Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

MOICO opinie

Ocena na podstawie 289 opinii

2.88 / 5

  • Niezawodność
    2.63
  • Obsługa klienta
    2.76
  • Cena
    3.11
  • Parametry
    3.08

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Użytkownik Moico / 2022-09-29 09:58
    Ocena: 1.00 / 5
    hmmm. Zazwyczaj daruję sobie wystawianie opinii w internecie, ale tym razem muszę. Wiedza Obsługi Klienta- żenująco niska. Mam wrażenie, że działanie internetu/ routera jest im obca. Standardy obsługi... również pozostawiają wiele do życzenia.

    Dla przybliżenia opiszę sytuację:
    Godzina 17:00- brak internetu- zdarza się. Po wielu samodzielnych próbach jego połączenia zdecydowałam się zadzwonić na infolinię. Po krótkiej, lakonicznej rozmowie o moich danych, otrzymałam informację, że problem został zgłoszony do działu technicznego. Z uwagi na całodobową linię, postanowiłam zadzwonić ponownie ok 21:00. Tym razem po 20-minutowym komunikacie, że jestem pierwsza w kolejce odebrał Pan. Otrzymałam informację, że moja sprawa jest rozwiązywana. O godzinie 7:00 następnego dnia również nie było informacji o statusie sprawy. Zadzwoniłam ponownie i dowiedziałam się, że po 10-minutach mam spróbować połączyć się ponownie- nie udało się. Przy czwartym telefonie odebrała Pani, która mam nadzieję, była pierwszy dzień w pracy, bo z umiejętnością prowadzenia rozmów i znajomością produktu było bardzo ciężko. Nasza ponad 20-minutowa rozmowa, przerywana głuchą ciszą (rozumiem, że konsultacje z kimś bardziej doświadczonym, ale chociaż uprzedzajcie), polegała na wymianie zdań na poziomie "a jak wpisze Pani adres strony internetowej to co się pojawia?" (no "błąd połączenia z internetem"- bo co innego XD), proszę podać 4-cyfrowy kod znajdujący się na routerze- na pytanie gdzie on się znajduje, bo na znamionowej naklejce tego nie ma, Pani nie potrafiła odpowiedzieć. Zaoszczędze dalszych przykładów. Ostatecznie propozycją było odczekanie 10 minut i włączenie ponownie routera. Po informacji, że robimy to od wczoraj i nic się nie zadziało, Pani z Obsługi Klienta... po prostu się rozłączyła XDDDD

    I teraz uwaga, zadzwoniłam do przedstawiciela tej firmy, który zakładał internet- po 5 min rozmowy i tutaj naprawdę solidnej współpracy internet wrócił. Otrzymałam od niego więcej wsparcia i działań niż na infolinii. Doceniajcie takich pracowników jak Pan Przedstawiciel, bo naprawdę poprawił wizerunek Państwa firmy.
    ZaletyPan przedstawiciel
    WadyBiuro Obsługi Klienta
    MiejscowośćWrocław
  • ~Kris / 2022-09-09 23:06
    Ocena: 1.00 / 5
    Porazka. Nie dosc, ze okres wypowiedzenia to 3 miesiace to po jego uplywie oraz zwrocie sprzetu, nadal otrzymuje faktury! Skandal

