Opiniuj.pl

Opiniami warto się dzielić!

Ocena
OGÓLNA 1.95
Obsługa klienta1.79
Oferta2.21
Prostota obsługi1.85

Nordea Bank

Kategoria: Internetowe konta bankowe

Dodaj opinię

Nordea Bank
  • Jarek / 2014-09-02 09:03
    Kilka lat dobrej obsługi, ale od 2012 tragedia. Zmienili mi oddział bez mojej zgody na
    [...] pokaż całą opinię ↓
    Ocena
    OGÓLNA 1.00
    Obsługa klienta1
    Oferta1
    Prostota obsługi1
    Kilka lat dobrej obsługi, ale od 2012 tragedia. Zmienili mi oddział bez mojej zgody na odległy od mojego miejsca zamieszkanie o 35 km (było 2 km). Dostałem z urzędu "doradcę" do którego nie można się dodzwonić albo rozłącza rozmowę w trakcie jej trwania. Konsultanci na infolini niekompetentni. W przypadku trudniejszych pytań najchętniej też się rozłączają. Na wysłane w Netbank wnioski i wiadomości bank po prostu nie reaguje. Trochę tego uzbierałem i zgłaszam sprawę do Rzecznika Praw Konsumenta i UOKiK-u. Zamykam konta - ale to też nie takie proste, bo mimo 30-dniowego okresu wypowiedzenia u mnie trwa to już 1,5 miesiąca! Nikt nic nie wie, czeski film w wydaniu Oddziału nr I w Krakowie przy ul. Królewskiej.
    ZaletyNie ma
    WadyBrak atrakcyjnych produktów, niekompetencja, ignorują klijenta.
    Okres użytkowania i cena6 lat, tylko konta
  • Oleńka / 2014-08-06 22:36
    Jestem klientką banku od wielu lat do ubiegłego roku byłam bardzo zadowolona. Nic nie
    [...] pokaż całą opinię ↓
    Ocena
    OGÓLNA 1.00
    Obsługa klienta1
    Oferta1
    Prostota obsługi1
    Jestem klientką banku od wielu lat do ubiegłego roku byłam bardzo zadowolona. Nic nie można było zarzucić bankowi. Od momentu gdy w grę wstąpił bank PKO wszystko się zepsuło. To już nie jest ta solidna, miła i kąpetenta NORDEA.Na odpowiedź (pierwszy raz negatywną odnośnie podwyższenia debetu ) czekałam 5 miesięcy. Mimo, żadnych zmian nie przyznano mi kredytu odnawialnego na koncie firmowym.
    Obecnie jestem na etapie zmiany banku.
    Zaletyobecnie brak
    Wadyniesłowni i niekompetentni pracownicy
    Okres użytkowania i cena10 lat
  • DANEK 79 / 2014-07-22 14:05
  • Mario / 2014-07-20 00:01
    BANK BYŁ OK JAK DO TEJ PORY ,PROBLEMY ZROBIŁY SIĘ JAK ZMIENIŁEM PRACĘ NA BARDZIEJ
    [...] pokaż całą opinię ↓
    Ocena
    OGÓLNA 2.00
    Obsługa klienta2
    Oferta2
    Prostota obsługi2
    BANK BYŁ OK JAK DO TEJ PORY ,PROBLEMY ZROBIŁY SIĘ JAK ZMIENIŁEM PRACĘ NA BARDZIEJ PŁATNĄ I KU MOJEMU ZDZIWIENIU ZBLOKOWANO MI DEBET.DZIWNE WYMOGI UMOWA O PRACE ITD.... A POTEM DECYZJA NEGATYWNA -------- UCIEKAM Z NORDEA BANK I NIE POLECAM GO JUŻ NIKOMU
    ZaletyJUZ BRAK
    WadyUMOWA O PRACY DO RORU
    Okres użytkowania i cena8 LAT
  • Kot / 2014-05-22 20:17
    Bank - koszmar! Bałagan i niekompetecja. Nie wprowadzono do systemu mojego
    [...] pokaż całą opinię ↓
    Ocena
    OGÓLNA 1.00
    Obsługa klienta1
    Oferta1
    Bank - koszmar! Bałagan i niekompetecja. Nie wprowadzono do systemu mojego pełnomocnictwa i wzoru podpisu posiadacza rachunku. po godzinie bezproduktywnie spedzonej w tym "banku" odesłano mnie z kwitkiem, bez pieniedzy, do oddziału, w którym rachunek był zakładany. NIE POLECAM!
    Zaletybrak
    Wadybałagan, niekompetencja, niekorzystna oferta
  • tomasz / 2014-03-21 19:14
    Najprostszy dokument jest trudny do zdobycia. Promesę wystawiali mi trzy razy. Za
    [...] pokaż całą opinię ↓
    Ocena
    OGÓLNA 1.00
    Obsługa klienta1
