strona 8 z 9
- « poprzednia
- 1 ...
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- nastepna »
-
~Elle / 2011-06-15 22:14
Dziś przejrzałam jeszcze swoją umowę z Asterem. I co normalny człowiek może się z niej dowiedzieć? Że jest to umowa na czas nieokreślony (podkreślone jak wół przez ich przedstawiciela), ale de facto jednak na czas określony. Do umowy dołączone jakieś cenniki, z ktorych niewiele dla abonenta wynika. 8 (słownie OSIEM) stron drobnym maczkiem, do tego jeszcze regulaminy, załączniki, glosy. Czy podpisując umowę z Aster mam wynająć adwokata? Sądząc po lekturze tego forum nie byłoby to takie głupie, ale czy jest to w porządku z punktu widzenia praw konsumentów? szczególnie w przypadku, gdy w danym bloku aster jest monopolistą? Chyba jednak ktoś (odpowiedni organ) powinien zrobić z tym porządek.
Ludzie, uważajcie na te umowy, to jakaś masakra! -
-
~Ewa / 2009-01-20 13:25
Zgadzam się z przedmówcą, że klienci stali (czyt.Starzy) są olewani. Zresztą i pozostali klienci nie mają nic do powiedzenia w kwestii oferty programowej. A do tego nie ma z kim na ten temat rozmawiać. Infolinia służy jedynie do naganiania klientów. Był kanał MEZZO - zniknął, był kanał geograficzny - zniknął. Brak TVP HISTORIA. I do kogo zgłaszać pretensje? kanały zmieniane są bez powiadomienia klienta, ceny rosną, brak kanałów edukacyjnych, kanały filmowe i muzyczne dominują, brak zróżnicowanej oferty obcojęzycznej (np.hiszpańskiej, włoskiej, czeskiej itp.). Cena coraz wyższa, a jakość nadawanych programów niezmienna. Chyba zmienię operatora. Zalety1 za parametryWady3 za resztę15 lat. Kupiłam za mniej więcej 30 zł. Teraz to 60 zł -
~gaga / 2011-07-08 13:49
potwierdzam wszystkie opinie wczesniejsze jezeli ma ktoś konkurencję to odradzam współpracę z ASTER, umowy celowo skomlikowane a pracownicy infolinii jakby z łapanki z ulcy każdy mówi co innego, strona internetowa ASTER brak aktualnych cenników promocyjnych nikt nic nie wie,stanowczo odradzam !!!!!! -
~gosc / 2010-01-27 10:06
brak profesjonalizmu, słaba oferta, jednym słowem nie podoba mi sie... wszystkim odradzam ! ZaletybrakWadysame minusyjuz nie hahahha -
~Kabaty / 2011-07-13 13:17
Ja również zostałam oszukana przez przedstawiciela Aster City.Przedstawiciel ma na nazwisko A.Wróbel - zdecydowałam się na umowę kablówka + internet ( poinformował Mnie przedstawiciel Wróbel - że dodatkowo otrzymam oczywiście bezpłatnie pakiety HBO i CANAL + zapomniał dodać TYLKO ! że wcale nie są bezpłatne bo za jakiś czas dostałam fv z doliczoną opłatą za te programy - w umowie podobno było zapisane że jest to promocja. W salonie aster i z działu reklamacji aster -dostałam odpowiedz że nie uznają Mi reklamacji - podobno ich zdaniem w umowie zapisu o promocji brak ! Dziś pisze kolejne odwołanie i skargę na przedstawiciela ! Zaletysame minusyWadysame minusy4 miesiące -
~kacper / 2010-06-01 15:37
Ja jestem zadowolony internet się nie zawiesza,telefon również mam i działa telewizję mam z dekoderem pvr i net bezprzewodowy z modemem nokia za 149 dodam że telefon 1500 minut a net 20 mega.kobiera miła zaproponowała mi pakiet zamias samego netu z tv.Piszecie jakieś dziwne rzeczy umowa jest na 2 lata a pózniej jeżeli nie pilnuje się terminu przechodzi na czas nieokreślony i podstawowe stawki tylko głui napisze ze potem ceny astronomiczne ale już winy ze swojej strony nie widzi dopiero jak rachunek większy zapłaci to się interesuje.Każda firma działa w ten sam sposób ja miałem multimedia i też moim zdaniem kit.Zawsze się chwali to czego się nie ma a gdy juz jest to trzeba narzekać pracuję w telefonii komórkowej i wiem jak jest do nas też ciężko się dodzwonić . Zaletyszybki i niezawodny netWadykiepska obsługa infolinii5mc-149 -
~kania / 2011-04-20 13:34
Ja również chciałabym przestrzeć przed tym panem - ja również zostałam nabita w butelkę na rzekomo bepłatną kartę sim i gniazko telefiniczne.
