Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Nordea Bank opinie

Ocena na podstawie 44 opinii

1.80 / 5

  • Prostota obsługi
    1.78
  • Oferta
    2.09
  • Obsługa klienta
    1.71

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~fenix / 2012-04-14 13:09
    Ocena: 1.00 / 5
    witam!
    podobnie jak poprzednik od roku "walczę" z tym bankiem o wysyłane do mnie nieuzasadnione monity w sprawie dostarczenia dokumentów ubezpieczenia nieruchomości pod kredyt hipoteczny. Pomimo tego ,że wszystkie były załatwiane w bezpośrednio z w oddziale tego banku. Najpierw interweniowałem kilka razy w tej sprawie w oddziale u mojego opiekuna, zapewniał że wszystko załatwi /byłem oczywiście z wszystkimi papierami na potwierdzenie/. monity przychodziły dalej. Następnie próbowałem poprzez infolinię, monity przychodziły dalej. Napisałem w końcu reklamację. Odpisano mi po czasie i dopiero po mojej telefonicznej interwencji. Pomimo tego, że przyznano mi rację napisali, że wstrzymują wysyłanie monitów na miesiąc dopóki nie dostarczę brakującego dokumentu /który sami zgubili/. Własnie dostałem kolejny monit. Obsługa klienta w tym banku to żenada. Nie polecam nikomu!!! Jeśli się ktoś zdecyduje, radzę wszystkie sprawy załatwiać pisemnie za potwierdzeniem odbioru.
    Zaletybrak
    Wadyżenująca jakość obsługi klienta
    2 lata
  • ~Klient / 2014-12-17 17:07
    Ocena: 1.00 / 5
    Obsługa nieprofesjonalna - gadają bzdury - Chce załątwić cokolwiek to zawsze "nie da się" nie można wypłacić gotówki - bo tu nie ma kasy - nie można wyrobić karty uwierzytelniającej, - bo awaria systemu i osoby które tam obsługują nie potrafią poinformować dobrze o niczym - Stracony czas w kolejkach i brak załatwienia sprawy do dziś .
    Zaletybark
    WadyObsługa nieprofesjonalna - gadają bzdury - Chce załątwić cokolwiek to zawsze "nie da się" nie można wypłacić gotówki - bo tu nie ma kasy - nie można wyrobić karty uwierzytelniającej, - bo awaria systemu i osoby które tam obsługują nie potrafią poinformować dobrze o niczym - Stracony czas w kolejkach i brak załatwienia sprawy do dziś .
    8 lat
  • ~Olaf / 2013-01-15 20:45
    Ocena: 2.00 / 5
    Fatalna obsługa na infolinii.
    Wygórowane oprocentowanie w przypadku kredytów obrotowych dla firm.
    Zdecydowanie większe niż w innych bankach żądanie ustanowienia zabezpieczenia.
    Ogólnie "Nordea - bank, który stwarza PROBLEMY".
  • ~rcnr / 2010-06-04 16:37
    Niestety po blisko dwóch latach jestem bardziej niz rozczarowany. Pracownicy, nie dość, że nie znają oferty banku to sprawiają czasami wrażenie jakby w ogóle poznać nie chcieli.
    Wpłatomaty rzadko serwisowane, interfejsy płatności elektronicznych ubogie w funkcje, jakakolwiek pomoc techniczna od reki po prostu niedostępna, na wszystko trzeba czekać.

    Na bank Nordea zdecydowałem sie głównie ze względu na wpłatomaty, stąd fakt ich nieserwisowania (np. po tym jak karta utknęła mi z niewiadomych przyczyn Pani w banku odpowiada mi, że nie widzi potrzeby dzwonienia do serwisu bo oni sami przyjadą, a na pytanie kiedy przyjadą Pani mówi, że pewnie za dwa dni).

    Ocenić każdy musi sam, jak dla mnie Bank Nordea = Opinia negatywna
    ZaletyLiczna liczba placówek
    WadyMała liczba oddziałów, w których można wypłacić pieniądze.
