Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Bank Pocztowy opinie

Ocena na podstawie 168 opinii

1.69 / 5

  • Prostota obsługi
    1.69
  • Oferta
    1.74
  • Obsługa klienta
    1.68

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~MISIU / 2025-09-24 18:05
    Ocena: 2.00 / 5
    ZAPIS Z CZATU ONLINE
    Przepraszamy, prosimy oczekiwać na konsultanta.
    Monika 16:55:36
    Twoje pytanie: prowizja za transakcję bezgot. w formie przekazu pieniężnego.. co to oznacza zauważyłam takie opłaty nie małe na moim koncie
    Monika 16:57:25
    Od 01.01.2025 nastąpiły zmiany w taryfikatorze opłat i prowizji.
    DARIA 16:59:35
    co oznacza przekaz pieniężny na adres ... dla mnie jest to pojecie przekazu wysylanego na poczcie na adres odbiorcy a takich online nie realizuje
    Monika 16:59:37
    Transakcje bezgotówkowe wykonywane kartą do konta w formie przekazu pieniężnego w instytucjach finansowych/niefinansowych w kraju i na terenie państw EOG- to koszt 4%, min. 10 zł przy rachunkach osobistych( z wyłączeniem Pocztowego Rachunku Podstawowego).
    Monika 17:03:15
    Przekaz pieniężny może być wykonany np. za pomocą karty na Revolut.
    Monika 17:04:39
    Może Pani sprawdzić operacje wykonywane za pomocą karty na Infolinii po identyfikacji za pomocą nr NIK i po haśle do bankowości telefonicznej lub w Placówce Banku.
    Monika 17:04:52
    Infolinia jest dostępna pod nr telefonu 523 499 499 w dni robocze od poniedziałku
    do piątku w godzinach 07:30-22:00, zaś w soboty w godzinach 08:00-18:00.
    Monika 17:05:06
    Czy ma Pani jeszcze jakieś pytania?
    DARIA 17:08:10
    tak
    Monika 17:09:46
    Jakie ma Pani pytania?
    DARIA 17:11:10
    dlaczego nie ma w opisie takiej oplaty od jakiej jakich trnsakcji jet pobrana prowizja ? czy można coś takiego szczegółowo uzyskac ?
    DARIA 17:12:30
    transakcje karta sa dla mnie czytelne jednak nie sa zrozumiale prowizje za przekaz na adres ...
    Monika 17:13:38
    W sprawie prowizji może Pani złożyć reklamacje.
    Monika 17:13:56
    Reklamacje może Pani złożyć na Infolinii pod nr 523 499 499, w Placówce Banku,
    w Urzędzie Pocztowym, mailowo na adres informacja@pocztowy.pl lub korespondencyjnie
    do Centrali Banku.
    DARIA 17:14:41
    co znaczy pojecie adres w tej prowizji ?
    DARIA 17:15:20
    urzad pocztowy bedzie szukal ratunku wyzej ... wiem bo pracuje ...
    Monika 17:17:00
    Jaki jest cały tytuł prowizji?
    DARIA 17:18:00
    chwilke prosze
    DARIA 17:19:15

