Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Netia Szybki Internet opinie

Ocena na podstawie 3181 opinii

2.02 / 5

  • Niezawodność
    1.90
  • Obsługa klienta
    1.84
  • Cena
    2.34
  • Parametry
    2.05
  • Cena/Jakość
    1.50
  • Oferta
    3.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~krzychu / 2018-07-18 21:03
    Ocena: 1.50 / 5
    kupiłem internet do 70 Mb/s,a dostaje niecałe 10, dzwonie na infolinie to mi mówią że mam tego neta do 70mb/s a nie opisali w umowie ile gwarantują, płace za to 70zł miesięcznie... czekam aż umowa sie skończy i przechodze do upc.
    Zaletybrak
    Wadyprędkość internetu, obsługa na infolinii
    MiejscowośćGłogów
  • ~pepe / 2018-07-18 20:35
    Ocena: 1.75 / 5
    Żenada to co tu pisza to chyba pracownicy tej firmy
    cena może dobra ale jakość usługi 0 mieszkam w dużym miescie a jak pada to internet się tnie telewizja oczywiście tez dodzwonić się nie da a jak da to płacisz tyle pieniędzy ze szkoda gadac
    nie polecam
    Zaletyzero
    Wadytnie jak pada zero obsługi klienta olewanie klienta i tyle w temacie i jeszcze płatne zgłaszanie awarii przez telefon
    Miejscowośćlodzi
  • ~vitiz / 2018-07-16 14:29
    Ocena: 2.25 / 5
    Dla człowieka bez komputera nie grającego w gry, to można powiedzieć ze to jest oferta bardzo dobra.
    Wadyzmniejszenie szybkości internetu gdy wlaczony jest dekoder
    Miejscowośćbrzeg
  • ~Mirosław / 2018-07-14 17:00
    Ocena: 2.00 / 5
    Umowę na dostawę Internetu,telefonu stacjonarnego I telewizji podpisywalem kilka lat temu z firmą Dialog,jak wszędzie bywały problemy ale firma Dialog szybko je używała. Kilka lat temu Dialog przejęła Netia,i od tej pory zaczęły się problemy.Historia problemów jest długa, pozwolę sobie opisać ostatnią. W połowie mają zgłaszam problem,Posiadam Multi room .Zgłaszam,ze jeden z telewizorów nie ma sygnału, a Internet jest bardzo wolny,owszem pojawili się po dwóch dniach technicy ale niewiele pomogli.Zgłaszam awarię po raz drugi.Zaproponowano mi inny,lepszy ruter i podpisanie nowej umowy.Zgodziłem się. Nowy sprzęt miał być wysłany nazajutrz,czekam tydzień a jego nie ma.Wykonuję telefon na infolinię, przypomnieli sobie i za dwa dni przesyłka dotarła. Nie potrafię podłączyć nowego urządzenia, znów tel na infolinię. Odpowiedź prosta.Wystarczy wpiac do kontaktu i powinno działać. Niestety nie działało. Znów infolinia i to codziennie przez tydzień. Okazało się.że Netia nie podała sygnału. Wreszcie jest.Sprawdzam.Odbiera pierwszy telewizor,odbiera drugi,jest telefon ale nie ma praktycznie Internetu.Zgłaszam problem.Są technicy.Próbują. Nic z tego.Internet działa w momencie kiedy wyłączne telewizor.Technicy pytają po co ten nowy sprzęt, po co Nowa umowa.Dzwonię na infolinię kilka razy,co rusz pojawiają się technicy.Rozkładają ręce. W końcu jeden z nich mówi, ze całą sytuację opiszę i przekaże do działu technicznego w centrali.Po kilku telefonach na infolinię kontaktuje się ze mną szef techników z centrali,przekazuje mi wiadomość, ze firma nie jest w stanie usunąć usterki i proponuje mi złożyć reklamację albo rozwiązać umowę. Za jego namową próbuję, na infolinii dowiaduję się, ze rozwiązanie umowy wiąże się z karą. W międzyczasie szukam innego dostawcy.W punkcie Orange dowiaduję się, że wykupiony pakiet Multi room.telefon i Internet na tym kablu nie będzie działał prawidłowo, problemy będą takie same.Mówi mi o tym panienka z Orange,którą nie ma technicznego pojęcia. Wniosek jeden.Netia najchętniej podpisuje umowy,kasuje za niedostatczone usługi,nie potrafi usunąć problemu,a w momencie kiedy ktoś chce wypowiedzieć umowę z przyczyn leżących po stronie Netii nalicza kary .Moje przesłanie jest takie,omijać tą firmę, nie dajcie się obalić mniejszymi rachunkami.Lepiej nieraz nieco dopłacić i nie mieć problemów.