    Najprostszy dokument jest trudny do zdobycia. Promesę wystawiali mi trzy razy. Za trzecim razem dopiero bez błędu. Mam tam kredytyt hipoteczny i jak długo go mam, tak długo żałuję, że mam go w Nordei. Samo przyznawanie go w oddzale Nordei w Piasecznie było drogą przez mękę. Czeski film. Wszystko, co nie mieściło się w nudnych standardach wywoływło panikę i histerię u tamtych kobiet. Nie wiem czy jeszcze pracują, bo teraz przydzielono mnie do Warszawy.Tam procedowanie trwało aż 4 miesiące. Horror! Nikomu nie polecam tego banku! Jedynie jasną stroną jest obecna współpraca z doradcą z placówki przy ul. Dereniowej w Warszawie.To konkretny gość. Ale i on niewiele może. Wszystko robi centrala.Teraz czekam 11 dni na realizację dyspozycji całkowitej spłaty. Uciekam od nich jak najdalej. Czekam, czekam i nic! To jakieś szalństwo! Traktują nas jak nierozumne bydło, które trzeba wydoić, wyciągnąć kasy ile się, poniżyć każąc pokornie czekać, aż nieruzumne panienki coś tam zrealizują.Nigdy więcej nie chce mieć do czynienia z takim bankiem A wydawało się, że Skandynawia itp. A to jakaś pomyłka. Dowiedziałęm się, że Nordeą rządzą kolesie Tuska z Trójmiasta.
    Zaletypustki w oddziałach
    Wadyfatalna obsługa, długie terminy oczekiwania nawet na proste dokumenty
    Okres użytkowania i cena5 lat
  • Oszukana / 2014-03-19 09:34
    Ciekawa jestem ilu klientów na brało się na Polisę GWARANT. Zarobił nie klient a
    [...] pokaż całą opinię ↓ Ciekawa jestem ilu klientów na brało się na Polisę GWARANT. Zarobił nie klient a Bank obracając naszymi pieniędzmi. Nie dość , że na przy podpisywaniu umowy był termin 12 m-cy , co okazało się nie prawdą , bo było 13 i parę dni . To koniec polisy 13.03.2014 otrzymuję moją wpłaconą kwotę i nic więcej. Gratuluję moje pieniądze popracowały na bank. Ponadto środki znajdujące się na koncie nie można ulokować na promocyjnych lokatach , bo dotyczy tylko nowych środków z zewnątrz. Ja dziękuję już temu bankowi nie polecam nikomu więcej.
    Zaletybrak
    WadyZłodziejstwo
  • była klientka / 2014-01-26 10:12
    Jesli chodzi o bank Nordea, to wszystko jest ok. dopóki czegoś od banku nie
    [...] pokaż całą opinię ↓
    Ocena
    OGÓLNA 1.00
    Obsługa klienta1
    Prostota obsługi1
    Jesli chodzi o bank Nordea, to wszystko jest ok. dopóki czegoś od banku nie potrzebujemy. Najprostszych pism nie potrafią wystawić. Pismo tot. wykreślenia z hipoteki otrzymałam z rażącym błędem: innym numerem księgi... Sam kredyt, który mieliśmy od samego początku był błędnie naliczany i po 3 latach okazało się że płaciliśmy za duzo. Bank zwrócił nam pieniądze, ale tylko dlatego, ze bardzo drążyłam temat, bo coś mi się nie zgadzało.Opłaty za pisma sa niejasne. Pani w banku np. za ten sam dokument chciała policzyć 300 zł a na infolinii 100. Rozbieżności jest sporo. Obsługa i wiedza pracowników poniżej krytyki.Zmieniałam ostatnio bank, bo dostałam lepsze warunki kredytowe, ale po ostatnich sytuacjach zamykam również rachunek.
    Zaletyżadnych
    Wadyobsługa w banku, błędne informacje przekazywane w oddziałach, niekompetencja
    Okres użytkowania i cena2008
  • Paweł z Warszawy / 2013-07-08 19:33
    Odradzam wszystkim obcokrajowcom pojawiać się w tym banku. Żona z Singapuru musiała
    [...] pokaż całą opinię ↓
    Ocena
    OGÓLNA 1.00
    Obsługa klienta1
    Oferta1
    Prostota obsługi1
