Posiadam lub posiadałam rachunki w kilku bankach i do te pory jest to najgorszy bank z jakim się spotkałam. Skorzystałam z usług DB ze względu na najlepszą ofertę kredytu hipotecznego w okresie w którym występowałam o kredyt.
Do tej pory ze strony banku dotknęły mnie następujące problemy:
- brak zaksięgowania przelewu na moim koncie (dopiero po kontakcie telefonicznym z infolinią pieniążki zostały zaksięgowane. Konsultant wyjaśnił że system widocznie "nie zauważył" jednej sesji eliksirowej)
- niemożliwość wypłacenie pieniędzy kartą debetową w jakimkolwiek bankomacie przez 2 dni (próbowałam w dwóch miastach i 6 bankomatach). Konsultant na infolinie poinformował mnie że widocznie jest błąd w komunikacji bankomatów z bankiem i mam próbować do skutku aż się uda... Po 10 razie w ostatnim bankomacie zrezygnowałam.
- zawieszania się systemy dbeasy net (system bankowości elektronicznej) przy przelewach i innych operacjach
- zgubienie dokumentów z informacją o zakończeniu inwestycji przez opiekuna klienta. W konsekwencji otrzymałam monit (za który bank pobrał opłatę). Na szczęście posiadałam kopie złożonych dokumentów podbite przez pracownika banku z datą ich złożenia. Reklamacja została uznana, pieniążki za monit zwrócone ale.. w wyniku złej komunikacji między działami banku i tak podwyższoną mi marże kredytu i ratę. Po kolejnej interwencji/reklamacji marża zostały obniżona, pieniążki zwrócone przy kolejnej racie, ale zamiast zmniejszyć ratę do poprzedniego poziomu bank skrócił okres spłaty kredytu.
- Mój Opiekun/Doradca klienta z reguły nie odpowiada na maile przez kilka dni lub w ogóle i niepoważnie traktuje klientów (także klientów ze statusem "zamożnych"). Tylko bezpośrednie zwrócenie się do Dyrektora Oddziału powoduje jakąkolwiek reakcje.
Reasumując - czasami warto zapłacić trochę większa ratę. Kolejny kredyt biorę w innym bankuZaletydobra oferta kredytowa (przynajmniej w okresie 08-09.2013)
Wadywadliwy system bankowości elektronicznej (db easynet), słaba obsługa klienta, gubienie dokumentów, czasowe uniemożliwienie wypłaty z bankomatów, brak komunikacji między działami banków, której konsekwencje ponoszą klienci
od 09.2013