    MiejscowośćOleśnica
  • ~Kilom / 2018-07-13 20:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Ciągłe awarie, conajmniej raz na 2 tyg. jestem zmuszony zdzwonić do nich w sprawie niedziałającego internetu. Dodatkowo min. raz w miesiącu net od netii odwala zabawy z prędkością i nic nie da się z tego powodu zrobić na komputerze. Mam internet 1mb, zwiększyć nie mogę. Jednym słowem TRAGRDIA
    ZaletyNIC
    WadyWszystko
    MiejscowośćWolomin
  • ~Martyna / 2018-07-12 00:10
    Ocena: 1.75 / 5
    na początku włączono nam "gratisowe" pakiety, których nie dało się wyłączyć, teraz "pakiet promocyjny" zakończył się i nie ma możliwośi zmiany pakietów (na mniejszą ilość), tak więc mam milion kanałów, których nie oglądam a za które trzeba płacić...
    instalator twierdził, że wszystko da się wyłączyć na stronie a tam pokazuje się informacja, że dodatkowe usługi (np. giganagrywarka) można wyłączyć tylko dzwoniąc do nich czyli wcale bo nie odbierają... xD
    MiejscowośćWrocław
  • ~Krystian / 2018-07-11 19:32
    Ocena: 5.00 / 5
    Nie rozumiem negatywnych opinii. Nigdy nie miałem żadnego problemu z Netią i za każdym razem gdy dzwonię na infolinię trafiam na osobę kompetentną, która potrafi wytłumaczyć mój problem. Jakość po kablu miedzianym oceniam na 5. Światłowód na który zostałem zmigrowany w ciągu kilku dni roboczych oceniłbym na 6 gdybym mógł. Od kilku ładnych lat jestem klientem Netii i nigdy się jeszcze nie zawiodłem. Płynny obraz streamingowy na TV w obydwóch wypadkach, opóźnienia występują, ponieważ to tv internetowa ale to normalne. Giganagrywarka za 0 zł to swietna opcja dla osób, które nie chcą płacić ekstra za usługi dodatkowe. Cena dla stałego klienta po dobrej negocjacji dużo lepsza niż dla nowego klienta! w 100% polecam Netię!
    Zaletycena, jakość usługi, obsługa klienta
    Wadybrak
    MiejscowośćKatowice
  • ~Daria / 2018-07-11 17:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Ja o Netii nie mogę powiedzieć dobrego słowa. Na początku roku musiałam się przeprowadzić. Strikte mieszkanie obok. Zadzwoniłam do nich zgłosiłam sytuację. Ich odpowiedź oczywiście przeniesiemy. Terminy co chwilę się zmieniają. Czekam już 4 miesiące. Po mojej interwencji u Rzecznika Praw Konsumenta nic się nie zmieniło. Teraz napisali mi ,że ze względów technicznych nie przeniosą moich usług. Płacić muszę,ale z ich strony zero reakcji. Kiedy po raz setny dzwoniłam na infolinię usłyszałam od konsultanta,że to mój problem,że zmieniłam adres zamieszkania. Nie polecam nikomu Netii.Okropna firma,a klient dla nich jest nie ważny !!!
