Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Deutsche Bank opinie

Ocena na podstawie 195 opinii

1.93 / 5

  • Prostota obsługi
    1.77
  • Oferta
    2.26
  • Obsługa klienta
    1.77

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
strona 10 z 10
  • ~Darek R / 2011-06-07 15:36
    Ocena: 1.33 / 5
    Nie chce mi się rozpisywać, najgorszy bank, poza może citibankiem, jaki dotąd spotkałem, traktują stałego klienta jak śmiecia, rozpatrzenie wniosku o mały kredyt, 3 tygodnie, 5 wizyt w oddziale donosząc co chwile nowe dokumenty (jakby raz nie mogli powiedzieć czego chcą), że w końcu po 3 tygodniach powiedzieli że... jednak nie dadzą. Klientowi co 8 lat odprowadza tam 6000zl pensji co miesiąc nie udzielili kredytu wpływy x 3.. :)
    Zaletynie ma
    Wadyo czym tylko pomyslisz
    8 lat współpracy
  • ~jacek / 2011-06-03 15:57
    Ocena: 3.00 / 5
    Na każdym etapie załatwiania kredytu tworzą atmosferę niepewności nawet u wymarzonego klienta. Klient prawie do końca nie wie czy posiada w opinii banku zdolność kredytową i czy jego nieruchomość spodoba się jego analitykom. Zmuszają klienta, w przeciwieństwie do wielu banków na przeprowadzenie kosztownego operatu szacunkowego, by później się z nim w ogóle nie liczyć, ponieważ najważniejsza jest opinia analityka zupełnie różna od opinii rzeczoznawcy (z listy DB), na której ten pierwszy się opiera. Z oferty zrezygnowałem, ponieważ mając wysoką zdolność kredytową bank próbował mnie skłonić (brak dialogu) do zadłużenia się w nim na 120% większą sumę niż wnioskowałem. Na stronach reklamujących DB inormuje się, że ich doradcy mają pewne kompetencje do negocjacji kredytu. Zaprzeczam, ponieważ ten tzw. "doradca" tylko pośredniczy między klientem a tajemniczymi decydentami nieuchwytnymi nawet przy pomocy telefonu komórkowego. Pamiątką przygody z DB pozostały mi tylko reklamy przychodzące na moją pocztę elektroniczną, którą byłem zobowiązany im podac w trakcie załatwiania kredytu.
  • ~kmis / 2011-05-09 13:13
    Ocena: 1.00 / 5
    3 miesiace starałem się o kredyt mieszkaniowy pod zastaw mojego własnego mieszkania!! 3 miesiące mordęgi, zaświadczeń , poświadczeń, oświadczeń i co tydzień cos innego - w końcu myslałem ,ze każą mi przynieśc akt urodzenia potwierdzony przez księdza ,który mnie chrzcił!! Straciłem cierpliwośc ale chyba wiem o co im chodziło - sprzedali mi produkty zafajdane ich konto i zasrane ich karty kredytowe- był to wymóg do kredytu - NIE DAJUCIE SIĘ IM NABRAĆ NA TZW MINIMUM FORMALNOŚCI- nie chodzi im o żaden kredyt tylko o te ich pieprzone produkty____ NIEEEE POLECAM!
    Zaletynie ma
    Wadymnóstwo
  • ~anita / 2011-04-11 15:07
    Ocena: 1.33 / 5
    Witam
    Z całego serca odradzam korzystanie z usług DB. Po krótce opiszę moją "przygodę z bankiem": W 2009 roku wzięłam w owym banku kredyt na kwotę 80 tys. Spłacałam comiesięczne (niemałe zresztą około 1.800/mies.) raty. W 2010 roku zdecydowałam się spłacić pozostałą kwotę kredytu - w całości. Zadzwoniłam więc na infolinię DB i dowiedziałam się, iż muszę wpłacić 72.120 zł, aby zamknąć kredyt. ponieważ wpłacałam na drugi dzień popołudniu - wpłaciłam 72.400 zł.
    Jakież było moje zdziwienie, gdy w lutym 2011 roku dostałam pisemko z informacją i blankietami, że muszę wpłacić jeszcze 12 rat po ponad 1800 zł! Udałam się do oddziału banku i... okazało się, że 20 tys. (!) zniknęło, ponieważ Bank z wpłaconej kwoty pobierał sobie comiesięczne raty, obracając jednocześnie moimi pieniędzmi. Tak więc pozostało niewiele ponad 50.000 zł. Kwotę tę natychmiast kazałam wpłacić na poczet kredytu, zaś i tak muszę płacić comiesięczne raty.
    Podsumowując - zero informacji, nierzetelność, a przede wszystkim świadome działanie na szkodę klienta. ODRADZAM!!!
    P.S. Zastanawiam się nad złożeniem wniosku do Urzędu Praw Konsumenta. Co byście zrobili na moim miejscu??
    Pozdrawiam
    WadyOszustwo konsumenta
    2 lata
  • ~ww / 2011-03-18 23:43
    Ocena: 2.33 / 5
    oferta - przystępnie i dość tanio (hipoteczny i dbNET)
    obsluga - fatalna, przewlekłe procedury, biurokracja, nieprzewidywalne terminy
    prostota - dbNET daleko w tyle za iPKO, ale działa, 6-cio cyfrowe hasło do konta!
  • ~coffeek / 2010-09-07 13:59
    Ocena: 2.00 / 5
    Absolutnie odradzam z korzystania z usług tej instytucji. Po pozyskaniu klienta obsługa jest tragiczna i niekompetentna. Ani jeden termin realizacji usług nie został dotrzymany, co dziwne, bo bank sam sobie te terminy wyznacza. Co więcej tzw. opiekun nie odbiera telefonów, podaje coraz to bardziej egzotyczne wytłumaczenia, które często stoją ze sobą w sprzeczności - w normalnym świecie nazywa się to oszukiwaniem Klientów.
    Szczerze mówiąc nigdzie do tej pory nie było mi dane przeżyć tak żenującego dopraszania się o wyegzekwowanie tego co mi się należy i jest obowiązkiem banku!!!

