Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Cyfrowy Polsat Internet opinie

Ocena na podstawie 2538 opinii

1.51 / 5

  • Niezawodność
    1.34
  • Obsługa klienta
    1.51
  • Cena
    1.78
  • Parametry
    1.38
  • Cena/Jakość
    1.43
  • Oferta
    1.38

Dodaj własną opinię »

Zobacz opinie o Telewizji Cyfrowy Polsat
Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Kaczy / 2018-09-20 00:43
    Ocena: 1.00 / 5
    Dno od jakiegos czsu nawet google wczytuje jakas minute a inne strony wcale
    WadyWwzystko w innych sieciach (play po wykorzystaniu pakietu zwalnia do 1mb a polsat do 0
    MiejscowośćKalisz
  • ~Karol / 2018-09-17 07:21
    Ocena: 2.33 / 5
    Wszystko pięknie i ładnie przy podpisywaniu umowy, ale po korzystaniu od dwóch lat z pakietu SmartDom Telewizja + Internet + Telefon właśnie kończy mi się umowa na internet. Usłyszałem na infolinii, że w momencie gdy wypowiem umowę na internet to stracę rabaty na resztę usług. Moim zdaniem jest to karygodne i niedopuszczalne i jest to zwykłe naciąganie klienta na przedłużenie oferty. Sprawa trafi do UKiK.
    Jeszcze tylko rok i podziękuję dla CP. Nie polecam, mają drogo a internet LTE po przekroczeniu limitu - prędkość mocno spada. Wielka mi oferta ja za telewizję z internetem LTE 70Gb płacę 110zł. Obecnie na rynku pojawiła się Vectra która oferuje 150Mb/s z telewizją 87 kanałami HD za 59zł. Odpowiedź już znacie.
    Zaletydziałająca telewizja ale czy to plus bo ja za to płacę, nocny transfer LTE
    Wadydrogo na tle konkurencji nawet z pakietem SmartDom, LTE prędkość drakońsko spada w godzinach wieczornych zwłaszcza w weekendy, wzrost abonamentu na usługi SmartDom w przypadku zakończenia jakieś usługi w ramach pakietu - o zgrozo
    MiejscowośćBraniewo
  • ~nicki / 2018-09-12 09:29
    Ocena: 1.00 / 5
    800 zł kary za nieterminowy zwrot routera. Lichwa. W umowie takie kwiatki, że KC to mało, trzeba by sięgnąć po prawo karne. Celowo przemilczają konieczność zwrotu sprzętu, żeby naciągać ludzi na kary. Obsługa jest niemiła i bezczelna, poza tym rozmowa jest możliwa co najwyżej z bot-informatorem. Nie ma możliwości rozmowy z osobą decyzyjną. Nie ma możliwości rozwiązania umowy w punkcie sprzedaży - celowy zabieg, można więcej ludzi naciągnąć na kary, bo staje się to łatwiejsze. Jedne z najgorszych doświadczeń w moim życiu.
    Wadyklauzule zabronione w umowie/regulaminie; celowe wprowadzanie w błąd; usługa internetu jest żenująca
    MiejscowośćOlsztyn
  • ~Luka8108 / 2018-09-11 08:48
    Ocena: 1.00 / 5
    Jednym słowem DNO.
    Internet z prędkościami rzędu 10/20kb's to jakiś żenujący żart.
    Do okresu kiedy można zrezygnować z umowy było super 60/70MB's, później zaczęła się gehenna, nie polecam bo to kasa w błoto, a przez 2 lata robi się fajna sumka...
    ZaletyBrak
    WadySame wady
    MiejscowośćZabrze
  • ~sadasaas / 2018-09-06 21:33
    Ocena: 1.00 / 5
    Kupa przez wielkie K , tragedia , internet jest tak wolny , że szkoda słów , do gier kompletnie , a ściągnąć coś powyżej 100 MB trzeba się uzbroić w cierpliwość przynajmniej godzinka :) , wieczorem można juz całkiem wyłączyć zasilanie bo na internet nie ma nawet co wchodzić jak strona odpala się w 5 minut , Kompletnie NIE polecam .
    ZaletyBRAK
    WadyZA DUŻO by zliczyć
    MiejscowośćSiedlce
  • ~Mateusz / 2018-09-05 17:03
    Ocena: 2.00 / 5
    - Częste przerwane połączenia
    - W niektórych miejscach internet mobilny nie chodzi np jakieś wioseczki.
    - Wolne łącze
    - Częste wahania prędkości
    - cena nie adekwatna do usługi
    - brak indywidualnych promocji przy długoletniej korzystania z usług