Omijać tego Pana dużymi krokami!!!!!! -
~lol / 2010-04-11 12:14
Průměrná rychlost připojení: [?]
3,188 Mbit/s
Průměrná rychlost stahování dat: [?]
398,57 kB/sZaletymam internetWadyjest za wolny i nic nie można odtwarzać! -
-
~lutowa / 2012-02-24 12:38
Kilka lat byłam w UPC potem przeniosłam się do ASTER licząc na lepszą jakość usług. Nie przewidziałam, że UPC wchonie ASTER i nastąpi powrót jakości sprzed kilku lat. Można się do nich dodzwonić tylko w przypadku zakupu nowej usługi inaczej trzeba sobie wygenerować kilka godzin ze swojego życia na połączenie z włąściwym działem. Jak się już dodzwonisz pracownik na infolinii będzie cię zbywać, sugerując połączenie z kimś innym i w rezultacie rozłącza cię. Próby uzyskania informacji droga mailową też sobie należy odpuścić bo minie kilka dni zanim coś ustalisz. Nikt nad niczym tam nie panuje i niestety informacje udzielane przez infolinie oraz droga mailowa sa ze soba sprzeczne. Jedyną usługą, która na stałe wpisuje się w repertuar tego operatora to wysyłanie systematycznie smsów o tej samem treści. Serdecznie nie polecam tego operatora. -
~Mańcia / 2011-03-02 12:55
Wczoraj odnosiłam dekoder i modem do salonu Aster i przy okazji dowiedziałam się, że mam zapłacić 1100 zł za zerwanie umowy w trakcie trwania promocji. Według pani z biura obsługi klienta, umowa ta została zawarta na 24 miesiące, a promocja kończy się w czerwcu 2012 r. Włos mi się na głowie zjeżył, bo przed wypowiedzeniem umowy przeglądałam jej treść (fakt, pobieżnie, ale jednak) i nic takiego nie wyczytałam. Kiedy wróciłam do domu przeczytałam ją już bardzo uważnie. Umowa została zawarta na czas nieokreślony, a promocja na internet trwała 6 miesięcy, natomiast na TV - 12. Patrzcie im na ręce. -
~mariolka / 2012-01-04 23:35
aster stosuje zbójecką politykę cenową - za połowę ich abonamentu można u konkurencji dostać o wiele lepszą ofertę. tyle że nie zawsze jest to możliwe, bo aster skutecznie konkurencję blokuje. zestaw kanałów telewizyjnych ubożuchny i cały czas zmienia się na gorsze, internet działa jak chce, oni jednak odpowiedzialnosci za to nie ponoszą. bulić jednak trzeba słono, a jak minie okres promocji podniosą wam rachunki trzykrotnie. dla mnie żenua. ZaletybrakWadywyłącznie -
~miśka / 2010-12-02 09:16
Pilnie ostąpie umowę z aster 2m/b, umowa do końca listopada 2011 roku. Gratis nieużywana karta sim plus 30 minut darmowych w miesiącu.