    Totalna porazka!
    Wadyobsługa klienta
    ponad rok
  • ~bunio14 / 2010-06-09 23:18
    Ocena: 1.67 / 5
    Podejscie do klienta - chamstwo i olewka, mimo ze kredyt wzialem na niemala kase..
    Opoznienia, problemy i oszukiwanie klienta. Do tego konto online - totalny badziew. Wymieka w porownaniu z mBank, ING czy Alliorem.
    Jak tylko minie okres karencji, uciekam od nich daaaaleko.

    NIE POLECAM!!!
    Zaletybezplatne bankomaty PL
    Wadykonto online, obsluga klienta
    2 lata
  • ~basia / 2010-05-12 16:27
    Ocena: 1.00 / 5
    Witam,
    proponuję, by pracownicy tegoż banku zapoznali się ze słowem "kultura osobista" w słowniku wyrazów obcych. Sposób kontaktu z klientem jest żenujący. Już parodniowe opóźnienie w spłacie kredytu powoduje tzw. twardą windykację i nieustanne telefony i SMS-y. Dodam tylko, że było to AŻ 66 zł... i zalegałam 4 dni z wpłatą i wynikało jedynie z nieświadomości. Z takim nagabywaniem spotkałam się tylko ze strony pseudo Sygma Banku.
  • ~Andrzej / 2010-03-22 21:40
    Ocena: 2.00 / 5
    stanowczo nie polecam, mam wrażenie że aplikacja internetowa robiona jest przez zespół nieudaczników składający się z osób bez doświadczenie w bankowości internetowej. Nieudolnie skopiowane funkcjonalności świadczą o bardzo niskim poziomie tego konta internetowego - nie wiem na jakiej zasadzie konto to zostało nagradzane - na pewno wiedzieli w jakich rankingach startować, żeby wiedzieć że na pewno się wygra - ale na pewno się z tym nie zgodzę.
    Zalety1% plusów
    Wady99% minusy
    1
  • ~qwertyuiop / 2010-03-16 06:28
    Ocena: 5.00 / 5
    rewelacja, polecam.
    Zaletydarmowe bankomanty
    Wadybank nastawiony na klientow z zasobnym portwelem
    3 miesiace
  • ~Piotr / 2009-12-31 17:51
    Ocena: 1.00 / 5
    Korzystałem z Konta Inwestor. Założenia obsługi KLienta rewelacyjne. Natomiast to co reprezentuje oddziałWałbrzyski to żenada. KLienta traktują jako śmiecia. NIe polecam i odradzam. Szkoda sil i energii.
    ZaletyPiękne zalożenia
    WadyBrak kontroli nad zachowaniem ludzi. Zero profesjonalizmu i dbałości o Klienta.
    Rok
  • ~Kowal / 2009-09-11 00:00
    Ocena: 4.67 / 5
    Zero kosztów utrzymania konta. Prost czytelny interfejs. Korzystanie z bankomatów na całym świeci darmowe.
    ZaletyDostęp internetowy. Zero kosztów utrzymania konta. Darmowe bankomaty na całym świecie.
    WadyNiski limit wypłaty na koncie.
    dwa miesiące
  • tryby / 2009-05-24 23:51
    Ocena: 4.00 / 5
    Koszty zerowe dla konta firmowego, wszystko załatwia się przez internet, a wszelkie zmiany (np. podniesienie limitu operacji) przez telefon w trybie natychmiastowym. Obniżyłem cenę za obsługę klienta z powodu małej ilości pracowników z obsługi telefonicznej (2x musiałem dzwonić i 2x okres oczekiwania na obsługę wynosił powyżej 15 minut), ale na szczęście taki kontakt musi być sporadycznie tylko dokonywany. Obsługa konta przez www bardzo prosta. Przelewy szybkie. Oferta dość uboga, dlatego tylko 3, ale do użytkowania konta jako pomocniczego dla firmy w 100% wystarczająca.
    ZaletyKoszty, prostota.
    WadyZakładanie konta przez placówki pocztowe.
    2 lata
  • ~s_m / 2009-05-20 15:37
    Ocena: 1.00 / 5
    Jeżeli daje 1, to tylko dlatego, że niżej nie można!
    Oferta? Tragiczna. Zero rozwoju sieci. Drogie konta w porównaniu z innymi bankami, a do tego jedynie bankomaty Euronetu bez prowizji. Szkoda tylko, że te są w wielu lokalizacjach wypierane przez inne sieci.

