Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

PEKAO SA opinie

Ocena na podstawie 1436 opinii

1.75 / 5

  • Prostota obsługi
    1.72
  • Oferta
    1.79
  • Obsługa klienta
    1.73

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Marko / 2024-03-16 17:10
    Ocena: 1.00 / 5
    Witam omijać ten bank to gbury jak chcesz kredyt u nich to dla bogaczy biedny szary człowiek nie dostanie obsługa to lipa
  • ~Doris / 2024-03-15 20:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Złożona reklamacja, odwołanie dotyczące spłaty częściowej/całkowitej kredytu hipotecznego. Wprowadzono nas w błąd o rok kredytowy kredytu hipotecznego, spłaciliśmy i bank pobrał bezprawnie prowizje 900zł. W odwołaniu przepraszają, za błąd pracownika. Nikt do końca nie odpowiada na pytania zadane w reklamacji.
    Nie polecam, na CC oraz w Oddziale nikt nie jest w stanie pomóc. Po kilkunastu latach będziemy zmuszeni przenieść swoje i dzieci konta do innego banku. Rozchodzi się o jeden dzień spłaty gdzie bank nie jest w stanie zwrócić niesłusznie pobranej prowizji. Była przesłana wiadomość gdzie pracownik wprowadził w błąd - bank tylko przeprasza.

    ZaletyBrak
    WadyNikt nie zapoznaje się z reklamacja i żądaniem klienta
    Po kilkunastu latach współpracy nie polecam
  • ~Lukasz / 2024-03-15 08:30
    Ocena: 5.00 / 5
    Pani Agnieszka Kierownik oddziału Banku Pekao S.A w Lublinie, ul.Projektowa 1, to najlepszy kierownik i wizytówka tego banku. Jest ona najbardziej profesjonalna i ze zrozumieniem podchodząca do klienta.Swoją postawą i kulturą osobistą wpływa na pracowników, którzy pracują na wysokim poziomie. Pracownicy Banku Pekao S.A. rzetelnie wykonują swoje obowiązki i dbają o swoich klientów. Serdecznie polecam korzystanie z tego banku.
    ZaletyProfesjonalizm, zaangażowanie oraz właściwe podejście do petenta to tylko część zalet.
  • ~Przemysław / 2024-03-15 07:58
    Ocena: 3.67 / 5
    Konto w pekao posiadam już od kilkunastu lat. Założyłem je już podczas studiów. Od początku byłem zadowolony z usług tegoż banku. Jakość obsługi również jest na dobrym poziomie. Natomiast bardzo słabo oceniam dostępność placówek oraz bankomatów. Rozumiem, że w dobie płatności elektronicznej tradycyjna bankowość przechodzi do lamusa. Niemniej przypadki w których w ponad stutysięcznym mieście jest tylko jedna placówka banku jest zdecydowanie znacznym utrudnieniem dla Klientów. Drodzy Państwo z Pekao, nie zawsze mamy możliwość płatności kartą. Sytuacja w której musimy się udać na dłuższą ekspedycję e celu wybrania gotówki jest dla Państwa strzałem w kolano. Przypominam tylko, że Pekao należy do największych banków w Polsce, więc byłoby miło, gdyby została zeiekszona liczba bankomatów.
  • ~Nadzeya / 2024-03-13 17:14
    Ocena: 3.00 / 5
    Bardzo mnie przykro że pracownik call center gdy słyszy mój akcent przełącza mnie na specjalistę który mówi w języku ukraińskim. Nie rozumiem ukraińskiego. Nie zapytali mnie czy chce dostać konsultacje w tym języku. Moim zdaniem to jest brak profesjonalizmu.
  • ~Aneta / 2024-03-12 20:51
    Ocena: 5.00 / 5
    Szybko i sprawnie,bardzo mile podejście do klienta, uzyskaliśmy wszystkie informacje,dziekujemy????
  • ~Izabela / 2024-03-12 16:20
    Ocena: 5.00 / 5
    Obsługa banku jak najbardziej profesjonalna, ze zrozumieniem podchodząca do klienta. Kultura osobista pracowników na wysokim poziomie. Pracownicy Banku Pekao S.A. rzetelnie wykonują swoje obowiązki i dbają o swoich klientów. Serdecznie polecam korzystanie z tego banku.
    ZaletyNigdy się na nim nie zawiodłam.
    WadyBrak
  • ~Joanna / 2024-03-12 16:19
    Ocena: 5.00 / 5
    Bardzo miła obsługa. Podejście do klienta idealne uśmiech od samego wejścia. Panie bardzo pomocne. Informacje przekazywane na bieżącą Polecam w 100%
    ZaletyPomocne sympatyczne Panie
  • ~Xyz / 2024-03-12 10:32
    Ocena: 1.00 / 5
    Cala instytucja to brak podejścia do klienta, przestarzałe procedury, brak wsparcia w jakimkolwiek temacie, inna infolini nie da się nic załatwić, reklamacje rozpatrują w 30 dni z łaską nie udzielając żadnych pomocnych informacji.