    Ogólnie żałuje.
    MiejscowośćEłk
  • ~Andrzej / 2018-09-02 23:15
    Ocena: 3.75 / 5
    W zasadzie ta jakość usługi mi wystarcza, ale przydałby się mocniejszy sygnał łącznosci bezprzewodowej. Zasięg jest za mały a mieszkam w drewnianym domu a nie w blokowisku.
  • ~wojciech / 2018-08-23 21:19
    Ocena: 1.75 / 5
    Masakra , po przekroczeniu limitu 70 gb internet praktycznie zwalnia do zera. Nie kupujcie i nie zawierajcie umowy

    szkoda nerwow i zdrowia . Nawet z wysłaniem tej opini mam problem , tak bardzo zwolnił predkosc. Nigdy wiecej

    internetu w cyfrowym polascie !!!!!!!!!!!!
    Miejscowośćwolsztyn
  • ~Artur / 2018-08-22 10:59
    Ocena: 1.00 / 5
    Korzystam z tego internetu już 2 lata i za każdym razem po połowie miesiąca internet zwalnia do 50Kb, przed zwolnieniem też nie jest jakiś szybki. Przy pobieraniu większego pliku - filmu czy gry przez internet internet nawet w ciągu 2 godzin może zwolnić z 0,8MB/s do 30KB/s co zawiadamiałem w obsłudze, a za powód podali niski zasięg internetu mimo że byłem w zasięgu LTE. Nie polecam, czekam tylko na koniec umowy aby zmienić na coś lepszego. Ten internet to scam.
    MiejscowośćBiałystok
  • ~Tomasz / 2018-08-21 22:00
    Ocena: 1.00 / 5
    Po 2 latach posiadania cyfrowego polsatu jako dostawcy internetu mogę to skomentować jedynie jednym słowem DRAMAT.
    - pobieranie śrenio z prędkością 30kb/s co powodowało pobieranie zwykłych dokumentów w wordzie średnio 10 minut. Biorąc pod uwagę że mieszkam w centrum Krakowa (10 min od rynku) jest to nie do pomyślenia.
    - w 50 metrowym mieszkaniu nie łapało internetu dalej niż 15 metrów od routera
    - średnio raz w tygodniu internet przestawał działać
    - na zgłoszoną reklamację drogą mailową otrzymałem odpowiedź listownie (chyba bali się, że z racji jakości internetu nie odczytam wiadomości :)) z informacją, że nie odpowiadają za jakość dostarczonego internetu a jedynie mają obowiązek mi internet dostarczyć co oznacza, że dostarczanie go na poziomie 30 kb/s było według nich jak najbardziej poprawne.
    - Po rozwiązaniu umowy i dostarczeniu sprzętu do oddziału na 2 tygodnie przed wymaganym terminem zwrotu sprzętu, otrzymałem list po miesiącu z informacją, że zostałem obciążony kwotą 350 PLN za nieterminowe zwrócenie sprzętu. Uczulam więc aby podczas rozwiązywania umowy ZAWSZE brać potwierdzenie, że sprzęt zwróciliśmy. Oczywiście będę się odwoływać, bo mam wszystkie potwierdzenia ale zobaczymy co to da.... Najprawdopodobniej czeka mnie ponownie kilka wizyt w oddziale
    Podsumowując - NIE POLECAM
    MiejscowośćKraków
  • ~Piotrek / 2018-08-20 21:27
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam tego internetu dzień w dzień nie chodxi tak jak powinien czesto dziala beznadziejnie nir polecam tego internetu
    MiejscowośćOblasy
  • ~Zly klient / 2018-08-18 19:59
    Ocena: 1.00 / 5
    tragedia, pobieranie daje rade ale wysylanie!! Zolw szybciej chodzi!! Zlozylem reklamacje to mi odpisali ze taka prędkość uwaga uwaga 0.02 jest w ich standardzie i ze wszystko dziala!!!