Kontakt 513784966 -
~naiwna / 2011-05-09 16:25
ja również zostałam oszukana przez przedstawiciela Aster City. Zamówiłam najprostszy pakiet kanałów analogowych za najniższą stawkę i przedstawiciel ochoczo zapewnił mnie że będę płacić 72 złote kwartalnie i w każdej chwili mogę wycofać się z umowy z miesięcznym wyprzedzeniem. Niestety po 6 miesiacach rachunek z telewizję zwiększył się do 45 zł za miesiąc i kiedy zadzwoniłam do Aster City poinformowano mnie że moja umowa promocyjna obejmuje 6 miesięcy promocji a kolejne 18 to już zwykła stawka 45 zł. Powiedziano mi również że jeśli wycofam się z umowy to muszę zapłacić karę w wysokości 18 x 22 zł bo taki jest warunek umowy. Nie muszę dodawać iż w samej umowie nie jest nic takiego napisane a jedynie są to warunki które powinien mi przedstawić sprzedawca przed jej podpisaniem. Powiedziano mi że pan KAMIL BRZESKI już w tej firmie nie pracuje i mogę napisać reklamację na której rozpatrzenie jest 32 dni (dojdzie mi kolejny rachunek za 45 zł). Niezależnie od wyniku reklamacj mam zamiar zrezygnować z tych oszustów, a każdemu kto podpisuje z nimi umowę radzę zadzwonić do biura Aster City w trakcie podpisywania umowy z przedstawicielem i upewnic się czy warunki przez niego pzredstawiane są zgodne z prawdą. -
~on / 2010-02-10 10:24
oszolomy !!! ZaletybrakWadysame minusy, naciagaczejuz nie i dobrze -
~patrycja / 2010-02-13 21:57
Miało być pięknie... Przychodzi Pan podpisuje Umowę i następnie dostaję pakiet telewizji.
1. Przyszedł Pan, powiedział że telewizja jest w Pakiecie z telefonem i nie ma innej opcji, ale za telefon nic nie zapłacę jeśli nie będę go używała
2. Kilka dni później pojawili się Panowie do instalacji, rozbili ścianę i powiedzieli że nie da się zainstalować bo jest niedrożny peszel ( parę miesięcy póżniej konkurencja zainstalowała i peszel był ok)
3. Zadzwoniłam na infolinię i Pani poinformowała mnie że skoro nie jest zainstalowane to umowa nie obowiązuje.
A potem zaczęły się faktury - za abonament telefoniczny którego nigdy nie użyłam. Okazało się że Umowy były 2 - na jednej Umowie dwa numery Umów. Ta za telewizję rzeczywiście wygasła. A abonament telefoniczny, ponieważ przestał być w promocji, kosztuje znacznie więcej.
Szkoda pisać o moim straconym czasie ( w biurze obsługi klientów na Marynarskiej w Warszawie czeka się w kolejce 2 godziny i to jest jedyny sposób aby cokolwiek ustalić).
Finał jest taki, że do tej pory zapłaciłam już 300 PLN za nic ( nigdy nie korzystałam z tego abonamentu telefonicznego).
Zaletynie maWadybrak instalacji, wciskanie abonamentu za telefon i koszt nieużywanego abonamenu 300 PLNpół roku 300 PLN za nić -
~RYSIO1144 / 2009-03-13 22:06
Miałem w tamtym roku duży problem - przez prawie dwa i pół miesiąca dostawałem ów"zaśnieżony " sygnał ( ASTER Modernizował sieć ) , ale za poprzedniej firmy ( AUTOKOM ) ,prace prowadzone były " w czasie najmniejszej uciążliwości " ( 7-15) ,tak że wieczorem można było normalnie oglądać programy.A tu na okrągło i w dzień i w nocy.Po kilku próbach dodzwoniłem się na infolinię a pani konsultantka z rozbrajającą szczerością odpowiada że nie wie ile to będzie trwało .Poza tym zgłoszenie awarii na infolinie nie jest rejestrowane , co mi wytknięto przy reklamacji składanej osobiście w biurze ASTERA , kiedy moja cierpliwość się wyczerpała i wreszcie ściągłem technika ( dwa razy ). I w zamian za brak sygnału przez dwa i pół miesiąca oferują mi połowę abonamentu w trzecim ( gdzie w regulaminie stoi , że należy się zwrot 1/30 opłaty za każdy dzień awarii ).
Owszem - jak sygnał jest - to jest super , opłatę abonamentu też można przeciągnąć parę dni i nie robią problemu , ale dodzwonić się na infoilinię ( tylko do 22:00 ) to prawie loteria .Konsultanci niekompetentni , o wszystko "konsultują się " ze swoimi szefami i.t.p.ZaletySYGNAŁ - jak jest normalny - to jest super.
ABONAMENT - możliwy -26 kanałówWadyOBSŁUGA - na infolinii - dno
A w biurze - klient może sobie.....Odkąd ASTER kupił AUTOKOM - Opłata teraz - 29,90 PLN -
-
~shade / 2011-01-19 08:46
To prawda co piszą klienci ......wszytko to prawda.....
