Tragedia płacę 100 zł miesięcznie za 500Gb internetu, a internet działa jak się mu zachce co parę dni trzeba kontaktować się z biurem obsługi, aby załatwić problem gdzie dostajemy instrukcje jak to naprawić zresetować router co nie działa gdy internet odnowi się na nowy miesiąc 500Gb schodzi w tydzień co jest nie możliwe, ponieważ WiFi używam maks 3 godzinny dziennie absolutnie nie polecam pieniądze wyrzucone w błoto.
WadyCena, prędkość (a raczej jej brak), zawodny.
MiejscowośćŻywiec
~Wiktor / 2021-02-08 15:32
Ocena: 1.25 / 5
Internet działa wolno i ma co chwile zwiechy, nie da się nic zrobić
Zaletybrak
Wadywszystko
MiejscowośćPowidz
~Jurek / 2021-02-08 12:32
Ocena: 1.00 / 5
Internet jest po prostu tragiczny nic nie chodzi ciagle się rozłącza a jak już jest to ma prędkość jak 10 lat temu
ZaletyNic
WadyWszystko
MiejscowośćKlucze
~Rodo / 2021-02-07 12:53
Ocena: 2.00 / 5
Internet dział tylko 1 tydzień po 12 nawat jeżeli go się nie używa nie polecam mamy ten internet już z 10 lat i z miesiąca na miesiąc jest coraz gorszy nie morzna nawet odpalić mesengara i zdjęcia na fb się nie wczytują nie po to płacę za internet tyle samo co moi znajomi tylko tym się rużnimy że w moim przypadku nie działa nawet z anteną a oni mają bez anteny i bez limitu również ja płacę za limitowany i również bez anteny nie
ZaletyObsługa bardzo dobra zawsze zapewniają że internet będzie lepszy i że jest bardzo dobry
WadyNie morzna przełączyć na 3g nie morzna zmienić nic w ustawieniach rutera nic nie działa z dużo wad by wypisywać wszystkiego prubowałem poradniki co morzna zrobić z polepszeniem internetu u znajomego musiałem oglądać dziękuję za uwagę
MiejscowośćRodo
~Mariano / 2021-02-04 16:27
Ocena: 1.75 / 5
Jako mała firma korzystamy z internetu mobilnego LTE na modemie B593s-22. Ostatnio zrywa internet na kilkanaście minut, by pojawił się znowu z prędkością 2-5 Mbps. Oprogramowanie modemu z 2013 roku. Poprosiłem Cyfrowy Polsat o pomoc w rozwiązaniu tego problemu. Otrzymałem pismo (e-mail) z 14. punktami do wypełnienia:
1. Numer MSISDN:
2. IMSI:
3. Adres (ulica, miejscowość, kod pocztowy):
4. Model modemu:
5. Komunikat błędu:
6. Poziom sygnału sieci macierzystej:
7. System operacyjny:
8. Data/godzina wystąpienia problemu:
9. Częstotliwość wystąpienia problemu: Stale/Okresowo/Jednorazowo
10. Reinstalacja modemu: Tak/Nie
11. Antena zewnętrzna: Tak/Nie
12. Telefon kontaktowy:
13. Uwagi:
14. wykaz prędkości ze strony: www.speedtest.net
z informacją, że jeśli nie odpowiem na te pytania to reklamacja nie będzie rozpatrzona.
Fajnie.
Cyfrowy Polsat ma moje wszystkie dane, jak również dane sprzętu, który kilka lat temu mi wydzierżawił. Ale to mało.
Z tego też wynika, że końcowy użytkownik Polsatu powinien posiadać sporo wiedzy informatycznej, by się nią z dostawcą internetu podzielić.
Doradzono mi cobym zaczął od zmiany oprogramowania, które mocno jest postarzałe.
Napisałem więc do Cyfrowego Polsatu o wskazanie linku do pobrania oprogramowania do tego modemu.
Otrzymałem odpowiedź:
Uprzejmie informujemy, że zgodnie z Regulaminem świadczenia usługi telekomunikacyjnej dostępu do Internetu, §18, pkt. 6. W przypadku gdy reklamacja została złożona przez reklamującego ustnie albo w formie pisemnej osobiście podczas wizyty reklamującego w Punkcie sprzedaży (obsługi) lub COK, nie spełnia warunków określonych w niniejszym paragrafie, upoważniona osoba reprezentująca Cyfrowy Polsat, przyjmując reklamację, jest obowiązana, o ile uzna, że jest to konieczne do prawidłowego rozpatrzenia reklamacji, do poinformowania reklamującego o konieczności jej niezwłocznego uzupełnienia z pouczeniem, że nieuzupełnienie reklamacji spowoduje pozostawienie reklamacji bez rozpoznania. Reklamacje nieuzupełnione pozostawia się bez rozpoznania.
