Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

UPC Internet opinie

Ocena na podstawie 3462 opinii

1.81 / 5

  • Niezawodność
    1.66
  • Obsługa klienta
    1.63
  • Cena
    2.01
  • Parametry
    1.96
  • Cena/Jakość
    3.00
  • Oferta
    5.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Adi / 2023-05-23 11:34
    Ocena: 1.00 / 5
    UPC to jakgorszy dostawca tv i internetu!!! Mam ciagle problemy z zawieszającym się internetem jak i z tv. Naciągnęli mnie na wzmacniacz sygnału dodatkowo płatny,nie rozwiązał on problemu !!!! Zero pomocy od doradców telefonicznych,proszę się ich o to żeby przyjechał jakiś serwisant ale nikogo nie chcą przysłać.
    Czekam na koniec umowy i nigdy więcej nie chcę mieć z nimi nic wspólnego!!!
    ZaletyBrak
    WadyCiągłe zawieszanie sie tv I internetu
    MiejscowośćOpole
  • ~Dora / 2023-05-22 19:24
    Ocena: 4.75 / 5
    jest ok. Śmiga bardzo szybko :) jestem zadowolona mega! :)
    MiejscowośćGłogów
  • ~Norbert / 2023-05-21 23:29
    Ocena: 2.00 / 5
    Nieustannie mam problemy z internetem. Pracuję zdalnie z domu i cały czas muszę mieć w zapasie przenośny routera z internetem operatora komórkowego, bo przerwy w dostawie są częste, a ostatnio jeszcze bardziej się nasiliły. Czekam na koniec okresu umowy i przestaję korzystać z usług firmy UPC. Jeśli internet jest dla Was priorytetem, to lepiej poszukajcie go gdzie indziej.
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Ela / 2023-05-21 22:59
    Ocena: 1.00 / 5
    Od kiedy upc przeszło do play klient traktowany jest niepoważnie, zapominają panowie monterzy i obsługa zgłoszeń że to klient płaci i za jego pieniądze funkcjonuje firma , brak zainteresowania rozwiązania problemu , przedtem nie zdarzało się by źle przyjeto zgłoszenie a monter będąc w domu klienta nie wykonał usługi zawsze byli pomocni teraz olewają , lekceważą klienta w jego domu i za jego pieniądze Czemu to ma służyć ??????
  • ~Dam / 2023-05-21 19:35
    Ocena: 1.00 / 5
    Od czasu przejęcia UPC przez PLAY awarie występują kilka razy w tygodniu.
    Brak internetu na kilka godzin.
    Czytaj: brak internetu, telewizji, telefonu. Wszystkie usługi UPC/PLAY opierają się na połączeniu internetowym.
    Brak wyjaśnień Od usługodawcy w czym jest problem.
    Na ten moment podpisywanie umowy na usługi UPC/PLAY to ogromne ryzyko.
    Dodam że przed połączeniem się z PLAY awarie nie występowały. Mam z nimi umowę Od 6 lat.
    ZaletyBrak
    WadyAwarie, stabilność, transfer
    MiejscowośćWrocław
  • ~Lukasz / 2023-05-20 17:16
    Ocena: 5.00 / 5
    Proszę o opinię mam propozycję internetu prędkość 600 na 24 miesiące plus pół roku za darmo. Opłaca się? Ruter WiFi 6 ogarnie mi dom 120 metrów ściany są grube. Proszę o podpowiedzi. Dziękuję
    MiejscowośćMała Wieś
  • ~Krzysztof / 2023-05-20 09:06
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam. Najgorszy internet jaki miałem, zacina się, więcej go nie ma jak jest. Dodzwonienie sie do biura obsługi klienta nic nie daje ponieważ i tak nikt nie chce przyjechać. Obiecują przysłać kogoś a nikt nie przyjeżdża.
    MiejscowośćŁuków
  • ~pomruk / 2023-05-20 02:28
    Ocena: 1.00 / 5
    internet wciaz sie psuje, stabilnosc zerowa, przestrzegam przed ta firma, oszusci
    Zaletybrak
    Wadynie dziala internet
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Ewa / 2023-05-19 21:22
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia!! Internet światłowód do niczego! Na okrągło tnie, zacina się kilka razy dziennie.
    N I E podpisujcie umowy bo będziecie żałować.