    prowizja za transakcję bezgot. w fo
    prowizja za transakcję bezgot. w formie przekazu pieniężnego
    -87,10 PLN
    DARIA 17:19:59
    jeden z nich o tej samej tresci rozne kwoty
    DARIA 17:20:53
    historia karty kredytowej
    Monika 17:20:55
    Proszę sprawdzić jakie wykonywała Pani operacje kartą. Jeżeli nie zgadza się Pani z pobraną prowizją, to może Pani złożyć w danej sprawie reklamacje.
    DARIA 17:22:18
    wiele operacji jest wykonywanych karta ... zadna na adres ... od jakich do kogo jest pobierana ta prowizja ?
    Monika 17:22:42
    Transakcje bezgotówkowe wykonywane w formie przekazu pieniężnego w instytucjach finansowych/niefinansowych za każdą operacje to koszt 4%, min. 10 zł.
    Monika 17:23:13
    Tutaj nie ma żadnej informacji, że jest to przekaz na adres.
    DARIA 17:25:14
    sekunde
    Monika 17:25:37
    Poprzez usługę czat nie ma możliwości przyjęcia zgłoszenia. Może Pani zweryfikować operacje na karcie na Infolinii po identyfikacji za pomocą nr NIK i po haśle do bankowości telefonicznej lub w Placówce Banku.
    DARIA 17:30:58
    ok. czyli rozumie ze od kazdej transakcji przelewu w banku pocztowym jet pobierana prowizja pomimo tego ze sa to transakcje bezgotowkowe czysto internetowe przelewy wplaty ?
    Monika 17:33:09
    Przelewy z konta, operacje kartą kredytową czy kartą do konta, to są odrębne operacje.
    Monika 17:34:13
    Podaję link do taryfikatora opłat i prowizji: https://www.pocztowy.pl/indywidualni/taryfa-oplat
    DARIA 17:34:47
    tzn? bo teraz juz nie wiem za co te prowizje ?
    Monika 17:37:19
    Proszę sprecyzować czy interesują Panią opłaty i prowizje dotyczące karty kredytowej, konta osobistego, karty debetowej do konta?
    DARIA 17:37:35
    Transakcje bezgotówkowe wykonywane w formie przekazu pieniężnego w instytucjach finansowych/niefinansowych za każdą operacje to koszt 4%, min. 10 zł.czy przez to rozumie sie tez przelew internetowy i blik ?
    DARIA 17:38:09
    karta kredytowa tego dotycza oplaty
    Monika 17:38:11
    Ta opłata dotyczy karty.
    Monika 17:38:59
    Operacje wykonywane za pomocą BLIK są bezpłatne. Operacje BLIK nie mają nic wspólnego z kartą.
    Monika 17:39:52
    Czy ma Pani jeszcze jakieś pytania?
    DARIA 17:42:23
    przekaz pieniezny - dotyczy jakich transakcji
    DARIA 17:42:44
    platnosci karta kredytowa ?
    Monika 17:44:14
    Podaję link do taryfikatora opłat i prowizji:https://www.pocztowy.pl/indywidualni/taryfa-oplat
    Monika 17:45:07
    Przy karcie kredytowej Transakcje bezgotówkowe wykonywane w formie przekazu pieniężnego w instytucjach finansowych/niefinansowych za każdą operacje to koszt 4%, min. 10 zł.
    Monika 17:45:21
    Czy ma Pani jeszcze jakieś pytania?
    DARIA 17:46:20
    jedno tylko stwierdzenie ...
    DARIA 17:49:16
    kredytowa bedzie sie spłacac w kawalkach - to czytelne jest a rachunki i inne przelewy sa tansz w innych instytucjah nawet w zabce ... wplyw na konto i wyplata stalego wplywu reszta poza bankiem ... 80 zł mc to 960zł dodatku za cio ? pozdrawiam
    DARIA 17:49:48
    dziekuje za rozmowe
    Wpisz wiadomość...
    ZaletyBLIK FREE :)
    WadyJ/W
  • ~aplikacja bankructwa / 2021-12-30 12:45
    Ocena: 1.67 / 5
    18tys zniknęło z konta po tym jak przestępca wbił się na konto korzystając z aplikacji mobilnej - wyciągnął na blik gotówkę z bankomatu i płacił za bitcoiny blikiem, nie dostałem żadnych wiadomości autoryzacyjnych tych transakcji, gdyby nie to ze operacje zaczęły się pojawiać w historii po 12h to bym nie zauważył i więcej by zostało zabrane. nie trzymajcie tam żadnej dużej gotówki, bezpieczeństwo aplikacji jest na b niskim poziomie i przestępcy wchodzą na konta jak w masło!! nawet jeśli nie używacie aplikacji ktoś inny może ja użyć za was i zrobić przelewy! limity w aplikacji są ustawiane przez przestępcę nie przez nas! bank nie uznał reklamacji sprawa idzie do sądu.
    Wadyaplikacja mobilna
  • ~Jakub / 2020-10-17 09:57
    Ocena: 1.67 / 5
