Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Netia opinie

Ocena na podstawie 92 opinii

2.08 / 5

  • Cena
    2.53
  • Parametry
    2.14
  • Niezawodność
    1.94
  • Obsługa klienta
    1.58
  • Cena/Jakość
    3.00
  • Oferta
    5.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Slawomir / 2021-10-27 14:35
    Ocena: 1.25 / 5
    od początku współpracy ciagle jakies problemy z początku internet który już udało im się rozwiazac a teraz telewizja praktycznie tez od początku problemy urywal się sygnal zawieszal się po dwóch interwencjach wymienili w końcu dekoder przez dwa tygodnie było w miare teraz od dwóch dni maja jakas wieksza awarie i dalej nie mam telewizji uważam ze jeżeli nie sa w stanie zapewnić odpowiedniej jakości swiadczonych usług to nie powinni się tym zajmować bo jak na razie najlepiej wychodzi im wystawianie faktur i to za caly okres rozliczeniowy pomimo zlej i nie kompletnej usługi to jest nabijanie klijentow w butelke dziekuje niezadowolony klient
    MiejscowośćLublin
  • ~ hjbhbj / 2021-04-17 13:55
    Ocena: 1.00 / 5
    zeto zasiegu, zacina sie non stop. nie da sie nic zrobic na laptopie ani ogladac tv.
    Zaletybrak
    Miejscowośćłódź
  • ~A / 2023-08-26 00:38
    Ocena: 1.00 / 5
    Żenada. Internet wieczorami wiecznie nie działa, zero wyjaśnień ze strony Netii. A kasę wiedzą jak brać
  • ~Adam / 2021-07-02 18:42
    Ocena: 1.00 / 5
    Dziadostwo jakich mało. Sygnał opóźniony w stosunku do telewizji naziemnej o jakieś 30 sekund, tak że całe osiedle już od pół minuty cieszyło się z gola Polaków, a w Kablówce Netii atakowali jeszcze Szwedzi. Promocje Netii to czyste złodziejstwo, płacisz za 300Mb/s a masz 100kB. Co chwila to jakieś usterki, zanikanie programów, często brak jakości HD. Skasowali mi dwa razy wszystkie filmy jakie miałem nagrane na giganagrywarce. I nawet nie przeprosili. DRAMAT. REZYGNUJE w MOŻLIWIE NAJBLIŻSZYM TERMINIE. NIE POLECAM NAWET NAJWIĘKSZYM WROGOM.
    ZaletyNIC
    WadyWszystko
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Adam / 2021-09-26 21:44
    Ocena: 1.00 / 5
    Większego gówna od Netii nie widziałem jak żyję. Non stop się zawiesza. Prędkość internetu to jakaś parodia. Opóźnienie względem transmisji powietrzem kilkadziesiąt sekund. Oferują promocje 300Mb/s a w realu jest 30 kB/s, złodzieje.
    ZaletyJedyna zaleta to to, że za pół roku kończy mi się z nimi umowa
    WadyWszystko
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Anonymus / 2023-10-01 13:32
    Ocena: 1.00 / 5
    Dramat, unikać jak ognia. Wieczne problemy z dostępem do internetu, jak chciałam z tego powodu zerwać umowę to mnie straszyli karą, pod koniec umowy jak dostali zgłoszenie że nie będę przedłużać z nimi umowy to usługę wyłączyli miesiąc przed końcem ale oczywiście fakturę do opłacenia przysłali, a jak zadzwoniłam na infolinię po pomoc techniczna to usłyszałam że jako iż nie przedłużamy umowy to pomoc techniczna się nie należy ! Skandal ! Oszuści !
    MiejscowośćPoznań
  • ~ARTEM / 2022-10-15 22:25
    Ocena: 1.00 / 5
    TO POPROSTU JEST JAKAŚ TRAGEDIA INTERNET JEST DO BANI CHOĆ OBIECANO NAJSZYBSZY I PŁACĘ ZA 30 Mbps 140 ZŁ W MIESIĄC,OBSŁUGA KLIENTA TO TRAGEDIA NIE DZWONIĄ JUŻ JAK 3-4 TYGODNIE PO ZGŁOSZENIU PROBLEMU
    ZaletyNIE UŻYWAJ Z NI JAKIEJ USŁUGI OD TEGO GÓWNA
    WadyOBSŁUGA KLIENTA TRAGEDIA
    MiejscowośćŚwidnica
  • ~Artem / 2023-03-30 10:09
    Ocena: 1.00 / 5
    Oszuści
    Nie obsługa a jeden cały wstyd
    już tydzień czekam na umowę
    2 razy kurier przywiózł umowę z błędnym adresem mailowym
    Czy to jest trudno prowidłowo napisać 10 liter ?
