Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Orange opinie

Ocena na podstawie 3763 opinii

1.39 / 5

  • Oferta
    1.48
  • Obsługa klienta
    1.38
  • Cena/Jakość
    1.31
  • Parametry
    3.25
  • Cena
    3.25
  • Niezawodność
    2.75

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~novvv / 2024-03-08 00:13
    Ocena: 1.00 / 5
    oszukańcza beznadziejna firma nieprzestrzegająca własnego regulaminu i chcąca naciagać kazdego w chamski sposów
    Zaletybrak zalet
    Wadyoszustwa , nieprzestrzeganie własnego regulaminu, naciagactwo
  • ~orange to syf / 2024-02-29 09:08
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam orange , szczegolnie placowki w vivo w stawolej woli , porażka , omijac , szczególnie grubego pustaka co nie potrafi przedstawic zadnej sensownej oferty , sprawa znajdzie swoj finał w sądzie wiec orange szykuj sie!
    ZaletyNIE MA ZALET
    WadyWSZYSTKO
  • ~Ktos / 2024-02-28 11:19
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie wiem czy warto pisać o tej dziadowskiej firmie. Oni mają klientów gdzieś. Przed chwilą rozmawiałem z konsultantem zero wiedzy i kompetencji. To jakaś banda dzieciaków zebranych z ulicy. Ta firma powinna zniknąć z powierzchni ziemi. Je..... ać Was.
    ZaletyBrak
    WadyNajbardziej wadliwa sieć. Totalne dno
  • ~Olecko / 2024-02-28 08:29
    Ocena: 1.00 / 5
    Pan Maciej P. Z obsługi klienta infolinii bardzo nie miły wręcz aż arogancki. Jestem bardzo nie zadowolona z jego podejścia do klienta. Także Pani pracująca w salonie Orange w Olecku. Zostałam oszukana . Pani wykorzystała to że byłam z dziećmi i wcisnęła mi płatne usługi nawet nie informując mnie o tym. Dołączyła do umowy jeszcze kartę internetową o czym nie poinformowała mnie że to są dodatkowe koszty. Poinformowałam ja że chce telefon i przedłużyć umowę i tak żeby koszt był 150 zł. Myślałam że da mi po prostu jakiś dobry telefon a dostałam telefon warty 800 zł do tego wcisnęła ubezpieczenie i tą kartę internetową. Czuje się bardzo oszukana. Nie poinformowała mnie że miesięczny koszt ubezpieczenia to 25 zł a tej karty 10 zł. To wszystko dopiero przeczytałam w domu na umowie którą dostałam na e-mail. Pierwszy raz się z czym takim spotkałam a jestem klientem Orange już od kilkunastu lat. Zaufałam pracownicy a ona w nieszczelny sposób naciągnęła mnie i po prostu oszukała. Tak właśnie się czuję. To była ostatnia umowa jaką podpisałam z Orange niestety.
  • ~Andzia24 / 2024-02-27 11:36
    Ocena: 1.00 / 5
    obsługa klienta to totalna porażka nie dość że mają cie w dupie to jeszcze sie rozłączają mimo że człowiek nie zdążył nic powiedzieć :) weźmiesz Internet i w jednym pokoju jest 5 kroków od pokoju nie ma po konsultacji z obsługą klienta nic to nie pomogło tylko wciskali zasilacze by naciągnąć na kasę zamiast rozwiązać problem nie polecam !
    Zaletyżadne
  • ~monika / 2024-02-26 17:16
    Ocena: 1.00 / 5
    Daje po jednej gwiazdce bo niżej nie mozna. 5 kontaktów z doradcami włącznie z czatem. Każdy przekazuje coś innego. Wysyła dokumenty które nie docierają. Szkoda zdrowia na dalsze komentarze
  • ~Racjonalista / 2024-02-26 15:00
    Ocena: 3.00 / 5
    Orange wyłącza swoją sieć 3G argumentując, że dzięki temu powstanie szybsza sieć LTE 900. Większych bzdur nie słyszałem. Karma dla biednych patrząc na to jak działa LTE w T-Mobile, które wyłączyłi UMTS 900 prawie rok temu. Uciekajcie z Orange mobile póki czas.
  • ~ED670 / 2024-02-26 12:38
    Ocena: 5.00 / 5
    -dotyczy wcześniejszej opinii na temat "biura obsługi klienta" STAŁ SIĘ CUD !!! Pani przedstawiciel/oferent ORANGE załatwiła sprawę w ciągu 1 godziny - a jednak "jak się chce to się da"
    Zaletyokazuje się że można
    Wadyszkoda że po tylu monitach
  • ~Boma / 2024-02-26 12:05
    Ocena: 1.00 / 5
    Porażka, jakim cudem w 3 dni całkowicie znika internet i dane całkowicie znikają nawet jak nikt nic nie pobrał. Dobry sposób na zabieranie komuś pieniędzy.
    ZaletyBrak
    WadyWszystko
  • ~ED670 / 2024-02-26 11:54
    Ocena: 1.00 / 5
    witam, jestem klientem biznesowym , moja opinia jest taka sama jak większości klientów ORANGE. Panie pracujące w "telefonicznej obsłudze klienta" są nie przygotowane do swojej roli - żenująca i totalna niemoc, brak wiedzy, niekompetencja. od 12.01.2024 nie mogę doprosić się o umowę na pełny (oferowany przez przedstawiciela ORANGE) zestaw usług. co chwilę dostaję nowego opiekuna sprawy - mam ich już 5 (pięć) osób (!!!) a moja sprawa jest dalej nie rozwiązana. do dyr.sprzedaży nie można się w żaden sposób dostać/dodzwonić "domailować". przed chwilą odezwała się opiekunka sprawy/oferentka - zobaczymy co się stanie.
    ZaletyBRAK
    WadyOBSADA STANOWISK NIEKOMPETENTNYM PERSONELEM.
  • ~Magds / 2024-02-26 07:02
    Ocena: 1.00 / 5
    Pracuje tam niekompeteni ludzie. Żenada, brak szacunku. Debilizm to mało powiedziane
    ZaletyBrak
    WadyKonsultant nir potrafil się nawet przedstawić. Nie umie zachować sie w banalnie po ristejaytuacji. Potrzebujecie tam dobrego trenera.
  • ~Nick888 / 2024-02-25 16:31
    Ocena: 1.00 / 5
    Słaby internet, rozłącza się co chwilę, nie działa mi przez to Youtube oraz Google. Nie polecam.
    ZaletyBrak
    WadyWszystko
  • ~Nick008 / 2024-02-25 14:59
    Ocena: 1.00 / 5
    Dawno nie widziałem tak okropnego internetu. Wszystkie strony ładują się za wolno. Nie mogę również napisać emaila bo internet non stop rozłącza. Jeszcze z wami będę musiał się męczyć 4 lata. Po tym czasie zmienię internet na inny a nie na orange. Nie Pozdrawiam.
    ZaletyBrak
    WadyWszystko
  • ~Frydolin / 2024-02-25 13:56
    Ocena: 1.33 / 5
    Technik bez kompetencji.4 razy w miesiącu naprawiali sygnał do telewizji i internetu. I do dzisiaj nie mam internetu
  • ~Anna / 2024-02-23 23:34
    Ocena: 1.67 / 5
    Kłamią na każdym kroku. Rok temu miałam przeprowadzkę i miałam mieć światłowód. Ale niestety... 2 tygodnie przed przeprowadzką chodziłam i pytałam, czy na pewno, po czym niestety musiałam wziąć urlop, bo internetu nie mogli podłączyć i koniec. Ciężko naprawdę było im coś wymyślić. Musiałam zmienić umowę na mobilny. Od poniedziałku mam znów z nimi problemy. Dziś piątek. W poniedziałek zaczęli prace jakieś, wyłączyli internet i nawet nie poinformowali ani klientów ani salonów. Chciałam wysłać ruter do naprawy na 30 dni. Dziś internet miał działać, po czym po którymś telefonie do nich dowiedziałam się, że prace się dopiero zaczynają...
    WadyDezinformacja
  • ~Paweł / 2024-02-23 16:07
    Ocena: 1.00 / 5
    Partacze, nieuki, pracują tam chyba same głąby co nie potrafią załatwić prostej sprawy.

