Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Netia Szybki Internet opinie

Ocena na podstawie 3184 opinii

2.02 / 5

  • Niezawodność
    1.90
  • Obsługa klienta
    1.84
  • Cena
    2.34
  • Parametry
    2.05
  • Cena/Jakość
    1.50
  • Oferta
    3.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Roman Wer / 2016-02-13 15:12
    Internet z Netii posiadam dwa lata. Przez pierwszą umowę wszystko było ok, kablówka działała świetnie, podobnie jak internet, problem zaczął się po przedłużeniu umowy, kilka razy dziennie całkowicie zanika sygnał, zarówno w kablówce, jak i w internecie, co jest strasznie irytujące. Żałuję, że zrezygnowałem z wcześniej posiadanego internetu, zwiedziony "mową trawą" o szybkim internecie w tanim pakiecie, dzisiaj nie popełnił bym tego błędu... Pozdrawiam
    ZaletyBezprzewodowy internet w całym domu
    WadySłaby sygnał, zanikające połączenie i ogólnie cała masa wad
    2 lata
  • ~Kat / 2016-02-12 07:51
    Ocena: 1.00 / 5
    Ode mnie teź chcieli 300 zł za niezwrócony sprzęt (który wysłałem)... Reklamacja nieuwzględniona. Firmie windykacyjnej pogroziłem Rzecznikiem, zwyzywałem i się odczepili.

    Masakra.
    Na dodatek włączają mnóstwo dodatkowych usług, z którymi jest problem by je wyłączyć.

    Swoją drogą grupa Netia to jedyna firma, która sprzęt wypożycza, a nie sprzedaje- choć mówią, że sprzedają.

