Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Millennium opinie

Ocena na podstawie 910 opinii

1.75 / 5

  • Prostota obsługi
    1.75
  • Oferta
    1.82
  • Obsługa klienta
    1.70

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Michał / 2021-03-24 21:12
    Ocena: 5.00 / 5
    zastanawiam się skąd te złe opinie - nie jestem pracownikiem banku - tak dla wyjaśnienia.
    Przeniosłem się do Millennium całkiem przypadkiem - dzięki kredytowi hipotecznemu. Jak na razie - a minęło ponad 3 lata - nie zaliczyli wpadki oprócz jednej - przelewy odroczone zlecane w niedzielę z datą najbliższego poniedziałku są księgowane tego samego dnia z datą poniedziałkową. Oprócz tego obsługa klienta jak dla mnie jest bardzo w porządku. mam tu konto osobiste i firmowe i nie narzekam. do tej pory przerabiałem kilka banków - pekaosa, alior, pkobp, santander i jak na razie millenniuum wygrywa mój prywatny ranking i oby tego nie schrzanili
    Zaletyjak wżej
    Wadyjak wyżej
  • ~Mirosław / 2023-11-23 14:11
    Ocena: 5.00 / 5
    Pani Małgosia z odzalu na Unruga z Gdyni bardzo dobrze i sprawnie załatwiła porzeczkę jesteśmy bardzo zadowoleni
  • ~Mysza / 2024-05-16 22:57
    Ocena: 5.00 / 5
    Sympatyczna obsługa i pomoc przy założeniu aplikacji przez internet. Aplikacja przejrzysta i działa bardzo dobrze.
  • ~NieidealnaAleZadowolonaKlientka / 2021-12-20 00:12
    Ocena: 5.00 / 5
    Z ciekawości postanowiłam poczytać opinie o banku, z którego korzystam już prawie 10 lat. Po zapoznaniu się z tutejszymi komentarzami postanowiłam dodać coś od siebie. Wcześniej miałam konta w dwóch innych dużych polskich bankach. Zmiany na Millennium nie żałuję. Ostatnio korzystałam z infolinii jakieś dwa miesiące temu. W skrócie: nie czekałam 50 min., ani nawet 30 min. na połączenie; poinformowałam Panią z banku iż jestem w sklepie chcę zrobić zakupy a nie mam karty. Zostałam poinstruowana jak zainstalować aplikację a następnie uruchomić blika. Dodam, że nowe technologie to coś w czym, delikatnie mówiąc, nie jestem lotna. Pani z banku oddzwaniała do mnie trzykrotnie na każdym etapie (czy już się udało? nie? jaki ma Pani telefon? proszę kliknąć tu a tu? widzi Pani taki a taki komunikat?), zostałam poprowadzona za rączkę i nie wyczułam ani krzty zniecierpliwienia! Pełen profesjonalizm. Na koniec zadowolona klientka banku Millennium zapłaciła za zakupy blikiem choć myślała, że nigdy nie będzie umiała z tego korzystać. Innym razem wpadłam zniecierpliwiona do oddziału i poinformowałam, ze nie mam ochoty dłużej odbierać telefonów w sprawie propozycji kredytów. Grzecznie zaproponowano mi cofnięcie zgody marketingowej i problem się magicznie rozwiązał. Innym razem dzwoniłam przerażona do banku, że zaginął mi dowód osobisty. Spokojnie i rzeczowo wytłumaczono mi jakie mam możliwości. Reasumując; bywam niełatwą klientką ale miałam najwyraźniej ogrom szczęścia by trafić na właściwe osoby, których jak czytam w moim banku podobno jest niewiele.
    ZaletyObsługa klienta
    WadyW oddziałach nikt nie częstuje kawą i ciastkami a kredyty są oprocentowane!
  • ~Paulina / 2023-09-20 16:22
    Ocena: 5.00 / 5
    Bardzo profesjonalne i miłe podejście do klienta, kiedy bym nie zadzwoniła z jakimś problemem zawsze mam natychmiastową pomoc. Obsługa zawsze miła i kompetentna.
  • ~Piotr / 2024-03-14 15:10
    Ocena: 5.00 / 5
    Bardzo miła obsługa i jasne tłumaczenie na czym się stoi
  • ~radziu / 2021-11-22 21:09
    Ocena: 5.00 / 5
    nie wiem skąd tyle negatywów, ludzie czytacie umowy, które podpisujecie? Ogarniacie bankowość internetową?
    Zaletydigitalizacja, możliwość ogarnięcie większości spraw zdalnie
    Wadybrak google pay
  • ~Renata / 2024-03-07 11:38
    Ocena: 5.00 / 5
    Bank Millenium Ostrów Wielkopolski, Rynek. Bardzo konkretna, rzetelna obsługa. Podziękowania dla pana w punkcie obsługi klienta.
  • ~Robertos_88 / 2023-07-12 14:05
    Ocena: 5.00 / 5
