Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Netia Szybki Internet opinie

Ocena na podstawie 3184 opinii

2.02 / 5

  • Niezawodność
    1.90
  • Obsługa klienta
    1.84
  • Cena
    2.34
  • Parametry
    2.05
  • Cena/Jakość
    1.50
  • Oferta
    3.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Anka / 2022-10-26 22:27
    Ocena: 1.50 / 5
    Internet co chwila staje, TV również.
    Dobrze, że moja umowa jest z miesięcznym wypowiedzeniem, jakoś wytrzymam do przeprowadzki.
    MiejscowośćŁódź
  • ~Adam / 2022-10-26 21:09
    Ocena: 1.00 / 5
    gowno, nie polecam, lepiej sie powiesic na tym kablu bo i tak net nie dziala
    Zaletybrak
    Wadywszystko
  • ~Erwt / 2022-10-25 17:51
    Ocena: 1.00 / 5
    Jest źle z internetem i TV...
    I nie chce mi się już z nimi gadać...
    Nie polecam i wypowiadam umowę!
    ZaletyNie ma
    WadyWszystko
    MiejscowośćKraków
  • ~AdamK / 2022-10-25 11:39
    Ocena: 1.25 / 5
    Nie da się przenieść miejsca świadczenia usług z kontunuacją obecnego okresu umowy, trzeba podpisać nową na 2 lata.
    MiejscowośćWrocław
  • ~dadada / 2022-10-20 17:36
    Ocena: 1.00 / 5
    .
    MiejscowośćDrawsko Pomorskie
  • ~Marcin / 2022-10-11 19:22
    Ocena: 1.50 / 5
    Obsługa infolinii tragedia. Człowiek czuje się jak krowa na pastwisku. Traktują klienta jak durnia. Nigdy więcej netii.
    MiejscowośćDzierzkowice
  • ~Krzsztof / 2022-10-10 07:54
    Ocena: 1.25 / 5
    Od dwóch miesięcy w każdy poniedziałek awarie internetu. Jakość internetu kiepska router tragedia na cały dom ???? nie daje rady.
    ZaletyBrak
    WadySame wady nie polecam nikomu
    MiejscowośćChojnów
  • ~Stefan / 2022-10-07 20:22
    Ocena: 1.50 / 5
    Nie polecam nikomu, awaria minimum raz w tygodniu. Telefon do pomocy technicznej raz w tygodniu, telefon od technika - nie stwierdzono nigdy. Poleciłbym jedynie najgorszemu wrogowi
    ZaletyDobre na wrogów
    MiejscowośćMostówka
  • ~Pawel / 2022-10-05 21:37
    Ocena: 1.00 / 5
    Odradzam korzystania z tego czegoś naprawdę szkoda nerw …
    MiejscowośćZabrodzie
  • ~Pasażer / 2022-10-05 17:27
    Ocena: 1.00 / 5
    Spóźnienia notoryczne brak komunikacji. Nie interesuje obsługi jak klient ma się dostać do celu podróży. Odradzam bo to gorsze niż Bangladesz.
  • ~Ewa / 2022-10-04 15:31
    Ocena: 2.50 / 5
    obsługa klienta w punkcie na ul.Józefowskiej w Katowicach jest tragiczna.Zero kompetencji.Pani krzyczy nie wie co się dzieje, jest bezczelna .Jako klient chciałabym wiedzieć za co ta osoba otrzymuje pieniadze.
    Zaletyzero zalet obslugi
    Wady bezczelnosc.brak poszanowania klienta
    Miejscowośćkatowice
  • ~Beata / 2022-10-02 21:15
    Ocena: 1.00 / 5
    ZERO, TOTALNE DNO, NAJGORSZY INTERNET JAKI MIAŁAM, KILKANASCIE RAZY DZIENNIE SIĘ WYŁÅCZA,NA ZGŁOSZENIA AWARII NIKT NIE REAGUJE, PO PROSTU MASAKRA, NIE POLECAM
    ZaletyBrak
    WadySame wady
    MiejscowośćJastrzębie-Zdrój
  • ~Lvksz / 2022-10-01 19:36
    Ocena: 1.00 / 5
    Ciągle sie ścina, nic sie nie da zrobic oszukaństwo i tyle niby 100mb/s a jest 8 MASAKRA
    Zaletynie ma
    Wadyzasieg,infolinia
    MiejscowośćPoznań
  • ~Maciej / 2022-09-30 21:49
    Ocena: 2.25 / 5
    Pomoc techniczna nie odbiera po godzinie, a dział sprzedaży po jednym sygnale. Miliony na marketing, ale jak już podpiszesz umowę to mamy Cię w dupie :)
    WadyAwaryjność, pomoc techniczna
    MiejscowośćPoznań
  • ~Миша / 2022-09-29 10:15
    Ocena: 2.00 / 5
    Najgorętsze internet który mogę być
    Będę rozwiązania umowy!!!
    MiejscowośćOpole
  • ~Not good / 2022-09-29 10:14
    Ocena: 1.50 / 5
    Podpisując umowę radzę się zastanowić dwa razy i przeczytać dokładnie umowę. Zostałam wprowadzona w błąd i płacę za internet, którego z powodu przeprowadzki już nie mogę używać, umowa jest na 2 lata chociaż miała być na rok. Z obsługą klienta przez telefon nie da się dogadać, nie okazują żadnej chęci pomocy, ton i sposób odpowiadania jasno pokazują, że rozmowa z klientem im nie odpowiada ( dzwoniłam dwa razy, rozmawiałam z dwoma różnymi osobami)
    Jedyną uczciwą osobą był pan podłączający internet i telewizję, który wszystko podłączył, zademonstrował działanie
    ZaletyGdy dotrwam do końca umowy, anuluję ją i na przyszłość będę mądrzejsza i nigdy więcej nie wybiorę netii
    MiejscowośćLubsko
  • ~Zofia / 2022-09-28 22:14
    Ocena: 1.00 / 5