    ZaletyBrak
    WadyCala instytucja to brak podejścia do klienta, przestarzałe procedury, brak wsparcia w jakimkolwiek temacie, inna infolini nie da się nic załatwić, reklamacje rozpatrują w 30 dni z łaską nie udzielając żadnych pomocnych informacji.
  • ~Joasia / 2024-03-11 22:29
    Ocena: 5.00 / 5
    Posiadamy konto w Banku PKO SA.
    Mimo, że mieszkamy w Katowicach ,załatwimy
    wszystkie sprawy w PKO SA w Sosnowcu na ul. Małachowskiego z Panią Marzeną Dachowska.
    Ta Pani jest uprzejma i profesjonalna.
    Bardzo polecamy.
  • ~Jacob / 2024-03-11 22:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Beznadziejna obsługa kredytu hipotecznego a w zasadzie brak
  • ~jagoda / 2024-03-10 21:22
    Ocena: 1.00 / 5
    Pobrałam kredyt hipoteczny w kwocie 110 000 zł. Chciałam szybciej spłacić to nadpłacałam i to dużo. Po 7 latach nastąpił brak w spłatach raty na 2000 zł. Gdzie te pieniądze poszły... nie wiem. Pisałam by dano mi rozliczenie . Nie otrzymałam. Bank od razu wypowiedział mi kredyt. Zrobili restrukturyzację kredytu bo jak rozłożyć brakujące 2000 zł. Więc Bank zrobił tak : zmniejszył mi ratę a wydłużył mi okres kredytowania, tak że po 7 latach spłacania kredytu wyszło mi do spłaty jeszcze 160 000 zł. Przedłużyli mi kredyt o 10 lat. To jakieś chore.
    Komornik już mój dom 2 razy wystawił do licytacji. Potem bank wycofywał, później znów dawał. Komornik już nabił ok 35 tys. Mam zajęte konto bankowe. Przez 14 lat nie mogę żyć. Żyje pod presją Banku PeKaO i komornika.
    Bank po kilku moich ponagleniach wysłał mi rozliczenie konta. Wpłaciłam do Banku 122 000,00 zł z czego 19 000,00 zł przeznaczono na spłatę kredytu a 103 000,00 zł na odsetki.
    Więc po 13 latach spłaty mam do spłaty 91 000,00 zł należności głównej.

