Dzień dobry, jestem klientką santander ul.Skibowa.
Obsługa perfekcyyjna, zawsze uśmiechnięta, kontakt telefoniczny w przypadku ofert.
Polecam
Ala Bogacka
ZaletyProfesjonalnie
WadyBrak
~Justyna / 2023-09-23 12:12
Ocena: 1.00 / 5
Pobrano środki z Cashback gotówki nie otrzymałam Złożyłam reklamacje Odmowna.Nastepnie wpłaciłam ratę samodzielnie,bank pobrał środki podwójnie,złożyłam prośbę o zwrot .Miałam otrzymać zwrot po 3 dniach roboczyk, ale pracownik nie dokonał jakiś formalności i musiałam złożyć reklamację na której odpowie czekam 14 dni.Aktualnie jest 6 dzień nie licząc czterech dni roboczych pierwotnie , a zwrotu środków jak nie widać tak nie widać odradzam wszystkim ten bank omijajcie szerokim łukiem
ZaletyBrak
WadyJest ich dużo
~Nikola / 2023-09-23 11:12
Ocena: 2.00 / 5
Nowa wersja aplikacji to tragedia, nawet zalogować się nie da
~Jan / 2023-09-22 19:46
Ocena: 2.00 / 5
Po niemal dwudziestu latach zmieniłem bank. Nigdy więcej Santander !!!!!!
~Lukasz / 2023-09-22 15:12
Ocena: 1.00 / 5
Nawet nie wiem kiedy zmienili mi aplikacje. Nie mogę się zalogować. Nie mogę nic zrobić nie mogę sprawdzić saldo swojego konta Nie mogę płacić kartą w sklepie tragedia, czas najwyższy. Zmienić bak. !!!!!
~Kate / 2023-09-21 21:16
Ocena: 1.00 / 5
Nowa aplikacja mobilna to jakiś koszmar! Nic nie można zrobić żadnych przelewów ciągle się zawiesza i mnie wyrzuca. Dzwoniłam na infolinię i nikt nie potrafi mi pomóc. TRAGEDIA.
WadyAplikacja mobilna
~Michał / 2023-09-20 18:06
Ocena: 2.00 / 5
Nowa aplikacja jest przypisana do jednego konta NIK-U co dyskwalifikuję ją....dotychczas mogłem logować się do dwóch różnych kont a w nowej aplikacji jest to niemożliwe...tragedia...mocno skomplikowało mi to funkcjonowanie, NIE POLECAM !!!
ZaletyNic nowego...
WadyLogowanie się tylko do jednego przypisanego konta, wcześniej mogłem logować się również do innego !!
~Nati / 2023-09-19 10:48
Ocena: 1.00 / 5
Dramat!!!zróbcie coś z ta aplikacja !człowiek normalnie nie może zrobić przelewów ciągle się zawiesza!
~Patryk / 2023-09-19 09:03
Ocena: 1.67 / 5
ta nowa aplikacja to jakis k. zart. wiecznie nie dziala.
tydzien i przenosze konto do innego banku.
Zaletybrak
Wadyaplikacja
~Jolanta / 2023-09-18 11:49
Ocena: 5.00 / 5
Po złych doświadczeniach z Bankien PKO nie miałam zaufania już do żadnego Banku.Mojego męża szef nam was gorąco polecił No i postanowiłam spróbować i jestem bardzo zadowolony. Obsługa klienta TOP,oferty bardzo interesujące,prostota obsługi .Namówię męża żeby też otworzył u państwa konto i on na pewno się zgodzi gdy mu o wszystkim opowiem .Jesteście wspaniali,widać że interesujecie się klientem.Dalej tak!!!!
~wiktounia / 2023-09-18 11:44
Ocena: 5.00 / 5
Polecaj
Wyślij kod polecenia do tylu osób, ilu chcesz.
Gdy Ty i osoba zaproszona spełnicie warunki, otrzymacie nagrody: 100 zł na e‑karcie podarunkowej do wybranego sklepu albo 4 bilety do kina.
W każdym miesiącu możesz odebrać aż 5 nagród
za 5 zaproszonych osób.