    Obsługa klienta: pani po drugiej stronie słuchawki po zapoznaniu sie z sytuacja ze zrezygnowałam z ich usług , na zadane ogólne pytanie na temat wypełnienia formularza za zwrot nadpłaty zostałam wykrzyczana i odłożyla słuchawkę. Takie zachowanie pracownika Netii nie daje dobrej reklamy. Netia- stać was na więcej !!!!!
    MiejscowośćBialystok
  • ~Mateusz / 2022-09-24 13:21
    Ocena: 1.75 / 5
    Ubolewam nad tym, że mieszkam w bloku i nie mam opcji wykupić światłowodu od innej firmy. Stąd jestem zmuszony korzystać z usług Netii, które są poniżej wszelkiej krytyki. Mimo w miarę atrakcyjnej ceny, realizacja jest żałosna - Internet przerywa non stop, obsługa klienta tragiczna, a tydzień po naprawie usterek znowu to samo - koło się zamyka. Nie polecam nikomu, a decydując się na przygodę z Netią warto uzbroić się w przynajmniej 30GB internetu mobilnego - często to jedyna opcja uniknięcia frustracji i niepotrzebnych problemów, których można było uniknąć decydując się na internet innego usługodawcy. Jeśli pracujesz z domu i cenisz sobie zatrudnienie - nie decyduj się na Netię, bo z pracy wylecisz szybciej niż polska reprezentacja piłki nożnej z mistrzostw. Za okładką atrakcyjnych cen, miłych głosów konsultantów i konsultantek kryje się prawdziwie czarne oblicze internetowego potwora, a pieniądze naiwnych ludzi wpadają do kieszeni CEO, jakby nie miała dna. Jeśli komuś nie chce się czytać tych wypocin - podsumowując zdecydowanie NIE polecam.
    ZaletyBrak
    WadyZbyt wiele, nie mam całego dnia na pisanie
    MiejscowośćKraków
  • ~Ola / 2022-09-24 11:30
    Ocena: 1.25 / 5
    Witam, gorąco NIE polecam Neti. Od dwóch tygodni nie mam internetu ponieważ burza zerwała kabel, problem był zgłaszany od samego początku. Codziennie dzwoniłam na infolinię z pytaniem czy ta usterka zostanie kiedykolwiek naprawiona. Za każdym razem moja sprawa była ponaglania, a panowie technicy jak się nie pojawiali tak do dziś się nie pojawili. Za pierwszym razem nie mieli wozu z drabiną ponieważ nikt nie poinformował ich, że problemem jest zerwany kabel, za drugim razem panowie znowu nie zostali o tym poinformowani, tylko zwinęli kabel i odjechali nie pojawiając się już więcej. Do techników nie można się nawet dodzwonić. Jest sobota a ja kolejny weekend nie mogę nic zrobić. Netia ma bardzo lekceważące podejście do klienta.
    MiejscowośćKraków
  • ~A / 2022-09-23 14:33
    Ocena: 2.00 / 5
    Cyrk :) Z takim brakiem komunikacji i organizacji jeszcze sie nie spotkalam. Zdecydowalam sie na uslugi Netii poczatkiem sierpnia. Bardzo mily Pan konsultant przedstawil bardzo korzystna oferte i zaproponowal wizyte montera za ok 1.5 tygodnia. Pan monter przyszedl punktualnie jednak z wyzsza stawka na umowie. Podpial internet, dekoder zostawil mi w pudelku, a w sprawie ceny kazal sie skontaktowac z infolinia - "na pewno nie bedzie problemu ze zmiana ceny". Pani na infolinii z kolei poinformowala, ze trzeba odeslac urzadzenia (poczta polska na swoj koszt), oni za miesiac odetna te "zle" uslugi i pozniej juz na pewno w ciagu 2-3 dni przyjdzie monter. Zaproponowala rownie korzystna oferte. Minal miesiac, a montera nie ma. Po kilku mailach i telefonach okazuje sie, ze oferta jest juz nieaktualna dlatego nikt nie wyslal umowy do kolejnego dzialu i monter sie nie pojawil.
    Az strach pomyslec jak wyglada wspolpraca po podpisaniu umowy skoro potencjalnego klienta ma sie za przeproszeniem w 4 literach... A montaz zamowionej uslugi (zmienianej wielokrotnie z powodu bledow i braku komunikacji wsrod pracownikow) trwa 2 msce (Internetu wciaz nie ma).
    Dla porownania konkurencja w dniu zdecydowania sie na ich uslugi wyznaczyla termin montazu na kolejny dzien..
    ZaletyCena
    WadyObsluga klienta, organizacja, komunikacja
    MiejscowośćKraków
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.61, ilość opinii: 4274
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3462
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3184
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2538
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2203
T-Mobile Internet
Ocena: 1.87, ilość opinii: 2031
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4154
Orange
Ocena: 1.39, ilość opinii: 3765
Plus
Ocena: 1.43, ilość opinii: 2808
T-Mobile
Ocena: 1.58, ilość opinii: 2441
mBank
Ocena: 1.67, ilość opinii: 1959
Orange Neostrada
Ocena: 1.94, ilość opinii: 1179