Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Netia opinie

Ocena na podstawie 92 opinii

2.08 / 5

  • Cena
    2.53
  • Parametry
    2.14
  • Niezawodność
    1.94
  • Obsługa klienta
    1.58
  • Cena/Jakość
    3.00
  • Oferta
    5.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
strona 1 z 5
  • ~Michał / 2024-04-20 23:12
    Ocena: 1.25 / 5
    Nie polecam Neti w Ozorkowie i woj.Łódzkim non stop broblemy
    ZaletyBrak obsługi
    WadyNie dotrzymują słowa co mówią przez telefon
  • ~Żaneta / 2024-04-20 13:35
    Ocena: 1.00 / 5
    Niestety mam bardzo zle doświadczenia. Podpisałam umowę w wynajmowanym mieszkaniu. Okazało się że muszę się wyprowadzić w innym przypadku nie podpisała kolejnej umowy telefonicznie .Jestem w trakcie kupowania własnego i wróciłam w rodzinne strony gdzie nie ma zasięgu i możliwości korzystania z usług. Chciałam się ratować internetem mobilnym ale też nic nie dało. Nie uzyskałam pomocy i tylko liczy się kasa. Nie obchodzi ich klient. Przestrzegam przed podpisaniem jakiejkolwiek umowy z nimi.
    MiejscowośćPiaseczno
  • ~Nimaniku / 2024-04-16 01:13
    Ocena: 1.00 / 5
    Internet nie wart ani złotówki, powinni jeszcze dopłacać za korzystanie z tego g***a. Wiecznie się zacina, prędkości stabilne jak żugajki na koncercie. Dno i wodorosty to mało powiedziane. Na pytania o to, czemu wieczorami internetu nie ma pół godziny lub z reguły więcej odpowiadają, że u nich nie widać żadnych problemów. Nie wiem czemu w Polsce nie może istnieć żaden normalny dostawca internetu, którego internet nie będzie się sypał jak tynk na łeb podczas wojny. Żenada
    ZaletyNie wiem po co to okienko
    WadySame
  • ~Lazar / 2024-04-05 21:31
    Ocena: 1.00 / 5
    Netia to totalna porażka ciągle awarie internetu teraz przeszli samych siebie nie mam już internetu i telewizji dwa tygodnie i jeszcze nie wiedzy kiedy naprawią nic tylko uciekać od Netia jak najdalej
    MiejscowośćKatowice
  • ~Jerzy / 2024-03-22 12:50
    Ocena: 1.00 / 5
    Totalne dno, w miesiącu 6 zgłoszenie reklamacyjne.
    ZaletyUmowa ma swój koniec i można przejść do innego operatora
    WadyJeśli coś nie działa to nie ma z kim się kontaktować, przyjmują zgłoszenie i czekaj człowieku nie wiadomo jak długo, a że dzień po naprawie znowu awaria to nikogo to w Netii nie interesuje.
    MiejscowośćJelenia Góra
  • ~Warszawa / 2024-01-30 22:32
    Ocena: 2.50 / 5
    Giganagrywarka to ściema. Nie można nagrywać połowy kanałów. Szkoda kasy. Oczywiście wcześniej o tym nie wspomnieli
    ZaletyInternet 1GB
    WadyNagrywarka
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Warszawa / 2024-01-30 22:32
    Ocena: 2.50 / 5
    Giganagrywarka to ściema. Nie można nagrywać połowy kanałów. Szkoda kasy. Oczywiście wcześniej o tym nie wspomnieli
    ZaletyInternet 1GB
    WadyNagrywarka
    MiejscowośćWarszawa
  • ~GG / 2023-12-12 13:24
    Ocena: 1.75 / 5
    Płacę za 600 mb/s a w rzeczywistości jest około 48 mb/s ,po prostu świetny światłowód!!!!!
  • ~Ghost / 2023-11-28 20:45
    Ocena: 1.75 / 5
    Skur*****y własnego klienta kasują za połączenia do swojej infolinii 50gr za minutę.
    WŁASNEGO ABONENTA!!!