    ZaletyBrak
    WadyCałe mnóstwo
    90żł/ msc
  • ~parasolka / 2016-02-11 12:28
    Ocena: 4.75 / 5
    ja tam sobie bardzo chwalę, mają fajne oferty i u mnie sie nie zadarzyly poki co zadne niemile sytuacje, obsluga pomocna, oby tak dalej heh
  • ~Aleks / 2016-02-09 19:19
    Ocena: 1.25 / 5
    zlodzieje!!! Miałam umowę na poprzednim mieszkaniu (na chłopaka), zmieniliśmy adres, nowa umowa podpisana na mnie (już nigdy więcej!)a po roku (!!!) nęka firma windykacyjna o zwrot sprzętu który został odesłany miesiąc przed wygaśnięciem umowy i zada zapłaty 500 zł za niezwrócony sprzęt (pomijając fakt ze został zwrócony to nie otrzymaliśmy żadnego pisma ze go nie zwróciliśmy...). Nie pomaga przesyłanie potwierdzenia wysłania odbioru sprzętu, netia za każdym razem na infolinii mówi ze sprawę załatwia i nic z tym nie robią. Na dodatek uparcie twierdza ze naszego sprzętu nie ma w magazynie... Ostatecznie pomogło napisanie pisma z groźba skierowania sprawy do prokuratury o próbę wyłudzenia i nękanie - pismo do firmy koksztys oraz do wglądu netii i rzecznika praw konsumenta. Nigdy więcej netii! Ostrzegam i zachęcam do dluuugiego przechowywania potwierdzeń zwrotu sprzętu - niestety jedyna możliwość zwrotu to wysyłka... Na nieszczęście ta złodziejska firma w pewnych miejscach ma monopol....
    ZaletyBrak
    WadyZłodzieje. Częste przerwy w dostępie do internetu.
    4
  • ~Tomeq / 2016-02-09 12:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Pilnuję jak oka w głowie. Router prawie dotarł, kurier był pod moim blokiem ale odjechał w siną dal ponieważ netia podała błędny adres...zamiast 106/116 podali 106/11. Po telefonie do Netii dowiedziałem się, że kurier przyjedzie jeszcze raz. Sprawdziłem status paczki i okazuje się, że paczka ma być do odbioru w jakimś punkcie o 16-tej...masakra.
    ZaletyŻADNYCH !
    WadySAME WADY !
    szkoda słów
  • ~@Tomeq / 2016-02-07 20:57
    Panie Tomeq , żebyś nie przegapił okres wypowiedzenia , bo wtedy już nie będziesz mógł zrezygnować z usługi ...
    Zalety-
    Wady-
    -
  • ~Tomeq / 2016-02-06 20:49
    Ocena: 1.00 / 5
    Szkoda czasu i pieniędzy na tę firmę. Podpisałem umowę na internet parę dni temu i już żałuję. Przedstawiciel czy jak tam się nazywa ten ich człowiek od umów zapewniał mnie, że będę miał internet w ciągu 48 godzin i że monter przyjedzie razem z modemem/routerem. Monter faktycznie zjawił się w ciągu 48 godzin...podłączył modem/router...zadzwonił gdzieś...odłączył router i powiedział, że kazali mu zabrać sprzęt bo mój przyjedzie kurierem i szybko uciekł. Zadzwoniłem do typa od umów i pytam o co tutaj chodzi...facet zdziwiony jak nie wiem co...powiedział, że zaraz się dowie o co biega i oddzwoni. Nie oddzwaniał więc znów się z nim skontaktowałem...kazał dzwonić na infolinię. Na infolinii baba powiedziała, że router przyjedzie kurierem do 12-tego...telefon do typa od umów...typ twierdzi, że zwykle routery przysyłają jeszcze przed wizytą montera...obiecał, że to załatwi i już jutro będę miał sprzęt. Oczywiście sprzętu na drugi dzień nie dostałem...telefon do typa...typ stwierdził, że jego kolega przywiezie mi router do godziny 18-stej albo na drugi dzień...czekam...nikt nie przyjechał...telefon do typa już z zamiarem rozwiązania umowy...typ twierdzi że jutro przywiezie sam...powiedziałem, że już nie trzeba i dziękuję za umowę...pożegnał się i się rozłączył. Telefon na infolinię...odbiera facet...mówię, że chciałbym rozwiązać umowę...pyta o powód...opowiadam historię...facet coś sprawdza i mówi...nikt u nas nie zaznaczył, że trzeba wysłać router...już zaznaczam...w poniedziałek będzie na 100%...czekam do poniedziałku i ani dnia dłużej...ta firma to jeden wielki żart.
    Zaletypotrafią ślicznie zwodzić ludzi
    Wadyistnieje i prowadzi usługi
    nadal go nie mam i na szczęście jeszcze nic nie zapłaciłem
  • ~kama / 2016-02-05 21:52
    Ocena: 2.25 / 5
    Ja miałam prez 2 lata internet i telefon stacjonarny. Numer stacjonarny w tym miesiącu przeniosłam do Play i już w Play mieli się zająć wypowiedzeniem i zostałam poinformowana przez konsultanta w Netii, że jak dostaną wypowiedzenie tel.stacjonarnego to odrazu internet tez wyłączą, bo inaczej nie będzie mi działać net i to jest na jesdnej umowie jako pakiet.
    Więc czekałam ,aż wyłączą neta , bonumer był już był aktywny w innej sieci. Pare dni później dostałam fakturę na 59.99 zł za luty za internet, a wcześniej płaciłam 79.99 zł( net+stacjonarny), zadzwoniłam do nich i się okazało ,że oni nic nie wiedzą ,że ja chcę z internetu zrezygnować, wiedzieli tylko o telefonie.
    Więc mam neta bez telefonu stacjonarnego bez limitu za 59.99, . Dobrze ,że jeszcze nie zamówiłam nowego internetu, bo sama nie wiedziałam gdzie, bo obecnie nie ma nic ciekawego w rozsądnej cenie bez telefonu stacjonarnego w pakiecie, a Polsatu Cyfrowego się trochę boję.
    Zaletyna moje potrzeby dobrze chodzi
    Wadypłatna obsługa klienta, nawet z telefonu Netia, łącza czasami się tną, a oni nie widzą problemu.
    2 lata 79.99 obecnie 59,99
  • ~Maciej Toruń / 2016-02-05 19:52
    Ocena: 2.50 / 5
    Netia to najgorsza firma z jaką miałem do czynienia. Mamy od niej telewizję i internet stacjonarny. Jakość usługi to dramat. Telewizji nie da się oglądać - obraz co kikanaście minut "zamarza", albo całkowicie znika. Internet odmówił posłuszeństwa w zeszłym roku około 5 - 6 razy. Obecnie od 4 dni nie działa. W umowie jest, że mają 48h na usunięcie awarii ALE ROBOCZYCH! więc jak wysiadło w piątek wieczorem to nie ma zmiłuj, czekasz do wtorku pewnie. Dodatkowo telefony pod które zgłasza się awarię są płatne. Za rozmowy z konsultantami technicznymi wiosną 2015 zapłaciłem 70 zł!! Płaci się za to, że usługa nie działa!! Nie polecam nikomu. Lepiej już sobie Internet do domu w wiadrze przynosić niż kupowac od NETI.
    ZaletyJak działa to działa
    WadyNiestety często nie działa, a koszty dzwonienia do biura obsługi klienta to jakiś ponury żart
    2 lata
  • ~urzytkownik / 2016-02-04 20:29
    netia to najwieksze gowno na tej planecie pier*olona szmaciarska netia !
    Zaletynie ma
    Wadycala netia to jedna wielka wada
    rok
  • ~P_S_ / 2016-02-03 09:53
    Witam, Chciałam się zapytać czy komukolwiek sie zdarzyła sytuacja, jaką ja obserwuje od jakiegoś czasu. Mma internet w Netii od jakiś 6-7 lat, i już n-ty raz obserwuję pewne zjawisko - za każdym razem jak jest zmasowany atak konsultantów oferujących mi jakąs nową usługę, dodatek - szybszy internet, Tv w pakiecie (za dopłatą :)) pojawiają się problemy z łaćzem internetowym - ostatnio do mnie konsultanci dzwonili w piątek i poniedziałek, i od poniedziałku już 4 razy musiała resetować router, bo nie łączy z internetem. I tak za każdym razem. Nie wierzę, że to jest zbieg okoliczności, ale ciekawa jestem czy ktoś inny to zaobserwował?
    WadyCzęsto przerywane łączenie z internetem
    6-7 lat, obecnie za 74,90zł
  • ~Tomasz / 2016-02-02 15:34
    Ocena: 1.00 / 5
    ZDECYDOWANIE ODRADZAM NETIE!!! Wprowadzaja celowo w błąd żeby ściągnąć od klientów pieniądze. Zadzwonił przedstawiciel żeby przenieśc internet i telefon stacjonarny do Netii za co miałem dostac również w abonamencie gratis karte inetrentu mobilnego i druga telefoniczną. Podpisałem umowę, Netia w moim imieniu miała przenieść inetrnet i telefon stacjonarny po okresie wypowiedzenia, z uwagi na wydłużone terminy abonamnetowe w orange nie uczynili tego ale przysłali mi internet mobilny i karte telefoniczną, których defacto nie potrzebowałem z abonamnetem miesięcznym 60zł. Po kontakcie z infolinią dostałem odpowiedź że mam sie bujac i płacic, bo tak jest na umowie. Zdecydowanie odradzam!!!!
    ZaletyBrak
    Wadywprowadzaja w błąd klientów bez możliwości reklamacji
    3 miesiące
  • ~tak_to_jest / 2016-02-02 00:54
    Ocena: 1.00 / 5
    Przez 2 lata miałem internet prędkości 6MB, po przedłużeniu umowy o kolejne 2 lata na tych samych warunkach nagle obniżyli mi prędkość o połowę, dzwoniąc na infolinię tłumaczą się, że szybciej nie da rady na moim łączu, na pytanie "dlaczego wcześniej można było" albo "dlaczego sąsiad ma dalej 6MB" odpowiadają to samo i że nic nie mogą zrobić, jak zaprogramowane roboty!