    A dodatkowo kiedys spoznilem sie 1 dzien z platnoscia (wyjazd) i wylaczylo mi tv i internet na caly weekend.
    WadyNaciaganie klientow i bezczelna obsluga
    MiejscowośćWroclaw
  • ~Jurek / 2022-08-31 11:51
    Ocena: 2.25 / 5
    Firma moico idzie na dno jak Titanic. Coraz gorzej we wszystkich aspaktach a szczególnie z dodzwonieniem sie do nich.
    MiejscowośćWrocław
  • ~Andrzej / 2022-08-29 15:10
    Ocena: 2.50 / 5
    28.082022 po godz.13 brak TV i internetu na ul.Górniczej 37 .Dwukrotne telefony pod nr.Dyżurnego telefonu 71 7186120 w godz.1606 i 18.05 gdzie odbierające operatorki przepytują począwszy od peselu ,nazwiska i imienia na kogo umowa , adresu awarii. odbierające telefony informowały mnie , ze zgłoszą to do techników i do dwóch godzin otrzymam telefon o przyczynach awarii. Oczywiście żadnych telefonów nie było. Awaria została usunięta w poniedziałek 29 .08.22 po godz.9.00 a trwało to tak długo , gdyż awaria była poza naszym mieszkaniem. żadne argumenty mnie nie przekonują , a świadczą tylko o lekceważeniu Waszych klientów .Ponieważ awarie tego typu zdarzają się coraz częściej zastanawiamy się czy nie zrezygnować z Waszych usług , a należymy do Waszej firmy od 2008roku. Liczę na konkretną odpowiedź na adres andrzejduk@onet.pl
    MiejscowośćWrocław
  • ~Fredi / 2022-08-06 21:52
    Ocena: 1.75 / 5
    pozytywne opinie o tym ISP są na 99% od pracowników tej firmy, nie znam osoby która by była z nich zadowolona, niereformowalna firma, nie interesuje się klientem po podpisaniu umowy, nie da się dogadać. Po wymianie światłowodu na prywatny przeszedłem w końcu do rzetelnego i tańszego ISP.
    Zaletybrak
    MiejscowośćWrocław
  • ~Niechupcwaszniszczy / 2022-07-19 02:36
    Ocena: 1.00 / 5
    Co dwa dni, regularnie 30 minutowe przerwy w działaniu sieci. W weekendy zdarza się dwa, trzy razy dziennie. Historia taka sama jak u innych: nowe osiedle we Wrocławiu i jedyne co jest to Moico. Dziala wtedy kiedy chce a nie gdy chce użytkownik. Absolutnie odradzam wszystkim którzy potrzebują internetu do czegokolwiek. Człowiekowi czasami nie chce się wierzyć ze mamy rok 2022. Polecam pieniądze na ewentualny internet od Moico wrzucić do blendera - rezultat będzie ten sam.
    ZaletyLepsza od raka mózgu, ale niewiele. Przelewy odbierają natychmiast.
    WadyUsługa totalnie niestabilna i nieprzewidywalna, ciagłe przerwy i problemy techniczne. Typowy januszex: dej pan pieniądze a ja się zastanowię.
    MiejscowośćWrocław
  • ~Jebievdenko / 2022-05-16 09:11
    Ocena: 1.75 / 5
    Dwa miesiące usługi i 4 weekendy bez sieci - w weekendy nie pracują chyba, zero reakcji na zgłoszenie
    ZaletyŁadna strona wwww- czytelna
    MiejscowośćWrocław
  • ~ozemail / 2022-04-15 11:24
    Ocena: 3.00 / 5
    Firma Moico spada na tzw. "psy" I mam tu na myśli nie jakość w dostarczaniu samych usług, ale jakość podejścia firmy do klienta i to wieloletniego. Poziom komunikacji z klientem jest żenujący i nadal pikuje w dół. Praktyki , które firma zaczęła stosować są co najmniej żenujące. Zrezygnowano z mailingu w sytuacjach tego wymagających. Wieloletni klient traktowany jest jak przysłowiowy " burak" Zachowania typowo monopolistyczne z powodu braku konkurencji w terenie...może zmiana tego stanu rzeczy zmieni i ich podejście do poziomu świadczenia usług.
    Zaletybrak
    Wadyw XXI w. potrafia korzystac z mailingu tylko w jednym przypadku : dostarczanie faktur. Wszelkie inne treści pomimo zgód sa bagatelizowane.
    MiejscowośćWrocław
  • ~Zdenerwowany / 2022-02-07 22:04
    Ocena: 1.50 / 5
    średnia prędkość przy łączu 300 Mbs to ok 15/25 30/30 (w szczycie) !!! Jak ktoś nie weirzy, niech spróbuje zaryzykowć podpisanie z nimi umowy. Spółka córka - The network ma identyczne problemy (miałem dwa abonamenty na dwóch mieszkaniach). Ta firma to żart, obsługa klienta na wysłane screany z testu prędkości router - ich urządzenie, spięte kablem odpisuje, żeby .... sprawdzić po kablu. Czekam z niecierpliwością na jakąś alternatywę, bo takie firmy powinny jak najszybciej przestać psuć rynek!!!
    Zaletydeklarowana prędkość
    Wadyrzeczywista prędkość, niezawodność, obsługa klienta
    MiejscowośćWrocław
  • ~Jon / 2022-01-23 23:11
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie podpisujcie umowy. Miało być 300Mb a jest 100. Obsługa Klienta nie działa. Katastrofa
    ZaletyBrak
    WadyObsługa Klienta, jakość internetu
    MiejscowośćWrocław
