Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

MTU opinie

Ocena na podstawie 151 opinii

1.61 / 5

  • Oferta
    1.60
  • Obsługa klienta
    1.56
  • Cena/Jakość
    1.66

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Kris / 2015-04-29 21:48
    Ocena: 1.00 / 5
    Uwaga na ich serwis internetowy, robiłem rozeznanie ubezpieczycieli i na stronach internetowych robiłem symulację ubezpieczenia, aby sprawdzić warunki i cenę ubezpieczenia. Kiedy trafiłem na stronę MTU wpisałem potrzebne dane o sobie i samochodzie nie wszystkie dało się właściwie wprowadzić, doszedłem do miejsca gdzie jest przycisk "generuj wniosek" - naiwnie założyłem, że po wygenerowaniu wniosku będę mógł go sobie przeanalizować sprawdzając jakie opcje ubezpieczeniowe zawiera i za ile, a potem dopiero go zaakceptować. O naiwności! Zamiast tego okazało się, że ZAWARŁEM UMOWĘ OC z tą firmą o czym poinformował mnie nadesłany do mojej skrzynki mail z załącznikami: OWU, wygenerowanym wnioskiem i kwitkiem bankowym z terminem zapłaty za 2 dni, bo tak sobie wpisałem nieopatrznie na ich stronie. Jutro dzwonie wyjaśniać sprawę, bo co ciekawe nadal mam ważną umowę OC z innym ubezpieczycielem, ale po tym co tutaj czytałem mam jak najgorsze obawy.
    Zaletyszybcy, że się nawet nie zorientujesz jakie te zalety są, a już je kupiłeś
    Wadyto się jeszcze okaże
    1 godz., około 500-600 PLN
  • ~Rafał / 2015-12-16 21:54
    Ocena: 1.00 / 5
    Naciągacze, którzy nie respektują postanowień własnej umowy. Prawie 2 miesiące czekam na odszkodowanie. Nie dostałem ani decyzji ani kosztorysu ani informacji o tym kiedy zapłacą. Jeśli ktoś zastanawia się nad AC w tym towarzystwie, to proponuję omijać szerokim łukiem!
    ZaletyBrak
    Wadykłamią, oszukują, nie respektują postanowień umowy, niekompetentni
    2 lata
  • ~Ugabuga / 2011-01-25 21:35
    Ocena: 1.00 / 5
    W grudniu br. miałem kolizję z samochodem ubezpieczonym w MTU (sprawca). Na drugi dzien zgłosiłem szkodę, po 3 dniach wpadł rzeczoznawca, porobił zdjęcia, wypełnił protokół - byłem gotowy, więc komplet dokumentów czekał, żeby nie przeciągać. Wstępnie stwierdził, że najprawdopodobniej będzie szkoda całkowita - wstepnie sie z nim zgodziłem widząc wrak. Zasięgnałem jezyka tu i tam, rozebrałem to co z przodu zostało, żeby wykazać szkody, które były miażdżące, skoro silnik ze skrzynia przesuneły ściane grodziową wraz z deską do wewnatrz pojazdu, podłuznice zgięte i słupki z odkształceniami (chyba banan z podwozia). Dzwonie do MTU i pytam o wstepna wycene... brak, nie oddano papierów do likwidatora... to zlecam wycene juz wurzony i od razu zamawiam 2 oględziny. Odbyły się... trzoche czasu mineło... dzwonie, jest wycena... Całka! Wartość pojazdu wg. MTU - 31.000 (wartość rynkowa - 39000), wartość wraku wg. MTU 16000 (wartosc wg. mechanika/blacharza powypadkowych - 7500), suma do wypłaty wg. MTU - 15000 (moja suma to - =31500!!!). Polecieli chłopaki po bandzie, bo nie dam sie tak wydymać!!! Kancelaria odszkodowawcza przejeła sprawę, za wycene bedzie teraz odpowiedzialny biegły rzeczoznawca z PZMOT-u, dodatkowo kieruje sprawe do rzecznika praw ubezpieczonych. Żeby mało tego było, to koleżkowie z MTU przeciagają już granice czasu - a za to lecą ustatawowe odsetki. Ide do konca az pod sąd, dla zasady!
    Zaletyzero
    Wady100%
  • ~asia / 2013-03-30 06:10
    Ocena: 1.00 / 5
    ubezpieczam samochody zawsze na poczcie w wys maz u naczelnika pani ignaczewskiej ale często mam z mtu problemy sprawdzajcie literówke nazwiska , nr rejestracyje samochodów bo są pomyłki pracowników i wychodza cuda
    Zaletyna poczcie
    Wadyto że własnie na poczcie
    5lat
  • ~konio / 2013-05-16 14:42
    Ocena: 1.67 / 5
    AC w MTU
    Ubezpieczenie zawarte w marcu po 30 dniach szkoda,
    samochód 6 letni więc wartość niska, wycena po kilku dniach koszt naprawy 130% wartości pojazdu - szkoda całkowita.
    Wycena wartość rynkowa po 30 dniach od zawarcia umowy zaniżona o ponad 3,5 tysiąca utrata wartości o 20% !! wartość samochodu uszkodzonego 70% wartości czyli należy się 30% odszkodowania od zaniżonej wartości rynkowej w rzeczywistości 25%. To moja pierwsza szkoda w AC po 15 latach. Uważam to za delikatnie mówiąc nieuczciwe może to standard naszych ubezpieczycieli nie wiem.
    Zaletypsychiczny komfort posiadania ubezpieczenia do czasu szkody
    Wadytwarde zderzenie z polską rzeczywistością ubezpieczeniową
    30 dni
  • ~Michał / 2016-06-14 11:22
    Ocena: 1.00 / 5
    Dramat nie firma. Problemy nawet z wypowiedzeniem umowy polisy. Ponad miesiąc temu wysłałem maila, wszystkie załączniki zgodnie z procedurą którą ta firma sama wprowadziła. Do tego czasu 0 odzewu, dzwoniąc na infolinię - brak wolnych operatorów - 4 dni. Omijajcie firmę z daleka.

