Opiniuj.pl

Opiniami warto się dzielić!

Ocena
OGÓLNA 2.10
Obsługa klienta1.92
Oferta2.43
Prostota obsługi1.95

Nordea Bank

Kategoria: Internetowe konta bankowe

Dodaj opinię

Nordea Bank
  • tomasz / 2014-03-21 19:14
    Najprostszy dokument jest trudny do zdobycia. Promesę wystawiali mi trzy razy. Za
    [...] pokaż całą opinię ↓
    Ocena
    OGÓLNA 1.00
    Obsługa klienta1
    Najprostszy dokument jest trudny do zdobycia. Promesę wystawiali mi trzy razy. Za trzecim razem dopiero bez błędu. Mam tam kredytyt hipoteczny i jak długo go mam, tak długo żałuję, że mam go w Nordei. Samo przyznawanie go w oddzale Nordei w Piasecznie było drogą przez mękę. Czeski film. Wszystko, co nie mieściło się w nudnych standardach wywoływło panikę i histerię u tamtych kobiet. Nie wiem czy jeszcze pracują, bo teraz przydzielono mnie do Warszawy.Tam procedowanie trwało aż 4 miesiące. Horror! Nikomu nie polecam tego banku! Jedynie jasną stroną jest obecna współpraca z doradcą z placówki przy ul. Dereniowej w Warszawie.To konkretny gość. Ale i on niewiele może. Wszystko robi centrala.Teraz czekam 11 dni na realizację dyspozycji całkowitej spłaty. Uciekam od nich jak najdalej. Czekam, czekam i nic! To jakieś szalństwo! Traktują nas jak nierozumne bydło, które trzeba wydoić, wyciągnąć kasy ile się, poniżyć każąc pokornie czekać, aż nieruzumne panienki coś tam zrealizują.Nigdy więcej nie chce mieć do czynienia z takim bankiem A wydawało się, że Skandynawia itp. A to jakaś pomyłka. Dowiedziałęm się, że Nordeą rządzą kolesie Tuska z Trójmiasta.
    Zaletypustki w oddziałach
    Wadyfatalna obsługa, długie terminy oczekiwania nawet na proste dokumenty
    Okres użytkowania i cena5 lat
  • Oszukana / 2014-03-19 09:34
    Ciekawa jestem ilu klientów na brało się na Polisę GWARANT. Zarobił nie klient a
    [...] pokaż całą opinię ↓ Ciekawa jestem ilu klientów na brało się na Polisę GWARANT. Zarobił nie klient a Bank obracając naszymi pieniędzmi. Nie dość , że na przy podpisywaniu umowy był termin 12 m-cy , co okazało się nie prawdą , bo było 13 i parę dni . To koniec polisy 13.03.2014 otrzymuję moją wpłaconą kwotę i nic więcej. Gratuluję moje pieniądze popracowały na bank. Ponadto środki znajdujące się na koncie nie można ulokować na promocyjnych lokatach , bo dotyczy tylko nowych środków z zewnątrz. Ja dziękuję już temu bankowi nie polecam nikomu więcej.
    Zaletybrak
    WadyZłodziejstwo
  • była klientka / 2014-01-26 10:12
    Jesli chodzi o bank Nordea, to wszystko jest ok. dopóki czegoś od banku nie
    [...] pokaż całą opinię ↓
    Ocena
    OGÓLNA 1.00
    Obsługa klienta1
    Prostota obsługi1
    Jesli chodzi o bank Nordea, to wszystko jest ok. dopóki czegoś od banku nie potrzebujemy. Najprostszych pism nie potrafią wystawić. Pismo tot. wykreślenia z hipoteki otrzymałam z rażącym błędem: innym numerem księgi... Sam kredyt, który mieliśmy od samego początku był błędnie naliczany i po 3 latach okazało się że płaciliśmy za duzo. Bank zwrócił nam pieniądze, ale tylko dlatego, ze bardzo drążyłam temat, bo coś mi się nie zgadzało.Opłaty za pisma sa niejasne. Pani w banku np. za ten sam dokument chciała policzyć 300 zł a na infolinii 100. Rozbieżności jest sporo. Obsługa i wiedza pracowników poniżej krytyki.Zmieniałam ostatnio bank, bo dostałam lepsze warunki kredytowe, ale po ostatnich sytuacjach zamykam również rachunek.
    Zaletyżadnych
    Wadyobsługa w banku, błędne informacje przekazywane w oddziałach, niekompetencja