    Zaletybylo fajnie jest lipa
    Wadynet wolny jak zolt a oni nic w tym nie widza zlego
    MiejscowośćGoleniów
  • ~poiuytq / 2018-08-17 20:18
    Ocena: 1.00 / 5
    to samo co poprzednicy, predkosc nagle spadla do 0.10 a upload do 0.05. Ledwo zalaczyla mi sie ta strona, ciekawe czy komentarz sie doda. Infolinia- szkoda slow.
    Zaletybrak
    Wadywszystko
    MiejscowośćNDZ
  • ~Lucky / 2018-08-14 22:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia, internet mobilny prędkość downloadu 0,7mb/s za 60zl miesięcznie w opcji routera przenośnego. Umowa podobno na nielimitowane lte. Dno dna serdecznie nie polecam
    MiejscowośćCzersk
  • ~Internet 1234 / 2018-08-05 16:07
    Ocena: 1.00 / 5
    Internet beznadziejny, prędkość żółwia, brak kontaktu z infolinią, ofera bez komentarza. 0/5 nie polecam!
    ZaletyBrak
    WadyWszystko
    MiejscowośćSobolew
  • ~buszmen / 2018-07-30 23:47
    Ocena: 1.50 / 5
    masakra, prędkość 0,24 mb/s, a mamy XXI wiek. Iplus nie widzi problemu, sieć przeciążona, należy poczekać aż się odciąży... ręce opadają.
    Miejscowośćdżungla z dala od cywilizacji
  • ~Andrzej / 2018-07-29 09:13
    Ocena: 1.00 / 5
    Speedtest 29.07.2018 Lublin rano pobieranie 0,06 MB/s wysyłanie 0;02 MB/s Polsat w umówię określa prędkość maksymalną minimalna może być i taka. Dla Polsatu jest ok.
    WadyBrak gwarancji dla prędkości minimalnej
    MiejscowośćLublin
  • ~Ana / 2018-07-28 21:30
    Ocena: 2.25 / 5
    Internet chodzi bardzo wolno,nie da sie nic obejrzec, zaladowac strony. Na pewno nie przedłużę umowy, a jesli nic sie nie zmieni, to zglosze sprawe do rzecznika praw konsumentów i UOKIK. Tragedia.
    MiejscowośćPułtusk
  • ~Madianer / 2018-07-26 19:45
    Ocena: 1.25 / 5
    Nic nie idzie zrobić. Każda strona bardzo długo ładuje, filmiki na yt mogę szybko oglądać tylko w jakości 144p. Dzwoniłam do obsługi klienta, kazali zresetować modem. Nic nie pomogło.
    Zaletybrak
    Wadyinternet
    prędkość
    limitowany transfer
    MiejscowośćBolesławiec
  • ~ZBYCHO / 2018-07-25 15:55
    Ocena: 2.50 / 5
    zawiodłem się. Szumne zapowiedzi i reklamy
    A TU KATASTROFA
    ZaletyBRAK
    WadyBRAK MOŻNOŚCI UZYSKANIA JAKICHKOLWIEK INFORMACJI OD OPERATORA
    JAK I W PUNKTACH. NIE WIADOMO NIC O OPŁATACH ŻADNEJ INFORMACJI
    MiejscowośćKOSZALIN
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.61, ilość opinii: 4274
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3462
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3184
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2538
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2203
T-Mobile Internet
Ocena: 1.87, ilość opinii: 2031
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4154
Orange
Ocena: 1.39, ilość opinii: 3765
Plus
Ocena: 1.43, ilość opinii: 2808
T-Mobile
Ocena: 1.58, ilość opinii: 2441
mBank
Ocena: 1.67, ilość opinii: 1959
Orange Neostrada
Ocena: 1.94, ilość opinii: 1179