Mój kod na dodatkowe 50 zł przy rejestracji od Orange Flex: KACPEREM9H
Dzięki!
ZaletyDobra cena
O wiele lepszy zasieg niz u konkurencji
subskrypcja jak np w spotify
~KAJKA / 2021-09-21 16:43
Ocena: 5.00 / 5
Jestem bardzo zadowolona z oslugi komorkowej-z oferty w ktorej zaistnialam-obsluga w kasie Sosnowiec-bezczelna.Jesli
chodzi o Oferty Orang-superjestem bardzo zadowolona.Szkoda ze przedstawicieletej firmy skupili sie na kasie -nie na obsludze klienta.Kazde zle zachowanie wobec klienta powinno byc karane-Amoze szkolenie???????????//
Zaletypolaczenia,oferty--naprawde super-POLECAM-
WadyBRAK
~Kal / 2021-10-29 20:38
Ocena: 5.00 / 5
Polecam , bardzo fajne usługi na kartę, miła obsługa,pomocna :)
ZaletyPrzyjazne nastawienie do klienta
WadyBrak
~Karola / 2019-12-05 14:04
Ocena: 5.00 / 5
Ja jestem zadowolona.mam abonament płacimy bez problemów Internet chodzi bez żadnych zastrzeżeń
ZaletyJest ok
WadyNie ma
~Katarzyna / 2022-07-08 10:20
Ocena: 5.00 / 5
Panowie instalatorzy internetu światłowodowego bardzo mili pomocni moja ocena na pięć gwiazdek
~Klient Orange / 2021-03-27 04:57
Ocena: 5.00 / 5
Problem z zaniżoną prędkością internetu został naprawiony przy pomocy konsultanta , oraz technika z Orange, w trybie zdalnym. Po krótce opiszę w jaki sposób i jak udało się przywrócić zgodnie z zawartą umową prędkość Internetu do 10mb/s, oraz jak wyglądał i przebiegał kontakt i zgłoszenie problemu .
W pierwszej kolejnosci należy wygooglować numer kontaktowy do Orange. Na wstępie mamy możliwość porozmawiać ze sztuczną inteligencją , która poprosi nas o wybranie ,ub podanie powodu w jakim dzwonimy. Po czasie rozmowa zostanie przekierowania na osobę fizyczną - konsultant , który pomoże nam w ustaleniu, oraz rozwiązaniu problemu . W moim przypadku problemem była zaniżoną prędkość Internetu do 10 mb/s O połowę. Przy testach prędkości Speed test Orange oscylowalo maksymalnie do 5mb. Po wyjaśnieniu, oraz opisie bieżącej sytuacji . konsultant zwrócił uwagę na słowo ,,Do" 10 mb/s co miało utrzymać mnie w przekonaniu , ze wszystko się zgadza i jest w jak najlepszym porządku. W tym momencie warto zachować spokój i być cierpliwym . Następnie Konsultant sprawdzi nasze obecne połączenie i dodatkowo uzupełni nam informacje odnośnie użytkowanie przez nas linii - w moim przypadku( jest to usterka linii telefonicznej , która wymaga przyjazdu techników w miejsce mojego zamieszkania w celu dokonania analizy i ewentualnej naprawy . Następnie zostaniemy powiadomieni, że maksimum prędkości rzeczywistej przy użyciu linii telefonicznej wynosi maksymalnie do 6 mb/s . Linia telefoniczną może okazać się przyczyną wolnego połączenia. ( zachowujemy spokój. Kolejną informacją od konsultanta jest odległość mojego miejsca zamieszkania od centrali Orange , która również może wskazywać na zaniżoną połączenie . Całą rozmowa odbywa się w sposób nie naganný, osoba kontaktowa próbuje rozwiazac moj problem wskazujac wyżej wymienione powody. Na samym początku zostałem poinformowany, że rozmowa jest nagrywane. W między czasie sprawdzono do kiedy zawartą jest umowa i podano możliwe opcje, warunki przedłużenia jej. Zaproponowano możliwość podłączenia swiatłowodem , zwazając na udzuelonś informacje odnośnie maksymalnej prędkości zytkoeania , oraz przesyłu po kablu telefonicznym ,która według Orange wynosi 6mb/s , z zawartą umową do 10 mb/s. Poproszono o numer tel na który przyszedł sms odnośnie pomocy technicznej która miała by być wykonana w przeciągu 36 h . Poinformowano że usługa jest bezpłatna. Następnie powrót do kolejnej oferty sprzedażowej i możliwości przedłużenia umowy Internetu z szybkością do 20mb/s poprzez linię telefoniczną . W tym momencie spokojnie warto wspomnieć , że według konsultanta rędkość więcej niż 6mb/s to maksimum przesyłu. W odpowiedzi otrzymałem cytuję,,SPOKOJNIE PODKRĘCIMY PRĘDKOSC ) z racji późnej godziny wieczornej ma tymzakonczylusmy rozmowę. Następnego dnia przed poludniemzadzwonil technik i poinformował, że linia została naprawione, poproszono o sprawdzenie prędkości. Wszystko się zgadzało , rzeczywiste prędkość wynosiła 9.80 mb/s wykonane poprzez Speed test Orange . Razem z technikiem przez telefon próbowaliśmy ustalić przyczynę usterki , bez skutku , reasumując problem anizonej prędkości został rozwiązany zdalnie poprzez zgłoszenie i opis sytuacji.