    ZaletyNie ma żadnych
    WadyKlient jest dla nich problemem
  • ~Piotrek / 2018-07-09 22:14
    Ocena: 1.75 / 5
    Moje najgorsze doświadczenie w dostawcą internetu w życiu. Pomijam, że usługa z prędkością do 20Mb/s to tak na prawdę niecałe 10, ale to już normalne zabiegi dostawców z wstawianiem magicznego "do". Zostało mi grzecznie wytłumaczone, że to niestety wina stacji dystrybucyjnej w okolicy mojego zamieszkania i pomimo bardzo szybkiego światłowodu prędkość będzie taka a nie inne, kropka.
    Prawdziwe problemy zaczęły się 3 miesiące po podpisaniu umowy. Router zaczął sprawiać problemy, był zamulony, przerywał łącze. Telefon na infolinię -> serwis -> działa. Wszystko byłoby okej, gdyby nie to że sytuacja zaczęła się pojawiać notorycznie, a ja straciłem cierpliwość z ciągłym wydzwanianiem po serwis i czekaniem na fachowca. Spędziłem kolejne kilka miesięcy z internetem, który raz był a raz go nie było. W pakiecie z telewizją był problem z wyborem, czy oglądać TV czy serfować po wwww., bo połączenie jednego z drugim groziło brakiem korzystania z czegokolwiek. Pisząc tę opinię jestem na wypowiedzeniu umowy i miałem małe problemy z wejściem na poniższą stronę, aby dodać opinię. Musiałem parę razy odświeżyć stronę i w końcu jestem, ufff. NIE POLECAM
    Zaletybrak
    WadyNotoryczne przerywanie łącza i zamulone połączenie
    MiejscowośćWrocław
  • ~Łukasz / 2018-07-07 15:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Cały czas siem rozloncza i nie moge grac w minecrafta :(
    Zaletynie ma zalet
    Wadywrzystko
    MiejscowośćOslo
  • ~Użytkownik / 2018-07-05 23:09
    Ocena: 1.25 / 5
    Beznadzieja!!! Nikomu nie polecam! Internet co chwilę rozłącza, telewizja nie działa, pomoc techniczna przychodzi, naprawia i nic to nie daje, a winę zwalają na czynniki nie zależne od nich. Obsługa klienta fatalna, konsultanci nic nie widzą, nic nie umieją pomóc, przez kilkanaście minut przekierowują połączenia na kolejne osoby.
    MiejscowośćKraków
  • ~Marek / 2018-07-05 14:50
    Ocena: 5.00 / 5
    Mam 100 mb łącze nie zrywa, faktycznie dają co w umowie. BEZ jakichkolwiek problemów.
    ZaletyFaktyczna prędkość jak w umowie. Nie zrywa. Działa jak powinno być. Polecam.
    WadyBrak
    MiejscowośćSuwałki
  • ~lol / 2018-07-03 11:18
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza firma jaką znam. Borykam się z nimi od 2010 roku i nikomu nie polecam, nawet najgorszemu wrogowi. Pół zdrowia z nimi zjadłam. Wyłudzacze pieniędzy!!!!!! Jeszcze Kancelarie Prawne na człowieka nasyłają, a tam przez telefon odzywa się nie prawnik tylko totalny "Prostak". Nie wiedziałam że w kancelariach prawnych pracują tacy ludzie. Żenada i obłuda... mijajcie z daleka tą firmę. Żeby spać spokojnie i mieć problem z głowy. I społeczeństwo Polskie mówi że nie ma pracy i pieniędzy.... Nie to tylko brak ludzkości i zrozumienia...
    Zaletyjak dla mnie żadnych.
    WadyPrzede wszystkim brak osoby kompetentnej do rozmowy. i wiele wiele innych rzeczy które mogłabym wypisywać ale szkoda czasu ...