    Ja całe szczęście mam na czas nieokreślony i mogę w dowolnej chwili zrezygnowac. Obecnie szukam u konkurencji jakiejś dobrej oferty.
    ZaletyBrak!!!
    WadyTnie na okrągło, wiesza się
    MiejscowośćTychy
  • ~Pzpr / 2023-05-19 14:33
    Ocena: 1.00 / 5
    Wieczny problem , dużo awarii . Nie polecam nikomu UPC. Strata pieniędzy jeśli pracujesz przez internet nie zarobisz
    ZaletyNie ma żadnych
    WadyWieczne awarię
    MiejscowośćGryfino
  • ~Zosia / 2023-05-18 18:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie można zrezygnować z usługi. Rezygnacja złożona w marcu, ruter odesłany. Data odłączenia usługi 01.05.2023. Przychodzi kolejna faktura za maj. Dzwonimy, pytamy. Na siłę chcą zatrzymać klienta. W maju umiera teść, właściciel umowy. Akt zgonu trzeba złożyć osobiście lub wysłać na ich adres. Nie akceptują pdf kopi wysłanej mailem. Mieszkamy za granicą. Po prostu paranoja. Zero empatii i pomocy. Nie polecam nikomu. A akt zgonu będzie zaakceptowany od dnia złożenia a nie od daty śmierci teścia. Czy może ktoś mógłby nam pomóc.
    ZaletyŻadnych zalet.
    WadyObsługa klienta
    MiejscowośćSt. Helier
  • ~M.B. / 2023-05-18 14:33
    Ocena: 2.25 / 5
    Bardzo nie polecam. Podwykonawcy montujący internet to pozbawieni szacunku do innych ludzie. Nie potrafią dobrze zamontować internetu, a ponadto mają ogromy problem z normalną komunikacją i odpowiadaniem na pytania klienta. W momencie gdy zapytałam Pana montażystę o to czy dany problem z montażem da się załatwić w konkretny sposób ten zaczął traktować mnie z pogardą i rozpętał kłótnie, a na koniec gdy go wyprosiłam zaczął mi robić zdjęcia. Może przeszkadzało Panu montażyście, że jestem kobietą, co nie świadczy to dobrze ani o nim ani o firmie, która go wynajmuje. Upc przyjęło skargę i obiecało się zająć sprawą niestety montażysta nie poniósł żadnych konsekwencji, a odpowiedzi na skargę nie było.
    ZaletyNawet jakby były (czego nie byłam w stanie ocenić) to poziom obsługi klienta skutecznie by je zatarł.
    WadyObsługa klienta, nieprofesjonalni i chamscy montażyści
    MiejscowośćZabrze
  • ~Piotr / 2023-05-17 23:23
    Ocena: 3.50 / 5
    Zazwyczaj opinie nie dodaje ale jakośc montażu usług to jest dramat dziecko by lepiej zamontowało niż ci śmieszni podwykonawcy z upc porażka za 4 razem musiałem sam poprawić ponieważ już człowiek nie ma nerwów do tych ludzi nie wiem za co im płacą
    ZaletyTanio
    WadyMontaż
    MiejscowośćCzęstochowa
  • ~leszek / 2023-05-17 16:12
    Ocena: 1.00 / 5
    Po telefonie od konsultanta nagle transfer spadł po 3 telefonie do UPc nagle się pojawił do 240 i było ok bo transfer mieli zapewnić 256 po tygodniu znowu nie ma w tej chwili 89 i już nie odbierają telefon nie polecam tej firmy dla mnie w kręcą oszukują klijętów
    ZaletyBrak
    Wady Brak kontaktu z biurem obsługi
    MiejscowośćPabianice
  • ~Ja / 2023-05-16 17:35
    Ocena: 2.00 / 5
    Jakoś od tygodnia z internetu mogę korzystać tylko wieczorami. W ciągu dnia ani wifi ani po kablu nie odbiera. Nie da się pracować zdalnie i muszę korzystać z internetu udostępnionego z telefonu. Jest to żenujące.
    Zaletyinternet działa tylko wieczorami/nocą
    WadyInternetu nie ma w ciągu dnia
    MiejscowośćWarszawa
  • ~niezadowolony / 2023-05-16 16:17
    Ocena: 1.75 / 5
    Internet tragedia, połączenie Wi-Fi często spada nawet do 2Mb/s...
    Dodam, że mam najwyższy pakiet 1Gb/s :)
    Tłumaczenie? Firma nie gwarantuje maksymalnej prędkości przy połączeniu Wi-Fi.
    Rozumiem to z punktu widzenia technicznego, natomiast fajnie jakbym wyciągał chociaż połowę tego za co płacę.