A firma nie ma w dalszym ciągu internetu. Fajnie, że pomogli.
Może ktoś z Państwa wskaże linka do pobrania stosownego oprogramowania:
Model: B593s-22
Numer seryjny: S2Z7S14928002694
IMEI: 860091027627957
Wersja sprzętu: Ver.B
Wersja firmware: V200R001B180D20SP05C69
Data kompilacji oprogramowania sprzętowego: 1 sierpnia 2013
Pozdrawiając liczę na Państwa wsparcie.
Zaletynie ma
Wadywszystkie
MiejscowośćWarszawa Bemowo
~Klient / 2021-02-04 12:57
Ocena: 1.00 / 5
Bardzo slaby zasięg. Zacina się a technologia 5G.
MiejscowośćRadom
~Robert / 2021-01-29 22:37
Ocena: 5.00 / 5
Nie sądziłem, że jeszcze przyjdzie mi kiedyś pisać pozytywną opinię o jakości LTE Polsat Cyfrowy.
W czasie kiedy w mojej okolicy (Skórzewo k/Poznania) lokalne BTS-y większości operatorów przeżywają totalne oblężenie Polsat o dziwo daje radę. 60Mbit/s UL, 5 Mbit UL. Jak na domowe potrzeby daje radę.
ZaletyPrędkość
MiejscowośćSkórzewo
~Darek / 2021-01-28 15:41
Ocena: 2.00 / 5
Internet o słabym zasięgu nie stabilny i słaba prędkość
Wadysłaba prędkość i niestabilny często brak dostępu
MiejscowośćKrosno Odrzańskie
~IRENEUSZ / 2021-01-27 19:41
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam internetu , mam z nimi umowę od dawna i cały czas jest lipa ,kontakt telefoniczny utrudniony. Dzwonisz i masz komunikat że jesteś 8 w kolejce albo będziesz miał kontakt z konsultantem za 30 min. Nie ma fizycznego wsparcia a jedynie z warszawki maile żebyś im podał jakieś magiczne dane w czternastu punktach z czego połowa to jakieś nazwy które zna tylko programista .Rada dla wszystkich -kup internet u dostawcy lokalnego , masz kontakt z osobą fizyczną i zagwarantowany serwis. Polsat ma siedziby lokalne ale co z tego skoro wszystkie problemy ,,załatwia,, warszawka.
Zaletybrak
Wadysłaba prędkość, po wykorzystaniu pakietu np.80gb zwalnia że strony się nie chcą otwierać , zawiesza się kilka razy dziennie
MiejscowośćBĘDZIN
~konrad / 2021-01-26 22:20
Ocena: 1.25 / 5
Nie polecam , Internet ma bardzo słabe parametry w testach prędkości, utrudniony kontakt telefoniczny z Centrum Obsługi Klienta, brak reakcji na reklamacje dotyczące jakości usługi. Firma nie wywiązuje się z własnych zobowiązań, natomiast jest bardzo agresywna w egzekwowaniu zobowiązań kienta.
Zaletybrak
Wadybardzo słaby internet
MiejscowośćBiałobiel
~macjei / 2021-01-26 19:59
Ocena: 4.25 / 5
ja uważam że internet jest świetny nie zacina się najlepszy jaki kiedykolwiek spotkałem w staszowie troche średnia obsługa ale ogulnie super
Zaletyszybki
Wadybrak
MiejscowośćRytwiany
~:( / 2021-01-21 15:53
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam niczego w Cyfrowym Polsacie. Firma nie rzetelna. Jak już podpiszesz umowę to chyba, że umrzesz to może się z niej wymiksujesz. Jak już podpiszesz wtedy nic już ich nie obchodzi nie pomoga w niczym wszelkie reklamacje odmowne. Wymiana sprzętu nie możliwa. Wystrzegajcie się bo później już nic z nimi nie załatwicie.