    Okres użytkowania i cena2008
  • Paweł z Warszawy / 2013-07-08 19:33
    Odradzam wszystkim obcokrajowcom pojawiać się w tym banku. Żona z Singapuru musiała
    [...] pokaż całą opinię ↓
    Ocena
    OGÓLNA 1.00
    Obsługa klienta1
    Oferta1
    Prostota obsługi1
    Odradzam wszystkim obcokrajowcom pojawiać się w tym banku. Żona z Singapuru musiała założyć konto, aby rozpocząć pracę w Warszawie. Udaliśmy się do oddziału Wola Park w Warszawie na ulicy Górczewskiej w sobotę 6 lipca. Spędziliśmy tam ponad godzinę i niestety konta nam nie założono. Kazano przyjść w tygodniu, ponoć przez brak dostępu do systemu w soboty. Poniedziałek 8 lipca był dla nas szokiem. Odmówiono założenia konta, twierdząc że osoby z krajów Azji wspólnie z Polakami prowadzą pralnie brudnych pieniędzy. Potraktowano nas jak kryminalistów, a nie małżeństwo. Tymczasem żona nie będzie mogła rozpocząć pracy bez konta bankowego. Czy jest to dyskryminacja rasowa prowadzona przez skandynawski bank?
    Zaletybrak
    Wadysame
  • Ania / 2013-05-20 14:20
    Horror jezeli chodzi o obsluge. Doslownie dno dna. Produkt mam dobry- kredyt, ktory
    [...] pokaż całą opinię ↓
    Ocena
    OGÓLNA 1.67
    Obsługa klienta1
    Oferta3
    Prostota obsługi1
    Horror jezeli chodzi o obsluge. Doslownie dno dna.
    Produkt mam dobry- kredyt, ktory grzecznie splacam.
    Zaletywarunki
    Wadyfatalna obsluga
    Okres użytkowania i cena3 lata
  • Rafał / 2013-05-05 08:26
    Niestety negatywna, po tym jak stałem się klientem banku i posiadaczem kredytu bank
    [...] pokaż całą opinię ↓
    Ocena
    OGÓLNA 1.00
    Obsługa klienta1
    Oferta1
    Prostota obsługi1
    Niestety negatywna, po tym jak stałem się klientem banku i posiadaczem kredytu bank traktuje mnie jak swoją własność. Brak odpowiedzi na składane wnioski nawet przez kilka miesięcy ( przewalutowanie trwało 8 miesięcy i zostało zrobione dopiero kiedy kurs był dla mnie niekorzystny, wniosek o wakacje kredytowe odrzucony bez podania przyczyny po 6 miesiącach od złożenia i dostarczaniu kilka razy tych samych zaświadczeń). Dodatkowo niekompetentna obsługa i bezczelni dyrektorzy oddziałów - szczególnie odradzam częstochowę.
    Zaletyniskie oprocentowanie
    Wadybardzo zła obsługa i przedmiotowe traktowanie klienta
    Okres użytkowania i cenaod 2006
  • kathaz / 2013-04-16 21:37
    Witam, ja również staram się o bez ciężarowe odłączenie jednej z nieruchomości,
    [...] pokaż całą opinię ↓
    Ocena
    OGÓLNA 1.00
    Obsługa klienta1
    Oferta1
    Witam, ja również staram się o bez ciężarowe odłączenie jednej z nieruchomości, które stanowią zabezpieczenie kredytu konsolidacyjnego; zaczęłam się o to starać w czerwcu 2012, gdyż znalazł się klient na jedną z nieruchomości; obecnie nie mam już klienta - kto by chciał tyle czekać a bank cały czas wymyśla kolejne problemy; właśnie się okazało, że operaty robił rzeczoznawca, który nie jest na "ich" liście; jak udzielali mi ten kredyt to wyceny robił dokładnie ten sam rzeczoznawca i wtedy jakoś był OK; już nie mam do nich siły - przeklinam dzień, w którym wpadłam na pomysł, żeby wziąć kredyt w tym banku !
  • Jarosław Chrulski / 2013-04-04 16:57
    Aż się załamałem stwierdzając, że nie ma ba ani jednej pozytywnej opinii na temat
    [...] pokaż całą opinię ↓
    Ocena
    OGÓLNA 5.00
    Obsługa klienta5
    Oferta5
    Prostota obsługi5