    Karta bankomatowa banku pocztowego mastercard nie działa przy próbie opłaty abonamentu usługi HBO GO ( HBO GO odsyła do Banku twierdząc, że to problem z kartą a nie z ich serwisem). Karta mastercard innego banku temat załatwia od ręki. Dodam, że inne zakupy przez internet działają bez zarzutu. Infolinia przyjęła "zgłoszenie usterki" po 18 dniach dostałem info żebym kontaktował się z HBO albo wymienią mi kartę albo przyjmą reklamację. Brak jakiegokolwiek wyjaśnienia. Zgłosiłem reklamację. Pewnie następne tygodnie czekania na odpowiedź.
    Zaletypodoba mi się że można skorzystać z poczty jak z okienka bankowego
    Wadybrak wiedzy banku na temat nieprawidłowego działania karty ich mastercard
  • ~Katarzyna / 2024-11-04 13:31
    Ocena: 1.67 / 5
    Nie bierzcie tam kredytów to są oszuści po spłacie kredytu naliczają sobie jakieś chore odsetki od odsetek !!! Złodzieje
    WadyNie dla kredytów w Banku pocztowym
  • ~kowal / 2023-10-07 09:24
    Ocena: 1.67 / 5
    zaproponowano mi w banku zdeponowanie na lokate gotówki z oprocentowaniem a po minięciu oferty okazało sie ze na lokacie nic nie przybyło,obsługa poinformowała mnie ze nie wie dlaczego tak sie stało -nie polecam likwiduje konto bo ten bank to jakas porażka
  • ~Mateusz / 2022-08-05 07:36
    Ocena: 1.67 / 5
    Nakładanie wysokich opłat związanych z pobieraniem własnych pieniędzy z konta dla osoby będącej klientem tego banku to dla mnie kpina i żerowanie na klientach. Rozumiem opłaty pobierane za wypłatę pieniędzy przez klientów innych banków, ale nie swoich.
    WadyJakość, opłaty, koszty
  • ~misiek / 2022-02-03 20:36
    Ocena: 1.67 / 5
    porazka porażka porażk porazka i pierd... ten bank
    Zaletybrak
    Wadybardzo kurła wiele
  • ~Noname / 2021-01-27 00:29
    Ocena: 1.67 / 5
    Bank tragedia! Odblokowanie bankowości internetowej graniczy z cudem. 4 miesiące temu zamknęłam konto, a do tej pory rosną na nim prowizje... ŻARTY PO PROSTU! Mało kompetentni pracownicy i sama idea baku chyba najkorzystniejsza jest dla emerytów. Nie polecam!
  • ~npnk / 2023-02-19 19:14
    Ocena: 1.67 / 5
    Już po. Wiele lat miałem tam konto, nie tyle z zadowolenia, co z przyzwyczajenia. Jednak 2 tygodnie temu przerośli sami siebie gdy znienacka zablokowali mi kartę płatniczą i środki na rachunku firmowym, gdyż (jak się dzięki życzliwej osoby, a nie pracowników infolinii, bo ci są do przegnania na 4 wiatry) nie podałem numeru nowego dowodu osobistego. Tyle, że zmiana dokumentu była równo 10 miesięcy wcześniej i tyle czasu brak danych nikomu nie przeszkadzał. Jeszcze gorzej, powiedziano mi, że ktoś do mnie dzwonił w tej sprawie, raz, ale nie odebrałem telefonu czyli odmówiłem rozmowy. Tyle, że oni z info dzwonią jedynie po to by próbować wlepić kredyt. Dezinfolinia traktowała mnie nie jak petenta ale jak pętaka. Aby coś się wywiedzieć trzeba było prowadzić pracownika za rękę, podpowiadać mu co ma zrobić. Pełna niekompetencja. Gorzej - telefony do placówki terenowej okazały się nieaktualne. Wszystko robione na odczepne. Niszowy bank demonstracyjnie niedbający o klientów.
    Zaletyjedyna to ewentualna możliwość załatwienia czegoś na wytypowanych pocztach
    WadyDezinfolinia, dezinfolinia, dezinfolinia, bo infolinii tam brak.
  • ~Robert / 2023-10-15 21:48
    Ocena: 1.67 / 5
    Oszukują klientów na realizacji przelewów. W tej chwili to chyba jedyny bank w którym realizacja przelewu trwa 24 godz. I robią to specjalnie, przy okazji pewnie zarabiają na tym. Mało intuicyjne menu.
    ZaletyCiężko znaleźć.
    WadySpecjalnie przedłużają realizacje przelewów, mało intuicyjne menu
  • ~Adam / 2021-12-15 23:07
    Ocena: 1.33 / 5
    Poprzednia strona była faktycznie b. słaba ale nowa(może oprócz historii) jest jeszcze gorsza. Ostatnio nawet podatku nie mogłem zapłacić bo REGON nie pasowała który od 20 lat się nie zmienił
  • ~Agnieszka / 2021-11-08 19:05
    Ocena: 1.33 / 5
    zablokowałam sobie konto - infolinia - po 20 minutach czekania na rozmowę z konsultantem zrezygnowałam .


