Jestem nowym klientem - otwarcie konta średnio trudne (w placówce mieli małe problemy, ale udało się je przezwyciężyć). Aplikacja - bardzo prosta, brak zakładki do kontaktu z bankiem, brak np. możliwości kupienia biletu komunikacyjnego czy opłaty za parking. Dziwne, że nie mają możliwości zamówienia gotówki z dostawą do domu przez listonosza przez aplikację, ważka to jest coś co ich bardzo wyróżnia. Prosty bank z podstawowymi usługami. Aplikacja również jest po prostu ok.
ZaletyPo prostu bank.
WadyAplikacja mogłaby mieć więcej opcji.
~Sylwester / 2023-10-09 09:13
Ocena: 3.00 / 5
Jestem w tym banku od kilkunastu lat. Jestem tradycjonalistą. Założyłem konto w Banku Pocztowym ze względu na możliwość bezpłatnych wypłat gotówki w każdym urzędzie pocztowym. Niestety od listopada bank wprowadza opłatę za coś tak oczywistego jak wypłata gotówki na poczcie. Z bankomatów boję się korzystać ze względu na liczne metody oszustw związanych z tymi urządzeniami. Bank chce być na siłę nowoczesny, ale zapomina o swoich tradycjonalnych klientach. Szkoda.
~Klient / 2022-01-24 17:00
Ocena: 2.67 / 5
Kontakt z obsługą klienta to jakiś żart. Linia jest cały czas zajęta.
ZaletyPanie pracujące na infolinii mają pojęcie o tym co robią :-) Tyle dobrze
WadyBardzo ciężko dodzwonić się na infolinię
~Pablo321 / 2021-05-17 21:41
Ocena: 2.67 / 5
Mam konto w banku Pocztowym, ponieważ chciałem mieć pieniądze w polskim banku. Jest jak u Kramera, podnoszą opłaty za prowadzenie konta i nawet o tej złodziejskiej praktyce nie informują. Jeśli ktokolwiek chce tam założyć konto to proszę zabezpieczcie w miarę możliwości opłaty za prowadzenie, bo niedługo pewnie będą szły w tysiącach PLN jak poczują się bezkarnie.
ZaletyProsta i łatwa w obsłudze strona internetowa. Dużo placówek.
WadyPodnoszą opłaty za prowadzenie konta bez informowania klienta. Częste awarie strony internetowej.
~Artur Karpiński / 2024-04-30 16:21
Ocena: 2.33 / 5
Bank Pocztowy to jest dno i wodorosty ludzie skrajnie niekompetentni w temacie działalności internetowej i informatycznej kompletne zero
, najprostszych spraw nie można załatwić, czysta patologia kategorycznie odradzam.
Karpiński Artur
WadyPracują kompletni ignoranci
~Darek / 2022-06-20 19:52
Ocena: 2.33 / 5
Wraz z żoną posiadaliśmy kredyt hipoteczny w tym banku.
Oferta była jak najbardziej atrakcyjna, więc tu plus.
Niestety obsługa to już inna sprawa.
Brak profesjonalizmu to najdelikatniejsze co można o nich napisać.
Aż człowieka nerwy biorą na wspomnienie tej "współpracy"
Obecnie mam kredyt z głowy ( udało się spłacić całość) i jestem na etapie reklamacji kosztów.
Przy okazji również trwa postępowanie zgłoszone przez rzecznika konsumenta które dotyczy nieautoryzowanego spamu, jaki to Bank Pocztowy rozsyła pomimo braku zgód.
Podsumowując, omijajcie z daleka. Jest tyle cywilizowanych banków.
ZaletyCiężko znaleźć, może trafiają się atrakcyjne oferty.
WadyObsługa,brak profesjonalizmu.
~funnykimchi / 2024-01-12 14:25
Ocena: 2.33 / 5
Odradzam. Zmiana hasła jest tak skomplikowana, że człowiekowi łatwiej udałoby się zamieszkać na Księżycu.
~Grzegorz / 2022-08-02 11:11
Ocena: 2.33 / 5
Odradzam wszystkim zainteresowanym konto firmowe. Każda płatność nawet z zaznaczeniem Sorbnet/Elixir powyżej kilku tys. pln jest wstrzymywana "do dalszej weryfikacji". Informują, że nastapi kontakt Konsultanta w celu weryfikacji. Można czekać godzinami. Szkoda czasu, nerwów. Oferta absolutnie nie dla firm.
~haro / 2022-03-11 08:03
Ocena: 2.33 / 5
28 stycznia 2022 złożyłem wniosek o zamknięciu rachunku. Kilkakrotnie interweniowałem ponieważ rachunek wciąż nie jest zamknięty. Ostatnio otrzymałem zapewnienie że rachunek zostanie zamknięty 10 marca. Niestety rachunek dalej jest aktywny a opłaty lecą bo to jest rachunek firmowy. Nie polecam. To jest jakieś naciągacz.
Zaletybrak
Wadywszystkie możliwe
~Inka / 2023-05-05 15:37
Ocena: 2.33 / 5
Pani na poczcie bez mojej wiedzy i zgody założyła mi 3 konto- oczywiscie płatne. Chciałam tylko oszczednosciowe, bo zwykly rachunek już miałam w pocztowym, to mi w umowie do oszczednosciowego podczepila jeszcze jedno konto. Po 2 miesiacach tylko dzieki temu, że korzystam z aplikacji zorientowałam się, że mam u nich jakieś 3 konto- zaczeło mi się świecić, że mam coś na minusie. Wchodzę a tam prowizja, prowizja, prowizja. Oczywiscie ja musiałam zaplacić a Pani obslugujaca rachunki w mojej placowce chwali sie na fejsie dyplomem i nagrodą...za najwieksza liczbę otwartych kont w wojewodztwie. Kpina. Obsluga w trakcie zakladania konta tez tragiczna- co chwile odbieranie prywatnych telefonów.
