Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Bank Pocztowy opinie

Ocena na podstawie 160 opinii

1.68 / 5

  • Prostota obsługi
    1.69
  • Oferta
    1.74
  • Obsługa klienta
    1.68

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Wkurzony klient który likwiduje konto w / 2022-10-26 23:14
    Ocena: 1.33 / 5
    nie polecam dla osób z zajęciami komorniczymi. Bank blokuje kwotę wolną od zajęcia i nie odblokowuje całej kwoty wolnej a sumuje z śladem dostępnych środków z poprzedniego miesiąca, mimo że na konto dostaje zawsze te same pieniądze. Tam pracują jakieś konowały które na niczym się nie znają. Przez kilka miesięcy wstecz nie było problemu, dziś mnie tak wkurzyli że musiałam ta opinie napisać. bo z pensji minimalnej dostępnych srodkow zwrócili mi jedną czwartą pensji.
  • ~Zniesmaczony / 2022-06-28 20:18
    Ocena: 1.33 / 5
    To jakiś kabaret. Co innego na infolinii, co innego w oddziale a co innego w regulaminie.
    Na szczęście dość szybko zakończyłem współpracę z tym tworem banko-podobnym.

    ZaletyTrudno znaleźć
    WadyBrak profesjonalizmu, nękanie spamem, celowe wprowadzanie w błąd.
  • ~....... / 2022-05-11 12:51
    Ocena: 1.00 / 5
    Popieprzony bank żeby czekać za przelewami dwa trzy dni najgorszy bank jaki może być !!!!!
  • ~Aga / 2022-05-23 14:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Po zamknięciu konta i wypłaceniu pieniędzy dostałam rachunek z dodatkowymi kosztami za zamknięcie konta... Do wpłacenia na zamknięte konto...

    Czyli szulernia czy niedorozwój umysłowy...
    ZaletyZadne
    WadySama egzystencja tego podmiotu
  • ~Aga / 2022-08-05 13:48
    Ocena: 1.00 / 5
    Bank zupełnie nie dba o klientów. tragedia. Oczekiwanie na infolinii nieskończoność.
    Zaletybrak
    Wadywszystko.
  • ~Agnieszka / 2023-11-29 22:34
    Ocena: 1.00 / 5
    Kolejna awaria, brak dostępu do własnych pieniędzy przez kilka godzin,
    WadyWszystko
  • ~AmKA / 2023-10-11 23:50
    Ocena: 1.00 / 5
    Bank pocztowy robi sobie już po raz kolejny ŻARTY!
    Loguję się, wpisuję wszystko poprawnie, a system zamiast mnie połączyć i zalogować : wpisałeś niepoprawne dane, ponów.... wpisuję ponownie - to samo - po 3 razie konto się blokuje. Czyżby mieli problemy z wypłatą pieniędzy?! A może mają jakąś awarię, czy przerwę techniczną?! To żenujące, to już 3 raz od kiedy mam konto w tym BEZNADZIEJNYM BANKU! W dodatku podwyższyli opłaty i konto zawsze darmowe jest droższe przy wypłacie niż w innych bankach. Rezygnuję z tego banku już wkrótce!
    NIE POLECAM!
    Zaletybrak
    Wadywszystko, co tylko możliwe, w tym wycofywanie produktów (np. konto zawsze darmowe) i inne, co chwilę podwyżki...
  • ~aneta / 2023-01-18 11:19
    Ocena: 1.00 / 5
    Jedna wielka ściema. Kontakt z nimi trudny. Od kilku miesięcy próbuję rozwiązać konto, oczywiście nie da się online ani skanem, więc biegam na pocztę wysyłając papiery, a oni non stop odpisuję, że mój podpis jest niezgodny z tym na umowie - dodam, że na koniec dodaję podpisy czytelny oraz nieczytelni, tak czy inaczej odpisują to samo. To już jest nękanie. Mam ogromną ochotę podać ich do sądu, ale niestety na to też trzeba mieć czas. Jedna wielka beznadzieja.
    WadySame.
  • ~Anetta / 2025-01-04 12:55
    Ocena: 1.00 / 5
    Logowanie tragedia,wieczny problem w awarii systemu,nie można sprawdzić stanu konta i dostać się do niego ,żenada.
    Unikać ile można.
    ZaletyNie widzę
    WadyJest ich tyle ,że brakło by miejsca.
  • ~Anna / 2022-07-27 18:09
    Ocena: 1.00 / 5
    Obsługa klienta telefoniczna trwa latami - zwykłe sprawdzenie i odblokowanie karty trwało 30min. telefon w każdej sprawie urasta do rangi wielkiego skomplikowanego problemu.