    Odradzam wszystkim obcokrajowcom pojawiać się w tym banku. Żona z Singapuru musiała założyć konto, aby rozpocząć pracę w Warszawie. Udaliśmy się do oddziału Wola Park w Warszawie na ulicy Górczewskiej w sobotę 6 lipca. Spędziliśmy tam ponad godzinę i niestety konta nam nie założono. Kazano przyjść w tygodniu, ponoć przez brak dostępu do systemu w soboty. Poniedziałek 8 lipca był dla nas szokiem. Odmówiono założenia konta, twierdząc że osoby z krajów Azji wspólnie z Polakami prowadzą pralnie brudnych pieniędzy. Potraktowano nas jak kryminalistów, a nie małżeństwo. Tymczasem żona nie będzie mogła rozpocząć pracy bez konta bankowego. Czy jest to dyskryminacja rasowa prowadzona przez skandynawski bank?
    Zaletybrak
    Wadysame
  • Ania / 2013-05-20 14:20
    Horror jezeli chodzi o obsluge. Doslownie dno dna. Produkt mam dobry- kredyt, ktory
    [...] pokaż całą opinię ↓
    Ocena
    OGÓLNA 1.67
    Obsługa klienta1
    Oferta3
    Prostota obsługi1
    Horror jezeli chodzi o obsluge. Doslownie dno dna.
    Produkt mam dobry- kredyt, ktory grzecznie splacam.
    Zaletywarunki
    Wadyfatalna obsluga
    Okres użytkowania i cena3 lata
  • Rafał / 2013-05-05 08:26
    Niestety negatywna, po tym jak stałem się klientem banku i posiadaczem kredytu bank
    [...] pokaż całą opinię ↓
    Ocena
    OGÓLNA 1.00
    Obsługa klienta1
    Oferta1
    Prostota obsługi1
    Niestety negatywna, po tym jak stałem się klientem banku i posiadaczem kredytu bank traktuje mnie jak swoją własność. Brak odpowiedzi na składane wnioski nawet przez kilka miesięcy ( przewalutowanie trwało 8 miesięcy i zostało zrobione dopiero kiedy kurs był dla mnie niekorzystny, wniosek o wakacje kredytowe odrzucony bez podania przyczyny po 6 miesiącach od złożenia i dostarczaniu kilka razy tych samych zaświadczeń). Dodatkowo niekompetentna obsługa i bezczelni dyrektorzy oddziałów - szczególnie odradzam częstochowę.
    Zaletyniskie oprocentowanie
    Wadybardzo zła obsługa i przedmiotowe traktowanie klienta
    Okres użytkowania i cenaod 2006
  • kathaz / 2013-04-16 21:37
    Witam, ja również staram się o bez ciężarowe odłączenie jednej z nieruchomości,
    [...] pokaż całą opinię ↓
    Ocena
    OGÓLNA 1.00
    Obsługa klienta1
    Oferta1
    Witam, ja również staram się o bez ciężarowe odłączenie jednej z nieruchomości, które stanowią zabezpieczenie kredytu konsolidacyjnego; zaczęłam się o to starać w czerwcu 2012, gdyż znalazł się klient na jedną z nieruchomości; obecnie nie mam już klienta - kto by chciał tyle czekać a bank cały czas wymyśla kolejne problemy; właśnie się okazało, że operaty robił rzeczoznawca, który nie jest na "ich" liście; jak udzielali mi ten kredyt to wyceny robił dokładnie ten sam rzeczoznawca i wtedy jakoś był OK; już nie mam do nich siły - przeklinam dzień, w którym wpadłam na pomysł, żeby wziąć kredyt w tym banku !
  • Jarosław Chrulski / 2013-04-04 16:57
    Aż się załamałem stwierdzając, że nie ma ba ani jednej pozytywnej opinii na temat
    [...] pokaż całą opinię ↓
    Ocena
    OGÓLNA 5.00
    Obsługa klienta5
    Oferta5
    Prostota obsługi5
    Aż się załamałem stwierdzając, że nie ma ba ani jednej pozytywnej opinii na temat banku Nordea. Aż nie mogę uwierzyć. Czyżbym był jednym z nielicznych szczęśliwców, który złego słowa nie może powiedzieć, a wręcz przeciwnie - bardzo dziękuję losowi, ze mnie do tego banku skierował. Mam nadzieję, że oddział w Rzeszowie przy ulicy Rejtana nie jest jedynym takim oddziałem a pracownicy tego banku to nie jedyni prawdziwi profesjonaliści. W tym oddziale czuję się jakbym miał na koncie milion dolarów. Pani Barbaro i Pani Natalio dziękuję.
    Podejrzewam, że przy tylu negatywach moja opinia wyda się mało wiarygodna, ale co mi tam. Ja wiem jaka jest prawda i ciesze się, że mogłem dać swój pozytyw. Jarosław Chrulski