    ZaletyBrak
    Wadypolisy, obsługa klienta,
  • ~msa / 2011-05-07 22:48
    Szanowana Pani z MTU, za późno na jakiekolwiek rozmowy i tłumaczenia. Wiem i Wy sami dobrze wiecie co robicie. Świadczy o tym sposób w jaki traktujecie klienta. Rozmawialiśmy długo i nic to nie dało. Pani Rzecznik Ubezpieczonych rozstrzygnęła na moją korzyść roszczenie odnośnie zakwalifikowania samochodu jako dostawczy mimo że w dowodzie widnieje jako osobowy. Pani Rzecznik zażądała tym samym powtórnego przeliczenie składki i zwrot grubo przez mnie nadpłaconej kwoty. W mojej ocenie MTU dokonało niesłusznego wyłudzenia pieniędzy. Jeśli miałeś/miałaś podobną sytuację pisz do Rzecznika Ubezpieczonych, sprawę masz wygraną. Potem zażądaj pisemnie dodatkowego zadośćuczynienia za poniesioną krzywdę, jeśli nie zapłacą w wyznaczonym przez Ciebie terminie, prześlij papiery do Komisji Nadzoru Finansowego, a oni już tam będą wiedzieć co z fantem zrobić. Połóżmy kres podobnym sytuacjom!!!
    Zaletyzero
    Wadysame minusy
  • ~andre / 2011-04-28 16:19
    Ocena: 1.00 / 5
    ja mam podobną sytuację jak poprzedniczka,samochód sprzedałem 4 lata temu a wezwanie do zapłaty przyszło za zeszły rok
  • ~antena / 2011-05-09 00:30
    Ocena: 1.00 / 5
    Negatywne wrażenia , to byłoby pochlebstwo dla tej firmy !!!! Brakuje słów by dosadniej opisać złodziejską,oszukańczą działalność MTU .UWAGA !!! Kolaborują z Intrum Justitia Debt Found z Warszawy !!! Sprzedają im rzekome długi z OC bez prawomocnego orzeczenia sądowego jako wierzytelność ! A także dane osobowe ! Tylko dochodzenie swych praw na drodze sądowej pomoże ukrócić ten proceder !!!
    Zaletyżadnych
    Wadydługo by wymieniać ! Należy się wystrzegać tej firmy !
    Za drogo i za długo
  • ~balbinka / 2009-03-05 17:10
    Chciałam wszystkich ostrzec przed tak niesolidnym Towarzystwem Ubezpieczeniowym.
    Nie odpowiadają na maile , giną im dokumenty, są niemili i niekompetentni. Mogła bym tak wymieniać w nieskończoność bo niech mnie ręka boska broni abym jeszcze kiedyś miała z nimi kontakt. Za niedługo wypowiadam umowę i przestrzegam - są tani ale nie idzie nic załatwić -po prostu!!!!!!!!!
    Zaletyżadnych
    Wadynieskończoność
    oc
  • ~egonoolsen / 2011-04-04 17:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Dziś dostałem wezwanie do zapłaty za polisę którą wymówiłem 6 lat temu:-)
  • ~ELA / 2016-10-17 09:14
    Ocena: 2.33 / 5
    OFERTA SUPER WSZYSTKO UBEZPIECZONE!!!!AŻ DO STŁUCZKI!!!
    Miałam stłuczkę 08.09.2016r. z winny innego kierowcy. Policja przybyła na miejsce. Sprawca się przyznał. Likwidator przybył szkodę wycenił i na tym koniec. Po napisaniu e-maila do opiekuna szkody odpisał, że brakuje im notatki z policji więc czekają.
    Jest 17.10.2016r. Zero kontaktu a jak dzwonię do opiekuna szkody to nie odbiera telefonu, a jak wysyłam SMS to za niego płacę. To jakaś masakra. Wiele lat byłam w MTU i zawsze polecałam tego ubezpieczyciela ale w tej sprawie zawiedli na całej linii.
