Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Netia Szybki Internet opinie

Ocena na podstawie 3181 opinii

2.02 / 5

  • Niezawodność
    1.90
  • Obsługa klienta
    1.84
  • Cena
    2.34
  • Parametry
    2.05
  • Cena/Jakość
    1.50
  • Oferta
    3.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~jerzy / 2017-10-16 10:47
    Ocena: 1.00 / 5
    uważajcie na podpisywane umowy nie wierzcie akwizytorom którzy przychodzą albo dzwonią i obiecują cuda dopóki nie podpiszecie umowy potem jest już tylko gorzej nie odbierają telefonów dodzwonić się na infolinie graniczy z cudem i trzeba przeznaczyć na to 40 minut. Namówili moją mamę na podpisanie umowy obiecali jej przepisanie poprzedniego numeru telefonu pomoc w rozwiązaniu umowy z UPC /o wiele lepsza firma w porównaniu z netią / telefon z rozmowami bez limitów /kto w dzisiejszych czasach daje ofertę z limitem 60 min / a potem się okazuje że to nie tak że to co mówił ich akwizytor to nieporozumienie. /Druga sąsiadka która podpisała umowę w tym samym czasie też została tak wciągnięta w to bagno /. Uważajcie i dobrze się zastanówcie przed podpisaniem umowy.
    Zaletybrak
    Wadypodejście do klienta,oferta , koszty
    Kraków
  • ~Wkurwiony Klient / 2017-10-13 19:06
    Ocena: 1.50 / 5
    Trzeci tydzien czekam na poprawne podlaczenie internetu, szrot ktory nazywaja routerem zawiesza sie po kilku minutach pobierania pliku, testuje juz druga sztuke i ta tez jest wadliwa, to co sie dzieje to kpina z klienta, jak mozna wciskac taki zlom. Ciezko sie dodzwonic do obslugi klienta, a na odpowiedzi mailowe czeka sie 3-4 dni mimo ze na stronie podaja max 48h, totalna zenada. Dodam jeszcze ze kilka lat temu tez mialem internet od nich, byl on niestabilny, czesto rozlaczalo, realne predkosci to moze 60-70% z tych deklarowanych, i 2 razy wymienialem wtedy router bo zle dzialal. Myslalem ze sie poprawili ale widze ze jest coraz gorzej i na pewno nie dam sie nabrac trzeci raz. UNIKAC TEJ FIRMY JAK OGNIA !!!
    ZaletyRouter moze sluzyc jako podstawka pod kubek z kawa/herbata zeby nie zostawiac kolek na blacie.
    Kotu bardzo podoba sie pudelko
    WadyBrak internetu
    Slaba obsluga klienta
    Klamliwi konsultanci
    Ceny raczej malo konkurencyjne
    Dolaczany sprzet to szrot
    Nigdy nie mailem do czynienia z tak niskim poziomem swiadczonych uslug
  • ~Michał / 2017-10-13 13:56
    Ocena: 2.75 / 5
    No niestety NETIA to syf jakich mało. Same problemy. Próbowałem dwa razy i zawsze jest coś nie tak, a to ich pseudo przedstawiciel Cię oszuka, później się okazuje że usługa miała być, a nie ma. Oczywiście za usługę zapłacisz, potem możesz sobie pisać wyjaśnienia i reklamacje. Dział reklamacji ma klienta głęboko w poważaniu,a jak nie zapłacisz to naliczą Ci odsetki. Potem jeżeli nawet uznają cudem reklamacje, to będziesz musiał pisać kolejną o zwrot naliczonych odeset etc. Tragedia. Skończy się okres promocyjny (umowa podpisana na 2 lata, można zapomnieć jakie tam były wszystkie warunki umowy) wtedy Netia zamiast np wyjść frontem do klienta i napisać e-mail przypominający że kończy się umowa i okres promocyjny w związku z tym zmieni się to i to, to robi swoje. I z opłaty A robi się 3xA. Podpisałem z nimi umowę bo to Polska firma, ale niestety tak działającego działu reklamacji i obsługi klienta nikomu nie polecam.
    ZaletyMają dośc dobrą ofertę.
    WadyTragiczni, nierzetelni i nieuczciwi przedstawiciele sprzedający usługi. Handel danymi osobowymi. Niby można zgłosić do GIODO ale komu się chce. Tragiczny, nastawiony od razu na "nie" dział reklamacji. Brak zwykłej przyzwoitości.
  • ~Agnieszka / 2017-10-11 19:11
    Ocena: 1.75 / 5
    Mój tata podpisał umowę na telefon stacjonarny z Dialogiem-przy podpisywaniu umowy było pięknie, a potem jakiś koszmar! Nie można się dodzwonić, a jak już to informacje są udzielane niechętnie, słychać, że konsultanci mają problem z odpowiadaniem na pytania, nie informują o wszystkim, są niemili, mają nieaktualne informacje!! A na pytanie o rozwiązanie umowy straszą karami pieniężnymi. Nie szukają rozwiązania problemu - porażka !!! Mój tata zmarł, chciałam rozwiązać umowę. Pojechałam do punktu obsługi klienta w Lublinie-adres ze strony internetowej Netii, a pod wskazanym adresem nie ma nic związanego z Netią!!! Porażka!! Nie można się niczego dowiedzieć, są niemili, problemowi. Chciałam zmienić adres korespondencyjny na zagraniczny - nie można-pani nie wie dlaczego, ale nie można, oni wszędzie chcą oryginały ale sami nie wyślą pocztą oryginału]-porażka!!! Odradzam!!! Omijajcie szerokim łukiem!!! Podpiszecie umowę, a potem jest problem!!!!