~kminda / 2022-05-21 21:06
Ocena: 5.00 / 5
Chciałam bardzo polecić salon Orange na Tuwima w Słupsku. Pracują tam kompetentni przedstawiciele szczególnie P. Sylwia i Karolina bo to z nimi miałam kontakt osobisty i telefoniczny. Pomogły mi rozwiązać naprawde zagmatwany problem instalacji internetu po miedzi w domu jednorodzinnym, gdzie infolinia rozkładała ręcę i nie była w stanie jakos tego doprowadzic do końca po licznych telefonach.minusem infolinii jest to ze za kazdym razem rozmawia sie z innym konsultantem i trzeba tłu maczyc wszystko od zera. plusem Salonu w mieście jest to ze przedstawiciel kojarzy i Ciebie i sprawę:) Poświeciły czas, wysłuchały, zasięgnęły języka gdyż sprawa była skompliwowana az w końcu od kilku dni ciesze się internetem Orange w domu. trochę czekałam za załatwienie tej sprawy ale liczy sie rezultat i dostęp do sieci.
Ostatnia ekipa techniczna która instalowała juz usługę tez bardzo zaangazowana. Dziękuję.
Świetny internet światłowodowy działa idealnie w grach takich jak fortnite czasami 0 pingu najczęściej 5-10 nic nie zacina świetna szybka obsługa
Zaletystabilność łącza oraz niski ping w gracz
WadyBrak
~Krzysztof / 2022-04-02 12:12
Ocena: 5.00 / 5
Jestem bardzo zadowolony z obsługi i oferty, którą mi zaproponowano. Pan Marcin to bardzo kompetentny i profesjonalny doradca. Wszystko przebiegło bardzo sprawnie i bezproblemowo! Polecam
ZaletyProfesjonalizm obsługi, dobra oferta skrojona na miarę moich potrzeb
~Lechwos / 2021-11-13 18:45
Ocena: 5.00 / 5
Najlepsza sieć zero problemów nie ma kurde szatan
ZaletyDamr
~Lechwos / 2021-12-24 16:38
Ocena: 5.00 / 5
Polecam zero problemów korzystam z flexa zajebista sieć
ZaletySame
~Lidia / 2022-03-05 14:38
Ocena: 5.00 / 5
Już 2 lata prawie mam i nie mam zadnych zastrzezeń predkosc 1GB i jest cały czas nawet na WIFI
ZaletyPRĘDKOŚC
WadyBRAK
~Lucyna / 2023-01-11 12:44
Ocena: 5.00 / 5
Profesjonalna,miła obsługa pracowników Orange w Choszcznie.Informacje rzetelne,dopasowane do moich potrzeb zakupowych i abonamentu.Ostatnio konsultowałam się w sprawie abonamentu telefonicznie.
~Łukasz / 2016-05-31 12:48
Ocena: 5.00 / 5
Obecnie posiadam umowę w kwocie 24,6zł brutto miesiecznie. W cenie wszystkie połączenia, sms i mmsy bez limitu. Uważam, że cenowo jest to bardzo dobra oferta. Jakość połączeni w orange zawsze stała na niezłym poziomie. Obsługa klienta zawsze pomocna, reklamacje zawsze uznawane. :)
od czasów centertela - to proszę sobie policzyć ;)
Telefon:Samsung Galaxy A5 LTE
~Magdalena / 2023-11-29 18:41
Ocena: 5.00 / 5
Wszystko super???? Jestem z wszystkiego zadowolona
~MAGDALENA / 2023-12-17 21:32
Ocena: 5.00 / 5
Ja uwielbiam ORANGE ABONAMENT jestem od kilku lat i dalej chce nowa umowa z ORANGE. Telefony, Światowid, internet wszystko super. Mi ORANGE numer 1 perfect:)
ZaletyWszystko ok w porządku
WadyBez wady
~Małgorzata / 2019-07-24 22:14
Ocena: 5.00 / 5
Pochwała dla salonu Orange we Wrocławiu przy pl.Bema, a w szczególności dla p.Grzegorza za profesjonalną i miłą obsługę
Zaletysuper obsługa
~Marek Justin Kurwibąk / 2022-01-31 13:28
Ocena: 5.00 / 5
Mam pakiet 100mb/s, a obcne pobieranie wynosi 0,08 mb/s. Jestem bardzo zadowolony z internetu. Dobrze, że orange napisał, że mogę mieć do 100 mb/s. Poloecam ten internet każdemu.
ZaletyBardzo stały przesył internetu 0,08mb/s z 100mb/s
Wadynie ma
~Marek towarek / 2022-03-25 20:50
Ocena: 5.00 / 5
Bardzo dobry internet, polecam wszystkim mam co najmniej 100mb/s :)))
ZaletyWszystko
WadyNic
~Mariola / 2024-04-09 19:16
Ocena: 5.00 / 5
Salon Lidzbark Warmiński, Pani kompetentna pod każdym względem, obsługa perfekcyjna,szybka i bardzo miła.
Jestem mega zadowolona.