Nie można się połączyć - napisać i dotelefonować.....do nikogo....
Mam internet + TV.....jednak nie jestem zadowolona z internetu.....znika połączenie ...
Jestem kaleką nie mogę do Aster dojechać......szkoda bo bym powiedziała co myślę o łączach ..
Wymienili modem......tez nic nie dało.......?
Piszę pracę / wiersze .....poczta .....rozmawiam na skype .......wszytko sie nagle urywa i pisze .......brak połączenia z internetem....?.......dziwne.....
Wszystko co piszę - utracone.....
Szkoda że nie ma na to kary.......
No i jeszcze jedno.......transfery i pliki ida po 7 godzin.....
Co to za linia przesyłowa???......a mam 10Mb/sek......1,Gb..
Internet do niczego......
Czekam na koniec umowy.........shade
-
~tadek1322 / 2009-04-03 18:35
Całkowicie sie zgadzam z negatywna opinia o Aster.
Z dnia na dzień zostałem zaskoczony likwidacja SUPERSTACJI. W zamian są (podobno), bo nie oglądam, 3 kanały religijne!!!
To niemoralne!
Podobno trzeba dopłacic za dodatkowy pakiet, żeby miec ulubiony program publicystyczny. Likwidujecie SUPERSTACJĘ, a za to dajecie jakieś bzdety.
Niestety, w moim budynku jest tylko sieć Aster!
W innym wypadku nigdy bym nie przedłużył z wami umowy.
Cholera, słyszałem, że w innych budynkach są aż 3 sieci!!!!!!!!!! -
~tak / 2010-01-26 16:01
POKRĘCIŁO TYCH LUDZI Z ASTER, TO JEST OSZUSTWO, BO JAK TO INACZEJ NAZWAĆ. ROZWIĄZAŁEM UMOWĘ OK. 3LATA TEMU, PODSTAWĄ DO ROZWIĄZANIA UMOWY JAKĄ POSTAWIŁO ASTER KLIENTOM, TO OPŁACONE RACHUNKI. JA ZAWSZE MIAŁEM NA CZAS OPŁACONE RACHUNKI DZISIAJ ŻĄDAJĄ RACHUNKÓW Z ROKU 2002, PISMO DOSTAŁEM Z WINDYKACJI, ALE POMYŚLCIE - ILE STARSZYCH LUDZI WYSTRASZY SIĘ PISMEM Z WINDYKACJI_POGRÓŻKAMI, SĄDEM.
COŚ TRZEBA Z TYM ZROBIĆ !!!
PO TRZECH LATACH UPŁYWA OKRES PRZECHOWYWANIA RACHUNKÓW NP. Z TYTUŁU OPŁACANIA MIESIĘCZNEGO ABONAMENTU !!!ZaletyNIEWadySAME MINUSYJUZ NIE -
~Teresa Jakubowska / 2009-04-18 13:04
Fatalna obsluga klienta nie tylko dlatego, ze nie mozna sie dodzwonic do biura obslugi klienta, ale przede wszystkim ciagle obnizanie poziomu dostepnych programow. W pakiecie podstawowym juz od dawna nie ma PLANETE, ARTE, EDUSAT i innych kanalow edukacyjnych luib dla ludzi o troche wyzszych wymaganiach intelektualnych.
Ostatnio zostala usunieta SUPERSTACJA, a jakos we wszystkich pakietach figuruje telewizja Trwam mimo sladowej ogladalnosci. Z tego powodu chyba zrezygnuje wreszcie z Aster.
Niestety w Warszawie miasto zostalo podzielone pewnie miedzy dwie firmy kablowe, ktore maja pozycje monopolistyczna.A moze jest tylko Aster, nie jestem pewna. Stad absolutne lekcewazenie klienta. Na szczescie sytuacja troche sie zmienia, dlatego ze mozliwosci sie zwiekszaja i przybywa konkurencji.
Oburzajace byly podwyzki cen przed laty np. na pakiet podstawowy ANTENA (12 kanalow chyba) dla ludzi biednych. 1 lipca 2003 roku podniesiono cene za kwartal z 45 na 75 zlotych nie rozszerzajac oferty nawet o jeden kanal.Zaletynaogol dobry poziom technicznychyba ok. 15 lat
strona 8 z 9
- « poprzednia
- 1 ...
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- nastepna »