Niepolecam
Blokują konta pod pretekstem bezpieczeństwa i sciągają właścicieli kont do oddziaław pod przymusem.
Musisz podpisać zeznanie o krypto bo nieodblokują twoich pieniędzy złodzieje i teroryści.
Zaletybrak
~Barbara / 2024-02-07 09:49
Ocena: 1.00 / 5
Krótko i na temat, Karty do bankomatu moja idzie pocztą już 3 tygodnie, a partnera za opłatą 25 zł kurier w ciągu 3 dni idzie dwa tygodnie. Kart nadal nie widać a opłata pobrana. Cóż przy takiej obsłudze dobrze że nie zgłosilismy wypłat na konta gdyż trzeba je zamknąć zanim zaczęło się korzystać.
~Edward / 2024-02-06 14:16
Ocena: 1.00 / 5
Ludzie uciekajcie z tego banku .Obsługa to porażka. Po zamknięciu konta całkowita blokada.Jak chcesz coś załatwić to tylko w placówce ,a te tylko w wielkich miastach.
~Roger / 2024-02-06 14:13
Ocena: 1.00 / 5
Bezsensowne i głupie procedury oraz mało życzliwi konsultanci, kontakt z nimi to czysta tragedia, nigdy więcej nic wspólnego z mBankiem!
~Roman / 2024-02-05 20:31
Ocena: 1.00 / 5
nie polecam konto zamkniete za brak aktualizacji danych firmy wysłana raz prosba listownie po tym znikneło konto firmowe wraz z pieniedzmi prez co bardzo duze kłopoty firmynie polecam nigdy wiecej
~ypsylon / 2024-02-05 12:26
Ocena: 1.00 / 5
Po zablokowaniu aplikacji ,brak dostepu do konta ,tylko osobista wizyta w placówce 40km.Zablokoać konto to umieją ,jednak odblokować już nie .Porażka całkowita .
Odradzam każdemu ten bank najgorszyz możliwych.
ZaletyTanio- już było
WadyKontak jest do bani ,nic nie pomogą ,nic nie poradzą ,tylko wizyta osobista w banku ):
Brakk dostępu do swoich środków
Mam wrażenie ,że się zatrzymał z 20 lat temu
~KINGA / 2024-02-02 12:09
Ocena: 1.00 / 5
CIĄGLE PODWYŻKI Z WYPŁAT , CZAS ZMIENIĆ BANK
BRAK WYPŁAT MAŁYCH KWOT
~Piotrek / 2024-02-01 19:43
Ocena: 1.00 / 5
Wiecznie nic nie działa, co chwile jakieś problemy. Placówka główna w Łodzi to jakaś kpina. Nie ma ludzi ale trzeba czekać 30-40 minut, żeby paniusia przyszła bo kawkę musi dokończyć. Dodatkowo wiedza pracowników jest tragicznie kiepska. Mocny wstyd, żeby klient mówił pracownikowi co i jak ma robić. Dodatkowo co chwila podwyżki wszystkiego. Zaraz nawet aplikacja będzie płatna.
Zaletybrak
Wadywysokie ceny, brak kompetentnych pracowników, ciągłe awarie i podwyżki.
~klalak80 / 2024-02-01 18:13
Ocena: 1.00 / 5
Złodzieje podwyżki, nic tylko pieniadze brac. byl wosp teraz podwyzki nigdy wiecej zadnej wspolpracy z tym gnem
WadyZłodzieje podwyżki
~Saki / 2024-01-31 21:25
Ocena: 1.00 / 5
Coraz gorzej i droższej. Czas na zmianę, po 6 latach. Nie komu nie polecam
~Crowley93 / 2024-01-31 16:29
Ocena: 1.50 / 5
Porażka, zwiększenie opłat co chwilę i na wszystkim gdzie jest taka możliwość,czas na zmianę banku po ponad 10 latach
~Andrzej P / 2024-01-31 08:24
Ocena: 1.67 / 5
Brawo, wydać kasę na WOŚP i ściągnąć sobie z nawiązką od klientów. Oferta słaba, drążenie kieszeni klient ana każdym kroku. Wszystko płatne, obsługa w porządku, ale długi czas oczekiwania.
ZaletyDużo spraw można załatwić bez potrzeby odwiedzania placówki
Wadyjak napisał poprzednik, krętacze, dodam jeszcze wyzyskiwacze
~Dariusz / 2024-01-31 07:32
Ocena: 1.00 / 5
Po prawie 16 latach opuszczam tych złodziei. Wywalili w niedzielę 25mln na WOŚP a teraz już podwyżki???? Masakra!!!!