    ZaletyMiła i profesjonalna obsługa. Bardzo tanie kredyty i darmowe konta.
    WadyBrak
    Okres użytkowania i cena2 lata
  • ja / 2013-03-25 20:16
    Bank - tragedia, odradzamy z mężem. Wszystko jest dobrze, dopóki nie daj boże klient
    [...] pokaż całą opinię ↓
    Ocena
    OGÓLNA 1.33
    Obsługa klienta1
    Oferta2
    Prostota obsługi1
    Bank - tragedia, odradzamy z mężem. Wszystko jest dobrze, dopóki nie daj boże klient czegoś chce. Nas życie zmusiło do podjęcia próby bezciężarowego odłączenia części nieruchomości. Walka toczy się od roku, opiera się o interwencje KNF, bowiem bank nieustająco zaniża nam wartość całej nieruchomości o jedyne 250 000zł, co skutkuje za wysokim LTV i niemożliością odłączenia czegokolwiek. Walka ma się ku końcowi i jeśli bank nadal będzie podtrzymywał swoje stanowisko, sięgniemy po drogę sądową.
    Zaletyw tej chwili brak
  • pepe / 2013-01-31 22:52
    Złożyliśmy wniosek o przedłużenie terminu dostarczenia dokumentów potwierdzających
    [...] pokaż całą opinię ↓
    Ocena
    OGÓLNA 1.00
    Oferta1
    Złożyliśmy wniosek o przedłużenie terminu dostarczenia dokumentów potwierdzających zakończenie budowy. Na aneks czekamy ponad 31 dni roboczych . Po 25 dniach i kompletnym braku jakiejkolwiek informacji poprosiłem o rozmowę z Dyrektorem Oddziału. Pani Dyrektor zapewniła mnie, ze w ciągu pięciu dni temat będzie zakończony - nic z tego - i oczywiście żadnego kontaktu ze strony Banku (a raczej banku). Odnoszę wrażenie, że Dyrektor Oddziału jest marionetką, taką kadrową do sprawdzania obecności swoich pracowników i naliczania płac a byle analityk lub sekretarka w dziale prawnym tajemniczej "CENTRALI" ma więcej do powiedzenia.
    Tym, którzy jeszcze nie związali się z ta instytucją polecam głębsza refleksję i sprawdzenie kilku szczegółów - choćby tego jak długo bank zwalnia środki w przypadku np. likwidacji lokaty przez internet - są w tym mistrzami.
  • Olaf / 2013-01-15 20:45
    Fatalna obsługa na infolinii. Wygórowane oprocentowanie w przypadku kredytów
    [...] pokaż całą opinię ↓
    Ocena
    OGÓLNA 2.00
    Obsługa klienta1
    Oferta2
    Prostota obsługi3
    Fatalna obsługa na infolinii.
    Wygórowane oprocentowanie w przypadku kredytów obrotowych dla firm.
    Zdecydowanie większe niż w innych bankach żądanie ustanowienia zabezpieczenia.
    Ogólnie "Nordea - bank, który stwarza PROBLEMY".
  • hellena / 2013-01-14 18:49
    Jeszcze niedawno byliśmy z mężem gotowi "nosić" ten bank na rękach i
    [...] pokaż całą opinię ↓
    Ocena
    OGÓLNA 1.67
    Obsługa klienta2
    Oferta2
    Prostota obsługi1
    Jeszcze niedawno byliśmy z mężem gotowi "nosić" ten bank na rękach i wychwalać pod niebiosa - wszystko super, kredyt na budowę domu na dobrych warunkach, obsługa, podejście do klienta, "bezproblemowość" w załatwianiu określonych spraw. W tej chwili natomiast prowadzimy z Nordeą walkę na smierć i życie (przynajmniej dla nas, dla naszego być albo nie być) w zakresie bezciężarowego odłaczenia cześci nieruchomości. Złożyliśmy wszelkie potrzebne dokumenty łącznie z wyceną rzeczoznawcy, na dzień składania dokumentów rzeczoznawcy honorowanego przez bank. Jak bardzo zdziwiliśmy się kiedy okazało się, ze bank z niewiadomego powodu wycenę odrzucił, a wartość naszej nieruchomości według swoich tajnych baz wycenił na jedyne 250 000zł mniej niż wynika to z operatu, co oczywiście uniemożliwia uszczuplenie hipoteki. Próbowaliśmy rozmawiać, składaliśmy reklamacje, poprosiliśmy o pomoc różnych instytucji, i jedyne co bank w tej chwili zrobił, to zaproponował powtórzenie wyceny przez ICH rzeczoznawcę, czego koszty, niebagatelne, poniesiemy oczywiście znowu my. Jaki będzie wynik tej wyceny - nie trzeba chyba tłumaczyć. Wiemy też, że banki w różnych momentach kredytowania dla własnych korzyści, wartości nieruchomości faktycznie zaniżają, ale 250 000zł, jakie ma miejsce w naszym przypadku to bezczelność, absurd i jawne pokazywanie, gdzie klient może im podskoczyć. Nie polecam banku.
