Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Netia Szybki Internet opinie

Ocena na podstawie 3181 opinii

2.02 / 5

  • Niezawodność
    1.90
  • Obsługa klienta
    1.84
  • Cena
    2.34
  • Parametry
    2.05
  • Cena/Jakość
    1.50
  • Oferta
    3.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Marzena / 2017-02-09 22:29
    Ocena: 1.00 / 5
    Netia to porażka, porażka i jeszcze raz porażka!! Nie polecam nikomu. Płacę stówę za taki szajs a Speed Test pokazuje mi 1mb download. Takie beznadziejne połączenie powinno być za darmo!! Połączenie z Internetem CO 2 MINUTY się gubi. Aktualizuję głupią grę od 4 godzin i jest dopiero 1/3! Jutro rezygnuję z usług tej firmy i przechodzę do konkurencji. Netia to M A S A K R A!!!!
    ZaletyBrak
    WadyCiągle gubiące się połączenie!! Średnio co 2 minuty.
  • ~Martyna / 2017-02-09 14:33
    Ocena: 1.00 / 5
    NIE POLECAM! korzystam z Interentu z Netii zawrówno ja jak i moi rodzice w obu przypadkach od początku pojawiają się problemy, miałam 3 razy wymieniany ruter, u mnie jak i u rodziców co chwilę Interenet się odłącza, nie działa, przerywa, czasami w ciągu godziny resetuje ruter 5 razy!! TRGAEDIA
  • ~folko / 2017-02-08 13:42
    Ocena: 3.00 / 5
    Parametry spoko ale OSZUKUJĄ przy przedłużaniu umowy, radzę uważać.
  • ~Marian / 2017-02-05 15:42
    Ocena: 1.00 / 5
    Kiedy jestem kolo rutera nie łapie mi internetu. Wiecznie są lagi, zacina sie
    Zaletynie ma zalet
    Wadydo niczego :)
  • ~Adrian / 2017-01-29 14:52
    Ocena: 5.00 / 5
    Mam netie na lączach llu do 20mb max, ping na speedtescie 9, down 16 up 1,2~ zero problemów zaś w neostradzie przez ponad rok czasu same problemy.. lossy utraty pakietów ping w netii w league of legends 38 w neo kolo 70 ,+ problemy na Telia.net (miałem vdsl do 80mb) zaś realnie miałem down 36 up 7.

    To samo infolinia, dzwonię w środku tygodnia czy to na obsługę klienta czy pomoc techniczną to nie czekałem więcej niż minutę jedynie w sobotę troszkę dłużej trzeba czekac.

    W neostradzie czasami czas dochodził do 15-20 minut może nawet dłużej żeby ktoś odebrał ...

    NETIA >>> neostrada (specjalnie z małych)