    MiejscowośćBąkowo
  • ~Maria / 2023-11-05 15:38
    Ocena: 3.00 / 5
    Totalne dno
    Ciągle masowe awarie zwłaszcza przez sobotę i niedzielę
    Infolinia wmawia ze naprawiająi a to guzik prawda
    Zaczynają w poniedziałek a ty durniu zdalnie pracujący płac kary
    Czas na odliczanie kasy za brak internetu
    Ja mam i internet i telewizję, czyli nie mam nic
    MiejscowośćKatowice
  • ~klient / 2023-11-02 15:57
    Ocena: 2.50 / 5
    przestrzegam przed pracownikiem Netii w Gliwicach Pan D.G. jest niewiarygodną osobą, kłamcą i oszustem na jednym z osiedli dewelopera oferował klientom tv i Internet w promocji które miało również obejmować 3 m-ce bez kosztów i pełnym pakietem kanałów co się okazało że kanały zostały wyłączone w 30 dniu a fvy sa wyższe o 35 zł od proponowanej promocji. Czy tak postępuje uczciwy i lojalny pracownik!! NIE tak postępuje naciągacz, oszust i kłamca
    ZaletyBRAK
    Wadyokłamywanie oszukiwanie klientów
    MiejscowośćGliwice
  • ~brak / 2023-10-30 20:10
    Ocena: 4.25 / 5
    Od ponad dwóch bo prawie trzech lat dostarczany jest mi internet technologia światłowodowa i jest ok .Prędkość na umówionym poziomie ,montaż instalacji super szybki i łatwy, mam tylko zastrzeżenia do działania WiFi gdyż mój telefon trochę muli , gorzej jest z telefonem komórkowym i oferta mobilna (telefon) gdyż działa ona na stacjach plusa .I tu jakość przesyłu danych znacznie się pogorszył .Mogę domyślać się ze przybyło nowych użytkowników którym internet mobilny był udostępniany za friko niemalże, mam tu na myśli Amerykanów zza wschodniej granicy.Poza tym pakiet tv jest ok więc ja nie mogę narzekać.
    ZaletyNiezawodnosc
    WadyZasięgi w usłudze mobilnej
    MiejscowośćŚwidnik
  • ~woj / 2023-10-05 13:48
    Ocena: 2.50 / 5
    Obsługa klienta zanaczona na 1 gwiazdkę. Tylko dlatego że gorszej opinii tutaj wystawić nie można. Niekompetencja, ignorowanie klienta, rozłączanie się podczas rozmowy. Zapis 30 minutowej rozmowy z której nic nie wynikło powinienem gdzieś opublikować. 30 minut - 3 tzw. konsultantki i ostatnia, która się po prostu rozłączyła w dziale podtrzymywania klienta. No to nie podtrzymała!!! Oferty dla stałych klientow (od ponad 10 lat) zdecydowanie gorsze jak dla nowych. To jest jakiś absurd. Konkurencja już dawno zrozumiała, że stary klient to najlepszy klient i należy o niego dbać.
    Jeszcze słowo odnośnie "konsultantów": po to firma nagrywa rozmowy aby później móc wyciągać wnioski. Z tego co czytam na różnych forach w tej materii nie ma kompletnie żadnego nadzoru od lat.
    Nie polecam i życzę trwałej nierentowności w drodze ku upadkowi.
    ZaletyAby było sprawiedliwie. Internet działa ok. Nie tnie i jest dostatecznie szybki zgodnie z warunkami umowy.
    WadyPoza tym co powyżej?? Mnóstwo
    MiejscowośćBydgoszcz
  • ~Anonymus / 2023-10-01 13:32
    Ocena: 1.00 / 5
    Dramat, unikać jak ognia. Wieczne problemy z dostępem do internetu, jak chciałam z tego powodu zerwać umowę to mnie straszyli karą, pod koniec umowy jak dostali zgłoszenie że nie będę przedłużać z nimi umowy to usługę wyłączyli miesiąc przed końcem ale oczywiście fakturę do opłacenia przysłali, a jak zadzwoniłam na infolinię po pomoc techniczna to usłyszałam że jako iż nie przedłużamy umowy to pomoc techniczna się nie należy ! Skandal ! Oszuści !
