Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

ASTER CITY opinie

Ocena na podstawie 168 opinii

2.00 / 5

  • Niezawodność
    2.22
  • Obsługa klienta
    1.59
  • Cena
    1.80
  • Parametry
    2.45

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
strona 9 z 9
  • ~Wampi / 2011-07-21 20:56
    Mówiąc krótko państwo wysyłają "bezpłatnych" "techników" którzy nie dość, że sobie liczą za wizytę to NIC NIE NAPRAWIAJĄ.
    Teraz mam problemy z kredytem, bo odmówiłam płatności (mam nagraną rozmowę gdzie tłumaczyłam, że pan technik wmawia mi problemy, które mają więcej wspólnego z szydełkowaniem rosyjskim niż routerem a na sam koniec - rozmowę gdzie mi ANULOWANO koszty a i tak przesyłali faktury ) a państwo sobie naliczyli za kilka niechcianych przeze mnie wizyt ;/
    A jedna wizyta GDZIE NIKT NIC NIE NAPRAWIŁ A PROBLEM BYŁ została oznaczona jako "nieuzasadnione wezwanie" i zarządano opłaty 86.10zł

    Dodam że jestem osobą młodą [24 lata] a nie stara babą ale nie umiem inaczej nawać tego, co tu się wyprawia ;/
    ZaletyJedyna sieć tam gdzie mieszkam...
    WadyKiepska przepustowość, dużo ograniczeń, problemy z IP, częste rozłączenia, BARDZO ZŁY kontakt z klientem, mnóstwo reklam w trakcie czekania, brak bezpośredniego numeru do interesującego działu, idiotyczne godziny pracy biura, bardzo drogie za coś bardzo małego
    6 lat, na chwilę obecną 105zł za coś co Vectra ma za 41zł ;/
  • ~wściekła / 2009-01-05 11:34
    Właśnie jestem w salonie Aster w Krakowe, gdzie jest tyle ludzi oddajacych modemy i dekodery, że nie mieszcza się w powiekszonym i tak salonie - stania co najmniej na dwie godziny. Firma niby daje 7 dni na oddanie sprzetu po zakończeniu umowy, ale jesli w tym czasie jest 3 dni wolne z powodu świat i sobót, już tego nie uwzglednia. więc albo tracisz godziny stając w kolejce, albo płacisz karę. Potwierdzam, że poziom obsługi klienta kompletnie do bani, podobnie jak ceny, które proponuja przy odnowieniu umowy - dlatego wszyscy rezygnują. Zdecydowanie nie polecam!
    Zaletyłaczę i TV działa dobrze
    Wadybeznadziejna obsługa klienta
    dla klientów odnawiajacych umowy ceny rosna zamiast maleć
    18 mies.
  • ~Zenek / 2012-01-16 22:18
    Sytuacja następująca:
    co jakiś czas występują przerwy w dostawie Internetu (często w godzinach nocnych). ponieważ usługa jest mi potrzebna również w nocy, dzwonię wreszcie złożyć reklamację. Konsultant na infolinii potwierdza, że faktycznie zapis prcy modemu wskazuje, iż od godz. 24 do 6 rano internetu nie było, ale nie może przyjąć zgłoszenia reklamacyjnego, ponieważ aktualnie internet działa. w takiej sytuacji mogę złożyć reklamację, co też uczyniłem. nie została jednak uznana, gdyż:
    - AWARIA NIE ZOSTAŁA ZGŁOSZONA NA INFOLINII
    - WERYFIKACJA MODEMU NIE WYKAZAŁA NIEPRAWIDŁOWOŚCI

    ręce opadają na bezczelność tej firmy. reklamacji nie uznają, bo nie została zgłoszona usterka (choć to właśnie ich konsultant odmówił przyjęcia zgłoszenia). Konsultant też sam podał mi godziny, w których usługa faktycznie nie działała, czyli mógł to odczytać, jednak później jakoby okazuje się to niemożliwe. wynika z tego jedno - dla firmy Aster klient jest śmieciem, który nie ma żadnych praw. stanowczo odradzam!!!
  • ~Zły / 2009-08-20 11:02
    Podłączyli mi cyfrę HD na starym okablowaniu z puszki na klatce schodowej, słówkiem nie pisnęli, robale i pixele latają mi po ekranie (ich pracownik jakiś uczciwszy, powiedział mi o tym okablowaniu przy okazji kolejnej wymiany rozgałęziacza na internet i TV). Kabel HDMI dali taki do dekodera, że na LCD-ku Sharp Aquos miałem duszki (dałem kabel Prolinka i jest OK).
    Z montażem dekodera tak namotali, że na papierku dwa miałem na stanie i przez parę dni żadnego w domu. Cuda panie cuda!
    I jeszcze chcą, żeby im dodatkowo za wymianę okablowania w chacie płacił w sytuacji, gdy ewidentnie nawalili, a powinni wymienić z chwilą dostarczenia dekodera HD (stare kable do TV analogowej i internetu mają gorsze ekranowanie i do porządnego odbioru sygnału HD się nie nadają).
    Ktoś powinien powiadomić chyba UOKiK dlaczego w mojej okolicy (i innych miejscach Wawy) jest TYLKO Aster a nie ma UPC (na Międzyborskiej w Warszawie z tego co wiem jest do wyboru to i to).