    Zaletyniskie pingi
    dość znośny down/up jak na adsl
    miła obsługa
    Wadynarazie żadnych!
    4 lata temu, przez 24mies teraz przez tydzień
  • ~mosiur 81 / 2017-01-26 18:39
    Ocena: 5.00 / 5
    w żywcu chodzi super 3 lata 2 awarie po 2 h predkość zawsze 50 mega polecam
    Zaletypredkość stabilność
    Wadydlamnie brak
  • ~Przedsiębiorstwo / 2017-01-26 11:19
    Internet stacjonarny w Netii to katastrofa!!!! Na początku usługi dział bez problemów . Od ponad roku są same problemy!!! Bardzo wolny, ciągle się zawiesza, często nie można otworzyć nawet skrzynki mailowej nie mówiąc o jakichkolwiek innych operacjach. Obsługa fatalna i niekompetentna. Słowem totalna porażka!!!!!
    ZaletyBrak
    WadyWolny nie odpowiada deklarowanym parametrom przesyłu, częste reklamacje, często brak możliwości jakichkolwiek połączeń, niekompetentna obsługa ( zapewniają że będzie działać a prawda jest zgoła inna - brak dostępu przez kilka dni )
  • ~Beata / 2017-01-25 14:34
    Ocena: 4.75 / 5
    Mam światłowód 100 Mb od dwóch lat w cenie 65,90 zł miesięcznie i jestem bardzo zadowolona. Na początku był poślizg z instalacją, mały zgrzyt - namieszali coś z moim numerem telefonu i nie mogli się dodzwonić, żeby umówić się na instalację. Niestety musieli wiercić brrr i niezła dziura w ścianie im wyszła (w Vectrze miałam internet w gniazdkach). Modem niestety pierwszy był do wymiany, ale musieli przyjechać kolejny raz innego dnia bo nie mieli ze sobą drugiego. W ramach przeprosin dali bonifikatę, czyli dwa dodatkowe miesiące gratis o ile dobrze pamiętam. Aby mieć internet wifi musiałam zakupić router - nie było go w cenie. Awaria internetu przez dwa lata zdarzyła się jeden raz, szybko usunięta.
    Zaletyprędkość, niezawodność
    Wadykonieczność kupienia routera wifi
    umowa od dwóch lat, opłata miesięczna 65,90 zł
  • ~ati / 2017-01-23 13:15
    Ocena: 1.00 / 5
    Fatalna obsługa klienta, naciągają i oszukują przy fakturach, co innego informują w pismach, co innego podczas BARDZO drogiej rozmowy na infolinii a co innego jest na fakturze. Składam reklamacje za reklamacją i nadal są problemy.
    Nie chcą rozmawiać jak się do nich dzwoni na zwykły numer tylko przekierowują na infolinię gdzie trzeba płacić 1 PLN za minutę do tego zawsze wszystkie linie są zajęte i trzeba czekać!
    Bardzo słaby tarnsfer przy internecie max 80, ciągle dogrywają się filmy na youtube przy rozdzielczości nawet 244p!!!
    Nie polecam, miałem Orange i nie było takich problemów.
    Zaletywybór kanałów telewizyjnych, możliwość cofnięcia filmów i programów do 2 godzin wstecz.
    WadySłaby transfer, obsługa infolini, za każdym razem co innego na fakturze niezgadzającego się z rzeczywistością.
  • ~gregor / 2017-01-22 16:05
    Ocena: 1.00 / 5
    jeszcze takiego internetu nie mialem, katastrofa caly czas sa jakies zaklucenia jakies awarie, kiedys na telefony do netii wydalem wiecej niz rachunek za internet. syn gra na ps3 przez internet to wywala mi na laptopie albo odwrotnie i tak jest caly czas, dzwonie na infolinie pani mowi zebym wylaczyl radia i inne takie odbiorniki,, heheh usmialem sie.... ale ostatni raz mam internet z nietii masakra goraco NIE POLECAM
  • ~Doradca / 2017-01-19 15:41
    Bardzo mi przykro czytać te nieprzyjemności związane firmą Netia, ale jestem Długoletnim pracownikiem firmy, i wiem, że usługi są dobre zależnie od technologi, ale również awarie zdarzają się wszędzie i nie ważne czy to Netia czy inny operator niestety jest to siła wyższa na którą zbytnio nie mamy wpływu, Każdy, ale naprawdę każdy operator robi wszystko żeby było coraz lepiej, bo gdyby nie klienci my byśmy nie mieli pracy. Więc robimy co ze swojej strony tylko możemy. Dużo zależy od ludzi jak pracę traktują, ponieważ to my jesteśmy wizytówką firmy, Jeżeli mogę jakoś pomóc/ doradzić zapraszam na konsultacje ze mna na mój adres e-mail w/w. Tylko proszę nie chcę Spamu na skrzynce.Pisz jeżeli Mogę Ci zaproponować usługę lub pomóc Ci w usługach te które już posiadasz
  • ~Maciej / 2017-01-17 19:37
    Ocena: 1.00 / 5
    Prowadze firmę i problem dotyczy braku internetu i sieci telefomicznej od 20 grudnia ubr. / do dzisiaj. tj 17 stycznia 2017/codziennie dzwonie do netii i dopraszam sie o usunięcie awarii / brak telefonu i internetu to brak prawidłowego funkcjonowania firmy/ i co słyszę? że jacyś niezydentyfokowani mechanicy-specjaliści byli, albo dzwonili do mnie... a tu nikogo . przejrzałem już nawet zapisy z kamer..ani fizycznie ani metafizycznie nikt nie próbował naprawić usterki ... brak słów, zero konkrerów, zero reakcji, ale .... faktury dostaję z 5-złotową bonifikatą. czekam , az będę mógł rozwiazać umowę - prośbe zgłosiłem , ale tu też zero reakcji. mają ustawowy miesiąc, więc go pewnie wykorzystaja co do dnia,. Może do tego dnia stać mnie bedzie jeszcze na życie i wypłaty...... OSTRZEGAM.... PRZEDSIEBIORCY... NIE DAJCIE SIE WROBIC.