  • ~migel / 2010-08-09 15:46
    Ocena: 2.00 / 5
    Po kolizji gdzie sprawca był ubezpieczony w MTU zgłosiłem szkodę. Po 2 dniach od zgłoszenia przyjechał rzeczoznawca, który opisał uszkodzenia zrobił zdjęcia. Z protokołem z oględzin udałem się do warsztatu celem naprawy pojazdu. Zakład wysłał kosztorys naprawy, który został zaakceptowany przez MTU z adnotacją "po przedstawieniu faktur na zakup części z A.S.O.". Naprawa została wykonana zgodnie z technologią na nowych oryginalnych częściach. I teraz kończy się już ta piękna opowieść. Zaczynają się schody. Po miesiącu MTU nie wzięło jeszcze odpowiedzialności gdyż jak twierdzą nie posiadają notatki z policji potwierdzającą okoliczność zdarzenia. Poprosiłem osobiście osobę na Komendzie o wysyłkę po raz drugi. Dotarła :) Więc myślę sobie już mają wszystko więc tylko czekać na kasę. Niestety!!! Likwidator po 3 tygodniach od odebrania samochodu z warsztatu dzwoni że chciałby dokonać oględzin naprawy. Wszystko by było o.k. gdyby nie fakt sprzedaży auta w drugim dniu po odebraniu z warsztatu. Teraz pozostaje bez samochodu i bez pieniędzy. Wysyłam do MTU wezwanie do zapłaty z terminem 7 dni a później przekształcam we wniosek przedsądowy i skaładam do Sądu. Widzę że czeka mnie jeszcze kilka tygodni czekania na kasę.P.S. samochód u nowego właściciela jak najbardziej do obejrzenia, gdyż wyraził na to zgodę. Tylko brak chęci ze strony MTU. Sąd jest ostatecznością z którem skorzystam. Pozdrawiam
    wszystkich uszkodzonych przez MTU. Więcej szczęścia :)
  • ~MoLan / 2011-07-08 00:10
    Ocena: 2.00 / 5
    1) Ubezpieczam już drugie auto w MTU i to jest o dwa za dużo.
    2) Wysyłają druki polisy , których nie potwierdzają ani telefonicznie, ani żadną inną drogą. Sytuacja komplikuje się w chwili przedłużenia umowy. Kiedy nie otrzymają wpłaty w terminie ani myślą ponownie wysłać druki zakładając, że pismo mogło nie trafić do rąk kontrahenta. Nie wysyłają też upomnień. Potrafią jedynie przekazać sprawę firmie windykacyjnej. Najczęściej jest to wrocławski "Lexus".
    Taka sytuacja przytrafiła mi się w tym roku i jestem w szoku. Mam 3 auta i niekoniecznie pamiętam kiedy kończą im się polisy. Z innymi ubezpieczycielami nie ma żadnych problemów. Nie zalegam z niczym, ponieważ upewniają się , że informacja do mnie dotarła.
    Tu...Kanał i windykator z pałą.
    3) To nie wszystko. Dziś mijają 2 miesiące kiedy po wezwaniu windykatora opłaciłam polisę i do tej chwili nie otrzymałam potwierdzenia tego faktu z MTU pod postacią nowej polisy i wkładki do dokumentów.
    4) Kiedy zadzwoniłam zirytowana tym stanem rzeczy do odpowiedniego działu otrzymałam zapewnienie, że jeszcze tego dnia otrzymam polisę.
    5) A jakże!!! Otrzymałam na maila druk wpłaty na kwotę, którą uiściłam dwa miesiące temu !!!
    6) Po moim pisemnym upomnieniu, że mają burdel na kółkach zapadło głuche milczenie...