    OSZUSTY!
    Zaletyjest internet
    Wadyoszukują, wykorzystują, naciągają
    6 lat
  • ~piko / 2016-01-29 16:55
    Ocena: 5.00 / 5
    ja jestem klientem netii od dwóch lat, do tej pory miałem z nimi raz problem, ale załatwiłem to jak trzeba i wszystko cacy. Mam u nich gigakablówke i śmiało moge polecić
  • ~Krzysiek / 2016-01-27 15:20
    Ocena: 4.50 / 5
    Aż dziwi mnie jak czytam wasze negatywne komentarze. Korzystam z usług Netii już kilka ładnych lat. Z raz czy dwa może miałem jakiś mały przestój w działaniu Internetu a tak to wszystko ok. Niedługo kończy mi się umowa i myślę nad tym pakietem z gigakablówką, czytałem wiele pozytywnych komentarzy więc chyba się zdecyduje.
    Zaletyinternet
  • ~Marlena / 2016-01-26 20:27
    Ocena: 2.75 / 5
    Z bólem korzystam bo inny do mnie nie dociera.
    Zaletydziała
    Wadyawarie co pare miesięcy, spadki prędkości do 1mb, przeciążenia centrali
    5 lat
  • ~Kasia / 2016-01-26 17:30
    Posiadam tv kablową netii i internet, a tv laczy sie za pomoca wi-fi czesto bywaja jakies problemy z lacznoscia probowalam wszystkiego, teraz juz dlugi czas bylo wszystko dobrze nagle............ brak polaczenia kiedy juz sie polaczyl to mam dwa programy polsat i polsat 2 na programach 901 902 i tylko to...... restetowałam biegalam z routerem po pokoju i nic:( denerwuje mnie to juz ile mozna wytrzymywac tych usterek:( moze ktos zna przyczyne tego co sie mi stalo ?
  • ~Daniel / 2016-01-26 17:05
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam netii, rozłącza mi internet co chwile a jak nie to działa jak czołg, plus mam miliard pingu
    ZaletyNie ma
    Wady1.Internet ma raka 2.Nie działa 3. Tłumaczą sie że u nich jest dobrze 4. Strata kasy
    Rok
  • ~Ogniczek / 2016-01-26 16:30
    Ocena: 4.75 / 5
    Internet stabilny, telewizja zazwyczaj też.
    Awarii prawie brak, fajna opcja przewijania kanałów.

