Jest to chyba jedyny bank, który nie księguje pieniędzy o czasie. Potrafią na kilka dni "zagubić' wpłatę. Najgorsze jest to, że mają klienta w dupie i nikogo nie interesuje dlaczego tak się stało. Zero wyjaśnień, zero pomocy.
ZaletyBrak
WadySame wady
~Wkurzony klient który likwiduje konto w / 2022-10-26 23:14
Ocena: 1.33 / 5
nie polecam dla osób z zajęciami komorniczymi. Bank blokuje kwotę wolną od zajęcia i nie odblokowuje całej kwoty wolnej a sumuje z śladem dostępnych środków z poprzedniego miesiąca, mimo że na konto dostaje zawsze te same pieniądze. Tam pracują jakieś konowały które na niczym się nie znają. Przez kilka miesięcy wstecz nie było problemu, dziś mnie tak wkurzyli że musiałam ta opinie napisać. bo z pensji minimalnej dostępnych srodkow zwrócili mi jedną czwartą pensji.
~Zniesmaczony / 2022-06-28 20:18
Ocena: 1.33 / 5
To jakiś kabaret. Co innego na infolinii, co innego w oddziale a co innego w regulaminie.
Na szczęście dość szybko zakończyłem współpracę z tym tworem banko-podobnym.
ZaletyTrudno znaleźć
WadyBrak profesjonalizmu, nękanie spamem, celowe wprowadzanie w błąd.
~....... / 2022-05-11 12:51
Ocena: 1.00 / 5
Popieprzony bank żeby czekać za przelewami dwa trzy dni najgorszy bank jaki może być !!!!!
~Aga / 2022-05-23 14:04
Ocena: 1.00 / 5
Po zamknięciu konta i wypłaceniu pieniędzy dostałam rachunek z dodatkowymi kosztami za zamknięcie konta... Do wpłacenia na zamknięte konto...
Czyli szulernia czy niedorozwój umysłowy...
ZaletyZadne
WadySama egzystencja tego podmiotu
~Aga / 2022-08-05 13:48
Ocena: 1.00 / 5
Bank zupełnie nie dba o klientów. tragedia. Oczekiwanie na infolinii nieskończoność.
Zaletybrak
Wadywszystko.
~Agnieszka / 2023-11-29 22:34
Ocena: 1.00 / 5
Kolejna awaria, brak dostępu do własnych pieniędzy przez kilka godzin,
WadyWszystko
~AmKA / 2023-10-11 23:50
Ocena: 1.00 / 5
Bank pocztowy robi sobie już po raz kolejny ŻARTY!
Loguję się, wpisuję wszystko poprawnie, a system zamiast mnie połączyć i zalogować : wpisałeś niepoprawne dane, ponów.... wpisuję ponownie - to samo - po 3 razie konto się blokuje. Czyżby mieli problemy z wypłatą pieniędzy?! A może mają jakąś awarię, czy przerwę techniczną?! To żenujące, to już 3 raz od kiedy mam konto w tym BEZNADZIEJNYM BANKU! W dodatku podwyższyli opłaty i konto zawsze darmowe jest droższe przy wypłacie niż w innych bankach. Rezygnuję z tego banku już wkrótce!
NIE POLECAM!
Zaletybrak
Wadywszystko, co tylko możliwe, w tym wycofywanie produktów (np. konto zawsze darmowe) i inne, co chwilę podwyżki...
~aneta / 2023-01-18 11:19
Ocena: 1.00 / 5
Jedna wielka ściema. Kontakt z nimi trudny. Od kilku miesięcy próbuję rozwiązać konto, oczywiście nie da się online ani skanem, więc biegam na pocztę wysyłając papiery, a oni non stop odpisuję, że mój podpis jest niezgodny z tym na umowie - dodam, że na koniec dodaję podpisy czytelny oraz nieczytelni, tak czy inaczej odpisują to samo. To już jest nękanie. Mam ogromną ochotę podać ich do sądu, ale niestety na to też trzeba mieć czas. Jedna wielka beznadzieja.
WadySame.
~Anetta / 2025-01-04 12:55
Ocena: 1.00 / 5
Logowanie tragedia,wieczny problem w awarii systemu,nie można sprawdzić stanu konta i dostać się do niego ,żenada.
Unikać ile można.
ZaletyNie widzę
WadyJest ich tyle ,że brakło by miejsca.
~Anna / 2022-07-27 18:09
Ocena: 1.00 / 5
Obsługa klienta telefoniczna trwa latami - zwykłe sprawdzenie i odblokowanie karty trwało 30min. telefon w każdej sprawie urasta do rangi wielkiego skomplikowanego problemu.
Aplikacja internetowa - totalnie nieintuicyjna, wielokrotnie się zacina.
~Anna / 2024-06-21 16:11
Ocena: 1.00 / 5
Cały ten bank to porażka. Kredyt zawarty na wydawałoby się jasnych warunkach, ale już przy wcześniejszej spłacie i zamknięciu warunki okazały się całkiem inne. Informacja o jakiś niedoplatach, zaległościach których wcześniej nie było, odsetkach od odsetek i tym podobne wymysły. Pismo wysłane, po czym przyszła odpowiedź o konieczności dopłaty z terminem 5 dni od wysłania. Doręczone po 7 więc doliczyli sobie jakieś kolejne koszta za zwłokę. Nie polecam nikomu
ZaletyBrak
~Anonim / 2025-05-12 18:39
Ocena: 1.00 / 5
Ostrzegam! To najgorszy Bank jaki może być. Nie dosc że pobierają pieniądze za wszystko nawet za wypłacenie pieniędzy pieniędzy baku,obsługa malo fachową! Zamknięcie konta przez infolinię trwa 2 miesiace. Celowo wprowadzają w błąd przedłużając sprawę. Porazka,uciekajcie z tego pseudo bablnku.