    Rezygnuje z umowy i totalnie odradzam
    ZaletyBrak
    WadySporo
    MiejscowośćNawet nie korzystałem się jeszcze
  • ~Aśq / 2022-06-07 16:30
    Ocena: 1.00 / 5
    Firma jawnie naciąga klientów. Uważajcie na nią, czytajcie dokładnie umowę i nie podpisujcie niczego przez telefon. A najlepiej omijajcie z daleka, jeżeli macie jakąś inną firmę w pobliżu...
    Firma działa w bardzo przebiegły sposób, za każdym razem odbiera osoba, która udziela tylko ogólnych informacji, a kontaktu z działami decyzyjnymi nie ma.
    MiejscowośćWrocław
  • ~Ewa / 2022-04-15 16:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Opinia odnosi sie usług z zakresu telefonii komórkowej oferowanych przez Netie. Kupiłam pakiet Internet/TV/Komorka w jednym. Internet działa, TV nie używm, ale serwis komórkowy to istny dramat. Zaczęło się od tego, ze nie działał mi roaming za granicą. Najpierw myślałam, że może to opcja, którą trzeba jakoś dodatkowo aktywować po powrocie do Polski zadzowniłam na BOK i okazało się, że powinno po prostu działać. Osoba z infolinii powiedziała, aby po wyjeździz za granicę włączyć i wyłączyć telefon...nie zadziałało. Po kolejnym wyjezdzi znowu zglosilam, i znowu uslyszalam ze powinno dzialac. Nigdy nie zadzialalo, mimo ze zglaszalam kilkukrotnie. Dodam, że chodzi zarówno o kraje w UE jak i poza.
    Wkrotce po rozpoczeciu uslugi, okazalo sie tez ze niektóre SMSy które wysyłałam do osob z innych sieci nie dochodziły, np. do Plusa. Zadzwoniłam na infolinie i powiedzieli, ze to problem z operatorem do ktorego wysyłam SMSa i ze mam sie skontaktowac z ich działem technicznym...że tak powiem, żenujące.
    No i wisienka na torcie. Zamowilam duplikat karty SIM. Najpierw, zajęło im tydzien żeby wysłac. W czasie zamawiania, zaznaczyłam, że prosze, aby w razie nieobecności w domu, kurier zostawił list w skrzynce na listy. Dyspozytor powiedział, że nie ma problemu. Po czym oczywiście okazało się, że kurier musi miec podpis i przesyłka została zwrócona.
    Brak kompetencji w obsługiwaniu tego serwisu jest porażający.
    Internet jakoś działa, ale usługi komórkowe stanowczo odradzam, chyba że masz ochotę na niekończończące się pasmo problemów technicznych i użeranie sie z niekompetentą obsługą.
    MiejscowośćWarszawa, MAZOWIECKIE
  • ~Jan / 2021-07-31 11:47
    Ocena: 1.00 / 5
    Na milion procent jest to firma oszustów działająca jak firmy krzak z lat 90-tych. Za instalację zamiast 200 zł wystawili fakturę za prawie 1000,00 zł i cały czas twierdzą, że ja zgodziłem się na taką kwotę. Jeżeli chcecie włóczyć się po sądach, to zawierajcie umowę z Netią. Efekt gwarantowany, nerwy zszarpane, a żadnej różnicy w korzystaniu z internetu na ich światłowodach w porównaniu z poprzednio posiadanym internetem nie światłowodowym nie widzę. Też ciągle się zawiesza. Widocznie podpinają zbyt dużą liczbę użytkowników.
    Omijajcie ich szerokim łukiem!!!
    ZaletyŻadnych
    MiejscowośćWrocław
  • ~Jerzy / 2024-03-22 12:50
    Ocena: 1.00 / 5
    Totalne dno, w miesiącu 6 zgłoszenie reklamacyjne.
    ZaletyUmowa ma swój koniec i można przejść do innego operatora
    WadyJeśli coś nie działa to nie ma z kim się kontaktować, przyjmują zgłoszenie i czekaj człowieku nie wiadomo jak długo, a że dzień po naprawie znowu awaria to nikogo to w Netii nie interesuje.