  • ~Marcin / 2021-12-28 12:23
    Ocena: 1.00 / 5
    Serwis pracuje jak chce, przychodzi w terminie innym niż umówiony, rekompensaty się nie doczekasz, internet niestabilny, zrywa połączenie kilka razy dziennie, obsługa klienta fatalna. Szczerze nie polecam, może 20 lat temu miałoby to racje bytu ale nie dziś
    Zaletybrak
    Wadysłaba jakość połączenia, usterkowy sprzęt, customer service na poziomie dno
    MiejscowośćWrocław
  • ~Zdenerwowany gracz / 2021-12-10 10:45
    Ocena: 2.25 / 5
    Internet nie nadaje się do pracy zdalnej,grania,uczenia. Połączenie bardzo niestabilne. Szybkość jest ok, mimo że wolniejsza niż miała być.kilku minutowe przerwy w połaczeniu nagminne i praktycznie codziennie są takie sytuacje w różnych godzinach.
    WadyBrak stabilnego połączenie
    MiejscowośćWrocław, Bieńkowice
  • ~FranK / 2021-11-27 18:27
    Ocena: 1.00 / 5
    Obsługa na infolinii poniżej krytyki. Konsument musi czekać na łaskawe podjęcie czynności przez serwisanta w ciągu 24 godzin które są rozliczane po "chińsku" godziny pracy serwisu. CHORE!!!. Usunięcie usterki TRZY dni.
    ZaletyŻADNE!!! Nigdy nie podpisuj umowy.
    WadySłaby sygnał nigdy w deklarowanej prędkosci.
    MiejscowośćWrocław
  • ~Jerzyk / 2021-11-12 15:32
    Ocena: 3.75 / 5
    Pan Adam sprawnie montuje szybki
    Internet taki se
    ZaletyPan Adam
    WadyPan Adam
    MiejscowośćPan Adam
  • ~Igi / 2021-11-10 09:47
    Ocena: 5.00 / 5
    Polecam ???? Bardzo sprawny proces zmiany dostawcy internetu do MOICO.
    ZaletyPrędkość
    MiejscowośćWrocław
  • ~Aleksander / 2021-11-08 20:48
    Ocena: 2.00 / 5
    ciągle sie coś psuje i co tydzien jest inna prędkość internetu
    Zaletydziała chociaż
    Wadyjest słaby
    Miejscowośćwrocław
  • ~Zbyszek / 2021-11-03 13:31
    Ocena: 4.25 / 5
    W miejscu w którym mieszkam realna prędkość od Moico wynosi 600-700, powiedziałbym, że to BARDZO dużo. Nie zrywa, a pracuję zdalnie więc przez 8-10 godzin dziennie jestem non stop przed kompem. Tak serio to nie chce mi się wierzyć, że u kogoś światłowód osiąga prędkość 20/12, przecież to niemożliwe.
    Zaletyprędkość, niezawodność
    MiejscowośćWroclaw
  • ~Silvio / 2021-10-10 23:55
    Ocena: 2.00 / 5
    Zostałem zmuszony do zostania klientem w spółce córce - The network, formy Moico, gdyż odmówiono mi świadczenia usługi, mimo że kilkukrotnie reklamowali się na osiedlu "Alfa wojszyce". 'Łącze symetryczne 300/300 w teorii o bardzodobrych parametrach, ale realnie prędkość do routera to średnio 20/12 Mbps, niskie pingi, mam światłowód w mieszkaniu. Nie polacam, jakościowo to łącze nie nadaje się do pracy, poza odbieraniem maili. Przy koszcie 89 zł/mies mam Internet o jakości HDSL. Czas i sposób reakcji na zgłoszenia, niezadowalający. Jedynie instalacja - szybka i bezproblemowa, może dlatego, że dodatkowo płątna - 200 zł. Jeśli macie inne możliwości, nie wybierajcie moico/the network
    Zaletyteoretyczna szybkość łącza
    Wadyrealne parametry łącza, stosunek rzeczywistej jakości do ceny, koszt instalacji
    MiejscowośćWrocław
  • ~sneeky / 2021-09-25 22:49
    Ocena: 2.25 / 5
    Masakra. Awarie są częste, a serwis nie działa w weekendy. Jak łącze się urwie w piątek o 17 to zaczną naprawę dopiero w poniedziałek rano. Strasznie dziwna sprawa. O prędkościach wieczorami i w weekendy już nawet nie wspominam. Wczoraj pobieranie było 0,5 Mb/s przy łączu na 300. Fakt wysył jest ok i zazwyczaj w okolicach 100 Mb/s. Ogólnie nie polecam. U mnie czas na zmianę.
    ZaletyŁącze symetryczne
    WadyAwarie, słaba prędkość, ciągłe przeskakiwanie public IP na ich routerze.
    MiejscowośćWrocław
  • ~Bella / 2021-09-23 10:58
    Ocena: 5.00 / 5
    Bez awarii od czasu wykupienia usługi. Dobre biuro obsługi. Dobra komunikacja z klientem.
    Zaletyok
    MiejscowośćWrocław
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.61, ilość opinii: 4277
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3462
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3184
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2538
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2203
T-Mobile Internet
Ocena: 1.87, ilość opinii: 2031
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4157
Orange
Ocena: 1.39, ilość opinii: 3769
Plus
Ocena: 1.43, ilość opinii: 2809
T-Mobile
Ocena: 1.58, ilość opinii: 2441
mBank
Ocena: 1.67, ilość opinii: 1960
Orange Neostrada
Ocena: 1.94, ilość opinii: 1179