    20 miesięcy
  • ~Kot / 2014-05-22 20:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Bank - koszmar! Bałagan i niekompetecja. Nie wprowadzono do systemu mojego pełnomocnictwa i wzoru podpisu posiadacza rachunku. po godzinie bezproduktywnie spedzonej w tym "banku" odesłano mnie z kwitkiem, bez pieniedzy, do oddziału, w którym rachunek był zakładany. NIE POLECAM!
    Zaletybrak
    Wadybałagan, niekompetencja, niekorzystna oferta
  • ~Mario / 2014-07-20 00:01
    Ocena: 2.00 / 5
    BANK BYŁ OK JAK DO TEJ PORY ,PROBLEMY ZROBIŁY SIĘ JAK ZMIENIŁEM PRACĘ NA BARDZIEJ PŁATNĄ I KU MOJEMU ZDZIWIENIU ZBLOKOWANO MI DEBET.DZIWNE WYMOGI UMOWA O PRACE ITD.... A POTEM DECYZJA NEGATYWNA -------- UCIEKAM Z NORDEA BANK I NIE POLECAM GO JUŻ NIKOMU
    ZaletyJUZ BRAK
    WadyUMOWA O PRACY DO RORU
    8 LAT
  • ~DANEK 79 / 2014-07-22 14:05
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam tego banku nikomu,zero kultury bankowej wobec klijęta
    Zaletybrak
    Wadypersonel
  • ~Jarosław Chrulski / 2013-04-04 16:57
    Ocena: 5.00 / 5
    Aż się załamałem stwierdzając, że nie ma ba ani jednej pozytywnej opinii na temat banku Nordea. Aż nie mogę uwierzyć. Czyżbym był jednym z nielicznych szczęśliwców, który złego słowa nie może powiedzieć, a wręcz przeciwnie - bardzo dziękuję losowi, ze mnie do tego banku skierował. Mam nadzieję, że oddział w Rzeszowie przy ulicy Rejtana nie jest jedynym takim oddziałem a pracownicy tego banku to nie jedyni prawdziwi profesjonaliści. W tym oddziale czuję się jakbym miał na koncie milion dolarów. Pani Barbaro i Pani Natalio dziękuję.
    Podejrzewam, że przy tylu negatywach moja opinia wyda się mało wiarygodna, ale co mi tam. Ja wiem jaka jest prawda i ciesze się, że mogłem dać swój pozytyw. Jarosław Chrulski
    ZaletyMiła i profesjonalna obsługa. Bardzo tanie kredyty i darmowe konta.
    WadyBrak
    2 lata
  • ~luxon1 / 2010-05-30 16:14
    Ocena: 2.00 / 5
    Fatalna obsluga! Pracownicy nie znaja wlasnego produktu - wieczne pomylki i niedopatrzenia. Nerwy, problemy i walka z wiatrakami. Oferta banku moze i konkurencyjna ale jezeli jest nieduza roznica absolutnie wybralbym inney bank - szkoda ze musze teraz splacac hipoteke... :(
    Szczerze nie polecam.
    ZaletyMaja pieniadze na kredyty i ciekawa oferte
    WadySystem online beznadziejny w porownaniu z konkurencja - wiele ograniczen, niebezpieczny.
    6 m-cy
  • ~niezadowolony_klient / 2012-05-31 16:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Po 3 miesiącach starania się o kredyt inwestycyjny bank nordea najpierw pozytywnie rozpatrzył wniosek po czym stwierdził, że kredytu nie udzieli. Serdecznie odradzam jakiekolwiek kontakty z tym bankiem.
    Zaletybrak
    Wadyniekompetencja
  • ~Oleńka / 2014-08-06 22:36
    Ocena: 1.00 / 5
    Jestem klientką banku od wielu lat do ubiegłego roku byłam bardzo zadowolona. Nic nie można było zarzucić bankowi. Od momentu gdy w grę wstąpił bank PKO wszystko się zepsuło. To już nie jest ta solidna, miła i kąpetenta NORDEA.Na odpowiedź (pierwszy raz negatywną odnośnie podwyższenia debetu ) czekałam 5 miesięcy. Mimo, żadnych zmian nie przyznano mi kredytu odnawialnego na koncie firmowym.