    Aż się załamałem stwierdzając, że nie ma ba ani jednej pozytywnej opinii na temat banku Nordea. Aż nie mogę uwierzyć. Czyżbym był jednym z nielicznych szczęśliwców, który złego słowa nie może powiedzieć, a wręcz przeciwnie - bardzo dziękuję losowi, ze mnie do tego banku skierował. Mam nadzieję, że oddział w Rzeszowie przy ulicy Rejtana nie jest jedynym takim oddziałem a pracownicy tego banku to nie jedyni prawdziwi profesjonaliści. W tym oddziale czuję się jakbym miał na koncie milion dolarów. Pani Barbaro i Pani Natalio dziękuję.
    Podejrzewam, że przy tylu negatywach moja opinia wyda się mało wiarygodna, ale co mi tam. Ja wiem jaka jest prawda i ciesze się, że mogłem dać swój pozytyw. Jarosław Chrulski
    ZaletyMiła i profesjonalna obsługa. Bardzo tanie kredyty i darmowe konta.
    WadyBrak
    Okres użytkowania i cena2 lata
  • ja / 2013-03-25 20:16
    Bank - tragedia, odradzamy z mężem. Wszystko jest dobrze, dopóki nie daj boże klient
    [...] pokaż całą opinię ↓
    Ocena
    OGÓLNA 1.33
    Obsługa klienta1
    Oferta2
    Prostota obsługi1
    Bank - tragedia, odradzamy z mężem. Wszystko jest dobrze, dopóki nie daj boże klient czegoś chce. Nas życie zmusiło do podjęcia próby bezciężarowego odłączenia części nieruchomości. Walka toczy się od roku, opiera się o interwencje KNF, bowiem bank nieustająco zaniża nam wartość całej nieruchomości o jedyne 250 000zł, co skutkuje za wysokim LTV i niemożliością odłączenia czegokolwiek. Walka ma się ku końcowi i jeśli bank nadal będzie podtrzymywał swoje stanowisko, sięgniemy po drogę sądową.
    Zaletyw tej chwili brak
  • pepe / 2013-01-31 22:52
    Złożyliśmy wniosek o przedłużenie terminu dostarczenia dokumentów potwierdzających
    [...] pokaż całą opinię ↓
    Ocena
    OGÓLNA 1.00
    Oferta1
    Złożyliśmy wniosek o przedłużenie terminu dostarczenia dokumentów potwierdzających zakończenie budowy. Na aneks czekamy ponad 31 dni roboczych . Po 25 dniach i kompletnym braku jakiejkolwiek informacji poprosiłem o rozmowę z Dyrektorem Oddziału. Pani Dyrektor zapewniła mnie, ze w ciągu pięciu dni temat będzie zakończony - nic z tego - i oczywiście żadnego kontaktu ze strony Banku (a raczej banku). Odnoszę wrażenie, że Dyrektor Oddziału jest marionetką, taką kadrową do sprawdzania obecności swoich pracowników i naliczania płac a byle analityk lub sekretarka w dziale prawnym tajemniczej "CENTRALI" ma więcej do powiedzenia.
    Tym, którzy jeszcze nie związali się z ta instytucją polecam głębsza refleksję i sprawdzenie kilku szczegółów - choćby tego jak długo bank zwalnia środki w przypadku np. likwidacji lokaty przez internet - są w tym mistrzami.
  • Olaf / 2013-01-15 20:45
    Fatalna obsługa na infolinii. Wygórowane oprocentowanie w przypadku kredytów
    [...] pokaż całą opinię ↓
    Ocena
    OGÓLNA 2.00
    Obsługa klienta1
    Oferta2
    Prostota obsługi3
    Fatalna obsługa na infolinii.
    Wygórowane oprocentowanie w przypadku kredytów obrotowych dla firm.
    Zdecydowanie większe niż w innych bankach żądanie ustanowienia zabezpieczenia.
    Ogólnie "Nordea - bank, który stwarza PROBLEMY".
  • hellena / 2013-01-14 18:49
    Jeszcze niedawno byliśmy z mężem gotowi "nosić" ten bank na rękach i
    [...] pokaż całą opinię ↓
    Ocena
    OGÓLNA 1.67
    Obsługa klienta2
    Oferta2
    Prostota obsługi1
