Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Alior opinie

Ocena na podstawie 492 opinii

1.82 / 5

  • Obsługa klienta
    1.79
  • Oferta
    1.88
  • Prostota obsługi
    1.75

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~malgorzata / 2024-01-13 13:58
    Ocena: 2.33 / 5
    Obsługa placówki Alior banku w Wieliczce na poziomie poniżej zera. Nie potrafią wypełnić odpowiednio wniosku, po to idę do doradcy żeby załatwił za mnie sprawę jak należy. Dopiero dzwoniąc na infolinię po 3 tygodniach dowiaduje się że nie wszystko zostało załatwione jak należy podczas podpisywania umowy. I nic się już nie da zrobić. Po co zachęcać promocjami jak obsługa nie umie wypełnić odpowiednio wniosku .
    ZaletyZadnych
  • ~Dominika / 2024-01-08 09:59
    Ocena: 1.00 / 5
    Za lewackie poglądy dziś usuwam u was 2 konta. Z największą przyjemnością!! żegnam!
    ZaletyBrak!!
    WadyMnóstwo
  • ~bodzio / 2024-01-06 12:52
    Ocena: 2.33 / 5
    ALIOR BANK dołączył do niechlubnego grona instytucji i firm które biorą udział w bojkocie REPUBLIKI . Jest to bardzo słabe. WSTYD
    ZaletyProdukty Bankowe bez komentarza
    WadyInstytucja Bakowa czy tuba polityczna
  • ~Dorota / 2024-01-05 09:23
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie zasługują nawet na jedną gwiazdkę. Alior Bank to jakiś dramat. Opłaciłam ratę nie mając pojęcia że mam 21 groszy odsetek. Alior Bank zgłosił mnie do Biku i zrobili ze mnie dłużnika mimo że te 21 groszy zapłaciłam. Obecnie mam nadpłatę i kolejna ratę opłaciłam z góry ale bank i tak utrzymuje w biku że jestem dłużnikiem. Straciłam przez ten bank zdolność kredytową, nie mogę nic na raty kupić. Załatwili mnie za 21 groszy. Pierwszy raz się z czymś takim spotykam. Infolinia tragedia, nic żadnej pomocy nie uzyskasz. Omijaj ten bank z daleka to taka dobra rada dla wszystkich którzy jeszcze nie mieli z nim doczynienia
    ZaletyZadnych zalet. Najgorszy bank jaki znam to Alior Bank
    WadyZa dużo by pisać, same wady żadnych pozytywów.
  • ~Wiciorek / 2024-01-04 12:00
    Ocena: 2.00 / 5
    Od momentu wymiany tel.nie mogę sciągnąć aplikacji mobilnej,po kilku nieudanych próbach dzwonię na infolinię i po odsłuchania automatu co trwa około 4 min czekam na połączenie z doradcą, po kolejnych 5 min ktoś odbiera tel.ale udaje że mnie nie słyszy i każe dzwonić ponownie czyli znowu automat ,4 min wysluchiwania informacji które mnie kpl nie interesują i znowu czekanie aź ktoś łaskawie odbierze tel. Po 5 min dałem sobie spokój. Ogólnie beznadzieja
    WadyAutomat infolini- tragedia
  • ~Phara0n / 2024-01-03 08:31
    Ocena: 2.67 / 5
    Niestety nie mam pozytywnej opinii o Alior Bank. Próbowałem otrzymać poprzez portal aukcyjny pożyczkę 0% na 15 rat. Kwota była mało istotna (40% dochodów). Wniosek został odrzucony, po czym otrzymałem telefon, że mogę otrzymać pożyczkę ale bez 0% i na dowolną kwotę!!! Osoba tłumaczyła, że to system (algorytm) podejmuje decyzję a ona może złożyć tylko taką ofertę. MÓJ WNIOSEK - jeśli system jest decydentem to po co tylu pracowników (doradców i konsultantów) w bankach? Gdzie ekonomika finansowa. Powyższa sytuacja uświadomiła mi starą zasadę - DOBRY ZWYCZAJ NIE POŻYCZAJ!!!
  • ~Roman / 2024-01-02 12:52
    Ocena: 1.00 / 5
    Dramat,1,5h prób dodzwonienia się do konsultanta i nic
  • ~Kamil / 2023-12-30 17:07
    Ocena: 5.00 / 5
    Bardzo polecam oddział w Rzeszowie na ul Rejtana 23. Pracownicy zawsze bardzo pomocni, mili i cierpliwi. Muszę tutaj pochwalić doradcę Edytę Wiech, która zawsze wykazuje się dużą empatią i ogromną cierpliwością, a ja lubię zadawać dużo pytań. Za każdym razem utrzymuje pomoc. W trakcie oczekiwania w kolejce można napić się pysznej kawy.