  • ~Agnieszka / 2024-12-28 18:43
    Ocena: 1.33 / 5
    Większego syfu nie widziałem. Pieniądze wpłacane we wpłatomacie w weekend nie są księgowane na nim rachunku. Omijajcie ten wytwór banko podobny szerokim łukiem!
    ZaletyBRAK
    WadyNie księgują pieniędzy wpłacanych w weekend we wpłatomacie
  • ~Antoś / 2022-02-23 09:20
    Ocena: 1.33 / 5
    Nie polecam nikomu trzymać swoich oszczędności w tej instytucji zero zabezpieczeń okradają ludzi a bank nie robi sobie z tym nic kompletnie w banku pracują konfidenci którzy podpowiadają złodzieją kiedy i komu kończą się lokaty tak jak w moim przypadku okradają nawet podsycając linka w weekendy w mionencie prac serwisowych my jako klienci nie jesteśmy w stanie zrobić nic dopiero po upływie czasu serwisowego jesteśmy w stanie zareagować ale już jest za puzno po złożeniu reklamacji zostajemy odesłani z kwitkiem a bank nie reaguje wcale nie blokuje nic jak w innych bankach tak w skrócie opisuje mój przypadek zostałem okradziony a bank nie zrobił nic to jest przypadek nie pierwszy skąd dobre opinie nie wiem pozdrawiam pomagam wszystkim podjąć dobrą decyzje i zastanowić się nad. Wyborem banku w pocztowym nie trzymał bym nawet złotówki na szczęście nie zdążyli wyczyścić mi do zera konta nie spałem o godzinie końcowej serwisu 24 w niedziele a w tym czasie przez moje konto były robione wpłaty z dziwnych kont przelewy i wyplaty blikiem ostrzegam wszystkich i nie chodzi o linki podesłane w takich przypadkach banki innych instytucji blokują konta bezpośrednio i dopiero po zgłoszeniu na policję można swobodnie wejść na swoje konto i zalogować się w tym przypadku nie stało się nic a z banku zadzwonili do mnie dopiero po upływie czterech dni jak było już po wszystkim jak będziecie mieli taki przypadek dzwońcie nagrywacie się i blokujecie wpływy i wypływy z tegoż banku a nie karty to i tak nie działa bank pozwala złodzieją operować na waszych kontach bez waszej zgody czy esemesach potwierdzających wpłaty lub wyplaty z waszych kąt pozdrawiam Antoś
    ZaletyBrak
    WadyDużo by wymieniał
  • ~Bartek / 2024-07-26 21:32
    Ocena: 1.33 / 5
    Zenada aplikacja mobilna nie dziala,automat i konsultant nie wspiera otwarcia konta.Skierowano sprawe do KNF.Nie polecam
    ZaletyNic
    WadyMasakra
  • ~Bombli69 / 2022-08-22 10:07
    Ocena: 1.33 / 5
    Nie można się dodzwonić na infolinię. Od 9 rano przez godzinę słuchałam komunikatu "wszystkie linie są zajęte". Na czacie odsyłają na infolinię lub odpowiadają ogólnikowo.
    Pismo dotyczące zamknięcia konta wysłane ponad 1.5 miesiąca temu. Nic się nie zmieniło poza tym, że już dwukrotnie ściągnięto z konta opłatę za zamknięcie konta.
    Aplikacja mobilna nieintuicyjna za to opcja wzięcia kredytu na pół ekranu.
    Kompetencje osób w placówkach pocztowych dotyczące operacji bankowych na nikłym poziomie. Za trzecim podejściem udało mi się założyć profil zaufany. W dwóch poprzednich niby Pani ma taką możliwość ale nie wie jak i poleca podejść do innej najbliższej placówki.