    MiejscowośćJelenia Góra
  • ~Karbidowy Józef / 2023-09-02 21:07
    Ocena: 1.00 / 5
    Totalna żenada. Od fuzji z Polsatem w 2018 roku notorycznie są problemy z netem. Nie polecam usług tego operatora. Zenujace jest to że jeszcze ich kiepski sprzęt trzeba odesłać na własny koszt. U konkurencji zdaję się w punktach.
    ZaletyŚwietnie technicy.
    WadyWszystkie od bezczelnej obsługi po sprzedawców.
    MiejscowośćKraków
  • ~Kl4udi23 / 2022-06-14 17:43
    Ocena: 1.00 / 5
    Od przeszłości tygodnia brak internetu a co z tym idzie również telewizji. Przez telefon informacja o masowej awarii (osoby mieszkające tuz obok mające internet z netii mówią ze wszystko okej) brak odpowiedzi na pisane wiadomosci, udzielanie wynikających odpowiedzi przez telefon. Ogólne olanie klienta i problemu. Dzisiaj próbowałam zakończyć umowę-naliczyli opłaty jak wiadomo mimo iz to oni nie wywiązują sie z warunków zawartej umowy. Nie ma nikogo kompetentnego. Niestety muszę sie z nimi męczyć do grudnia ponieważ nie zaplace im za zerwanie umowy z ktorej oni sie nie wywiązują. Odradzam wszystkim.
    Zaletybrak
    Wadywszystko jest zle
    MiejscowośćRybnik
  • ~Krystyna / 2023-09-21 04:35
    Ocena: 1.00 / 5
    Od podpisania Umowy z Netią na Internet TV i tel stacjonarny minęło już ponad 2 miesiące. Do tej pory nie została wykonana instalacja, pomimo że są warunki techniczne. Ustawicznie telefonuję do Infolinii, ale pomimo uprzejmych odpowiedzi że mam czekać nic nadal nie wykonano. Nie dostaję informacji dlaczego powstało takie opóźnienie. Taki brak konkretnej odpowiedzi to ewidentne lekceważenie klienta. Mija okres mojego wypowiedzenia umowy z UPC więc lada dzień odłączą mi Internet i TV a tel stacjonarny już odłączono. Co robić???!!!
    WadyBrak realizacji warunków umowy
    MiejscowośćKraków
  • ~Krzysztof / 2021-07-19 18:22
    Ocena: 1.00 / 5
    Firma oszustów, po trzech miesiącach od wypowiedzeniu umowy dostałem fakturę za trzy miesiące które umowa została rozwiązana.
  • ~Lazar / 2024-04-05 21:31
    Ocena: 1.00 / 5
    Netia to totalna porażka ciągle awarie internetu teraz przeszli samych siebie nie mam już internetu i telewizji dwa tygodnie i jeszcze nie wiedzy kiedy naprawią nic tylko uciekać od Netia jak najdalej
    MiejscowośćKatowice
  • ~MOnika / 2021-05-14 14:26
    Ocena: 1.00 / 5
    Wydzwaniaja do Ciebie non stop, Pytaja dlaczego jestes niezadowolony, Wyjasniasz, nic s tym nie robia, za kazdym razem dzwoni kto inny. Nie obchodzi ich nic tylko naciagniecie klienta. Jak podpiszesz umowe to juz koniec. Nalicza Ci rachunek nie wiadomo dlaczego, i koniec. Mozesz isc do sadu.
  • ~Najgorsza firma / 2015-12-13 17:18
    Ocena: 1.00 / 5
    Od tygodnia dzwonię do konsultantów, że mam problem z internetem. Od tygodnia niby coś robią, nawet serwisanci byli już dwa razy, ale problem jak był tak jest. Mam internet do 100 MB/s. w Dzień na kablu wartość ta jest osiągana. Wieczorem tj. po 18 strony się nie ładują, nic nie można robić przy pośrednictwie internetu, transfer spadam nawet do 0,2 MB/s(pani konsultant informowała mnie, że spadek do 80 MB/s w moim przypadku już jest złym działaniem). To jest kpina. Płacę za coś czego nie mam. Najgorsza firma. Zero kompetencji.