~Maro / 2024-01-30 15:02
Ocena: 1.00 / 5
własnie otrzymałem nowe warunki i opłaty dla konta Intensiv, powiem tak NARA!!!!! zmieniam bank po 20 latach
Zaletybrak
Wadykrętacze
~Expert / 2024-01-26 14:03
Ocena: 1.00 / 5
Jakosc obsługi w Banku nie znosi krytyki. Jest poniżej jakichkolwiek oczekiwań. Bank traktuje klienta jak mu się podoba. Pomimo utrudnionego kontaktu z doradca Bank nie przyznaje się do winy.
ZaletyBrak
WadyBardzo slaba obsluga, lekceważenie klienta, brak zaufania do Banku
~Justyna / 2024-01-25 15:46
Ocena: 1.00 / 5
Najgorszy z Banków, nigdy nie powietrze mu żadnych swoich pieniędzy.Aplikacjs szwankuje na całego, na infolinii totalna olewka i przez tydzień brak dostępu do swoich środków ponieważ trzeba udać się osobiście do placówki, tragedia żeby nie można było zdalnie pomoc. Oczywiście tak lipny Bank ma placówki, oddziały partnerskie tylko w większych miastach. Tragedia. Naprawdę nie polecam i ostrzegam żeby nie tracic nerwów potem.
ZaletyBrak
WadyNie działają aplikację, wszystko się wiesza brak pomocy na infolinii
~Anna / 2024-01-23 18:23
Ocena: 1.00 / 5
Tragedia!!! Okradają klienta poprzez np bezpodstawne zabieranie środków z konta ( za opłatę karty) , spełniam wszystkie warunki przy płatnością kartą,a tak już kolejny raz pobrano mi środki, że niby nie zapłaciłam kartą kwoty min 350 zł. Mam konto bankowe intensive i nie obowiązują mnie te ustalenia, ale i tak place karta powyżej tych 350 zł.
Złożyłam reklamacje i nadal mBank podprowadza mi opłaty potajemnie z konta,a reklamacji nie rozpatruje!!!
ZaletyBrak
WadySame
~Kamil / 2024-01-22 20:25
Ocena: 1.00 / 5
Najgorsza instytucja pod względem obsługi klienta. Wpłatomat wciągnął mi 10000 zł i po 5 dniach nawet nie powiadomili operatora. Bagatelizują sprawę mówiąc że mają czas. Dramat!!!!
ZaletyZero
WadyObsługa klienta
~analop / 2024-01-19 20:17
Ocena: 2.67 / 5
Założyłam 2 konta, firmowe i osobiste w mKiosku w Askanie Gorzów. Po załatwieniu wszelkich formalności pani miała mi pomóc się zalogować. Nie dała rady, mimo szczerych chęci i 2 godz prób). W końcu kazała mi jechać do domu i próbować ponownie w mlinii lub innym oddziale. poprosiłam by zamknęła więc konto i pójdę gdzie indziej - NIE DA SIĘ. Po 6 godzinach prób, mam 2 konta i zero możliwości dostępu do nich. Pani z mlinii (enty telefon) obiecała mi, że bedzie to już ostatni wykonany. Po kilku minutach rozmowy uznała, ze jednak mi nie pomoże i mam dzwonić jutro, bo dziś się już nie da (godz 16). Obsługa miła, sympatyczna, ale na X rozmów nikt nie umiał mi pomóc, a sprawa przecież dziecinnie prosta - założyłam konto i chcę mieć dostęp! czy to tak wiele?
Zaletyżadnych
Wadymeeega ciężko uzyskać dostęp do konta
~Zniesmaczony do cna / 2024-01-19 15:18
Ocena: 1.00 / 5
Klient mBank od 19 lat. Dowiedziałem się właśnie, że dla mBanku nie jest możliwe udzielenie mi informacji o wysokości kapitalizowanych odsetek w rachunku bieżącym firmy na piśmie, chociaż te same informacje są bez problemu dostępne telefonicznie na mlinii, bo dowolny konsultant mlinii ma w nie wgląd. (i może ich udzielić głosowo).
Koszt uzyskania informacji o płaconych przeze mnie odsetkach z kredytu w rachunku bieżącym firmy to 100zł, bo jest to zapytanie "niestandardowe" (!), ale najpierw "pracownik banku będzie badał czy wystawienie dokumentu o wysokości płaconych odsetek jest dla mBanku w ogóle możliwe.”
Jeśli mają Państwo taką możliwość – proszę zabrać swoje sprawy finansowe gdzie indziej.
ZaletyPani z mLinii miała dość przyjemny tembr głosu.
WadySame. Ale główną wadą jest całkowity brak zalet.