    Zaletyw tej chwili brak
    Wadyzaniżają wartość nieruchomości, co ociera się wręcz o granice absurdu i bezczelności
  • alcka / 2012-11-27 21:38
    Podpisaliśmy umowę kredytową na zakup domku. podpisanie umowy przebiegło sprawnie,
    [...] pokaż całą opinię ↓
    Ocena
    OGÓLNA 2.33
    Obsługa klienta1
    Oferta5
    Prostota obsługi1
    Podpisaliśmy umowę kredytową na zakup domku. podpisanie umowy przebiegło sprawnie, ale zaraz potem okazało się, że nie mamy kontaktu z opiekunem, bo został zwolniony, a oddział zamknięto. Nowy opiekun ciągle powtarza, że nie ma czasu zajmować się naszą sprawą, jest obcesowy i bezczelny. Zgadzam się i potwierdzam, że analizy trwają w banku bardzo długo i niczym nie są uzasadnione. Czekamy na aneks do umowy juz 2 miesiące, a bank pobiera opłaty za odsetki i za monity dotyczące dokumentów, których bez ich aneksu nie mozemy załatwić. Nie chcą od nas zadnych dodatkowych dokumentów, wszystko jest w porządku, a mimo tego mamy czekać
    Wadyniemiła i niekompetentna obsługa klienta, narażanie na koszty,
    Okres użytkowania i cena14 miesięcy, 400.000 tys, zł
  • Dijx / 2012-11-20 17:15
    Produkt w danym momencie to jedno, a obsługa klienta po jego sprzedaniu to drugie, a ta
    [...] pokaż całą opinię ↓ Produkt w danym momencie to jedno, a obsługa klienta po jego sprzedaniu to drugie, a ta ostatnia jest fatalna i narusza obowiązujące przepisy.
    W umowie z nimi (tak COU, jak SCU) znajduje się kilka klauzul niedozwolonych z listy UOKiK, z części zaczęli ostatnio korzystać na potęgę kasując 30zł za wysłanie papierka pt. przypomnienie o dostarczeniu dokumentów - co jest niezgodne z prawem. Sami swoim niedbalstwem i biurokracją generują sytuacje, w których pisma takie wysyłają, a wysyłają je tak, że za nim otrzymasz pierwsze z nich, oni wyślą już trzy następne.
    Pobierają kwotę za pisma, w których nie ma wzmianki o tym, że zostajesz obciążony jego kosztami. Kwota -30zł nie pojawia się na Twoim koncie w momencie jej domniemanego zaistnienia, po prostu jak będziesz mieć środki, to Ci ją ściągną, inaczej nawet nie wiesz, że coś im rzekomo jesteś winien, co w zasadzie uniemożliwia złożenie reklamacji zanim kwota zostanie pobrana z konta.

    Pod poniższym linkiem można zapoznać się ze szczegółami:
    http://www.goldenline.pl/forum/1600656/czy-w-nordei-pracuja-ludzi e/s/9

    Polecam lekturę tematu.
  • edw / 2012-08-29 09:44
    Bank wygląda dobrze tylko w rankingach i nie wiem skąd się one biorą. Długo czeka
    [...] pokaż całą opinię ↓
    Ocena
    OGÓLNA 1.67
    Obsługa klienta2
    Oferta2
    Prostota obsługi1
    Bank wygląda dobrze tylko w rankingach i nie wiem skąd się one biorą. Długo czeka się na decyzje a od decyzji do przelania pieniędzy mija szmat czasu.Ponadto czepiają się rozliczenia transz. Pracownicy w banku wogóle nic nie mogą i mało wiedzą

Kategorie

Najlepsze w kategorii

Fortis Bank
Ocena: 3.81, ilość opinii: 4
ING Bank
Ocena: 3.75, ilość opinii: 16
Inteligo
Ocena: 3.22, ilość opinii: 43
eBGŻ
Ocena: 3.17, ilość opinii: 2
eurobank
Ocena: 3.00, ilość opinii: 2