Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Generali opinie

Ocena na podstawie 282 opinii

1.61 / 5

  • Oferta
    1.70
  • Obsługa klienta
    1.58
  • Cena/Jakość
    1.59

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~oszukany / 2010-11-29 17:12
    Ocena: 1.00 / 5
    Nigdy więcej Generali , akwizytorów i agentów jak się pojawią będę kopał w tyłek . Tragedia to Towarzystwo , mam nadzieję że wreszcie padną i znikną z Polski
  • ~ramzez / 2011-02-21 17:53
    Ludzie!!zdzwońmy się albo skontaktujmy na gg i załóżmy pozew zbiorowy!!Będzie Łatwiej i taniej!!To co ta firma wyrabia,zwłaszcza oddział w Katowicach to jest jakaś paranoja!!Ja wiem że żyjemy w Polsce,ale oni to wybitnie potrafią zepsuć zdrowia.Moje gg285-09-66
  • ~Zdzisław / 2015-09-23 14:39
    Uwaga Przypisują klientom obce stłuczki . Mi przypisali trzy lata temu trzy stłuczki nie moje . Pomimo moich wielkich starań sprawa jest nadal nie wyjaśniona . Ostrzegam przed tą firmą
    Zaletybrak
    Wadybrak kompetencji
  • ~Andrzej / 2015-09-06 23:03
    Ocena: 1.00 / 5
    Posiadalem pakiet lux na samochód ,najdroższe i niby najlepsze ubezpieczenie,OC,AC asistance..itd.Jechalem za granicę i 300 km od domu silnik odmówił posłuszeństwa.Asistans i laweta tylko do najbliższego serwisu,gdzie w umowie było inaczej.PAN z asistans powiedział że serwis ma powiedzieć czy auto jest do naprawienia w ciągu 3 dni.Serwis stwierdził że jest awaria głowicy i nie ma szans i pomimo to odmówili lawety do miejsca zamieszkania.Pomoc rzecznika ubezpieczen pozwoliła odzyskać 1200 zł, to nic,zostawialem około 4tys.u nich rocznie,dwa auta plus mieszkanie.Jeżeli będą kiedyś liderem i tak nic już od Generałów nie kupie.
  • ~Daro / 2016-08-23 10:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Złodziejska firma. Po zakupie auta musiałem zapłacić drugą ratę składki - ok. Po przerejestrowaniu zrobili mi rekalkulację i kazali dopłacić jeszcze 120% wartości całego ubezpieczenia. Szybko wypowiedziałem umowę a te złodzieje nie chcą oddać kasy.
    WadyTotalny brak kompetencji i olewanie kienta
  • ~jerzy zakrzowski / 2013-12-15 13:14
    Ocena: 1.00 / 5
    zdecydowanie odradzam kontaktu z ta firma ,sprzedalem dwa samochody,nowi wlasciciele mieli wypadki a generali i tak mnie obciarzyla,I wciagneli mnie do krajowego rejestru i teraz widnieje ze mialem szkode i od 2009r nie moge tego wyprostowac.ps konsultantki to jest porarzka
  • ~mm / 2016-02-03 19:58
    złodziej na złodzieju zlodziejem pogania minely dwa miesiące zero iformacj od firmy i odszkodowanie niewiadomo kiedy wypłacą
    Zaletybrać pieniądze
    Wadyniewypłacać odszkodowan
  • ~poszkodowany / 2014-12-17 19:31
    Ocena: 1.00 / 5
    oszusci krętacze i złodzieje jak nie odpisują nie wypłacają to zróbcie tak jak ja napisałem do komisja nadzoru finansowego tam jest zakloadka na wysłane przez ich strone ,może nic z tego nie miałem ale Panio steplowsk...... tłumaczyła sie a generali dostało 3000 zł kary za nie wyłacanie odszkodowania w terminie (tylko oni im dowalaja kary za wszystko) i tylko ich się boją i sądu ja poszedłem do sądu ze swoja sprawa
    Zaletyżadne chyba że chcesz umrzeć na zawał
    Wadyogromnie za dużo pisania
  • ~zybe / 2009-04-09 19:27
    Ocena: 1.00 / 5
    Naciągnęli mnie na 1250 zł - polisa była bez niby bez udziału własnego ale gdzieś w kilkunastu stronicowej umowie warunków ogólnych są tajne zapisy pod nazwą amortyzacji własnej.