    Jeszcze niedawno byliśmy z mężem gotowi "nosić" ten bank na rękach i wychwalać pod niebiosa - wszystko super, kredyt na budowę domu na dobrych warunkach, obsługa, podejście do klienta, "bezproblemowość" w załatwianiu określonych spraw. W tej chwili natomiast prowadzimy z Nordeą walkę na smierć i życie (przynajmniej dla nas, dla naszego być albo nie być) w zakresie bezciężarowego odłaczenia cześci nieruchomości. Złożyliśmy wszelkie potrzebne dokumenty łącznie z wyceną rzeczoznawcy, na dzień składania dokumentów rzeczoznawcy honorowanego przez bank. Jak bardzo zdziwiliśmy się kiedy okazało się, ze bank z niewiadomego powodu wycenę odrzucił, a wartość naszej nieruchomości według swoich tajnych baz wycenił na jedyne 250 000zł mniej niż wynika to z operatu, co oczywiście uniemożliwia uszczuplenie hipoteki. Próbowaliśmy rozmawiać, składaliśmy reklamacje, poprosiliśmy o pomoc różnych instytucji, i jedyne co bank w tej chwili zrobił, to zaproponował powtórzenie wyceny przez ICH rzeczoznawcę, czego koszty, niebagatelne, poniesiemy oczywiście znowu my. Jaki będzie wynik tej wyceny - nie trzeba chyba tłumaczyć. Wiemy też, że banki w różnych momentach kredytowania dla własnych korzyści, wartości nieruchomości faktycznie zaniżają, ale 250 000zł, jakie ma miejsce w naszym przypadku to bezczelność, absurd i jawne pokazywanie, gdzie klient może im podskoczyć. Nie polecam banku.
    Zaletyw tej chwili brak
    Wadyzaniżają wartość nieruchomości, co ociera się wręcz o granice absurdu i bezczelności
  • alcka / 2012-11-27 21:38
    Podpisaliśmy umowę kredytową na zakup domku. podpisanie umowy przebiegło sprawnie,
    [...] pokaż całą opinię ↓
    Ocena
    OGÓLNA 2.33
    Obsługa klienta1
    Oferta5
    Prostota obsługi1
    Podpisaliśmy umowę kredytową na zakup domku. podpisanie umowy przebiegło sprawnie, ale zaraz potem okazało się, że nie mamy kontaktu z opiekunem, bo został zwolniony, a oddział zamknięto. Nowy opiekun ciągle powtarza, że nie ma czasu zajmować się naszą sprawą, jest obcesowy i bezczelny. Zgadzam się i potwierdzam, że analizy trwają w banku bardzo długo i niczym nie są uzasadnione. Czekamy na aneks do umowy juz 2 miesiące, a bank pobiera opłaty za odsetki i za monity dotyczące dokumentów, których bez ich aneksu nie mozemy załatwić. Nie chcą od nas zadnych dodatkowych dokumentów, wszystko jest w porządku, a mimo tego mamy czekać
    Wadyniemiła i niekompetentna obsługa klienta, narażanie na koszty,
    Okres użytkowania i cena14 miesięcy, 400.000 tys, zł
  • Dijx / 2012-11-20 17:15
    Produkt w danym momencie to jedno, a obsługa klienta po jego sprzedaniu to drugie, a ta
    [...] pokaż całą opinię ↓ Produkt w danym momencie to jedno, a obsługa klienta po jego sprzedaniu to drugie, a ta ostatnia jest fatalna i narusza obowiązujące przepisy.
    W umowie z nimi (tak COU, jak SCU) znajduje się kilka klauzul niedozwolonych z listy UOKiK, z części zaczęli ostatnio korzystać na potęgę kasując 30zł za wysłanie papierka pt. przypomnienie o dostarczeniu dokumentów - co jest niezgodne z prawem. Sami swoim niedbalstwem i biurokracją generują sytuacje, w których pisma takie wysyłają, a wysyłają je tak, że za nim otrzymasz pierwsze z nich, oni wyślą już trzy następne.
    Pobierają kwotę za pisma, w których nie ma wzmianki o tym, że zostajesz obciążony jego kosztami. Kwota -30zł nie pojawia się na Twoim koncie w momencie jej domniemanego zaistnienia, po prostu jak będziesz mieć środki, to Ci ją ściągną, inaczej nawet nie wiesz, że coś im rzekomo jesteś winien, co w zasadzie uniemożliwia złożenie reklamacji zanim kwota zostanie pobrana z konta.