    CIEKAWE KIEDY UZYSKAM OPŁACONĄ POLISĘ OC???!!!
    ZaletyChyba tylko wysokość polisy.
    WadyWyżej
    3 lata
  • ~MTU likwidator / 2010-11-07 14:35
    Ocena: 1.00 / 5
    WITAM. STANOWCZO ODRADZAM KORZYSTANIE Z FIRMY MTU. JAKIŚ CZAS TEMU (OK 2MC) ZOSTAŁEM UDERZONY PRZEZ KIEROWCE UBEZ. W MTU. NASTĘPNEGO NIA PRZYJECHAŁ RZECZOZNAWCA I NA TYM KONIEC....NA STRONIE NAPISALI ZE ODPISUJA W 48 GODZ, - TO KŁAMSTWO. NIE ODPISUJĄ WCALE!!!!! UWAŻAM ZE LUDZIE KTÓRZY UBEZPIECZAJĄ SIE W TEJ FIRMIE POWINNI PARTYCYPOWAĆ W KOSZTACH NAPRAWY ALBO SAMI PLACIC A POTEM DOMAGAĆ SIE ZWROTU KASY. MOŻE WTEDY ZROZUMIEJĄ ZE ROBIĄ KRZYWDĘ INNYM LUDZIOM PODWÓJNIE. RAZ DOSTARCZAJĄC STRESU KOLIZJĄ A DWA ZE POSZKODOWANI NIE MOGĄ LICZYĆ NA SWÓJ NALEŻNE ODSZKODOWANIE!!!
    ZaletyZERO PLUSÓW
    Wady100% MINUSÓW
  • ~Pokrzywdzony / 2015-12-27 19:23
    Ocena: 1.00 / 5
    Proces likwidacji szkody w przypadku wypłaty odszkodowania z polisy sprawcy z MTU, trwa strasznie długo a wysokość odszkodowania to plucie w twarz!!! Nie pieprzyć się z nimi. Oddawać uszkodzone auto do ASO na naprawę bezgotówkową i brać auto zastępcze. Niech ASO ściąga z nich kasę o 70 % wyższą niż oferują cepy z MTU. Bo dla nich Wasze auto nie jest nic warte! Nie polecam tam ubezpieczać auto a w przypadku szkody ze sprawca z MTU, szczerze współczuję.
    ZaletyBrak
    WadyOpieszałość. Niska wysokość odszkodowania.
  • ~Zdenerwowany / 2010-03-15 14:12
    Ocena: 1.00 / 5