ZaletyBrak
WadyCałe mnóstwo!
~asa / 2021-11-06 21:31
Ocena: 1.00 / 5
NAJGORSZY SYF Z JAKIM MIAŁAM DOCZYNIENIA. WCHODZĘ DZIŚ NA SWÓJ RACHUNEK, A TAM W HISTORII WIDZĘ ŻE BANK POBRAŁ Z MOJEGO RACHUNKU PIENIĄDZE NA SPŁATĘ CZYJEJŚ KARTY KREDYTOWEJ- W GŁOWIE SIĘ NIE MIEŚCI....DZIŚ NIE MAM SZANS NA WYJAŚNIENI SPRAWY-SOBOTA WIECZÓR. W PONIEDZIAŁEK REZYGNUJE Z USŁUG TEGO PSEUDO BANKU
ZaletyBRAK
WadyTOTALNY PIE.....K
~Benek / 2022-04-06 11:25
Ocena: 1.00 / 5
Infolinia służy do tego by uniemożliwić kontakt z klientem. Nikt nie odbiera, wiszę po kilkanaście minut! :/ Mogliby dać "Jesteś... 14... w kolejce oczekujących" to choć widziałbym ile mam czekać. Albo wprost z aplikacji połączenie zdefiniowane już pode mnie jako określonego klienta. Ale gdzie! Czego ja chcę? Tu jest wciąż miniona epoka!
~BK / 2023-08-18 10:43
Ocena: 1.00 / 5
Porażka. Po otrzymaniu przelewu 40 tys, zablokowali konto, że zgodnie z ustawą o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz terroryzmu, konto zablokowane od 48 godzin, i cały czas telefony o wyjaśnienia. Jedna wielka porażka. Nikomu nie polecę. Jak tylko odzyskam pieniądze, napewno zrezygnuję z tego banku.
ZaletyBrak
WadyBrak
~była klientka / 2024-09-13 15:37
Ocena: 1.00 / 5
Moja dzisiejsza wizyta w oddziale to tragedia!
Pracownica obsługująca po zaproszeniu do siebie zajęła się inną sprawą, na powrót czekałam 10 minut / 4 stanowiska wolne /
Jakość obsługi karygodna, brak zainteresowania, wręcz chamskie zachowanie.
Ostrzegam wszystkich przed założeniem konta w Banku Pocztowym. Moja mama założyła konto kilkanaście lat temu, obecnie ma 96 lat, przebywa w domu pomocy społecznej i już trzy razy wysyłałam mamie pismo o zamknięcie konta. Niestety bank za każdym razem odmawia zamknięcia konta twierdząc, że podpis mamy się zmienił i nie jest identyczny jak przy zakładaniu konta. Wiadomo, że wraz z wiekiem stan zdrowia się pogarsza to i zmienia się podpis. Bank jednak jest nie ugięty, konto mamy jest puste a ja muszę opłacać co miesiąc 18,68 zł. za prowadzenie konta. Ostatnio mama (na trzeci już wysłany wniosek o zamknięcie konta) otrzymała pismo z banku, że powinna udać się do banku i tam osobiście zamknąć konto (mama jest w DPS i nie wychodzi) lub wystąpić do sądu z powództwa cywilnego.
Zaletybrak
Wadybrak empatii, nastawienie banku na zysk
~daniel / 2022-05-31 20:52
Ocena: 1.00 / 5
najgorszy bank ever. aplikacja po 10 latach za innymi. weszław 2021 r !!! gdzie reszta banków miała już w 2000 r
aplikacja dalej nie ma płatności blik na nr telefonu w 2022 r !
obsługa - rosjanki i ukrainki gdzie czekasz 30 min na połączenie a potem ona cie nie rozumie... tragedia.
wypłata z kazdego bankomatu bez względu na rodzaj konta płatne.
obsługa - rodem z PKO i poczty polskiej - siedzą baby 100 lat do emerytury i możesz tłumaczyć, a oni swoje. NIE POLECAM !!!!!!
Zaletynie ma zalet
Wadynajgorszy bank ever. aplikacja po 10 latach za innymi. weszław 2021 r !!! gdzie reszta banków miała już w 2000 r
aplikacja dalej nie ma płatności blik na nr telefonu w 2022 r !
obsługa - rosjanki i ukrainki gdzie czekasz 30 min na połączenie a potem ona cie nie rozumie... tragedia.
wypłata z kazdego bankomatu bez względu na rodzaj konta płatne.
obsługa - rodem z PKO i poczty polskiej - siedzą baby 100 lat do emerytury i możesz tłumaczyć, a oni swoje. NIE POLECAM !!!!!!
~Dawid / 2023-10-14 12:55
Ocena: 1.00 / 5
Potwierdzam co uszytkownicy piszą blokują blik i konto i blokują środki na koncie że nie można nikomu robić przelewu uwaga uważać na konto pocztowe nawet nie zakładać konta to oszuści złodzieje ludzkiej krzywdy lepiej wybrac inny bank co nie ma tak z głową jak bank pocztowy nie polecam nawet na jedną gwiazdkę nie zasługuje