    Pod poniższym linkiem można zapoznać się ze szczegółami:
    http://www.goldenline.pl/forum/1600656/czy-w-nordei-pracuja-ludzi e/s/9

    Polecam lekturę tematu.
  • edw / 2012-08-29 09:44
    Bank wygląda dobrze tylko w rankingach i nie wiem skąd się one biorą. Długo czeka
    [...] pokaż całą opinię ↓
    Ocena
    OGÓLNA 1.67
    Obsługa klienta2
    Oferta2
    Prostota obsługi1
    Bank wygląda dobrze tylko w rankingach i nie wiem skąd się one biorą. Długo czeka się na decyzje a od decyzji do przelania pieniędzy mija szmat czasu.Ponadto czepiają się rozliczenia transz. Pracownicy w banku wogóle nic nie mogą i mało wiedzą
  • RF / 2012-06-27 09:42
    Nordea raz na miesiąc przysyła monity z informacją, ze nie dostarczyłem dokumentów
    [...] pokaż całą opinię ↓ Nordea raz na miesiąc przysyła monity z informacją, ze nie dostarczyłem dokumentów dotyczących ubezpieczenia nieruchomości, które były dawno dostarczone. Po długiej korespondencji okazało się, że chodzi o brakujące podpisy ubezpieczonego na polisie z Avivy. Kontaktowałem się w tej sprawie z Avivą i mam na piśmie od nich informację, że polisa jest ważna jeśli jest podpisana przez ubezpieczającego i nie musi byc podpisana przez ubezpieczonego. A Nordea wymaga, żeby była podpisana przez ubezpieczonego.

    Jeśli ktokolwiek ma podobny problem bardzo proszę o kontakt. Może razem uda się coś wywalczyć. Każdy monit kosztuje mnie jakies 7 EUR miesięcznie i wydaje się że Nordea jest tu całkiem bezkarna i może sobie robić co chce.

    Pominę już fakt, ze nasz opiekun zmieniał się kilka razy, Dyrektor oddziału zmieniła również pracę i sprawą zajmuje się aktualnie centrala.