Twój kod do skorzystania to:5W3873
Zaletysuper bank
~niezadowolona / 2023-09-17 21:22
Ocena: 3.50 / 5
nie podoba mi sie, ze ni z gruszki ni z pietruszki zmienili moje warunki umowy, wole zminic bank niz robic transakcje karta za 300zł jezeli nie mam takiej potrzeby. nie beda mi narzucac moich wydatkow
~Mc / 2023-09-17 15:34
Ocena: 1.00 / 5
nowa aplikacja spowodowała ze nie wiem ile mam środków na karcie.
~gówno / 2023-09-17 10:55
Ocena: 2.33 / 5
najgorszy bank w Polsce robią jakieś nowe aplikacje z których nie da się korzystać ????
~Kris / 2023-09-15 21:20
Ocena: 1.00 / 5
Byłam w ważnej dla mnie sprawie w Santander Odział Oś Rusa -Poznań,
Pan w obsłudze klienta, potraktował mnie już od wejścia bardzo żle ,bez przywitania,opryskliwie rozmawiał ze mną.Wogóle mnie nie słuchał, nie pomógł mi w niczym,zdenerwowany musiałem opuścić odział. ŻENADA !!!
~ADA / 2023-09-15 21:12
Ocena: 5.00 / 5
Opinia dla odziału Santander Szczepankowo ul Skibowa 9a.
Serdeczne podziękowania dla Pań- kasjerek w tym odziale banku.W przemiłej atmosferze ze spokojem,Pani bardzo profesjonalnie podeszła do mojej sprawy,doradziła,przeanalizowała,pomogła. BRAWO ODZIAŁ SZCZEPANKOWO
~Rozalka26 / 2023-09-15 12:41
Ocena: 1.00 / 5
Pracownicy w ogóle nie dbają o swoich klientów. Byłam w oddziale w 9 miesięcu ciąży. Naprawić ich błąd. Mieli bajzel w systemie i straszyli mnie prawnie, że mam nieważny dowód osobisty (ktoś najwidoczniej błędnie wprowadził datę ważności). Kolejka z co najmniej 15 osób. Jedno okienko czynne. Nikt nie zaproponował mi, że z racji wysokiej ciąży może obsłużyć mnie poza kolejnością. To dodatkowo okazało się, że smsy które dostaje mam bagatelizować , bo dane w systemie są poprawne.
~Kazimierz / 2023-09-15 12:36
Ocena: 1.00 / 5
Chyba najgorszy bank z jakim miałam do czynienia. Ponadto na infolinii pracuje chyba banda idiotow. Dzwoniłem na infolinię, na początku rozmowy weryfikacja. Podaje dane. Pani do mnie, że weryfikacja nie przebiegła pomyślnie i nie może mi dalej pomóc. Pytam jakim cudem skoro na pewno podałem dane prawidłowe. Najwidoczniej pani konsultant źle zweryfikowała i rezultat taki, że zablokowała mi całkowicie dostęp.. Kolejne telefony nic nie dały. System mnie zablokował. Musiałem iść do oddziału banku, żeby odblokować dostęp i potwierdzić, że to ja dzwoniłem. Dno i jeszcze raz dno.
ZaletyŻadne
WadyInfolinia
~Ireneusz / 2023-09-15 12:01
Ocena: 1.00 / 5
Dzisiejsza wizyta w Lublinie to jakaś porażka. Kolejka 10 osób i jedna pani w okienku. Kierownik podsuwający klientom krzesełka bo trzeba długo czekać. Najśmieszniejsze te reklamy lecące cały czas, jaki to wspaniały bank i jakie to zdobył nagrody w tym za obsługę
~Ek / 2023-09-14 21:00
Ocena: 1.00 / 5
Nowa aplikacja to jakies totalne dno, nic nie można Robic nieczytelna straszny podglad brak koszyka, żart dlaczego nie można wrócić do poprzedniej wersji
ZaletyBrak
WadyNie mozna zrobic przelewów nieczytelna aplikacja a do tego jeszcze nic intuicyjnie nie można zrobic, nie widać koszyka przelewów