    Ubezpieczajcie się wszędzie tylko nie w GENERALI
    Zaletybrak
    WadyFatalna obsługa klienta i tajne zapisy w umowach
    0.5 roku około 1200 zł
  • ~Andrzej / 2016-01-29 12:54
    Ocena: 1.00 / 5
    Witam stanowczo odradzam AC z tej firmy
    wg ubezpieczenia przysługuje mi auto zastępcze podczas naprawy mojego auta (miałem drobną stłuczkę) po kontakcie z ubezpieczycielem okazało się że według ich "regulaminu" nie przysługuje mi auto zastępcze ponieważ moje auto nie było holowane przez nich tylko dojechało do serwisu na własnych kołach,
    to jakiś absurd to że moje auto dojechało do serwisu to nie zmienia faktu że tego auta w tym momencie nie mam i potrzebuję skorzystać z auta zastępczego ciekawe ile jeszcze jest punktów ich "regulaminu"
    Zaletybrak
    Wadywiele
    Posiadam kilka polis przez 6 lat
  • ~Asia / 2016-02-10 16:49
    Ocena: 1.00 / 5
    Od grudnia szkoda nie rozliczona. Likwidatorka nie odpowiada na maile infolinia nieczynna brak odzewu kontaktu
    WadyOlewanie klienta traktowanie jak powietrze
  • ~ela / 2016-02-16 13:59
    TU GENERALI S.A - NAJGORSZY UBEZPIECZYCIEL OC -ODRADZAM !!!!