    Obecnie jestem na etapie zmiany banku.
    Zaletyobecnie brak
    Wadyniesłowni i niekompetentni pracownicy
    10 lat
  • ~zed / 2015-05-07 22:20
    Ocena: 1.50 / 5
    Nordea nigdy nie była bankiem wybitnym. Odkąd jednak została przejęta przez PKO jakkolwiek forma kontaktu z bankiem stała się koszmarem. JEDNA procedura odblokowująca prowadzona przez telefon trwa ok. 1 godziny. JEDNEJ GODZINY. Klient jest przełączany do kolejnych konsultantów i czeka po 20min. Oczywiście całość w płatnym czasie.
    ponad rok
  • ~aldgol / 2012-04-16 10:00
    Dziekuję za reakcję Fenix! Widzę że scenariusz ten sam. Niepokoi mnie fakt notorycznego pobierania opłat i dlatego zamierzam przesłać informację do ochrony konsumenta i nadzoru bankowego. Zaczynam mieć obawy, że to doraźne poprawianie wyników przez bank.
    Mam propozycję abyśmy szukali podobnych przypadków i przesłali podobnych skarg jak najwięcej.
    Pozdrawiam
    A.
  • ~ela1 / 2011-07-15 17:26
    Ocena: 3.67 / 5
    Ponad rok temu przewędrowałam przez różne banki i w każdym wystawiano mi symulację wysokości rat. Oferta banku Nordea wydawała mi się dobra, doradcy mili, brak kolejek, nie czułam się anonimową klientką. Zdecydowałam się. Wówczas (czerwiec 2010 r.) przy zakładanym oprocentowaniu 7,35 wyliczono ratę na 1 533 zł. Dzisiaj moja rata przy oprocentowaniu 7,10 wynosi 1 623 zł. Wiadomo, że wkrótce na skutek podnoszenia stóp procentowych będę płaciła więcej. Jeśli oprocentowanie wzrośnie do zakładanego (przed podpisaniem umowy z bankiem) 7,35 to moja rata wyniesie 1 680 zł. Skąd taka rozbieżność (147 zł) przy oprocentowaniu tej samej wysokości, tylko że dwóch różnych sytuacjach: przed podpisaniem umowy i po uzyskaniu kredytu? Jak dotąd nie uzyskałam odpowiedzi poza: "błąd systemu, przepraszam". Za to mam uczucie, że zostałam oszukana. W takiej sytuacji zapomina się, że w banku jest miła atmosfera.
    ZaletyMili, starający się pracownicy
    WadyDuże rozbieżności wysokości rat przewidywanych przed podpisaniem umowy, a obecnymi mimo oprocentowania w tej samej wysokości
    rok
  • ~Adasrada / 2022-01-04 15:56
    Ocena: 1.00 / 5
    Jako były pracownik nordei mogę napisać tylko tyle - nie polecam. Nikt normalny tam nie pracuje, nie szanuje się tam ani pracownika, ani klienta
    Zaletybrak
    WadyWszystko
  • ~Caroll / 2023-01-24 13:55
    Ocena: 1.00 / 5
    Komunikacja z działem HR jest koszmarna i utrudniona. Nie można się tam dodzwonić, a na e-maile odpowiadają mało rzeczowo dosyć niekompetentne i pozbawione empatii osoby. Gdy pracownik się zatrudnia, wszyscy są mili i pomocni. Natomiast gdy zostałam zwolniona i chciałam się doprosić o świadectwo pracy dla nowego pracodawcy - przez półtora miesiąca walczyłam o duplikat, gdyż pierwszy egzemplarz zgubiła poczt Polska. Rozumiem, przepisy itp. ale czy naprawdę odrobina empatii kogoś zgubiła?
    Zaletymożliwość pracy zdalnej
    WadyKomunikacja na poziomie 0
  • ~Davide / 2022-03-02 17:05
    Ocena: 3.00 / 5
    Od dwóch lat wszyscy pracują w domu i zarząd nie chce podjąć decyzji o normalnej pracy w biurze. Proste, mają duże oszczędności, nie płacą za wynajem, energię, internet, kawę, herbatę, zerowe zużycie wody itp.