    MiejscowośćPoznań
  • ~zbych / 2023-09-29 11:58
    Ocena: 1.50 / 5
    Co tu dużo pisać - złodzieje i cwaniaki.
    Jak mają awarię to klientów mają gdzieś. Nawet nie oddadzą pieniędzy za 2 domowy brak internetu.
    MiejscowośćŁódź
  • ~Minia / 2023-09-21 15:49
    Ocena: 1.50 / 5
    Tragedia . Ciągle są jakieś problemy z łącznością z dekoderami telewizji . Częsty brak internetu lub brak możliwości połączenia się z siecią . A najgorszy jest brak pomocy ze strony producenta. Panie na infolinii jakby siedziały za kare i zero chęci pomocy . Nie kodują co się do nich mówi i później że wina klienta bo u nich jest okej , chociaż była prośba wysłania technika na miejsce . Czekam tylko do końca umowy ..
    ZaletyBrak
    WadyNajgorsza infolinia i słaba łączność .
    MiejscowośćPrzedecz
  • ~Krystyna / 2023-09-21 04:35
    Ocena: 1.00 / 5
    Od podpisania Umowy z Netią na Internet TV i tel stacjonarny minęło już ponad 2 miesiące. Do tej pory nie została wykonana instalacja, pomimo że są warunki techniczne. Ustawicznie telefonuję do Infolinii, ale pomimo uprzejmych odpowiedzi że mam czekać nic nadal nie wykonano. Nie dostaję informacji dlaczego powstało takie opóźnienie. Taki brak konkretnej odpowiedzi to ewidentne lekceważenie klienta. Mija okres mojego wypowiedzenia umowy z UPC więc lada dzień odłączą mi Internet i TV a tel stacjonarny już odłączono. Co robić???!!!
    WadyBrak realizacji warunków umowy
    MiejscowośćKraków
  • ~anonimous / 2023-09-08 01:50
    Ocena: 2.00 / 5
    nie wiem za co netia pobiera pieniądze. zrezygnowałam z usług, zapłaciłam za przyszły miesiąc naprzód bo nie chcieli rozerwać ze mną umowy, chociaż na infolinii zapewniali mnie iz mogę rozwiązać umowę z dnia na dzień. korzystałam z usług netii ponad 4 lata, ostatecznie zrezygnowałam z powodu przeprowadzki do innego kraju. pracownik powiedział mi ze wszystko jest uregulowane, zapłacone. po 3 miesiącach dostaje maile ze muszę zapłacić. za co???? żenada. zapłaciłam aby się odczepili, ale wstyd jest pobierać pieniadze nie wiadomo za co.
    MiejscowośćKraków
  • ~Karbidowy Józef / 2023-09-02 21:07
    Ocena: 1.00 / 5
    Totalna żenada. Od fuzji z Polsatem w 2018 roku notorycznie są problemy z netem. Nie polecam usług tego operatora. Zenujace jest to że jeszcze ich kiepski sprzęt trzeba odesłać na własny koszt. U konkurencji zdaję się w punktach.
    ZaletyŚwietnie technicy.
    WadyWszystkie od bezczelnej obsługi po sprzedawców.
    MiejscowośćKraków
  • ~A / 2023-08-26 00:38
    Ocena: 1.00 / 5
    Żenada. Internet wieczorami wiecznie nie działa, zero wyjaśnień ze strony Netii. A kasę wiedzą jak brać
strona 1 z 5
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.61, ilość opinii: 4264
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3462
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3181
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2536
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2203
T-Mobile Internet
Ocena: 1.87, ilość opinii: 2030
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4142
Orange
Ocena: 1.39, ilość opinii: 3756
Plus
Ocena: 1.43, ilość opinii: 2794
T-Mobile
Ocena: 1.57, ilość opinii: 2438
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 1944
Orange Neostrada
Ocena: 1.94, ilość opinii: 1179