  • ~Właściciel umowy niestety / 2017-10-10 20:58
    Ocena: 1.00 / 5
    Wciskają ludziom umowę tłumacza coś innego przychodzi coś innego. Nie wytłumaczą dobrze tylko coś kręcą i kolejna umowę dają gdzie O tym nic nie powiedzą. Obsługa nie miła. Mówią ludziom ze nic nie wysłali a jak się powie że ma duże email to zmieniają zdanie.
    ZaletyBrak
    WadyNie miła obsługa śmieszne ceny śmieszne kary
  • ~szmonn13 / 2017-10-07 13:02
    Ocena: 1.50 / 5
    Od 40 minut próbuję się połączyc z konsultantem...
  • ~TR / 2017-10-06 17:50
    Ocena: 1.00 / 5
    Od dwóch lat same problemy, internet i telewizja są ale tylko na papierku. Obsługa klienta "kocham ich" jak po 40 min. uda się połączyć to jak bym wygrał w totolotka. Teraz jestem od czterech dni bez Internetu i tv, Pani w bok dwa dni temu powiedziała znajomą mi bajkę o szerokiej awarii ile razy ją słyszałem, ale że ją zakończyli i niebawem wszystko wróci. Nie wróciło więc znowu 40 min. na telefonie udało mi się odebrali telefon. Oczywiście o poprzedniej rozmowie nic nie wiedzą ale może przyjąć zgłoszenie i po 48h naprawił usterkę. No nie stery nie naprawili nawet nie zadzwonili się wytłumaczyć. DZISIAJ BYŁEM I ZERWAŁEM Z ICH WINY UMOWĘ I TO JEST POZYTYWNE. TA FIRMA TO PORASZKA.
    ZaletyBRAK
    WadyCzęste awarię łącza , ciągłe zawieszenie się tunera tv. Marnej jakości router fi-fi. Zaniżona prędkość, drogo, BRAK obsługi klienta.
    7 lat
  • ~Remek / 2017-10-05 23:50
    Ocena: 4.00 / 5
    z pół roku temu zamówiłem usługę internetu telefonicznie z umową i monterem na miejscu. Generalnie rozmowa spoko. Tylko na umowie nie zgadzało się nic z tym co zamawiałem. Net 100 miało być 50, telefonu mogilnego nie zamawiałem, a był zaznaczony, tak samo hbogo. Umowę odmówiłem, ale dostałem namiary na lokalnego przedstawiciela i tutaj była totalnie inna gadka, bez zbędnego pieprzenia i mydlenia oczu. Spisaliśmy umowe w oparciu o faktyczne możliwości techniczne w mojej lokalizacji na samego neta i płace tyle ile miało być.
    Awaria była może jedną ale to po awarii prądu w całym bloku, na drugi dzień wszystko znów chulało.
    Nie korzystam z routera netiowego bo zwyczajnie zaniża transfer, ale operator nie robi problemu z rejestracją własnego routera. Ja mam TPlink seria archer i śmiga pięknie.
    W grach np. Battlefield 4 i 1 czy PB ping oscyluje w granicach 20-50 zależnie od serwera. Ogólnie Polecam.
    ZaletyNiski ping
    Zacina bardzo bardzo rzadko
    Przyzwoity download rzędu 3mb/sek żywego sciagania
    Ogarnięty miejscowy przedstawiciel
    WadyInfolinia!!!
    Uwaga na zakupy przez telefon
    Sanok, 6 miesiecy
  • ~spider / 2017-10-05 12:20
    Ocena: 1.50 / 5
    co chwile awarie a do biura obsługi klienta nie idzie się dodzwonić. totalnie odradzam
    Zaletynie ma
    Wadyczesty brak internetu
  • ~Sas / 2017-10-02 13:45
    Ocena: 2.00 / 5
    Od 4 lat byłem klientem biznesowym Netii, posiadałem internet 20mb/s oraz telefon stacjonarny. Po 4 latach Orange zainstalowało światłowód w mojej okolicy, niezwłocznie przeszliśmy na ich usługę (100mb/s). Z racji tego, że umowa w Netii nam się skończyła i przeszła w tryb bez terminowy, chcieliśmy zatrzymać sam telefon. Wysłałem pismo z rezygnacją, zapakowałem modem Netiaspot do usługodawcy. Dostałem odmowę, iż nie mogę zrezygnować z internetu ponieważ telefon stacjonarny jest tylko ważny w usłudze z internetem. Pomimo ponownej prośby nie odłączono mi usługi internetu, faktury były wystawiane na obie usługi, mimo iż wyraźnie zaznaczyłem, że chce z niej zrezygnować i nie będę z niej korzystał. Stwierdziłem, że przestanę płacić za usługę z której nie korzystam. Po 4 miesiącach obsługa Netii (dział windykacji), dzwoni do mnie i oczywiście straszy windykacją. W momencie przedstawienia mojego stanowiska, iż chciałem zrezygnować z jednej usługi i zostawić drugą, a faktury wystawione na moją firmę są zawyżone, dopiero zaczęto wysłuchiwać moich oczekiwań jako stałego klienta (wiele lat byłem klientem Netii prywatnie). Oczywiście w tej sprawie nic nie zrobiono, Pani z windykacji zależało tylko na odzyskaniu pieniędzy za wystawione faktury, wg mnie z niesłusznie naliczoną obsługą za internet.