    Aplikacja internetowa - totalnie nieintuicyjna, wielokrotnie się zacina.

  • ~Anna / 2024-06-21 16:11
    Ocena: 1.00 / 5
    Cały ten bank to porażka. Kredyt zawarty na wydawałoby się jasnych warunkach, ale już przy wcześniejszej spłacie i zamknięciu warunki okazały się całkiem inne. Informacja o jakiś niedoplatach, zaległościach których wcześniej nie było, odsetkach od odsetek i tym podobne wymysły. Pismo wysłane, po czym przyszła odpowiedź o konieczności dopłaty z terminem 5 dni od wysłania. Doręczone po 7 więc doliczyli sobie jakieś kolejne koszta za zwłokę. Nie polecam nikomu
    ZaletyBrak
  • ~asa / 2021-11-06 21:31
    Ocena: 1.00 / 5
    NAJGORSZY SYF Z JAKIM MIAŁAM DOCZYNIENIA. WCHODZĘ DZIŚ NA SWÓJ RACHUNEK, A TAM W HISTORII WIDZĘ ŻE BANK POBRAŁ Z MOJEGO RACHUNKU PIENIĄDZE NA SPŁATĘ CZYJEJŚ KARTY KREDYTOWEJ- W GŁOWIE SIĘ NIE MIEŚCI....DZIŚ NIE MAM SZANS NA WYJAŚNIENI SPRAWY-SOBOTA WIECZÓR. W PONIEDZIAŁEK REZYGNUJE Z USŁUG TEGO PSEUDO BANKU
    ZaletyBRAK
    WadyTOTALNY PIE.....K
  • ~Benek / 2022-04-06 11:25
    Ocena: 1.00 / 5
    Infolinia służy do tego by uniemożliwić kontakt z klientem. Nikt nie odbiera, wiszę po kilkanaście minut! :/ Mogliby dać "Jesteś... 14... w kolejce oczekujących" to choć widziałbym ile mam czekać. Albo wprost z aplikacji połączenie zdefiniowane już pode mnie jako określonego klienta. Ale gdzie! Czego ja chcę? Tu jest wciąż miniona epoka!
  • ~BK / 2023-08-18 10:43
    Ocena: 1.00 / 5
    Porażka. Po otrzymaniu przelewu 40 tys, zablokowali konto, że zgodnie z ustawą o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz terroryzmu, konto zablokowane od 48 godzin, i cały czas telefony o wyjaśnienia. Jedna wielka porażka. Nikomu nie polecę. Jak tylko odzyskam pieniądze, napewno zrezygnuję z tego banku.
    ZaletyBrak
    WadyBrak
  • ~była klientka / 2024-09-13 15:37
    Ocena: 1.00 / 5
    Moja dzisiejsza wizyta w oddziale to tragedia!
    Pracownica obsługująca po zaproszeniu do siebie zajęła się inną sprawą, na powrót czekałam 10 minut / 4 stanowiska wolne /
    Jakość obsługi karygodna, brak zainteresowania, wręcz chamskie zachowanie.