    Zamówiona usługa światłowodu z full pakietem pani która nie zna alfabetu i nie umie dopisać do adresu literki.

    Potem 40 telefonów i nikt nie potrafi zmienić adresu.

    Kompletne olewanie klienta który jest z nimi od początku istnienia firmy.

    Teraz zmiana daty wizyty instalatora bez poinformowania o tym klienta.


    MASAKRA. BANDA GŁOMBÓW.
    ZaletyBRAK
    WadyBrak kompetencji
  • ~Kuba / 2024-02-22 16:14
    Ocena: 1.00 / 5
    Jedna wielka porażka . Kiedyś nie narzekałem od kilku miesięcy po ich modernizacjach jest tragedia . Zasięgu max 1 kreska gdzie kiedyś miałem 4 porażka . Płaci się nie wiadomo za co i tak wiecznie jest problem z zasięgiem
    WadyZasięg tragiczny
  • ~Patryk / 2024-02-20 16:03
    Ocena: 1.00 / 5
    Niech się wezmą w końcu za tą Scam firmę internet LTE to jakieś gówno to praktycznie nie działa a jak działa to ledwo 1mb/s. i te ich gadanie kopiuj wklej do każdego o nadajnich że to że tamto tylko żeby zbyć.
    ZaletySame wady bo to dziady !!
    WadyFirma Scam.
  • ~Mandaxa / 2024-02-19 23:13
    Ocena: 1.00 / 5
    Dwukrotnie umawiałam się z konsultantem na montaż światłowodu. Oczywiście nikt nie dał mi znać, że żadnego montażu nie będzie! Firma z lekceważącym podejściem do klienta.
    ZaletyBrak
  • ~BlaBlaBla / 2024-02-19 16:44
    Ocena: 1.00 / 5
    Doradcy na infolinii to totalne dno i wodorosty. Zero jakiegokolwiek szacunku do klienta, nieprofesjonalne podejście do sprawy i bezczelne śmianie się z klienta. Do tego celowo wprowadzają w błąd. Nie wiem czy skarga coś wniesie, ale ja już się z wami żegnam. Nie będę korzystać z usług niekompetentnej firmy.
    ZaletyZero. Nul.
    WadyMożnaby długo wymieniać, miejsca nie starczy.
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4148
Orange
Ocena: 1.39, ilość opinii: 3763
Plus
Ocena: 1.43, ilość opinii: 2807
T-Mobile
Ocena: 1.57, ilość opinii: 2439
Mobile Vikings
Ocena: 4.62, ilość opinii: 1168
Lajt Mobile
Ocena: 4.13, ilość opinii: 942
VECTRA
Ocena: 1.61, ilość opinii: 4269
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3462
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3181
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2536
mBank
Ocena: 1.67, ilość opinii: 1953
Orange Neostrada
Ocena: 1.94, ilość opinii: 1179