Internet działa, więc tu ok, ale obsługa klienta i podejście do klienta pozostawia WIELE do życzenia. Mimo nieudanego przyjazdu monterów za pierwszym razem, firma nie mogła wyegzekwować przyjazdu monterów od firmy współpracującej w innym terminie. (od infrastruktury), przez co montaż finalnie odbył się prawie miesiąc po terminie. DODATKOWO, i co NAJWAŻNIEJSZE, INEA (bez jakiegokolwiek racjonalnego wytlumaczenia) blokuje podłączenie swojego routera (zamiast ich routera, a nie dodatkowo za ich routerem), tlumaczac "ze jak bedzie dzialac to ok, a jak nie to nie", ale nie podaja zadnych danych konfiguracyjnych (do numeru VLANu trzeba bylo samemu dojsc, a potwierdzajac z nimi potwierdzili inny numer VLANu niz faktycznie sie okazal). A nawet juz po poprawnym polaczeniu z ich siecią, wszystko dziala prawidlowo, ale tylko przez chwile, poniewaz gdy nie rozpoznaja swojego urzadzenia, to go odlaczaja od sieci. Tlumacza sprawe, ze tylko majac ich router, moga zrobic diagnostyke, a nie przyjmuja arugmentow, ze dopoki dstarczaja internet do swiatlowodu, to potem mozna nie potrzebwac zadnej diagnostyki i beirze sie na siebie, a w razie czego zawsze mozna przelaczyc router do testow. Zenada w skrocie w tym aspekcie, obslugi klienta i wlasnego routera.Wady- tragiczna obsluga klienta (nie pro-klient), nawet nie sami konsultanci ale procedury, bo klient jest na przegranej pozycji od samego poczatku zakupu, montazu, obslugi
- brak mozliwosci podlaczenia swojego routera ZAMIAST ich routera
MiejscowośćWrocław