ZaletyBrak
WadyDługa umowa, sygnał bardzo słaby, sprzęt słabej jakości, internet z prędkością do 300 ledwo osiąga 25mb/s żenada a umowa zawarta
MiejscowośćKobylnica
~Ja / 2021-01-21 09:10
Ocena: 1.00 / 5
Witam. Nie polecam internetu w cyfrowym Polsacie. wyskakuje informacja że nieopłacone a płacone było , ostatnio zapłaciłam dwa razy w miesiącu bo już miałam dość tych wiadomości na ekranie tv. Chwilę spokoju na drugi miesiąc zapłacone a komunikat wyskakuje taki sam , płacić dwa razy w miesiącu za to samo. Zastanówcie się dwa razy zanim podpiszecie z nimi umowę , więcej nerwów i straconych pieniędzy niż to warte.
ZaletyBrak
WadyFaktury
MiejscowośćNowa Ruda
~Nie polecam / 2021-01-18 16:30
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam od tej firmy internetu ponieważ jest słaby. Polecam internet z UPC bo jest tańszy a lepszy.
Zaletynie ma
Wady-trzeba dokupywać internet żeby szybciej chodził,
-ma bardzo słaby zasięg,
-co chwilę nie ma do niego dostępu,
-router jest ciągle gorący.
MiejscowośćKrotoszyn
~Ucho / 2021-01-18 11:24
Ocena: 2.00 / 5
Internet tylko dla desperat który nie ma innego wyboru.Play i Orange śmiga tu aż miło .
ZaletyCena . Jednak biorąc pod uwagę jakość to i tak za drogo .
WadyBardzo wolny . Spadki prędkośći do 2 mega . Bardzo często brak dostępu . Nadajnik za oknem mam . Pełen zasięg .
MiejscowośćBysław
~Kuba / 2021-01-15 20:11
Ocena: 1.00 / 5
Najgorszy internet w jakim życiu się spotkałem. Używa go cały dom ok. 5 osób i wystarczy cały dzień go nie oszczędzac i już go nie ma. W grach ping po 10 dniach miesiąca wynosi co najmniej 600 a pobieranie na speedtescie wynosi mniej niż 200 KB/S. Limit wykańcza się w maks 15 dni. Placa jaką muszę wnieść za ten internet to 85 zł a internet nie jest warty 1/5 tej ceny. Nie bierzcie tego ostrzegam bo się porządnie wkopiecie
ZaletyPrzez pierwszy dzień od zapłacenia za internet mam 1 mbp/s
WadyWszystko dosłownie nie ma rzeczy o którą się nie przyczepić
MiejscowośćSzczecin
~Z / 2021-01-14 16:30
Ocena: 2.00 / 5
Przez kilka lat bylem z tą firmą ale od roku jakosc była zła, wielokrotnie zgłaszałem słaba jakość, odpowiadano mi ze jest zbyt wielu odbiorców i to przyczyna. Prosiłem o zwiększenie ilości nadajników to powiedziano mi ze to niemożliwe. Wypowiedziałem umowę i wtedy okazało się że mogę otrzymać inny sprzęt i za połowę ceny. Jak odpowiedziałem ze podpisałem już inna umowę facet rzucił sluchawke.
ZaletyBrak
WadyNie szanowanie klientow
MiejscowośćStare Babice
~tomek / 2021-01-11 18:53
Ocena: 1.00 / 5
syf i jeszcze raz syf, a wszelkie kontakty z obsługą sprowadzają sie do zresetowania routera
Zaletynie ma
Wadywszystko
MiejscowośćKraków
~Stanisław / 2021-01-11 06:56
Ocena: 1.75 / 5
Bardzo małe prędkości transferu, na poziomie paru procent wskazanych w Regulaminie Świadczenia Usług. Nie można uzyskać pomocy aby polepszyć parametry usługi. W punkcie sprzedaży niby ok. zachwalają, polecają , obiecują, a w później usługa byle jaka . Nie polecam. Po prostu dno. Czekam jak rozwiązać umowę
Zaletybrak
WadyPobieranie 2 do 4 Mbs, wysyłanie 2 Mbs dużo gorzej chyba nie da się.
MiejscowośćKamieniec Wrocławski
~czarocm / 2021-01-09 16:45
Ocena: 1.00 / 5
Internet z taki likitami w dzisiejszych czasach to dno i kupa mułu, Jedną gre wystarczy sciagnac i po internecie... Ja to nie wiem co oni sprzedają...