    Takie podejście do klienta zakrawa o skandal, Netia kompletnie nie słucha swoich klientów i wychodzi z pozycji siły. Nie polecam usług tej firmy, prędzej czy później będzie pojawiał się problem.

    Prawdopodobnie zdecyduję się na reklamację tych usług, ciekawe czy to cokolwiek da.

    PS Zdaję sobie sprawę że niepłacenie jest słabym podejściem do tematu. Miało to za cel zwrócenie uwagi.
    PS2. Numer jest w trakcie przeniesienia do Orange, które de facto też ociąga się z tematem ponad umówione 30 dni.
    Zaletymoże kiedyś jakieś mieli teraz brak
    Wadywolny internet
    zerowa elastyczność
    wysokie opłaty
    niestabilne łącza
    słaby sygnał
    Bydgoszcz
  • ~PK / 2017-10-02 09:22
    Ocena: 3.25 / 5
    Przedstawiciele Netii OSZUKUJĄ!

    W związku z planowaną przeprowadzką szukałem operatora Internetu na 1 rok.
    Podpisałem z Netią umowę na 2 lata, gdyż Przedstawiciel Netii w Lublinie (K. Barzycki) zapewnił mnie, że po roku przeniosą mi Internet na nowe mieszkanie (za 1 zł), a jeśli to nie będzie możliwe, umowa zostanie zerwana.
    W umowie niczego taniego nie pisało, Przedstawiciel twierdził, że takie mają przepisy w regulaminie.

    Po roku okazało się, że mogą mi przenieść Internet ale na nową umowę (na 24 miesiące), a i opłaty wzrosną dwukrotnie (bo inna technologia). Alternatywą jest zapłacić karę za przedterminowe zerwanie umowy. Tak twierdziły 3 osoby z obsługi klienta (w tym z działu reklamacji).

