wisze kolejne poł h wciagu dnia na fonie zeby odblokowac konto. To jakis zart???? Jest pozny wieczor niedziela. Gdzie sa pracow nicy?? Ponoc czynne 24 h w kazdy dzien tygodnia!!! Likwiduje konto! Mam dosc
Zaletybrak
Wadysame wady
~kwk / 2022-09-16 17:43
Ocena: 1.00 / 5
nie można z www zlikwidować lokaty - tylko mozna przez telefon - ale ustawienie hasła czy próba zalogowania się w serwisie telefonicznym nie jest możliwa z powodu kilkusekundowych czasów ustawionych na IVR, na wprowadzenie konta i hasła. Masakra.
~Marcelina / 2022-08-22 11:41
Ocena: 4.33 / 5
Jedynie na co można narzekać to długi okres oczekiwania na odbiór telefonu, z drugiej strony. Reklamacja która złożyłam o zniknięciu pieniędzy z konta, została zaakceptowana i już po kilku dniach pieniądze wróciły.
ZaletyJest ich sporo
WadyDługi okres oczekiwania na odbiór telefonu.
~R7270 / 2022-08-19 17:30
Ocena: 1.33 / 5
Bank rodem z PRL, bardzo utrudniony kontakt, trzeba kontrolować prowadzone przez nich konto ponieważ znikają środki z konta beż dyspozycji klienta
ZaletyBrak zalet :-(
WadyInteligo z PKO BP to jeszcze PRL a już XXI wiek
~Paweł / 2022-08-19 10:47
Ocena: 1.00 / 5
Infolinia to fikcja nie można się dodzwonić nikt nie odbiera masakra
~qqr / 2022-08-10 12:44
Ocena: 1.00 / 5
Czas oczekiwania na konsultanta jest absurdem. Jest to kilkanaście minut, przy czym do załatwienia ostatniej sprawy potrzebowałem trzech kolejnych telefonów.
~MrTtrs / 2022-08-01 21:36
Ocena: 1.00 / 5
Na infolini można wisieć godzinami i tak nikt nie odbiera. Na listy nie odpowiadają, a ostatni list z potwierdzeniem odbioru wrócił do mnie.
Wadytragiczna obsługa klienta...
~ela / 2022-08-01 12:52
Ocena: 1.00 / 5
Masakra z tą infolinią, Do NFZ dodzwoniłam się szybciej. Od godziny nikt nie odbiera. To nie jest normalne w nowoczesnym banku
Zaletybrak
Wadyokropna infolinia
~max / 2022-08-01 11:05
Ocena: 1.00 / 5
kkkkk...aaaa nikt nie odbiera od 30min tylko melodyjka leci. obsługa klienta zero a chcę tylko zaaktualizować numer dowodu osobistego.
Zaletybrak
Wadynikt nie odbiera
~Krystian / 2022-07-30 18:08
Ocena: 1.00 / 5
Żeby zmienić numer telefonu do autoryzacji trzeba im wysyłać listy pocztą. Bank zatrzymał się w 19 wieku - odradzam z całego serca.
Zaletybrak
WadyWczesny PRL
~tasior / 2022-07-05 15:42
Ocena: 1.33 / 5
Zacofany technologicznie bank. Jeśli oni mają potrzebę kontaktu, to robią to wyłącznie przez internet/telefonicznie, w drugą stronę wyłącznie papierowo. Nie potrafią wysłać maila na Gmaila, a konsultanci za każdym razem z wielkim zaskoczeniem udają, że taka sytuacja nigdy wcześniej nie miała miejsca. Oczywiście sprawdzenie logów ich własnego serwera pocztowego również ich przerasta.
ZaletyJest opcja rezygnacji z ich uslug
~Janusz / 2022-06-27 13:26
Ocena: 2.00 / 5
Dramat ! Zamknąć konto firmowe graniczy z cudem. Robią same problemy co chwilę. Proponuję omijać szerokim łukiem bo melisy zabraknie... Ten twór doprowadził mnie do nerwicy...
ZaletyŻart ?
WadyDramat ! Zamknąć konto firmowe graniczy z cudem. Robią same problemy co chwilę. Proponuję omijać szerokim łukiem bo melisy zabraknie... Ten twór doprowadził mnie do nerwicy...
~Krzysztof / 2022-06-23 10:56
Ocena: 1.00 / 5
Zamykają konta nie informując o tym. Firma Inteligo to żart! omijajacie szerokim łukiem. Dramat po całej lini, śmieszni są.
Zaletyżadnych
WadyWszytsko co złe - opóźnieni w rozwou debile
~Rico / 2022-06-21 18:30
Ocena: 1.67 / 5
Szczerze odradzam zakładanie jakichkolwiek kont w tym banku.
Serwis www - tragiczny, strona wygląda jak w latach 90-tych
Oprocentowanie - w innych bankach rachunki oszczędnościowe są na 2%, tu mamy całe 0,01%
Lokaty - gorzej być już nie może, w innych bankach 5-7%, tutaj mamy 0,5%
Obsługa klienta - infolinia jakieś 30 do 60 minut czekania, na maile odpisują w ciągu 24-48 h
ZaletyRachunek bez wychodzenia z domu
WadyWszystko jest wadą, ten bank to pomyłka
~Halina / 2022-06-12 22:20
Ocena: 1.00 / 5
Ponad godzinę czekałam na połączenie z konsultantem poprzez nr infolinii i nikt nie odbiera. I to w dodatku w późnych godzinach wieczornych w niedzielę, gdzie nie sadzę by telefony się urywały. Automat prosi o oczekiwanie i ta idiotyczna muzyczka. Nie wiem po co infolinia, skoro nikt nie odbiera.
~magda / 2022-06-03 15:50
Ocena: 1.00 / 5
Od 3 tygodni próbuję uzyskac dostęp do konta dziecka, które przeszło z formy junior. Wykonałam już KILKANAŚCIE telefonów, KAŻDY z konsultantów mówi co innego. KAŻDY. Ludzie z łapanki. Zero kompetencji. Dostępujeszcze nie mamy. Jedni mówią, ze mamy czekać na telefon, drudzy że mamy dzwonić. Masakra. Oczywiście nikt nie dzwonił do nas. NIE POLECAM szkoda nerwów.
Zaletybrak
Wadynie ma żadnej pozytywnej rzeczy
~krzysztof / 2022-06-03 10:01
Ocena: 2.00 / 5
Niestety po wielu latach będę zmuszony do zmiany banku. Oferta, a w szczególności oprocentowanie konta oszczędnościowego 0,01% jest żenujące.
WadyOprocentowanie kont oszczędnościowych i lokat
~maja / 2022-05-23 08:45
Ocena: 1.00 / 5
tragedia...wnioskowalam o limit kredytowy wieczne telefony na koncu glupia baba kazala mi isc z jakims dokumentem do oddzialu pko w oddziale nie istnieje jako klient bo to pko nie inteligo.oddzwonilem to nastepna dzida tepa stwierdzila ze to jakas oszustka ta ktora mnie wyslala do odddzialu.no porazka.wniosek sami usuneli bez rozpatrzenia.debile w h...
~Maliwna / 2022-05-06 08:26
Ocena: 1.00 / 5
tragiczna obsługa telefoniczna jak i samego banku . Absolutnie nie polecam
ZaletyBRAK
WadyWSZYSTKO
~Grzegorz / 2022-04-08 22:05
Ocena: 1.00 / 5
Żenada. Po 1,5 godziny dodzwoniłem sie do konsultanta. Likwiduję konto w Inteligo