MiejscowośćJaworzno
strona 17 z 174
- « poprzednia
- 1 ...
- 15
- 16
- 17
- 18
- 19
- nastepna »
-
~Wrocu / 2023-07-22 16:10
Sucks. The worst from all of them.............................. -
-
~Anna / 2023-07-18 09:27
Najgors,a telewizja, z którą miałam doczynienia, automatyczna sekretarka wydłuża nawiązanie kontaktów albo w ogóle nie chce łączyć, kilka razy zrywało sygnał ale od wczoraj po kilkudziesięciu minutach próby połączenia z działem technicznym przez automatyczna sekretarkę pozwolono na łącze z działem technicznym, niestety Pan kazał odłączyć od prądu i po 15 minutach włączyć i zadzwonić, okazało się nie działa a próba zadzwonienia oczywiście przez automatyczna sekretarkę była niemożliwa bo 16 min już nikt nie pracował, nie obejrzałam reportażu, który chciałam obejrzeć, teraz znów zadzwoniłam i przez 1 godz czasu nikt nie potrafił mi pomóc, a serwis techniczny za 2 tyg beż oglądania tv ...a abonament place w tym czasie. Dzisiaj za chwilę po wysłaniu opinii pisze o rezygnację ale rezygnacja obejmuje 1 5 mcy dalej płacenia dla upc....jest to niewobrazalna porażka z tą tv, nigdy więcej upc!!!!! MiejscowośćGdańsk -
~Marcin / 2023-07-18 07:49
Dno i metr mulu!!!! Właśnie próbuje zerwacz nimi u.owe ale sssy y tak to utrudniają ze łatwiej byłoby kupić działkę na księżycu. Lapiaczlowieka naumowie przez telefon, później nic nie działa a nie ma jak umowy zerwać. Trzymajcie się jak najdalej bo to chłam nadchlamy!! ZaletyZadnychWadyWszystkie. Po prostu nie działa. Zrywa połączenia wywalacaly net. Mimo że i net i tv dostarczą UPC!! -
~Agata / 2023-07-17 18:27
najgorszy internet, a w sumie jego brak
ciągłe problemy i moja frustracja
nie polecam nikomuZaletybrakWadywszystkoMiejscowośćGdańsk -
~Liv / 2023-07-16 22:48
Od tygodnia traci się zasięg internetu średnio co 15 minut , wielokrotnie było zgłaszane, przy pracy zdalnej w domu UPC ostatnimi czasy to katastrofa MiejscowośćTychy -
~bs / 2023-07-14 22:46
nie polecam. zgłaszany przez 2 tygodnie problem z routerem został zignorowany. Umowiona wizyta nawet nie miała miejsc i 3 h w plecy oczekiwani -
~Nie zadowolona osoba / 2023-07-14 20:08
Bardzo często podczas rozgrywki przez sieć, tak jakby sieć się zatrzymuje w komputerze, jakby się wyłączała, a potem wraca do normalnego przesyłu na jakieś 5 sekund aby potem znowu było to samo. Przy pobieraniu plików to samo. MiejscowośćBytom -
~Margo / 2023-07-14 18:12
Obrzydliwa obsługa!
Dziś miał przyjechać fachowiec i sprawdzić działanie modemu, czekali cały dzień! Miałem przyjść o 15.15 (dostałem sms z firmy). Nie przyszedł! Plany całej rodziny na piątek! Jaka postawa jest nieodpowiedzialna wobec klientów?!
I to pomimo faktu, że kreator został wezwany z powodu problemów z Internetem! Nie ma obiecanej prędkości, a połączenie STAŁO się zrywa! Nie da się pracować, nie da się zadzwonić!
Pracowników po prostu to nie obchodzi! ! !
Bardzo niezadowolony z usługi! NIE POLECAM!!!Zalety-WadyObrzydliwa obsługa!MiejscowośćWarszawa -
-
~familydoc / 2023-07-12 17:09
Ужасный провайдер... Нет услуг, нет качества, только нужна оплата... Грабители ZaletyНетWadyВсё -
~familydoc / 2023-07-12 16:47
Бандиты, которые стремятся получить прибыль без предоставления услуг. Я сдал оборудование два месяца назад. до сих пор плачу непонятно за что ZaletyнетWadyвся работаMiejscowośćБытом -
~familydoc / 2023-07-12 16:38
Банда, которая грабит людей получая неправомерную выгоду Zaletyнет, только недостаткиWadyвся работа по ограблению людейMiejscowośćБытом -
~Max / 2023-07-12 10:51
Po połączeniu z Play dochodzi do absurdalnych sytuacji, że nie da się zamówić normalnie internetu, albo nie da się w tej ofercie, która jest dostępna na stronie, tylko drożej MiejscowośćKraków -
~Szymon / 2023-07-11 13:34
Sprawa jest dość prosta: UPC to oszuści, którzy nie realizują tysięcy umów poprzez niezapewnienie internetu ludziom, którzy za niego płacą. Ludzie na infolinii kłamią w żywe oczy, a problem nie ustaje od wielu miesięcy. NIGDY, PRZENIGDY nie podpisujcie nic z tymi złodziejami. WadyBrak internetuMiejscowośćNie korzystam, bo go nie ma -
~hgdhghf / 2023-07-11 00:23
to nie jest internet to jest gowno! nie da sie nic normalnie zrobic bo polaczenie przerywa sie co 5 sekund Wadynizka predkosc, przerwanie polaczeniaMiejscowośćwarszawa -
~Rafał / 2023-07-10 17:44
Klientem UPC jestem już 5 rok, do samego internetu nie mam zastrzeżeń jestem zadowolony, bardzo rzadkie awarie może max 3 razy w roku. Deklarowana prędkość pobierania jest zadowalająca na umówię mam do 750mb/s przez większość czasu to są granicę 650-700mb/s więc nie ma tragedii. jedynie upload ubogi bo 40mb/s i jest taki cały czas ale na dzisiejsze standardy to bieda gdzie u konkurencji można mieć zdecydowanie większe wysyłanie ZaletyCena
Niski ping(jak na kabel koncentryczny)
Przyzwoita prędkość pobierania
Rzadkie awarie (w mojej lokalizacji)WadyBrak typowego światłowodu do mieszkania.