    Nic tylko uciekać do konkurencji :)
    ZaletyBRAK
    WadyJ.W.
  • ~Czarna / 2021-07-24 00:25
    Ocena: 1.33 / 5
    Bank to kompletne DNO!!! nie polecam, karta przyszła mi po prawie miesiącu i potem osobno jeszcze pin. Odblokowanie konta internetowego to dramat!!! Infolinia porażka!!!
    Zrezygnowałam bardzo szybko. Teraz tylko mi przesyłają co rusz jakieś ulotki o banku i kredytach żeby wziąć. Ale nigdy w życiu!!!
    Ponadto na poczcie też z obsługi osoby mało wyszkolone i nie umiały mi doradzić co mam zrobić i jak odblokować!!!
    Inna kwestia- to brak prywatności przy zakładaniu konta na poczcie, stałem z dobre pół godz. A w banku normalnie człowiek siedzi i wszystko odbywa się dyskretnie.NIE POLECAM.

    Zaletybrak
    WadyBylejakosc obsługi ( przy okienku pocztowym na stojąco z 30min conajmniej trzeba odczekac)
    Brak dyskrecji i prywatności
    Duże prowizję (wcale nie jest darmowe)

  • ~Danuta / 2022-05-20 16:15
    Ocena: 1.33 / 5
    Przy przelewie do innego banku ,poza SMS i potwierdzenie codem, połączono sie ze mną telefonicznie,po wielu pytaniach, powinnam podac PIN telefoniczny, ktorego niem ,pouczono mnie ,ze go dastane, potem muszę utworzyc haslo ,potem otrzymym znow PIn itd, miałam już tego dosyc, w sumie nie wykonano mojego pilnego przelewu,KOSZMAR, Zlikwiduje to konto w Banku Pocztowym, tego nie w żadnym banku, to są szykany. Wuumie nie załatwiam pilnej transakcji.
    Nigdy wiecej BANK POCZTOWY, nie chca wykonać przelewów na większą sumę.
    ZaletyJakie "ZALETY" to KOSZMAR i SZYKANY
    WadySame wady, ,trudnosci w realizacji przlewow, konto darmowe to klamstwo, biorą za kartętrzeba co miesiac płacić 300,00 zl kartą inaczj darmowe nie jest darmowe, a infolinia, to dla robienie z ludzi idiotow.,
  • ~Janmach / 2023-12-13 11:20
    Ocena: 1.33 / 5
    ..... cóż teraz widzę ,że przed założeniem konta w pocztowy24 mogłem przyjść tu poczytać komentarze.
    Jestem ofiarą dokładnie takich samych praktyk jak tu są opisane.
    Wczoraj przelew Elixir do rodziców, przelewu nie ma do dziś, pieniędzy na moim koncie też.
    Wczoraj drugi przelew, przelew blik na telefon , tak jak elixir powinien być natychmiast u odbiorcy. Nie ma do dziś. :(
    Nie mam tych przelewów nawet w historii.
    Nie ma ich w zaplanowanych a więc świadczy to ,że ten bank to prawdopodobnie mafia finansowa.

    :/

    Jak tylko moje przelewy dojdą do odbiorców, zamykam to konto.
    ZaletyŻadnych nie odczułem niestety....
    WadyPrzelewy natychmiastowe elixir nie dochodzą do odbiorców. Przelewy blik na telefon też nie dochodzą. Ale pieniądze z konta znikają. Niespotykana dotąd dla mnie praktyka
  • ~klientka / 2021-02-27 13:59
    Ocena: 1.33 / 5
    parodia banku,z byle sprawą trzeba biegać do oddziału bo telefoniczna obsługa to porażka niekompetencja konsultantów a w oddziałach też nie lepiej, najgorszy "bank"przez który straciłam czas i pieniądze nie polecam tego badziewia pocztowego
    ZaletyBrak
    Wadyniekompetentni konsultanci,problematyczne korzystanie z tzw usług internetowych
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2060
PEKAO SA
Ocena: 1.84, ilość opinii: 1566
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.86, ilość opinii: 1233
BOŚ Bank Ochrony Środowiska
Ocena: 4.79, ilość opinii: 1053
Millennium
Ocena: 1.82, ilość opinii: 996
PKO Bank Polski
Ocena: 2.75, ilość opinii: 939
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4868
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4596
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4065
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3513
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3212
Plus
Ocena: 1.47, ilość opinii: 3145