    Obsługa klienta? tia... damy ci teleserwis, ale g***o ci to da, bo i tak wszystko załatwiaj w oddziale, w którym obsługa jest zielona jak trawka na wiosnę i pracuje tylko w godzinach 9:30 - 16:30 (w zasadzie to bank jest czynny od 9 do 17, ale nigdy o tych porach nie było nikogo przy "okienku")... Do tego wieczne kolejki - ale co się dziwić, skoro te osoby nawet przepisać bezbłędnie paru wyrazów nie potrafią? Poza tym - obsługa reklamacji - mało tego ze się ciągnie miesiącami, to jeszcze bezczelnie potrafią twierdzić, ze 9 miesięcy na rejestracje polecenia zapłaty jest okresem zgodnym z regulaminem i reklamacja tegoż faktu jest bezzasadna(!).

    Prostota obsługi? Była. Ale jak był stary serwis transakcyjny. Czyli około rok temu. Obecny jest tylko przebajerzony i niefunkcjonalny.

    PS: i zapomniałam - w sobotnie popołudnia niezwykle często lubi przestawać działać autoryzacja kart płatniczych :)
    Zaletyjeżeli są jakieś, to nie odczułam
    Wady- brak możliwości zmiany jakichkolwiek paramterow przez serwis internetowy
    ~ 3 lata i ani dnia więcej
  • ~thomas / 2009-04-07 14:56
    Ocena: 1.33 / 5
    nie wiem jak mogłem dać się wkręcić w ten bank, niestety troszkę potrwa zanim się z tego szamba wyplącze. Bank zmienia warunki z dnia na dzień w sposób drastyczny np. zmiana cennika na podpisanie aneksu ze 150 na 250zł, bo akurat było dużo klientów na tego rodzaj usługi, alebo zmiana spreadu o 50% wzwyż, tak żeby kredytobiorcom żyło się lepiej. 5 bankomatów na krzyż a wypłata w innym to ogromne opłaty. Naprawdę nie dajcie się skusić na ten bank, bo kiepsko na tym wyjdziecie. Nie mówię tego dlatego, że doprowadzili mnie do bankructwa, bo stać mnie na drożyznę, ale jak sobie ostatnio w chwili wolnej podliczyłem ile ja płacę dodatkowo na ten bank to mi włosy dęba stanęły, bo nawet u mafii chyba nie zapłaciłbym takich kwot.
    Zalety- miła obsługa
    Wadydrogo, nieprzewidywalnie, niestabilnie, nieprofesjonalnie nazwałbym to wprost złodziejstwo i oszustwo
    4-5 lat
strona 10 z 10
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.67, ilość opinii: 1952
PEKAO SA
Ocena: 1.75, ilość opinii: 1436
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.83, ilość opinii: 1172
Millennium
Ocena: 1.75, ilość opinii: 906
PKO Bank Polski
Ocena: 2.70, ilość opinii: 794
ING Bank Śląski
Ocena: 1.79, ilość opinii: 789
VECTRA
Ocena: 1.61, ilość opinii: 4269
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4147
Orange
Ocena: 1.39, ilość opinii: 3763
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3462
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3181
Plus
Ocena: 1.43, ilość opinii: 2807