    MiejscowośćOstrołęka
  • ~Przemcio / 2018-07-02 17:20
    Ocena: 1.75 / 5
    Występują częste problemy z połączeniem, często rozłącza na krótszy lub dłuższy okres czasu. Podczas grania, czy oglądania telewizji jest to na prawdę uciążliwe. Mimo pomocy obsługi, serwisantów, zmian żadnych nie ma.
    Na prawdę nie polecam tej firmy.
    WadyBardzo częste rozłączenia
    MiejscowośćOzimek
  • ~JACK / 2018-07-02 15:19
    Ocena: 2.25 / 5
    wystawiają faktury do płacenia 5zł więcej za miesiąc jak się nie zgodzisz na przetwarzanie swoich danych osobowych,przysłali mi za 3 miesiące i to w dodatku z opóźnieniem złodzieje.
    Zaletykabel
    WadyWSZYSTKO
    MiejscowośćKATOWICE
  • ~Mario / 2018-07-01 00:31
    Ocena: 1.00 / 5
    Witam
    Od kilku lat jestem klientem Netii. Przez ponad rok borykam się z problemami typu ciągłe przerwy w dostępie do internetu. Zawiesza się połączenie przez co nie można korzystać z internetu i telewizji. Od trzech miesięcy problem się nasila. Zgłaszałem to już kilkanaście razy telefonicznie i mailowo do biura obsługi klienta Netia. Operator nie umie usunąć tej awarii. Próba rozwiązania umowy za porozumieniem stron zakończyła się zastraszaniem że będą naliczone kary za przedterminowe rozwiązanie umowy. Zdecydowanie odradzam współpracę z tą firmą.
  • ~gg / 2018-06-29 09:15
    Ocena: 1.75 / 5
    Oszusci! Internet nie dzialal przez 4 miesiace, rozwiazalem umowe i jeszcze chca 100 zl kary naliczyc.
    Uwazajcie.
    Wady1000
    MiejscowośćGłowno
  • ~shk / 2018-06-28 16:07
    Ocena: 1.75 / 5
    Bardzo nie polecam firmy netia.Dostalem ulotke zinternetem za 39zł.Zamówilem taki i pierwsza faktura 59zł.Dziesiatki teleofnow i reklamacje nic nie daja.Bez mojej zgody wlaczyli mi jakies pakiety TV za 20zł.Przez telefon beda was osuzkiwac w zywe oczy.Pani przez fona zarzekała sie ze przyjdzie faktura 39zł przyszła 59zł.Całe szczescie mam nagrane rozmowy i zanteresowlaem sie uokikiem.Odradzam kategorycznei firme Netia.
    Wadywszystko
    Miejscowośćwarszawa
  • ~wkurzona / 2018-06-27 12:10
    Ocena: 1.00 / 5
    Okropne, nie dzialalo jak mialo i pare miesiecy po ukonczeniu umowy chcieli dalszich 200 zl. I grozili sadem. Nie polecamy ani neta ani televizji. Nie ma szans sie dodzwonic i ustalic o co chodzi.
    Zaletynic
    Wadywyciagaja pieniadze
    MiejscowośćTrojmiasto
  • ~Krystian / 2018-06-26 18:27
    Ocena: 1.00 / 5
    Interet w neti to kpina. Nie polecam, pobiera po 100 kb/s ... Brak słów.
    ZaletyJak lubisz być dymany to możesz zaliczyć jako zalete ;3
    WadyZa dużo pisania.
    MiejscowośćOlsztyn
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.61, ilość opinii: 4266
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3462
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3181
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2536
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2203
T-Mobile Internet
Ocena: 1.87, ilość opinii: 2030
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4147
Orange
Ocena: 1.39, ilość opinii: 3761
Plus
Ocena: 1.43, ilość opinii: 2807
T-Mobile
Ocena: 1.57, ilość opinii: 2439
mBank
Ocena: 1.67, ilość opinii: 1949
Orange Neostrada
Ocena: 1.94, ilość opinii: 1179