    Nikomu nie polecam tego banku, zmieniam na inny.
  • ~córka possiadacza konta bankowego / 2023-09-13 09:41
    Ocena: 1.00 / 5
    Ostrzegam wszystkich przed założeniem konta w Banku Pocztowym. Moja mama założyła konto kilkanaście lat temu, obecnie ma 96 lat, przebywa w domu pomocy społecznej i już trzy razy wysyłałam mamie pismo o zamknięcie konta. Niestety bank za każdym razem odmawia zamknięcia konta twierdząc, że podpis mamy się zmienił i nie jest identyczny jak przy zakładaniu konta. Wiadomo, że wraz z wiekiem stan zdrowia się pogarsza to i zmienia się podpis. Bank jednak jest nie ugięty, konto mamy jest puste a ja muszę opłacać co miesiąc 18,68 zł. za prowadzenie konta. Ostatnio mama (na trzeci już wysłany wniosek o zamknięcie konta) otrzymała pismo z banku, że powinna udać się do banku i tam osobiście zamknąć konto (mama jest w DPS i nie wychodzi) lub wystąpić do sądu z powództwa cywilnego.
    Zaletybrak
    Wadybrak empatii, nastawienie banku na zysk
  • ~daniel / 2022-05-31 20:52
    Ocena: 1.00 / 5
    najgorszy bank ever. aplikacja po 10 latach za innymi. weszław 2021 r !!! gdzie reszta banków miała już w 2000 r
    aplikacja dalej nie ma płatności blik na nr telefonu w 2022 r !
    obsługa - rosjanki i ukrainki gdzie czekasz 30 min na połączenie a potem ona cie nie rozumie... tragedia.
    wypłata z kazdego bankomatu bez względu na rodzaj konta płatne.
    obsługa - rodem z PKO i poczty polskiej - siedzą baby 100 lat do emerytury i możesz tłumaczyć, a oni swoje. NIE POLECAM !!!!!!
    Zaletynie ma zalet
    Wadynajgorszy bank ever. aplikacja po 10 latach za innymi. weszław 2021 r !!! gdzie reszta banków miała już w 2000 r
    aplikacja dalej nie ma płatności blik na nr telefonu w 2022 r !
    obsługa - rosjanki i ukrainki gdzie czekasz 30 min na połączenie a potem ona cie nie rozumie... tragedia.
    wypłata z kazdego bankomatu bez względu na rodzaj konta płatne.
    obsługa - rodem z PKO i poczty polskiej - siedzą baby 100 lat do emerytury i możesz tłumaczyć, a oni swoje. NIE POLECAM !!!!!!
  • ~Dawid / 2023-10-14 12:55
    Ocena: 1.00 / 5
    Potwierdzam co uszytkownicy piszą blokują blik i konto i blokują środki na koncie że nie można nikomu robić przelewu uwaga uważać na konto pocztowe nawet nie zakładać konta to oszuści złodzieje ludzkiej krzywdy lepiej wybrac inny bank co nie ma tak z głową jak bank pocztowy nie polecam nawet na jedną gwiazdkę nie zasługuje
    ZaletyMinus
    WadyMinus
  • ~Dorota / 2023-07-26 12:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Kiedyś byłam zadowolona. Teraz niestety jest po prostu źle. Proste sprawy, które w innych bankach (sprawdzałam) można załatwić online - u nich trzeba osobiście w placówce, których mało co zostało. Teraz straszą blokadą konta, bo w systemie nie mają daty wydania dokumentu tożsamości - czyli rozumiem, że ktoś nie wpisałam, a teraz ja mam to "odkręcać" - oczywiście osobiście. Nie polecam. Mnie zachęcili do zmiany y banku.
  • ~Ed / 2023-05-09 10:41
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy Bank w jakim byłemTo jest masakra!..... Jak najdalej stąd.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2016
PEKAO SA
Ocena: 1.80, ilość opinii: 1528
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.86, ilość opinii: 1209
Millennium
Ocena: 1.81, ilość opinii: 973
PKO Bank Polski
Ocena: 2.71, ilość opinii: 887
ING Bank Śląski
Ocena: 1.79, ilość opinii: 835
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4576
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4446
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3921
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3500
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3201
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2971