    ZaletyNIBY TANIEJ
    WadyNOTORYCZNE USTERKI / CONAJMNIEJ 2 RAZY W M-C/
    OD KILKU LAT
  • ~Krzysztof / 2017-01-16 19:05
    Ocena: 4.75 / 5
    100Mb szybki internet w promocji. Działa dośc bezporblemowo - w Warszawie. Czasem router trzeba zrestartować. Tak z raz, dwa razy na miesiąc. Dwa razy w ciągu roku były grubsze prace z kilkugodzinną niedostępnością.
    Korzystam od 9 miesięcy, płacę 50zł.mieś
  • ~ToJa / 2017-01-16 09:59
    Ocena: 3.00 / 5
    Niedawno dostałem fakture za usługi jakich nie zamawiałem . Czy wy internetowcy też dostaliście jakieś usługi dodatkowe ? Podejżewam że to jakiś antywirus, ale przed przedłużeniem umowy nie miałem tego i nie zgadzałem sie na żadne zmienianie zawartości umowy, a po przedłużeniu umowy sprawdziłem na swoim profilu czy aby tam nie pojawiło sie coś nowego.
    A jednak, coś, gdzieś, bez mojej wiedzy, przemycili. Czy też mieliście taką sytuację ?
    Czy to jest zgodne z prawem że tak to załatwiają ? A co na to Urząd ochrony konsumentów ? Orientuje się ktoś.
    Zaletyjest internet, raczej bez problemów
    WadyW tajemnicy wciskają jakieś usługi dodatkowe, niewidoczne na własnym koncie. Nie dotrzymuja umów np wymiana routera.
    ponad 2 lata 50MB, jest około 40MB, teraz w jakiś sposób wcisnęli mi usługi dodatkowe ??? , jak się z tego nie wycofają to stracą co najmniej 2 klientów. Wałbrzych, Świdnica
  • ~Pineapple / 2017-01-13 20:22
    Ocena: 1.50 / 5
    Przepraszam ale pokuszę się o napisanie bardzo krótkiej i jakby to powiedzieć niskiej intelektualnie opinii mianowicie netia zwyczajnie w świecie jest beznadziejna nie polecam nikomu nie popełniajcie tego błędu.
    Zaletyjakikolwiek dostęp do internetu
    Wadydługo by wymieniać ale głównie to że jest około 4 mb/s downloadu upload niceały 1 mb/s plus to że zbyt często internet przestanie działać na dłuższy czas no chyba że się do netii zadzwoni to wtedy ''magicznie'' się naprawia.
  • ~Andrzej / 2017-01-09 16:02
    Ocena: 1.75 / 5
    Jak najdalej od tego czegoś. Najpierw udostępniła (sprzedała ?) moje dane osobowe, a później odmówiła zadośćuczynienia. Wszystkie reklamacje są odrzucane, wyjaśnienia nie są brane pod uwagę. Teraz mam kilkadziesiąt spamów dziennie o różnych treściach, w tym obscenicznych.Po rozwiązaniu umowy z dziadami, na wskazany przez nich adres i ma własny koszt wysłałem w listopadzie 2016 r. nieużywany przeze mnie router. Wg danych PP przesyłka dotarła do adresata 8.11.2016 r. A te łachudry dalej próbują wyłudzić ode mnie 300 zł i straszą windykacją. Tego badziewia nie stać nawet na list polecony. Mam ich dość. Zakładam sprawę sadową
    ZaletyBrak
    Jak tylko mogłem, zrezygnowałem z usług
  • ~mm / 2017-01-03 18:15
    Ocena: 2.00 / 5
    Netię omijać z kilometra jeżeli nie chcecie mieć kłopotów przy rozwiązaniu umowy.
    To raczej ostatni wybór jeżeli nie maci w pobliżu dobrego dostawcy internetu.
  • ~Rafał / 2017-01-01 15:09
    Ocena: 1.00 / 5
    Przy zakładaniu obiecali góry, miała prędkość wzrosnąć mam ponad 4 lata i zamiast wzrastać z 10 mb/s to spadła do 7 mb/s. Niechcąc zmniejszać rachunków dokładali tv, giga nagrywarke wiedząc ze będzie coraz gorsze połaczenie.
    NIE POLECAM
    Zaletyjak nie masz z kąd wez
    Wadyciągłe awarie duże pingi
    około 5 lat
  • ~Xardes / 2016-12-29 18:55
    Ocena: 2.25 / 5
    Częste awarie, niestabilne łącze, co ok. godzinę wyłącza się internet i trzeba resetować cały router, słaby download i upload...
  • ~Gosc / 2016-12-27 22:43
    Ocena: 2.25 / 5
    Na infolinii traktują ludzi jak śmieci! ! Ciagle sie kablowka wylacza. Na same swita bylismy bez kablowki poniewaz nie dotar jeszcze do nich poprzedni sprzet .. paranoja Nie polecam nikomu!!
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.61, ilość opinii: 4264
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3462
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3181
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2536
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2203
T-Mobile Internet
Ocena: 1.87, ilość opinii: 2030
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4142
Orange
Ocena: 1.39, ilość opinii: 3755
Plus
Ocena: 1.43, ilość opinii: 2793
T-Mobile
Ocena: 1.57, ilość opinii: 2438
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 1943
Orange Neostrada
Ocena: 1.94, ilość opinii: 1179