Sprawa jest prosta: jestem klientem Korbanku, bo w miejscu, w którym mieszkam, na razie nie mam wyboru. Natomiast chciałbym ostrzec te osoby, które wybór mają:
* Internet działa całkiem nieźle, gdyby nie to, że raz na półtorej godziny się wyłącza na kilka minut - oglądasz mecz - bam, Internet odcięty w kluczowym momencie; masz ważną telekonferencję w pracy - bam, nagle wszystko się resetuje; wypełniasz jakiś formularz online - bam, wszystko się kasuje
Ale to nie wszystko:
** wysyłają montera, który przychodzi na minutę i stwierdza, że Internet jest i tyle - jak się nie podoba, możesz zerwać umowę - typowa bezczelność monopolisty;
I wisienka na torcie:
*** obsługa klienta poucza Cię, że wina jest po Twojej stronie, bo najwyraźniej źle użytkujesz, bo nie jesteś na kablu, bo może ktoś Ci kradnie transfer i tym podobne historie.Zalety(1) Gdy dostęp do sieci jest, to jest dobry.
Wady(1) Średnio 20 razy na dobę dostęp do sieci wyłącza się na 5 minut. Wiadomo, że już lepiej byłoby, gdyby wyłączał się raz na 2 godziny.
(2) Faktury przychodzą za 100% czasu korzystania.
(3) Obsługa klienta jest zatrudniona do pouczania klienta w możliwie najbardziej irytujący sposób.
MiejscowośćWroclaw