Totalne DNO, Virgin włączył mi usługę przekierowania połączeń, nie informując mnie, a co najważniejsze, nie pytając mnie o zgodę. Usługa działa w ten sposób, ze gdy ktoś do mnie dzwoni, a ja nie odbieram, jestem poza zasięgiem lub jest zajęty, przekierowuje dzwoniących na nr 790998725, i naraża dzwoniących na dodatkowe koszty. Dzwonilem 4 razy na CMOK,(ekstra płatna infolinia) stracilem pieniądze, pani podająca się za Natalię Piskosz z ukraińskim akcentem po ptostu zrobiła sobie ze mnie żarty. Za pierwszym razem stwierdziła, ze przekierowañ nie ma na moim numerze, ale wyłaczy i w ciągu 24 godzin zostanie wyłączone. Niestety nawet po 3 dniach nie zostaly wyłączone. Zadzwoniłem jeszcze raz, odbiera ta sama Natalia, kiedy od nowa jej tłumaczę o co chodzi- ona stwierdza, że wyśle notstke do dzialu technicznego, i mam czekac ma wiadomosć, po 2 tygodniach oczekiwań dzwonię po raz 3, odbiera jakiś inny pan, stwierdzil, ze jeszcze nie ma decyzji z dzialu technicznego, wiec mam czekac, minal miesiac, dostalem 2 smsmy od virgin mobile, pierwszy reklama jakis pakietów, nastepny decyzja z dzialu technicznego w ktorym pisze, że na moim numerze są włączone przekierowania, i gdyby zostały wyłączone, mam zadzwonić do Virgin Mobile. Dzwonie 4 raz- znow odbiera przemiła pani Natalia, i gdy zdenerwowany powiedzialem, ze ma to wylaczyc, to powiedziala, ze zaraz się zaraz rozłączy, bo rozmowa nie jet merytoryczna, takze przenpszę numer do innej sieci zdala od tego gnoju, i sieci Play. Ponad 20 min ekstra płatnej infolini, stracone pieniądze, spraea nie załatwiona, tylko zabawa z rozkapryszoną naćpaną Natalką.ZaletyAbsolutnie żadnych
WadyWłączanie ekstra płatnych usług bez wiedzy ani zgody klienta, wyciek danych o ktorym nawet nie raczyli mnie poinformować, obsługa klietna- naćpana paniusia wyprowadza z równowagi, brak jakiejkolwiek pomocy, załatwienia sprawy, nabijanie kasy na płatną infolinię.