    JESTEM STRONA POSZKODOWANĄ W WYPADKU , PROCES LIKWIDACJI SZKODY TO 298 DNI I JESZCZE TRWA BO ZANIŻAJĄ WARTOŚĆ ODSZKODOWANIA NIE WYPŁACAJĄ , PRACOWNICY ZERO INFORAMCJI NIE ODPOWIADAJĄ NA PISMA W TERMINACH , NIE TRZYMAJĄ SIĘ USTAWOWYCH TERMINÓW, ZA NIC MAJĄ RZECZNIKA FINANSOWEGO . TOTALNA SAMOWOLKA
    ZaletyBRAK
    WadyNIE RZETELNOŚĆ , NIE TERMINOWOŚĆ , IGNORANCJA KLIENTA , CELOWO WYDŁUŻAJĄ TERMINY WYPŁARTY ROSZCZEŃ , ZANIZAJĄ WARTOSCI ODSZKODOWANIA .
    NIE KUPIĘ NIGDY !!!!!!
  • ~Fikster / 2011-06-17 00:03
    Hmmm. Powiem tak, problemy to ja miałem, ale wynikły one jak się okazało z pazerności ASO, który policzył sobie jak się okazało kosmiczne pieniądze za nieoryginalne (!) części. Więc się i nie dziwię Generali, że nie chciało wypłacić. A w ogóle to natrafiłem w sieci na namiary do ich rzecznika, więc jakby ktoś potrzebował to można pisać w różnych sprawach:
    http://forumprawne.org/ubezpieczenia/1 69286-problem-z-wyplata-oc-generali-brak -kontaktu-2.html#post1100101
  • ~jmb / 2010-11-21 22:06
    Ocena: 1.00 / 5
    jeśli chcesz zrezygnować z ubezpieczenia OC w Generali zrób to wcześnie, jak minie okres ubezpieczenia, a nie wypowiesz umowy każą Ci płacić
  • ~olo / 2010-11-19 13:09
    Miałem kolizję we wrześniu, zgłosiłem szkodę z AC.
    Rzeczoznawca pojawił się (po wielu interwencjach) w listopadzie!
    Miałem dzwonić po wycenę, niestety od 4 dni staram się dodzwonić do Pani która prowadzi mają sprawę bezskutecznie.
    Jak możecie to omijajcie tą firmę.
    Zaletyfajna strona internetowa, szybki kontakt z infolinią (która i tak nie jest w stanie pomóc mogą podac nr. tel. do kogoś i tyle)
    Wadykontakt z osobami odpowiedzialnymi za sprawę,
    2 lata 4tys. zł
  • ~Poszkodowana / 2015-06-30 14:55
    Najgorsza firma jaka może być!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    W zyciu nie spotkałam gorszej formy ubezpieczeniowej. Źle informują o sompletowaniu dokumentacji wogóle odbijanie piłeczki od poszkodowanego do sprawcy . Ponad miesiąc czasu oczekiwania na decyzję, a w końcu wniosek odrzucony. Porażka!!!!!!!
    ZaletyŻADNYCH!!!!!!!!!!
    WadyWSZYSTKIE!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • ~Poszkodowany / 2016-06-10 08:06
    Ocena: 1.00 / 5
    OSZUŚCI,uwaga na te kanalie celowo manipulują wyceną wartości samochodu żeby zaniżyć,doprowadzić do szkody całkowitej-bo tak mają taniej.Zero kontaktu z imbecylami.Inne TU tylko nie oni.Prawnika i do sądu nic innego na s...... nie pozostało.
  • ~Andrzej / 2016-11-21 18:42
    Ocena: 1.00 / 5
    12 września uderzył we mnie pojazd ubezpieczony w Generali. Przysłali wycenę, ale zaniżoną. Zgodziłem się z drugą wyceną (żeby w końcu załatwić sprawę po dwóch miesiącach), ale nie przesyłali pieniędzy mimo, że dostali dyspozycję odnośnie zapłaty.
    Przysłali odmowę odszkodowania, której podstawą jest brak korelacji uszkodzeń mojego pojazdu z uszkodzeniami sprawcy, na podstawie oględzin auta sprawcy ponad dwa miesiące po zdarzeniu, gdzie sprawca już dawno naprawił sobie swoje auta w ramach AC z Generali!!! Czekam za odpowiedzią w sprawie odwołania. Taka firma nie powinna istnieć na rynku.
    Dodzwonienie się z jakimkolwiek pytaniem graniczy z cudem. Za nic mają terminy ustalone przez polskie prawo.
    ZaletyŻadne
    WadyBrak kontaktu, nierzetelność, nie aktualizowanie dokumentów w statusie sprawy, niekompetecja
    Odradzam, z daleka jak od ognia
  • ~Kierowca / 2010-11-11 16:47
    Ocena: 1.33 / 5
    Miałem stłuczkę nie z mojej winy. Nowe audi. Sprawca ubezpieczony w generali wjechał mi w dwoje drzwi. Mocno je powyginał. Koszt naprawy 6600 zł. Generali wypłaciło odszkodowanie ... 480 zł (!!!) tytułem "odświeżenie lakieru" .Kontakt z fimą poniżej poszionu dna. Na dziesiatki telefonów wydałem majatek bo oni sie nie odzywali. Samo oczekiwanie na kosztorys 5 tygodni. ODRADZAM!!!!
    Zaletyadnych
    WadyWyłacznie minusy. Brak kontaktu z forma, przedłużanie proedury, karygodnie niskie odszkodowanie.
    Nigdy.
  • ~Mariusz / 2016-12-02 14:36
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie sposób uzyskać odszkodowania z tytułu Autocasco. Mają swoje wyceny i nie akceptują kosztów naprawy ASO z którymi mają podpisane umowy.
    ZaletyBrak
    WadySame wady
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

Hestia
Ocena: 1.82, ilość opinii: 820
PZU
Ocena: 1.45, ilość opinii: 713
Link4
Ocena: 1.49, ilość opinii: 606
Uniqua
Ocena: 2.11, ilość opinii: 439
Warta
Ocena: 1.36, ilość opinii: 409
Generali
Ocena: 1.61, ilość opinii: 282
VECTRA
Ocena: 1.61, ilość opinii: 4265
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4145
Orange
Ocena: 1.39, ilość opinii: 3757
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3462
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3181
Plus
Ocena: 1.43, ilość opinii: 2795