    Wraz z moją rodziną,jesteśmy klientami tego banku od kilku lat. W mojej ocenie to najlepszy bank na rynku usług finansowych.
    Łatwosć otrzymania pożyczki, bogactwo ofert, wiele konkursów i zachęt pieniężnych dla stałych klientów, szeroki zakres usług dodatkowych z poziomu aplikacji mobilnej oraz bezproblemowa obsługa pracowników banku - to główne atuty tej placówki.
    Z czystym sumieniem mogę polecić ten bank.
    ZaletyJak wyżej.
    WadyBrak.
  • ~ROMAN / 2022-12-30 15:17
    Ocena: 5.00 / 5
    Super oferta od partnera lecz centrala blokuje pomimo spełnienia wszystkich warunków
    Na górze pracują debile
  • ~Roman / 2023-10-13 19:16
    Ocena: 5.00 / 5
    Szybko konkretnie, miło bez zbędnejpapierologi.
  • ~Romek / 2022-09-06 16:17
    Ocena: 5.00 / 5
    Mega zadowolony, szeroki wybór produktów, znakomita bankowość elektroniczna. W oddziale czasami kolejki, ale to pewnie wynika z dużej ilości klientów.
  • ~Straystrxx / 2024-03-06 17:31
    Ocena: 5.00 / 5
    Pani była super,super sie z nią gadało i byla miła.Polecam placówkę w echo
    ZaletyMiła pani
    WadyŻadne
  • ~Sylwia / 2023-11-17 14:49
    Ocena: 5.00 / 5
    Oddział banku Wrocław Magnolia - polecam panią Malwinę,jest osoba kompetentną,odpowiednią na stanowisku. Sprawa załatwiona z dużą empatią i zrozumieniem.
  • ~Sylwia / 2023-12-19 16:02
    Ocena: 5.00 / 5
    A ja jestem mega wdzięczna millenium - nie raz mi pomogli kiedy zostałam oszukana w internecie i zrobiłam zakupy na trefnej stronie, kontakt jest naprawdę dobry, najczęściej piszę do konsultantów w aplikacji i odzew jest szybki, nigdy nie zostałam na lodzie. W dodatku wszystko jest przejrzyste i nie miałam jeszcze żadnych problemów z bankiem. Jestem bardzo zadowolona.
  • ~Tomasz / 2024-01-23 19:07
    Ocena: 5.00 / 5
    Po rozmowie z konsultantem na infolinii.
    Moja sprawa została szybko i sprawnie rozpatrzona.
    Dziękuję za kulturę i wsparcie w w sytuacji podbramkowej.
    Bardzo miłe pozytywnie jestem zaskoczony, tak szybką interwencji.
    Jednak dobro klienta jest najważniejsza.
    Polecam Tomasz
    ZaletySzybko, sprawnie
  • ~Tomek / 2020-02-01 20:11
    Ocena: 5.00 / 5
    Dla chętnych założenia konta kod polecający 27152478, nagrody czekają
  • ~Uladzimir / 2023-09-22 22:01
    Ocena: 5.00 / 5
    Dzisiaj założyłem konto w banku Millennium na ul.Jubilersskej 3, bardzo miła i profesjonalna obsługa do klienta.
    WadyBrak
  • ~Waldemar Lademan / 2023-08-18 20:11
    Ocena: 5.00 / 5
    Dziś byłem w banku millennium w Olsztynie Al .M .J. Piłsudzkiego 11/17.Tuż po wejściu zostałem mile zaskoczony ,ponieważ obsługa natychmiast zareagowała na moją obecność .Po podejściu do okienka Pani z wielkim zaangażowaniem zajęła się moją sprawą .A sprawa nie była łatwa. Bardzo mi się podobało jak Pani w wątpliwych sprawach konsultowała się z innymi pracownikami. Ponieważ sprawa była naprawdę trudna ,zaangażowała się również Pani Dyrektor. Przyjemnie było patrzeć na zaangażowanie wszystkich pracowników .Ale prawdopodobnie tak jest ,że jaki kierownik tacy pracownicy. Wielkie podziękowanie dla Pani Dyrektor i jej podwładnych za zaangażowanie.
    Pozdrawiam.
    Waldemar Lademan.
  • ~Wielki Duch / 2022-01-22 20:49
    Ocena: 5.00 / 5
    Mam konto od ponad 10 lat, polecam. Polecam, polecam
    ZaletyPolecam
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.67, ilość opinii: 1960
PEKAO SA
Ocena: 1.75, ilość opinii: 1441
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.83, ilość opinii: 1174
Millennium
Ocena: 1.75, ilość opinii: 910
PKO Bank Polski
Ocena: 2.70, ilość opinii: 797
ING Bank Śląski
Ocena: 1.78, ilość opinii: 793
VECTRA
Ocena: 1.61, ilość opinii: 4277
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4159
Orange
Ocena: 1.39, ilość opinii: 3769
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3462
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3185
Plus
Ocena: 1.43, ilość opinii: 2809