    podsumowując:
    Przedstawiciele Netii OSZUKUJĄ, uważajcie.
    ZaletyInternet działał OK
    WadyPrzedstawiciele Netii OSZUKUJĄ!
  • ~BK / 2017-10-01 10:18
    Ocena: 2.25 / 5
    Od kilku dni siada DNS. Z przerwami pojawia się i znika.
    Dodzwonić się na support to niedorzeczność + koszty.
  • ~wolny internet / 2017-09-29 10:56
    Ocena: 1.00 / 5
    Omijać ich!!! unikać tej firmy zdala od neti same problemy infolinia to kpina
  • ~Bosz / 2017-09-29 08:11
    Ocena: 2.00 / 5
    Netia to po prostu katastrofa, mam mieć 100mg/s a dostaję zaledwie do 2mb/s i nie ma bata na nich jak się w końcu dodzwonisz do konsultanta to się poprawi na parę dni potem znów ta sama bajka ,ręce opadają od dzwonienia na tą infolinię , oszukują potwornie i nic nie można zrobić nie polecam tego operatora.
  • ~Andrzej / 2017-09-26 08:54
    Internet nie taki szybki.Od samego początku problemy transfer wręcz mulący.Konsultant mnie oszukał więc sprawa trafiła do UOKiK i tam wygrałęm bowiem rozmowy są nagrywane.Zrezygnowałęm z tej usługi. Nie Polecam.NIE DAJCIE SIĘ NACIĄGAĆ.
    ZaletyBrak
    WadyTransfer mulący konsultanci naciągają wręcz oszukują.
  • ~Paweł / 2017-09-24 23:42
    Ocena: 4.75 / 5
    Mam umowę od grudnia 2016 czyli 9 miesięcy. Fakt faktem zmieniłem router z tego od Netii na Asusa. Mam wykupione łącze do 100 Mbps i wyniki następujące: pobieranie 89,73 , wysyłanie 46,97. Mierzone teraz przy włączonym telewizorze, a u mnie telewizja śmiga też po internecie. Sprawdzałem szybkość połączenia bezpośrednio z kabla (z pominięciem routera) i wynik był faktycznie prawie 100 Mbps. Przy darmowym routerze z Netii wyniki były prawie o połowę gorsze. Wiadomo - jak za darmo to pewna lipa :-). Uważam, że teraz parametry są ok.
    Jeżeli chodzi o obsługę to dam przykład z poprzedniej soboty. Część stron www wchodziła dopiero po kilkukrotnym odświeżeniu. Zaczęło się tak dziać około 17 w sobotę. Zadzwoniłem do BOK dopiero o 23. Fakt - po raz pierwszy dość długo czekałem na połączenie. Zwykle to była chwila. Podejrzewam, że nie tylko ja miałem ten problem. Już w niedzielę tuż po 13 zadzwonił technik i podpowiedział mi, żebym spróbował zmienić serwery DNS na "googlowskie". Oczywiście wytłumaczył jak to zrobić w ustawieniach routera. Powiedział, że jeżeli to nie pomoże to przyjedzie w poniedziałek. Pomogło. Teraz strony ładują się jeszcze szybciej. W necie można odszukać jak to zrobić. Polecam.
    Ogólnie oceniam Netię bardzo dobrze. Dałem tylko o jedną gwiazdkę mniej za cenę. To tak dla zasady - zawsze może być taniej :-). Ale cena też jest ok. Mam oferty na internet w firmie (podłączenie w sklepie w galerii handlowej) gdzie cena jest 3 x wyższa przy 6-cio krotnie gorszych parametrach! Szkoda, że tam nie moge podłączyć Netii. Pozdrawiam.
    9 miesięcy.
  • ~Jakc / 2017-09-22 10:48
    Ocena: 1.00 / 5
