przelewów to jest AWARIA.
Druga sprawa - nowa aplikacja jest dramatyczna i nieintuicyjna. Nie wiem kto im to opracowywał ale z czegoś dobrego przeszli na coś beznadziejnego. Rozumiem, że to taki "trynd", że co jakiś czas trzeba coś zmienić. Nieważne czy będzie lepsze czy gorsze trzeba zmienić i już.
~Monika / 2023-09-12 08:58
Ocena: 3.00 / 5
Nadal nie mogę się zalogować jakaś porażka nadal od wczoraj wyskakuję komunikat awaria
~Pay / 2023-09-12 07:56
Ocena: 1.00 / 5
Okropna apka nie można się zalogować dramat od kilku dni proboje się zalogować o nic
ZaletyBrak
WadyLipa
~Urszula / 2023-09-12 05:42
Ocena: 1.67 / 5
Porażka ta nowa aplikacja nic nie jest przejzyste.
Nie mogę ustawić szybkiego podglądu stanu konta.
Jednym słowem nie podoba mi się
ZaletyBrak
WadyPrzy wylogowywaniu każą ocenić aplikacje i nie ma wyboru jest tylko pozytywna a z tym się nie zgadzam.
~Bezimienna / 2023-09-11 19:58
Ocena: 1.00 / 5
Bank reklamuje się jaki jest pomocny- owszem jak nie masz problemów, jak są to już wtedy nie jest już taki pomocny. Odradzam, odradzam i jeszcze raz odradzam być klientem tego banku !!!
~olo / 2023-09-11 16:55
Ocena: 2.00 / 5
nowa aplikacja to jakaś porażka, zmieniam bank, co mam jeszce napisać że nowa aplikacja to jedno wielkie ....
Wadynowa aplikacja
~San / 2023-09-11 15:54
Ocena: 2.00 / 5
Aplikacja to jakaś żenada. Ciągle nie działa. Ciągle jakaś modernizacja, która w niczym nie pomaga ulepszyć apki. Porażka. Polecam wybrać inny bank.
~TwojStary / 2023-09-11 15:15
Ocena: 1.00 / 5
Totalny cyrk aplikacja częściej nie działa niż działa. Aktualizacja w środku dnia beż zapowiedzi przelew przerwało kase wj3balo
Zalety0 zalet
~Maria / 2023-09-11 13:59
Ocena: 1.00 / 5
Aplikacja to porażka. Kto robi uaktualnienie w środku dnia
~Danuta / 2023-09-11 11:11
Ocena: 1.00 / 5
Porażka! 10 dni spóźnienia w spłacie raty a już dzwonią do pracodawcy aby pobrał pobory
Tragedia co za bank
ZaletyBrak
~jkawa@wp.pl / 2023-09-10 16:32
Ocena: 1.00 / 5
każda aktualizacja pogarsza jakość aplikacji...niestety. Nie zawsze nowocześnie znaczy jasno i wygodnie dla klienta..tu niestety z roku na rok leci na łeb
~Marta / 2023-09-08 14:52
Ocena: 5.00 / 5
Polecam Bank z czystym sumieniem, mila obsługa, fachowe doradztwo ogólnie pełen profesjonalizm ????