    ZaletyPomoc w rozwiązaniu każdej sprawy, można napić się pysznej kawy lub wody
    WadyBrak
  • ~Sly / 2023-12-26 15:08
    Ocena: 1.67 / 5
    Skończyła się promocja na wyższe oprocentowanie na koncie oszczędnościowym. Dlatego chciałem wykonać przelew ZWROTNY do banku z którego te środki przyszły aby założyć tam lokatę na promocyjnych warunkach. Czyli był to przelew na MOJE konto w innym banku z którego konto w Alior banku zostało zasilone. Konto posiada te same: dane osobiste, zamieszkania, kontaktowe, PESEL, nr dowodu osobistego itd. Jakie było moje zdziwienie gdy przelew nie został wykonany i można było go zobaczyć w bankowości internetowej w sekcji Płatności zaplanowane->Przelewy odroczone i oczekujące. Bank próbował dodzwonić się do mnie w celu dodatkowej weryfikacji. Co nie udało mu się i wspaniałomyślnie przekazał weryfikację do swojego oddziału banku oddalonego o prawie 30 km od mojego miejsca zamieszkania. Nie do oddziału w którym zakładałem konto tylko właśnie tam. Oczywiście Alior NIE poinformował mnie o tym. A chyba do tego powinna służyć skrzynka pocztowa w bankowości internetowej. Dopiero po mojej interwencji dowiedziałem się że:
    "aktualnie Pana przelew wstrzymaliśmy do dodatkowej weryfikacji z przyczyn bezpieczeństwa. Przekazaliśmy weryfikację Pana przelewu do oddziału w ..."
    Ale co z tego wynika? Ano powinienem dać się zweryfikować osobie z tego oddziału, która dzwoni z NIEZNANEGO mi nr telefonu. Jest to bardzo bezpieczne :) Z takimi osobami tym bardziej nie rozmawiam. Chyba mam wyższe standardy bezpieczeństwa niż Alior.
    Dopiero po mojej kolejnej wiadomości dowiedziałem się że:
    "Aktualnie przelew może Pan potwierdzić w oddziale w ..."
    Ponieważ nie udało się bankowi zweryfikować mnie według ich absurdalnej procedury bezpieczeństwa zostałem zmuszony w okresie przedświątecznym, gdzie każdy ma sporo wolnego czasu :), do wycieczki do placówki stacjonarnej. Przecież dlatego założyłem bankowość internetową aby przelewy potwierdzać w powyżej opisany sposób :) Dodam tylko, że korzystam z usług innego banku, w którym bezproblemowo "przechodzą" przelewy na dwa razy wyższą kwotę na moje konto w banku trzecim. W wyniku takiej "troski" Alior-a, moje pieniądze przez trzy dni leżały U NICH na NIEOPROCENTOWANYM koncie. W tym czasie MOJE pieniądze mogły "pracować" dla mnie w kwocie około 14 zł netto na dzień. Ale chyba ktoś inny z tego korzystał. Podsumowując. NIGDY nie będę trzymał większych kwot w Aliorze. Trzeba skorzystać z promocji dostępnej podczas otwierania konta, odebrać nagrody i zamknąć konto.
  • ~Olha / 2023-12-21 17:32
    Ocena: 1.00 / 5
    Jakiś dramat został udzielony kredyt wszystko super Przy próbie spłaty pani ostro namawiała żeby jednak zostać bo obniży procent
    Konto i karta miała by darmowe jak zrobi się 5x zakupy karta g.... Prawda
  • ~Gosia / 2023-12-21 12:52
    Ocena: 1.00 / 5
    Zwrot prowizji za wcześniejszą spłatę pożyczki okazał się zadaniem bojowym...do wypełnienia formularz zabezpieczony hasłem (internetowo). Hasło do pliku wymyślone przez bank, nie wiem po co, tak skomplikowane, jakby tam wystarczył mój Pesel.
    Po edytowaniu pliku i wypełnieniu formularza, wysłałam na podany adres e-mail. Uwaga, dostałam odpowiedzi iż zmieniłam Hasło i nie mogą się do niego dostać. Oczywiście żadnego hasła nie zmieniałam. Sami sobie to Hasło ustawili i teraz nie mogą go rozszyfrować! Odpowiedź na moją reklamację taka sama! Zaczynam wierzyć że robią to specjalnie. Z innego banku dostałam AUTOMATYCZNY zwrot prowizji na konto!! I tak oto alior przywłaszczył sobie prowizję
  • ~Aras / 2023-12-21 09:48
    Ocena: 1.00 / 5
    Dzien dobry nie polecam tego banku .Wyludzaja informacje handlowe o klijentach dane , adresy. Podalem swoj prywany numer jako mego kolegi handlowca i zadzwonil koles z propozycja wspolpracy, dane dostal w banku bo tam byla rozmowa ktora trwala okolo 15 minut . Znajomy ostrzegal mie ze to falszywy bank . zalozyc tam konto w banku to to samo co miec kontak z NKWD i SB . Pytania wogle nie maja nic wspolnego z otwarciem konta . Zachowanie i podejscie do interesanta . bez kultury , mamia wyszosci , ignorowanie osoby z zewnacz . Zalozylem tam konto osobiste i je zlikwidowalem , blokowanie konta , problem z przelewem z kwota 100 zl. Argument ze pan nie pracuje w polsce tylko za granica i oni chcieli zebym tam przelewal swoja wypate i robil przelicznik na zlotowki .