    WadyPłacą nieadekwatna do obowiązków i odpowiedzialności
  • ~Jarek / 2014-09-02 09:03
    Ocena: 1.00 / 5
    Kilka lat dobrej obsługi, ale od 2012 tragedia. Zmienili mi oddział bez mojej zgody na odległy od mojego miejsca zamieszkanie o 35 km (było 2 km). Dostałem z urzędu "doradcę" do którego nie można się dodzwonić albo rozłącza rozmowę w trakcie jej trwania. Konsultanci na infolini niekompetentni. W przypadku trudniejszych pytań najchętniej też się rozłączają. Na wysłane w Netbank wnioski i wiadomości bank po prostu nie reaguje. Trochę tego uzbierałem i zgłaszam sprawę do Rzecznika Praw Konsumenta i UOKiK-u. Zamykam konta - ale to też nie takie proste, bo mimo 30-dniowego okresu wypowiedzenia u mnie trwa to już 1,5 miesiąca! Nikt nic nie wie, czeski film w wydaniu Oddziału nr I w Krakowie przy ul. Królewskiej.
    ZaletyNie ma
    WadyBrak atrakcyjnych produktów, niekompetencja, ignorują klijenta.
    6 lat, tylko konta
  • ~peika / 2015-09-09 17:34
    Ocena: 1.00 / 5
    Bank Nordea był świetny - prosto i bez problemów. Od Czasu fuzji z PEKaO BP to koszmar. Zamknięcie konta trwa już ponad 6 miesięcy. Mieszkam za granicą - kazali wysyłać pisma lub przyjechać osobiście - przyjechałam na 24 h do Polski tylko by zamknąc konto - odmówiono mi, bo naczelnik banku nie wiedziała jak to zrobić. Pracownicy PeKao nie są kompetentni by poradzić sobie z jakimikolwiek problemami i pytaniami klientów byłego banku Nordea. Wysłałam pismo w lutym - nie dostałam odpowiedzi do dzisiaj. Wydałam tyle pieniędzy na telefony, że szkoda gadać. Nawet nie wiem czy moje konto istnieje, bo pracownicy w infolinii powiedzieli że nie mają dostępu do systemu, tylko osobiście w oddziale banku mogę to sprawdzić. A rozmowa z kierownikiem czy managerem lub kimkolwiek kompetentnym jest niemożliwa. Nordea była w porządku, PEKAO BP to masakra.
    Wadyobsługa po fuzji z PEKAOBP
    4 lata
  • barbara23818101 / 2008-09-26 22:15
    Ocena: 4.33 / 5
    Mieszkajac w Danii zalozylam konto przez internet.Poszlo bardzo sprawnie.Umowe dostalam poczta,podpis potwierdzil mi przedstawiciel Banku Nordea w Danii bez problemu kozystam z wszystkich uslug przez internet.Denerwuja mnie tylko zdrapki z kart uwierzytelniajacych.Powinny byc bardziej uproszczone kody wejscia na konta.Tez nie cieszy mnie ze Visa elektron nie moge oplacac uslug internetowych a opcji "Plac z Nordea"nie wszyscy akceptuja.Poza tymi wadami jest bardzo dobrze. Pozdrawiam i zachecam, bo Banki Nordea sa wszedzie i nie trzeba potwierdzac podpisu u konsula. Barbara
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.67, ilość opinii: 1948
PEKAO SA
Ocena: 1.75, ilość opinii: 1436
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.83, ilość opinii: 1172
Millennium
Ocena: 1.74, ilość opinii: 905
PKO Bank Polski
Ocena: 2.69, ilość opinii: 792
ING Bank Śląski
Ocena: 1.79, ilość opinii: 788
VECTRA
Ocena: 1.61, ilość opinii: 4265
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4147
Orange
Ocena: 1.39, ilość opinii: 3761
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3462
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3181
Plus
Ocena: 1.43, ilość opinii: 2806