    Nie zamierzam tego odpuścić wieć jeśli ktoś ma podobnę problemu z nieuznawaniem polis przez Nordee proszę o kontakt.
    ZaletyBrak
    WadyKompletna niekompetencja, opiekun zmieniany kilka razy. Nordea gubiła nasze dokumenty. Ogólnie porażka!!!
  • niezadowolony_klient / 2012-05-31 16:53
    Po 3 miesiącach starania się o kredyt inwestycyjny bank nordea najpierw pozytywnie
    [...] pokaż całą opinię ↓
    Ocena
    OGÓLNA 1.00
    Obsługa klienta1
    Oferta1
    Prostota obsługi1
    Po 3 miesiącach starania się o kredyt inwestycyjny bank nordea najpierw pozytywnie rozpatrzył wniosek po czym stwierdził, że kredytu nie udzieli. Serdecznie odradzam jakiekolwiek kontakty z tym bankiem.
    Zaletybrak
    Wadyniekompetencja
  • Victor / 2012-05-09 20:18
    Witam, Omijajcie ten bank szerokim łukiem. Pobierają opłaty dosłownie za wszystko
    [...] pokaż całą opinię ↓
    Ocena
    OGÓLNA 1.00
    Obsługa klienta1
    Oferta1
    Prostota obsługi1
    Witam,

    Omijajcie ten bank szerokim łukiem. Pobierają opłaty dosłownie za wszystko nawet za realizację polecenia zapłaty.
    Konsultanci dno w placówce w której mam konto regularnie co pół roku nowe owieczki zagubione w czasie i przestrzeni.
    Monity przychodzą i nie bardzo wiadomo czego dotyczą...

    Jednym słowem DRAMAT
  • aldgol / 2012-04-16 10:00
    Dziekuję za reakcję Fenix! Widzę że scenariusz ten sam. Niepokoi mnie fakt
    [...] pokaż całą opinię ↓ Dziekuję za reakcję Fenix! Widzę że scenariusz ten sam. Niepokoi mnie fakt notorycznego pobierania opłat i dlatego zamierzam przesłać informację do ochrony konsumenta i nadzoru bankowego. Zaczynam mieć obawy, że to doraźne poprawianie wyników przez bank.
    Mam propozycję abyśmy szukali podobnych przypadków i przesłali podobnych skarg jak najwięcej.
    Pozdrawiam
    A.
  • fenix / 2012-04-14 13:09
    witam! podobnie jak poprzednik od roku "walczę" z tym bankiem o wysyłane do
    [...] pokaż całą opinię ↓
    Ocena
    OGÓLNA 1.00
    Obsługa klienta1
    Oferta1
    Prostota obsługi1
    witam!
    podobnie jak poprzednik od roku "walczę" z tym bankiem o wysyłane do mnie nieuzasadnione monity w sprawie dostarczenia dokumentów ubezpieczenia nieruchomości pod kredyt hipoteczny. Pomimo tego ,że wszystkie były załatwiane w bezpośrednio z w oddziale tego banku. Najpierw interweniowałem kilka razy w tej sprawie w oddziale u mojego opiekuna, zapewniał że wszystko załatwi /byłem oczywiście z wszystkimi papierami na potwierdzenie/. monity przychodziły dalej. Następnie próbowałem poprzez infolinię, monity przychodziły dalej. Napisałem w końcu reklamację. Odpisano mi po czasie i dopiero po mojej telefonicznej interwencji. Pomimo tego, że przyznano mi rację napisali, że wstrzymują wysyłanie monitów na miesiąc dopóki nie dostarczę brakującego dokumentu /który sami zgubili/. Własnie dostałem kolejny monit. Obsługa klienta w tym banku to żenada. Nie polecam nikomu!!! Jeśli się ktoś zdecyduje, radzę wszystkie sprawy załatwiać pisemnie za potwierdzeniem odbioru.
    Zaletybrak
    Wadyżenująca jakość obsługi klienta
    Okres użytkowania i cena2 lata

Kategorie

Najlepsze w kategorii

ING Bank
Ocena: 3.91, ilość opinii: 14
Fortis Bank
Ocena: 3.81, ilość opinii: 4
Inteligo
Ocena: 3.39, ilość opinii: 34
eBGŻ
Ocena: 3.17, ilość opinii: 2
eurobank
Ocena: 3.00, ilość opinii: 2