    Omijaj ten bank , a napewno twoje zycie bedzie mniej problemowe .
    Zaletyzande
    Wadybezkulturowi
  • ~Niezadowolony klient / 2023-12-21 09:41
    Ocena: 1.00 / 5
    Dzwonisz do nich pół dnia z konta zabiera ci 30 zł ale na odebranie nie masz co liczyć. Przenoszę konto do konkurencji i każdemu polecam to samo bo w razie próby kontaktu możecie czekać pare dni i wydać dziesiątki zł na próby połączenia. Dno
  • ~Jba / 2023-12-20 14:01
    Ocena: 1.00 / 5
    Totalne nieporozumienie przy weryfikaacji. Tysiac pytań, gdzie piec załatwiłoby sprawę. Bank krzak. Nigdy nie wiąż się z tym bankiem.
    Tragedia i horror
    ZaletyBrak
    WadyJak wyzej
  • ~Krzysztof / 2023-12-18 18:38
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie zasługują nawet na 1 gwiazdkę jeśli chodzi o obsługę klienta przez telefon.Czeka się w nieskończoność
    WadyDługość czekania na rozmowę telefoniczną
  • ~Mykola / 2023-12-18 14:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Dramat. Bezpodstawne blokowanie karty, nie interesuję że karta jest potrzebna już, tylko konsultanci uspokajają że może dziś będzie odblokowana Żenada. Nie polecam.
  • ~K.D / 2023-12-15 16:31
    Ocena: 1.33 / 5
    Przyjemność z tym bankiem mam tylko od strony kredytu gotówkowego. Przy samym udzieleniu wszystko pięknie, aby tego klienta pozyskać, natomiast informacje po spłacie? Tragedia. Infolinia - Totalna strata czasu. Zanim automat połączy z człowiekiem nerwy puszczają a jak już człowiek odbierze, to wysyła do placówki, bo na infolinii tego nie załatwię... masakra.
  • ~Aneta / 2023-12-15 10:10
    Ocena: 1.00 / 5
    Zastanawiam się nad rezygnacją z tego banku, bo to jakie ten bank stwarza problemy, jest rażące dla klienta. Obecnie przebywam zagranicą, a nie posiadam starego numeru. Proszę sobie wyobrazić, że trzeba w takim przypadku odwiedzić bank, bo takie są zabezpieczenia, ale email można zmienić tak, bo nikt nie wykradnie? Przecież to są jakieś kpiny. My jako klienci do niczego nie mamy prawa. Ja przyjadę specjalnie 200 km aby zmienić numer. Ludzie, a jak dzwonisz do banku i podajesz dane, to mówią, że weryf8ikacja poprawna, a numeru nie można zmienić podczas rozmowy telefonicznej. Kim my jesteśmy że do niczego praw nie mamy aby online zalogować się na swoje własne konto. Jest tyle ofert różnych banków a człowiek wybrał takie coś, a teraz żałuję. Jak się z tym nie zgadzam aby klient był tak traktowany. Ktoś powie, ale jest aplikacja, ale nie każdy ze względu na problemy zdrowotne może z niego korzystać i co zostajemy beż możliwości? Kpiny
    WadyBrak możliwości zmiany samemu numeru telefonu, jeśli nie posiadasz starego
  • ~Ireneusz / 2023-12-14 18:43
    Ocena: 5.00 / 5
    Bardzo miła i profesjonalna obsługa w oddziale ul.M.Skłodowskiej-Curie 34 we Wrocławiu. Cierpliwość i rzetelność Pani Iwony, pozwoliła nam wyjaśnić i załatwić ważną dla nas sprawę. Dziękujemy i polecamy ten odział.
    ZaletyProfesjonalna obsługa
    WadyBrak
  • ~Waszpan / 2023-12-14 18:30
    Ocena: 1.33 / 5
    Dramat, 18 połączeń na infolinię, oczekiwanie po 20 minut i nikt nie odbiera.
    WadyNieznajomość prawa przy upadłościach konsumenckich.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2016
PEKAO SA
Ocena: 1.80, ilość opinii: 1527
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.86, ilość opinii: 1209
Millennium
Ocena: 1.81, ilość opinii: 973
PKO Bank Polski
Ocena: 2.71, ilość opinii: 887
ING Bank Śląski
Ocena: 1.79, ilość opinii: 834
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4569
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4445
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3921
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3499
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3201
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2969