WadyOszuści.
~Kasia / 2021-12-07 15:44
Ocena: 2.33 / 5
Dodzwonić się na infolinię nie ma szans. No nie dodzwonisz się.
~Marco Polo / 2025-04-22 12:32
Ocena: 2.33 / 5
Ocena banku wypada bardzo słabo. Już kilkakrotnie zablokowano mi możliwość płacenia kartą i to podczas zakupów (można to sobie wyobrazić jak się czułem, kiedy wyskakiwała informacja w sklepie, że BRAKUJE ŚRODKÓW NA MOIM KONCIE, a pieniądze były !!! Na pisemne reklamacje każą czekać tygodniami, gdy pieniądze zablokowane BEZ ŻADNEGO POWODU, czy uchybienia z mojej strony, a zakupy na święta trzeba zrobić. Nawet przy osobistym zgłoszeniu się do banku otrzymuje się odpowiedź, że wszystko w porządku więc znowu idę do sklepu i znowu ...''brak środków na koncie''. Wypłaca więc człowiek gotówkę i od razu oskubują człowieka na 10 złotych za to, że wypłaciłem swoje własne pieniądze. Nie chcę już opisywać więcej przygód z tym bankiem, a było ich kilka - oszczędzam sobie nerwy.
~Mart / 2020-08-31 10:34
Ocena: 2.33 / 5
Jest to chyba pierwszy bank, w którym przy wypłacie swoich środków z konta na poczcie trzeba zapłacić 5 zł.Porażka. Bankomaty wszystkie z prowizją. Pora się przenosić.
~olpus / 2023-02-11 17:57
Ocena: 2.33 / 5
Bank średnio działający. Słaba aplikacja mobilna, bankowość internetowa również.
Podczas łączenia z infolinią długotrwały okres czekania, przed godziną 18:00 w sobotę (dzwoniłam o 17:40, a do 18:00 działa infolinia), niestety nie da się już dodzwonić. Widocznie konsultanci nie chcą nie daj boże spóźnić się do domu. ŻENADA.
~Paweł / 2023-10-16 18:29
Ocena: 2.33 / 5
Zrobiłem przelew na 2000 tys zł (dwa tysiace.) Konto zablokował mi wydział bezpieczeństwa i zpobieganiu prania brudnych pieniędzy tego banku. Od 24 godzin nie mam dostępu do konta na ,którym zostało mi 700 zł.Brak słów.
~TOLO / 2023-11-29 19:20
Ocena: 2.33 / 5
Kolejne problemy techniczne, czy oni są poważni?!
ZaletyBrak
~Tomkwa / 2024-02-10 08:34
Ocena: 2.33 / 5
Porażka żeby wpłacić na swoje konto pieniądze na poczcie która jest oddziałem banku płacisz 6 pln
~Aneta / 2022-03-25 00:35
Ocena: 2.00 / 5
Złożyłam wniosek o zamknięcie konta. Nie otrzymałam żadnej odpowiedzi. Na email dostałam informację opobieraniu opłat.
Muszą wyczyścić mi konto. Banda złodzieji i oszustów!!!!!
~Iwona / 2022-02-03 10:52
Ocena: 2.00 / 5
BP Odział STALOWA WOLA Obsługa klienta, podejście pracownic oraz ich aroganckie zachowanie, nigdy i nigdzie się z takim nie spotkałam, tym bardziej byłam z moją starszą mamą, która wielu zagadnień bakowych nie rozumiała. Dziewczyna obsługująca nas od okna była bardzo niemiła, widać było że się śpieszyła i chciała się nas jak najszybciej pozbyć. Oferta banku była bardzo dobra ale ze względu na obsługę i arogancje, zrezygnowałam z tej opcji i mamy kredyt w innym banku z miłą i szybką obsługą.
Nie polecam oddziału BP w Stalowej Woli!!!!
Może inne placówki tego banku mają lepszą obsługę ale ze względu na dojazd i wiek mamy, już nie sprawdzałam.....
Rozczarowanie obsługą ogromne!
ZaletyDobre oferty bankowe
WadyObsługa klienta
~aplikacja bankructwa / 2021-12-30 12:45
Ocena: 1.67 / 5
18tys zniknęło z konta po tym jak przestępca wbił się na konto korzystając z aplikacji mobilnej - wyciągnął na blik gotówkę z bankomatu i płacił za bitcoiny blikiem, nie dostałem żadnych wiadomości autoryzacyjnych tych transakcji, gdyby nie to ze operacje zaczęły się pojawiać w historii po 12h to bym nie zauważył i więcej by zostało zabrane. nie trzymajcie tam żadnej dużej gotówki, bezpieczeństwo aplikacji jest na b niskim poziomie i przestępcy wchodzą na konta jak w masło!! nawet jeśli nie używacie aplikacji ktoś inny może ja użyć za was i zrobić przelewy! limity w aplikacji są ustawiane przez przestępcę nie przez nas! bank nie uznał reklamacji sprawa idzie do sądu.