    PANIE BOŻE BROŃ OD TAKICH FIRM!!!!
    LUDZIE - OMIJAJCIE ICH SZEROKIM ŁUKIEM!!!!

    Szkoda czasu, waszych pieniędzy i zdrowia!!!!!!!!!

    Ja żałuję że wogóle miałem z tymi naciągaczami do czynienia...
  • ~aslawa / 2011-06-17 11:30
    Ocena: 2.33 / 5
    1/Kupiłam polisę na początku maja 2011 i po 4 godz. rozmów tel. (na mój koszt oczywiście) wreszcie wygenerowali polisę czyli mamy połowę czerwca.
    2/ Mój wniosek przypisali innej osobie nawet dostałam maila z polisą na tego Pana,Panu zwrócili nadpłatę z mojej składki - nas nie było w ogóle w systemie!
    3/ cztery razy zapewniali mnie że już wysłali polisę poprawioną i nic.
    4/ po czym dostaję wezwanie do zapłaty składki!!!!!!a jednak znaleźli mnie w systemie-jak miło:)Tylko dlaczego nikt nie czyta moich zgłoszeń reklamacyjnych na tą sprawę, gdzie data i wysokość składki była odnotowana przez pracowników infolinii - nie wspominając już o mailu z tą informacją.
    5/ Od pracowników infolinii dostałam nr zlecenia reklamacyjnego i dopisywali moje kolejne zgłoszenia ale oczywiście nie moga mi tego wysłać pocztą. Za każdym razem pracownicy wpisują dane kontaktowe ze mną po czym ktoś je chyba usuwa, bo za każym razem pytają mnie o tel. i mail. Wątpię czy tam cokolwiek jest prawdą co oni piszą w tym zgłoszeniach
    6/ Zpaliłam się po raz trzeci na MTU. Przy pierwszym samochodzie moja polisa zniknęła!!!!Przy drugim dostałam aż trzy polisy w odstępach tygodniowych z druczkami do zapłaty i telefonami kiedy zapłacę - a składki zawsze robię z góry!!!!!
    7/ Po moich przejściach mam prawo być zdenerwowana-łagodnie mówiąc-a oni na info-"proszę czekać zapoznam się ze sprawą, proszę jeszcze o cierpliwość, jeszcze chwileczkę, proszę o cierpliwość... "wrrr...i tak 65 osób po kolei...nikt nic nie wie, nikt nie oddzwania, nie odpisuje na maile, bo pewnie nikt ich nie czyta...
    8/ Nigdy więcej sprawę zgłaszam do UOKIK. Tanie mięso psy jedzą!!!!I zgadzam się z opinią innych osób że jak chcesz zrezygnować to ci urzadzą ładne przedstawienie z wezwaniami do zapłaty - mój kumpel miał to samo...
    LUDZIE - Zapłaćcie więcej ale będziecie mieli spokój- aż strach pomyśleć co by było gdyby nie daj Bóg doszło do wypadku!!!!
    ZaletyCena
    Wady-brak kompetencji pracowników
    -zawsze załatwia sprawę milion osób-nikt nic nie wie
    -mają bałagan w dokumentach
    od 3 lat 443zł
  • ~bury / 2011-08-06 08:25
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie jest powiedziane że wszystkich klientów bez wyjątku dotknęła nieprzyjemna sytuacja, ilość problematycznych spraw wlokących się za tym towarzystwem wskazuje jednak na to, że częstotliwość negatywnych doświadczeń jest tutaj większa i prawdopodobieństwo ich zaistnienia większe w sytuacji kiedy klient zdecyduje się na współpracę z MTU
  • ~jaa / 2014-08-01 16:24
    Ocena: 1.00 / 5
    a mnie przypisali dwie szkody poprzedniego wlasciciela auta ktore kupilam i dzieki temu stracilam 60% znizki...cos mi sie wydje ze spawa skonczy sie w sadzie...masakra.
    Wadyz roku na rok coraz gorzej
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

Hestia
Ocena: 1.82, ilość opinii: 820
PZU
Ocena: 1.45, ilość opinii: 713
Link4
Ocena: 1.49, ilość opinii: 606
Uniqua
Ocena: 2.11, ilość opinii: 439
Warta
Ocena: 1.36, ilość opinii: 410
Generali
Ocena: 1.61, ilość opinii: 282
VECTRA
Ocena: 1.61, ilość opinii: 4265
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4146
Orange
Ocena: 1.39, ilość opinii: 3760
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3462
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3181
Plus
Ocena: 1.43, ilość opinii: 2803