    Bardzo Wszystkich ostrzegam. Nie bierzcie w Banku PeKaO kredytu tym bardziej hipotecznego. Zmowa z komornikami. Zmowa z firmami które kupują kredyty. W odpowiednim dla siebie okresie zaczną sobie pobierać pieniądze nawet nie wiecie na co. Braknie do kredytu to spokojnie wypowiedzą kredyt i nawet nie będziecie wiedzieli kiedy sprzedadzą firmie windykacyjnej. Nikt o niczym Wam nie będzie mówił.
    Oni tylko namawiają na kredyty. Ludzie się nie znają i pod byle pozorem wyłudzą pieniądze. Umowy są tak skonstruowane że haczyki wychodzą później. Tam ręka rękę myje.
    Ostrzegam, uciekajcie z tego Banku.
    Zaletybrak
    Wadyoszukaństwo, złodziestwo i żerowanie na biednych ludziach w nieludzki sposób.
  • ~Ola / 2024-03-07 13:25
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy bank z jakiego przyszło mi korzystać. Od dwóch dni dzwonię na infolinię w sprawie mojego kredytu hipotecznego i słyszę tylko jeden komunikat "wszyscy konsultanci są zajęci". Przez 1.4 h próby kontaktu nie zwolnił się ani jeden konsultant? To ile ich pracuje 2? Na całą Polskę? Do placówek w konkretnych miastach nie ma możliwości się dodzwonić. Osoba obsługująca mój kredyt wyparowała. W wielu placówka obsługa jest bardzo niemiła, jakby mieli problem, że klient wchodzi i pyta. Porażka. Za to jak nagabywać na kredyty to dzień w dzień kilka razy telefony
    WadyWszystko. Od obsługi, po aplikacje i ksiegowanie
  • ~Agnieszka / 2024-03-06 10:57
    Ocena: 5.00 / 5
    Najlepszy bank jaki miałam ,obsługa bardzo miła nie lekceważą klienta szybko i na temat
  • ~Piotr Li / 2024-03-04 11:57
    Ocena: 2.67 / 5
    Pekao SA to bank, który usiłuje wdrażać nowoczesne metody, ale za pomocą pracowników w oddziałach tkwiących w latach 80 ubiegłego wieku. Tacy ludzie się nie zmienią a ich podejście do klienta jest zawsze w stylu urzędnika pocztowego: klient to petent, ma być upodlony i ma czekać w kolejce i ogon pod siebie. Urzędnik w banku to PAN i WŁADCA a klient jest zawsze głupi.
    Żeby nie było, że hejtuję - mam konta w kilku bankach, ale założyłem konto przekorzystne w Pekao SA z uwagi na atrakcyjną ofertę konta oszczędnościowego oraz lokatę w walucie USD. O ile założenie samego konta odbyło się w miarę sprawnie (internet,apka, selfie) to już wpłata gotówki w USD i założenie z niej lokaty to PIEKŁO!!!!! oddziału w Sulejówku ul Reymonta 43.
    Pomimo, że umówiłem się na konkretną godzinę, z konkretną osobą to spędziłem w oddziale ponad godzinę przy nienawistnych obelgach ze strony starszych ludzi czekających już od 8:40 przed drzwiami oddziału. Oddział został otwarty dopiero po uporczywym naciskaniu dzwonka o godzinie 9:10
    O ile wpłata gotówki odbyła się średnio sprawnie (osobna kolejka do kasy), to założenie lokaty w umówionym okienku to koszmar słusznie minionych lat: podpisywanie stosów, dokumentów, ankiety ryzyka inwestycyjnego, kopiowanie mojego dowodu osobistego na kserografie (co jest ponoć niedozwolone prawnie) i teksty, że jak mi się nie podoba to można nie zakładać lokaty.

    Reasumując - pracownikom banku, a przynajmniej tego oddziału nie zależy na kliencie, klient jest traktowany jak intruz. Polecam, aby osoba odpowiedzialna za jakość obsługi klienta wsadziła swoje 4 litery w firmowy samochód z logiem żubra i sama się przekonała incognito jak wygląda nowoczesność w oddziale Pekao SA, ul. Rejmonta 43 w Sulejówku.

    Ja w kazdym razie uciekam z tego banku jak mi się skończy lokata tj. za 3 miesiące
    ZaletyCiekawa oferta konta oszczędnościowego i lokata walutowa
    Wady1. Brak możliwości obsługi lokat przez internet i konieczność przyjazdu do oddziału
    2. Tragiczny poziom obsługi ludności w oddziale ul. Rejmonta 43 Sulejówek - lata 80 XX wieku w rozkwicie
    3. Brak szacunku do klienta, brak poszanowania dla jego czasu
    4. Oddział jest czynny pon-pt od 9:00 do 16:30 - to jest może czas dla emerytów ale nie dla pracującego człowieka
  • ~RTS / 2024-03-03 14:50
    Ocena: 1.00 / 5
    Mam konto kilka miesięcy i bardzo żałuję. Zmieniłbym żeby nie fakt że trzeba znowu zgłaszać do różnych instytucji.
    WadyAplikacja bardzo uboga i mało intuicyjna
  • ~użytkownik / 2024-03-02 17:31
    Ocena: 4.67 / 5
    2-3.03.2024 r. wystąpią przerwy w działaniu usług maklerskich i profilu zaufanego.
    29.02.2024