    ZaletyBrak awarii, przewijanie kanałów,
    WadyCzasami zrywa TV.
    7 lat, 69,90
  • ~Jarek / 2016-01-25 14:21
    Ocena: 3.00 / 5
    U mnie internet zainstalowano dopiero po 25 dniach (z 30 regulaminowych), a w salonie zapewniali, że to potrwa maksymalnie tydzień. Mają ogromny bałagan w dokumentacji. Firma sama nie wie, co się dzieje z monterem, czy internet już jest podłączony, czy jeszcze nie. Po wielu telefonach i stresie w końcu udało się.

    Teraz wyszedł jeszcze jeden piękny system naciągania osób, które na czas nie zrezygnują z bezpiecznego internetu. Firma wystawia faktury co 2 miesiące a nie co 1, przez co od razu naliczają dodatkowe 20zł opłaty dodatkowej za bezużyteczny pakiet. Widocznie wcześniej ludzie płacili po dodatkowe 10zł i rezygnowali, to firma znalazła sposób na zwiększenie opłaty. Nie da się z tego od razu zrezygnować podczas podpisywania umowy. W dodatku pierwsza faktura i dane do logowania online przychodzą z mega opóźnieniem, co też powoduje niepotrzebny stres i dezinformację.

    Punkt stacjonarny Netii na początku pięknie udawał, że pomaga i niby pogania montera, żeby szybciej zainstalował, a później już w niczym nie jest w stanie pomóc i ze wszystkim odsyła na infolinię, na którą nie sposób się dodzwonić. Niby usługę można wyłączyć poprzez stronę, lecz po rzekomym wyłączeniu nadal jest przycisk "Usuń". Nie wiadomo, czy naprawdę została wyłączona, czy nie.

    W mojej ocenie Netia nie jest godna polecenia. Moi rodzice mają UPC i nigdy nie było problemów z niczym. Instalacja w ciągu 2 dni, 1 zgłoszona awaria na kablu była naprawiona następnego dnia.

    Na szczęście z samym internetem nie ma problemów i sprawnie działa.
    WadyMega długi czas oczekiwania na instalację. Naciąganie na niepotrzebne koszty.
    ponad 5 miesięcy
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.61, ilość opinii: 4276
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3462
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3184
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2538
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2203
T-Mobile Internet
Ocena: 1.87, ilość opinii: 2031
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4156
Orange
Ocena: 1.39, ilość opinii: 3766
Plus
Ocena: 1.43, ilość opinii: 2808
T-Mobile
Ocena: 1.58, ilość opinii: 2441
mBank
Ocena: 1.67, ilość opinii: 1959
Orange Neostrada
Ocena: 1.94, ilość opinii: 1179