    ZaletyBrak
    WadyWszystko
    1.5 miesiąca, 39.9zł/miesiąć
  • ~nara_sretia / 2016-07-09 00:27
    Ocena: 1.00 / 5
    Moja przygoda z netią zaczęła się 3 lata temu. Potrzebowałem najbardziej podstawowego internetu na krótki okres czasu. Padło na tą firmę. Jak się szybko okazało, to był błąd. Internet znikał po kilka razy dziennie do 15 min, ale że była to najtańsza oferta to jakoś to przebolałem bez dzwonienia na infolinię. Szybko skończyła mi się umowa i wydzwaniali do mnie żeby mnie namówić na przedłużenie. Nie miałem wtedy czasu żeby bawić się w rezygnację i wchodzenie w nową umowę i oczekiwanie na podłączenie przez innego usługodawcę. Zgodziłem się. Od nowej umowy zaczęły się jeszcze lepsze przygody. Internet znikał jak zwykle, ale dodatkowo były przypadki że urywało bezpowrotnie. Po około 20 min oczekiwania dzwoniłem na infolinię po czym przechodziłem przez wszystkie etapy naprawcze z poziomu konsultanta ( wyłącz/włącz netia SZROT, sprawdź kable itd). Czasami miałem wrażenie że Ci ludzie są naprawdę upośledzeni. Mówiłem do nich, a oni dalej swoje. Przedstawiałem im, że sytuacja ma miejsce nie pierwszy raz i z pewnością nie ostatni... Jednak jedyne co mogli dla mnie zrobić to obiecać mi że w ciągu 24 godzin (roboczych!!!) przyślą do mnie technika. Bywało tak, że w miesiącu więcej internetu nie było niż był. Za 5 razem chyba, mocno poirytowany, zadzwoniłem i powiedziałem, że nie zależnie od tego ile płacę za internet i tak będę żądać zwrotu za okres w jakim go nie miałem, na co Pan poinformował mnie że mam do tego prawo. Oczywiście, jak powiedziałem, tak zrobiłem. Było tak jeszcze kilka razy i za każdym razem prosiłem o zwrot za dany dzień. Nie ważne dla mnie było to czy jest to 1 zł czy 5. Oni tracili grosze na mnie i czas swoich pracowników tak samo jak ja traciłem swój czas i pieniądze z konta dzwoniąc do nich. Czasami czas oczekiwania był mocno naciągnięty. Moja uprzejmość dla obsługi jak i dla całej firmy się skończyła. W końcu udało się im usunąć usterkę ze znikającym na kilka dni internetem, jednak sporadyczne sytuację do 15 min pozostały. Ostatnio dostałem telefon z jakąś ofertą. Stanowczo oświadczyłem, że nie mam zamiaru przedłużać już z nimi umowy ponieważ nie jestem zadowolony ze świadczonych przez nich usług. Pan słysząc mój podenerwowany głos oczywiście nie wnikał w szczegóły (bo zdanie klientów jest dla nich mało ważne, najważniejsza kasa i naciąganie) i podziękował za rozmowę. Koniec umowy już w lutym przyszłego roku, a oświadczenie o braku chęci przedłużenia umowy już przygotowane. Poprzednio miałem internet z orange i tam nie było takich sytuacji. Porównując obsługę mogę nawet powiedzieć, że byłem traktowany priorytetowo bo jak raz zniknął internet to technik pojawił się po kilku godzinach od zgłoszenia. Wyprzedzając pytanie - nie jestem z orange bo mają dodatkowe opłaty za utrzymanie łącza, ale to już inny temat. . . Podsumowując:
    Parametry - internet marnej jakości,
    Cena - stosunkowo wysoka ( porównując aktualną ofertę z UPC, vectra, ta sama prędkość w innych cenach),
    Obsługa klienta - najgorsza z najgorszych,
    Niezawodność - ta firma nie wie co to takiego,
    Zaletybrak
    Wadyjw
    3 lata
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.61, ilość opinii: 4277
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3462
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3184
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2538
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2203
T-Mobile Internet
Ocena: 1.87, ilość opinii: 2031
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4157
Orange
Ocena: 1.39, ilość opinii: 3769
Plus
Ocena: 1.43, ilość opinii: 2809
T-Mobile
Ocena: 1.58, ilość opinii: 2441
mBank
Ocena: 1.67, ilość opinii: 1960
Orange Neostrada
Ocena: 1.94, ilość opinii: 1179