    Jest to ogromne ograniczenie, bo pracuję zdalnie i często muszę się przełączać na internet LTE z telefonu, żeby móc normalnie pracować. Chore.

    Oczywiście jak przy wpisach poprzedników, miałem oferowany wzmacniacz sygnału (mam pełny sygnał) i podwyższenie pakietu.
    Obsługa bezczelna, mówi że jedynym rozwiązaniem na to jest konfiguracja własnego routera albo podłączenie się po kablu.
    Czyli w sumie wszystko muszę sobie skonfigurować i zrobić sam, mimo że oczekiwałbym zapewnienia minimalnej jakości obsługi klienta...
    Umowa niebawem się kończy, więc nie zamierzam przedłużać.
    Nie polecam nikomu!!!
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Kacper / 2023-05-15 12:50
    Ocena: 1.50 / 5
    Przy uruchomieniu drugiego komputera z wifi, internet zanika albo spada do transferu z początku lat 2000. Po rozwiązaniu umowy, nagle zaoferowali różne sposoby naprawienia problemu - takie jak wymiana sprzętu. Kiedy powiedziałem im że nic od nich już nie chce, bo mam podpisaną inną umowe to ton pani po drugiej stronie słuchawki zmienił się o 180 stopni i poinformowała mnie o dacie rozwiązania umowy.
    Oczywiście problemy były zgłaszane wiele razy, ale jedyna ich metoda rozwiązywania takich problemów to "uruchomić ponownie" xD
    Nie da się u nich też wziąć w bloku pakietu z samym internetem, musi być telewizja nawet jeśli nie jest potrzebna.
    ZaletyCena
    WadyTylko pakiet internet z TV, słaby kontakt z klientem, beznadziejny serwis
    MiejscowośćDąbrowa Górnicza
  • ~Upc to gowno / 2023-05-13 23:49
    Ocena: 1.00 / 5
    Ciagle problemy z połączeniem na Grochowie. Non stop naprawiają coś nie skutecznie.
    ZaletyNie ma
    WadySą do…
    MiejscowośćWarszawa
  • ~marta / 2023-05-13 00:31
    Ocena: 1.00 / 5
    moje upc - dno
    moje upc - dno
    moje upc - dno
    moje upc - dno
    moje upc - dno
    Zaletyżadne
    Wadywszystkie
  • ~mvti / 2023-05-10 19:00
    Ocena: 1.00 / 5
    najgorszy internet z jakim miałem styczność.
    jakość transferu jest niska, internet jest bardzo powolny, cały czas rozłącza wszystkie urządzenia, w tym samym pokoju gdzie stoi router jest jedna-dwie kreski. obsługa klienta jest bezczelna, ceny są bardzo nieadekwatne do usług, lepiej wybrać innego dostawce internetu
    MiejscowośćSosnowiec
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.61, ilość opinii: 4265
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3462
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3181
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2536
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2203
T-Mobile Internet
Ocena: 1.87, ilość opinii: 2030
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4146
Orange
Ocena: 1.39, ilość opinii: 3759
Plus
Ocena: 1.43, ilość opinii: 2803
T-Mobile
Ocena: 1.57, ilość opinii: 2439
mBank
Ocena: 1.67, ilość opinii: 1946
Orange Neostrada
Ocena: 1.94, ilość opinii: 1179