Niski uplaud(wysyłanie) jak na dzisiejsze standardyMiejscowośćRydułtowy -
~Igor / 2023-07-10 14:17
Tragiczny internet zacina cały czas mimo że na infolinii mówią że po ich stronie nie ma żadnych problemów. Wymieniali router 3 razy na nowy nic nie pomaga. Oczywiste kłamstwa wiedzą, że mają problemy z siecią i mają to w dupie ZaletyBRAKWadyWSZYSTKIE MOZLIWE CHYBA:
KŁAMSTWA
URYWA ZASIĘG
W UMOWIE 600MB/S A CZĘSTO JEST MNIEJ NIŻ 100MiejscowośćWarszawa -
-
~Pamela / 2023-07-09 21:59
oszusci ,naciagacze,zlodzieje kolosalne rachunki wystawiaja nie wiadomo za co Zaletynie maWadyOszusici i zlodzieje kolosalne kwoty za rachunki wystawiaja niewiadomo za coMiejscowośćkatowice -
~Wkurzony_na_maxa / 2023-07-09 20:48
Mam światłowód 600Mb/s od 1.5roku, od samego początku są z nim same problemy. Takiej prędkości zadeklarowanej nigdy nie widziałem, max 300Mb, do tego pan przedstawiciel przez którego podpisywałem umowę obiecywał, że wifi z neta bedzie w calym domu(g...o prawda). Na każdym piętrze musiałem dokładać kolejny router aby mieć normalne wifi.
ALE NAJGORSZE jest to że są dni z całkowitym brakiem internetu(najczęściej weekend)DZWONIĄC do nich rozmawiasz z botem, ktory co chwila przedłuża naprawę awarii to na godzinę 13, potem, 17, potem 19 a na koniec 23.30. No k.... Próbowałem zadzwonić z innego numeru, a tam znowu bot ktory mówi, że konsultanci pracują w dni robocze. Nigdy w życiu nie przedłużę umowy u tych pajaców, złodziei. Będę PRÓBOWAŁ złożyć reklamację o zwrot poniesionych kosztów za dni z brakiem internetu, ALE tutaj również mam problem ze znalezieniem czy to ich adresu email, czy zakladki z formularzem kontaktowym. LUDZIE nie popełniajcie tego samego błędu co ja i nie podpisujcie z nimi umowy. Tu się prosi o pozew zbiorowy za te klamstwa. Może UOKIK coś zdziała. Dobrze, że nie wziąłem u nich także telewizji bo to dopiero byłaby ręka w dupie. Pozdrawiam wszystkich ktorych to samo spotkało.ZaletyŻadneWadyPrędkość, kontakt z obsługą, olewanie klientów , same tylko wady,MiejscowośćGołdap -
~Edzik / 2023-07-08 21:21
Z dnia nad dzień internet drastycznie zwolnił bez żadnego powodu. Obsługa niekompetentna trzy razy wysyłali nowy router ale nadal był problem z szybkością i stabilnością internetu. Już pomijam fakt że monter ściemniał że dotarł na umówioną godzinę i nikogo nie zastał chociaż byłam cały dzień w domu. Po trzech tygodniach walki w końcu udało się przyjąć montera Który nie do końca naprawił usterkę ale jakoś to przeżyłam i dało się korzystać z internetu. W dniu dzisiejszym znowu jest ta sama sytuacja i znowu jest potrzebna wizyta montera. Jeśli nie naprawią usterki w całości rezygnuje z usług. Na ten moment nikomu nie polecę tego dostawcy. ZaletyŻadnychMiejscowośćWarszawa -
~Andrey / 2023-07-06 20:55
4 miesiące po podłączeniu Internet zniknął. Ponowne uruchomienie routera pomogło na 10 minut, po czym internet znów zniknął. Czytałem na ich stronie internetowej, że w takim przypadku można przywrócić ustawienia fabryczne. Po resecie internet pojawił się ale tylko na pół godziny. Po tym nie pomogło ani zresetowanie ustawień, ani ponowne uruchomienie modemu. Zwróciłem się do serwisu - oczekiwanie na wizytę specjalisty - 6 dni. Technik się spóźnił i musiałem wyjść do pracy zostawiając syna. Przyszedł technik, przekręcił router w dłoniach, odwrócił się i wyszedł. Na moje pytanie, kiedy dzwoniłem do pomocy technicznej, co to było, odpowiedzieli, że nie mogą znaleźć miejsca, w którym znajduje się drugi punkt połączenia GPON i że w domu musi być osoba powyżej 18 roku życia. Nie wiem, jak zrozumiał, że jego syn ma mniej niż 18 lat, nawet nie zapytał go, ile ma lat. W mieszkaniu 34 metrów mam - nie fachowiec, jego poszukiwania zajęły 10 sekund. Następną wizytę zaplanowano na 5 dni później. Po zakończeniu umowy na pewno nie zawrę z nimi drugiego razu. MiejscowośćKraków
strona 17 z 174
- « poprzednia
- 1 ...
- 15
- 16
- 17
- 18
- 19
- nastepna »