    Oszuści i złodzieje płacisz za to czego nie dostaniesz umowa na 50mb a mam od 8-10mb A złodzieje z netii twierdza ze to zgodnie z umowa i maja cię W DUPIE i spróbuj coś zrobić niemożliwe jak podpiszesz to mogiła do końca umowy
    ZaletyBrak
    WadyPrzerwy i brak zamówionej prędkości
  • ~mokiD / 2017-09-20 21:52
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza firma na rynku. NIEKOMPETENTNI PRACOWNICY. Bardzo częste przerwy w dostawie internetu... ODRADZAM za te pieniądze można znaleźć coś ZNACZNIE lepszego z fachową obsługą...
    ZaletyBrak
    Wady- WYSOKA AWARYJNOŚĆ
  • ~Vamonito / 2017-09-19 09:14
    Ocena: 2.00 / 5
    Uwaga na tego dostawcę!!!
    Kusząc niskimi cenami przemyca usługi, o których nie ma mowy w ofercie. Usługi takie jak pakiet bezpieczny internet czy giganagrywarka są dorzucane automatycznie i żeby z nich zrezygnować trzeba się porządnie nagimnastykować dzwoniąc kilkukrotnie na infolinię, oczywiście ja za każdym razem orientowałem się dopiero kiedy widziałem tajemnicze dodatkowe kwoty na fakturze. Telefon na infolinię to zawsze (niezależnie od pory dnia) min. kilkanaście minut czekania na zgłoszenie się kogokolwiek. Mam porównanie z Vectra i Multimedia, które mają równie beznadziejną obsługę przez infolinię więc może to standard w tej branży ale tam nie było przynajmniej wciskania tylnymi drzwiami g..wna jak przy sprzedaży garnków.
    ZaletyDziała w porządku
    WadyWciskanie nie zamawianych usług, długi czas oczekiwania na infolinii
  • ~Maria / 2017-09-18 15:41
    Ocena: 1.00 / 5
    Netia to jest jakiś jeden wielki żart z klientów. Jeżeli ktoś nie przeczyta dokładnie całego ich śmiesznego regulaminu albo nie pracował nigdy w jakiejś sieci na obsłudze klienta, to nie będzie wiedział, że musi napisać wypowiedzenie od umowy na czas OKREŚLONY! Inaczej umowa przechodzi na czas nieokreślony z miesięcznym wypowiedzeniem... O niczym nie jesteś wcześniej informowany, wszystko po cichu, tylko żeby naliczyć kolejne faktury. Już nie wspomnę o tym, że nie korzystam obecnie z ich internetu, bo przeniosłam się do innego mieszkania i nie chcieli mi tam przenieść internetu na tej samej umowie, tylko na zupełnie innej, droższej i NA 2 LATA. PORAŻKA
    ZaletyBRAK
    WadyCała ta firma to jedna wielka wada
    Wrocław
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.61, ilość opinii: 4265
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3462
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3181
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2536
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2203
T-Mobile Internet
Ocena: 1.87, ilość opinii: 2030
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4146
Orange
Ocena: 1.39, ilość opinii: 3759
Plus
Ocena: 1.43, ilość opinii: 2802
T-Mobile
Ocena: 1.57, ilość opinii: 2439
mBank
Ocena: 1.67, ilość opinii: 1946
Orange Neostrada
Ocena: 1.94, ilość opinii: 1179