    2.03 w godz. 7.00-18.00 możesz mieć trudności w dostępie do składania dyspozycji i zleceń na rachunkach inwestycyjnych w serwisie Pekao24, aplikacji PeoPay oraz platformie eTrader Pekao.
    Od 2.03 od godz. 19.00 do 3.03 do godz. 1.00 nie skorzystasz z usługi profilu zaufanego. W tym czasie będą prowadzone prace serwisowe po stronie dostawcy usługi

    Przepraszamy. A co tu jest niejasne bo dla mnie wszystko. Skoro jest serwis to kasę biorę wcześniej i spadam bo mogę później nie skorzystać z zasobów.
    Zaletyzawsze jakieś są
    Wadyczłowiek zawsze jakieś znajdzie
  • ~MarJan / 2024-03-02 13:35
    Ocena: 1.33 / 5
    Gdańsk, brak możliwości płacenia kartą, blikiem, opcja telefon nie działa, brak możliwości wybrania pieniędzy w bankomacie, dramat po całej linii, całe szczęście że konto dodatkowo w innym banku bo do domu bym nie wrócił, XXI wiek i bez gotówki ani rusz, dramat po całej linii, jakby nie inną możliwość to bym spał na dworcu i zebrał o jedzenie, z czym do ludzi, uciekać z takiego banku jak najszybciej.
    ZaletyJuż brak zalet
    WadySame wady
  • ~St / 2024-03-02 06:24
    Ocena: 1.00 / 5
    To jest nie potrzebny bank i kropka.............................................................!
    ZaletyDużo.
    WadyNie działa tak jak należy.
  • ~Nirvana / 2024-03-01 22:43
    Ocena: 1.00 / 5
    Od prawie już roku mam nieprzyjemność posiadać kredyt hipoteczny w PKO S.A. W lutym spotkało mnie bardzo niemiłe zaskoczenie. 6 dni po dniu pobierania raty późnym popołudniem otrzymałam sms od windykacji banku informujący mnie o zaległości w spłacie kredytu. Po zalogowaniu okazało się, że owszem jest zaległość. Bank pobiera ratę 15ego, ja na początku miesiąca pozostawiam na koncie rozliczeniowym dokładnie tyle ile potrzeba na ratę. Okazało się, że 7go lutego (z datą obowiązywania od 1go lutego) bank zwiększył mi marżę na kredycie o 1,5%. Nie było żadnego wyjaśnienia ani powiadomienia. Aplikacja PKO nie wysyła żadnych powiadomień o tak istotnych rzeczach. Nie było szansy na uzupełnienie środków na koncie przed pobraniem raty. Mam wpis o zaległości w BIK. Czy tak się powinno traktować klientów?
    Dodatkowo infolinia nie była w stanie wyjaśnić jak rozumieć informacje o marży promocyjnej. Cytat ze strony:

    Obniżysz marżę kredytu mieszkaniowego o 1,5 punktu procentowego jeśli Twoje wpływy na konto będą dwukrotnie wyższe niż rata kredytu hipotecznego.

    W rzeczywistości te wpływy mają przez cały okres kredytowania wynosić min dwukrotność PIERWSZEJ raty kapitałowej.
    Jak dla mnie to ogromna różnica. Infolinia twierdzi, że umowy kredytowe są indywidualne i nie mogą nic zinterpretować.
    Czas oczekiwania na infolinii to porażka. 2 dni, 3 roowy, 0 wyjaśnień, 0 możliwości załatwienia sprawy i ponad DWIE GODZINY oczekiwania na rozmowę z konsultantem. Sprawa oczywiście nie została jeszcze rozwiązana. Mam kilka wiadomości wewnętrznych bez odpowiedzi, kilka reklamacji w trakcie realizacji i jeszcze korespondencję mailową.
    WadyBRAK POWIADOMIEŃ O TAK ISTOTNYCH ZDARZENIACH JAK ZMIANA OPROCENTOWANIA!!!!
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.67, ilość opinii: 1946
PEKAO SA
Ocena: 1.75, ilość opinii: 1436
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.83, ilość opinii: 1172
Millennium
Ocena: 1.74, ilość opinii: 904
PKO Bank Polski
Ocena: 2.69, ilość opinii: 792
ING Bank Śląski
Ocena: 1.79, ilość opinii: 788
VECTRA
Ocena: 1.61, ilość opinii: 4265
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4146
Orange
Ocena: 1.39, ilość opinii: 3758
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3462
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3181
Plus
Ocena: 1.43, ilość opinii: 2799