    Zaletyszybki internet - fakt
    Wadykombinacje z sygnałem i sprzętem do TV HD, tragedia jeśli chodzi o promocje (po kilku mies. HBO HD zniknęło w ramach promocji i za dalsze jego oglądanie kazali sobie dopłacić, nieelastyczność ofertowa wobec długoletnich klientów
    oj, najstarsi Apacze już nie pamiętają
  • ~zmierz / 2014-12-20 06:52
    miałem z Netii internet 20Mb/s, skorzystałem z oferty 50Mb/s -jedno wielkie oszustwo, przy 20,0MB/s pomiar wykazywał ok. 16-18MB/s po podwyższeniu abonamentu (obiecane min 40 MB/s) mam aktualnie 6-8MB/s. Nie wierzcie konsultantkom, w żadnym wypadku nie zawierajcie żadnych umów telefonicznych, nie dajcie się nabrać na żadne umowy gdzie prędkość internetu okreslana jest "do" bo to wielkie oszustwo, a rozwiązanie umowy to niestety wysokie koszty
    Zaletyżadnych
    Wadybeznadziajna prędkość, wysoki abonament,
    ok. 5 miesięcy
  • ~zuuza / 2011-07-04 10:31
    Nigdy więcej Astra. W 2008 roku podpisałam umowę na dwa lata. Nie wyraziłam zgody na wysyłanie faktur mailem. Od początku tego roku nie dostaję faktur. Za to pocztą przyszło mi wezwanie do zapłaty zaległych faktur. Usługa dostawy internetu i telefon podrożały o dziwo 250 %. Odłączono mi wszystko i żądano zapłaty. Dwa razy dzwoniłam i wyjaśniłam,że nie dostaję faktur. Ale bezczele na helpdesku twierdzili,że faktury dostałam meilem, podano mi adres na który niby wysłano faktury był zły. Ale oni twierdzili,że z ich strony jest wszystko w porządku. Pojechałam do biura ,wyjaśniłam co się dzieje pokazałam umowę,z zaznaczonym punktem,że nie wyrażam zgody na przesyłanie faktur drogę elektroniczną. Pani to nie wzruszało, wymówiłam umowę. Faktury do końca wypowiedzenia miały już na pewno przyjść pocztą - nie przyszły. Wpłaciłam oszustom awansem 400 zł na poczet faktur. Powinni mi dostarczać usługi do 21 lipca. Od 1 lica ma znowu wszystko odcięte na infolinię nie sposób się dodzwonić, więc znowu muszę tracić swój czas na wyjaśnianie. Czuję się oszukana i jeszcze pewnie będę musiała walczyć,żeby nie płacić za niewykonane usługi od 1 lipca.
    ODRADZAM TĘ FIRMĘ.
    Zaletydobra jakość internetu
    WadyBeznadziejny system fakturowania i niezapowiedziane podwyżki usług, brak kontaktu w razie problemów
    2 lata
  • andpiotr / 2009-04-04 20:03
    Myślę że zdjęcie z anteny programu takiego jak ZONE REALITY to wielki niewypał ze strony Aster City.
    Myślę że opinie abonentów wpłyną w jakiś sposób na kierownictwo naszej ukochanej kablówki i program zostanie przywrócony w najbliższym czasie. Jak tak dalej pójdzie to liczba abonentów może gwałtownie zmaleć gdyż przejdzie do konkurencji za niższą cenę!!!
  • marzencia / 2009-04-02 21:56
    Jestem zbulwersowana że skasowany został mój ulubiony program i moich znajomych, chodzi mi oczywiście o ZONE ROMANTICA. Dla nas kobiet to była chwila ucieczki od codzienności, oglądałam go od dawna , tak samo jak wiele moich koleżanek, a tu raptem gość na infolinii mówi że słaba oglądalność !! AKURAT !! To jaka jest teraz oglądalność programu universal pewnie bliska zeru, bo ten program do kobiet nie trafia !!!! Ale kuchnie nam zostawili może myślą że to właśnie jedyny program dla kobiet - ŻENADA !!!! A skąd aster wie że jest mała oglądalność, przecież nie robią żadnych ankiet !!!!!
    Myślę że generalnie mają gdzieś klientów !!!
    Również zastanawiam się nad zmianą !!!
    Zaletyżadne !!!!!!!!!!!!!!!
    Wadywiele !!!!! nie liczenie się z opinią klienta , samowolka w doborze programów
strona 9 z 9
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4438
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3496
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3201
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2238
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2081
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4543
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3913
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2960
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2564
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2016
Mobile Vikings
Ocena: 4.56, ilość opinii: 1262