Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Santander Bank Polska (BZWBK) opinie

Ocena na podstawie 1174 opinii

1.83 / 5

  • Prostota obsługi
    1.82
  • Oferta
    1.82
  • Obsługa klienta
    1.85

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~barbara / 2023-10-06 16:34
    Ocena: 1.67 / 5
    Nie polecam banku osobom niepełnosprawnym. Dziś kurier przyjechał do mnie do domu z umową, korzystałam z takiej opcji gdyż jestem osobą nie chodząca i mam problemy z mową oraz słuchem. Nie potrafię takiej sprawy załatwic w banku, kurier odprawił mnie z kwitkiem gdyż ten bank nie akceptuje aplikacji M obywatel!! XxI wiek bank nie akceptuje państwowej legalnej aplikacji. Wstyd dla banku. Załatwiłam bez problemu w konkurencyjnym banku. Więc nie jest to bank dla chorych.
  • ~Chata / 2023-10-05 10:01
    Ocena: 1.67 / 5
    Problemy z pobieraniam potwierdzeń w pliku
    PDF, częsty komunikat że brak połączenia.
    Pobieranie przez udostępnianie, poraszka.
    Wpisywanie treści w wąską tabelkę z
    przesuwaniem tekstu to wyczyn nielada. Muszę
    łączy się przez przeglądarkę, (proszę usunąć
    nachalną przeszkadzającą informację o pobraniu
    aplikacji zasłaniającą za każdym razem przy
    otwarciu strony do logowania wiersze do
    wpisania loginu). Z aplikacji brak logowani do
    kilku kont :-( Daję jedynkę bo nie da rady dać
    zera.
  • ~Danuta / 2023-10-02 14:41
    Ocena: 2.67 / 5
    Kiedyś to był fajny bank. Firma działa sprawnie,generuje zyski lecz zarząd podejmuje decyzję tak aby KNF mógł zakazać wypłaty dywidendend.Jak Hiszpanie będą mieli problemy to pozbędą się banku a zyski zostaną w ich kieszeniach. Zastanawiam się czy warto jeszcze tam być. Chyba każdej osobie otworzę oczy jak bardzo jestem na NIE.
  • ~martino / 2023-10-02 10:22
    Ocena: 2.00 / 5
    Masakra! Jeżeli nowe znaczy gorsze, to nie nie aktualizujcie. Dramat. Nie można powtórzyć przelewów. Bez sensu. Muszę siadać do laptopa. Tak się kończy mobilność.
  • ~Aneta / 2023-10-01 18:06
    Ocena: 1.00 / 5
    Przez nowo aplikację w której nawet obsługa kienta poległa musiałam opuścić bank
    ZaletySzybki tani przelew zagraniczny
    WadyNowa aplikacja dłuższa droga przelewów kiedyś był w tym samym dniu dziś już nie
  • ~Jerry / 2023-10-01 15:39
    Ocena: 2.00 / 5
    Nowa aplikacja to jakies turbo nieporozumienie. Tyle mówią o bezpieczeństwie a tu wymiana hasła na pin? Dzisiaj próbowałem włączyć odcisk palca. Niestety pin nieodpowiedni...Chyba zmienię bank...
    ZaletyBrak
    WadyWszystko. Było fajnie zmienili na g..no
  • ~Miki / 2023-09-30 17:00
    Ocena: 1.00 / 5
    Nowa aplikacja to jest jakieś totalne nieporozumienie. Po pierwsze powiązanie tylko z jednym kontem, dlaczego zostało ograniczone używanie aplikacji dla kilku kont ?
    Dwa, jest totalnie nieintuicyjna, gdy chce się powtórzyć przelew z kiedyś to trzeba się naklikać i nakombinować… nie polecam nikomu tego banku ze względu na tą aplikację. Posiadam w nim dwa konta, niestety ale przez nią jestem zmuszony zmienić bank…
    ZaletyBrak
    WadyCała aplikacja jest jedną wielką wadą…
  • ~Tomi / 2023-09-30 16:54
    Ocena: 1.33 / 5
    Niestety nowa aplikacja to mega gniot. Wypisuje się z tego badziewnego banku. Widać są ślepi i głusi na opinie ludzi, odnośnie aplikacji mobilnej. Blokowanie i usuwanie komentarzy na FB to cenzura rodem z Korei i ChRL. W ostatnim czasie wieczne problemy z logowaniem się. NIE POLECAM
    Zaletyżadne
    Wadywszystko
  • ~Władysław / 2023-09-29 16:38
    Ocena: 3.67 / 5
    Najgorsza obsługa z jaką się spotkałem. To nie jest infolinia takie podejście do klienta beszczelne.
  • ~Agata / 2023-09-29 15:40
    Ocena: 2.00 / 5
    Bank w ostatnim czasie zmienił aplikację do bankowości elektronicznej, która nie spełnia naszych oczekiwań. Zamiast ułatwić, utrudniła nam korzystanie z banku online. Aplikacja nie pozwala na logowanie się drugim loginem, jesteś uwiązany do swojego telefonu. Nie mam możliwości skorzystania z aplikacji mojego męża. Zlikwidowali autoryzację sms kodem. Totalna porażka, zbieramy ofert i testujemy aplikacje innych banków.
    ZaletyBrak
    WadyAplikacja mobilna
  • ~Kubik / 2023-09-29 12:05
    Ocena: 1.00 / 5
    Czy to jakiś żart z klientów - zabrać im świetnie działającą aplikację i w zamian zaproponować jakieś gówno?
  • ~Jola / 2023-09-29 11:44
    Ocena: 1.33 / 5
    Porażka, najgorszy bank z jakim miałam do czynienia. Czekam na zwrot pieniędzy piąty dzień a miały być oddane w jeden. Wplatomat nie działa, bankomat czasami a w oddziale pracuje pani, która nie umie powiedzieć "dzień dobry" po polsku. Polecam...omijać.
    ZaletyZadnych
  • ~Zniesmaczony / 2023-09-28 17:01
    Ocena: 1.00 / 5
    Jakieś nieporozumienie z tymi awariami internetowymi
    ZaletyBrak
    WadyWszytko
  • ~Wiesława / 2023-09-28 16:57
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia. Co kilka dni występuje awaria bankowości internetowej. Niby ma się pieniądze....a nic nie da się zrobić.
    ZaletyBrak
    WadyJw
  • ~Andrzej / 2023-09-26 19:13
    Ocena: 1.00 / 5
    Jak piękna katastrofa z ta nowa aplikacja mobilna
    ZaletyBrak
  • ~Przemek / 2023-09-25 20:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Wydzwanianie o 20:50 do osoby prywatnej - to chyba sa jakies jaka.
    ZaletyBRAK
    WadyCALY BANK TO JEDNA WADA
  • ~Elzbieta / 2023-09-25 18:29
    Ocena: 4.67 / 5
    Wysoko oceniam Oddział Santander Bank Polska ul. Marszałkowska 142; Obsłua rzeczowa, a p. Dominka, będąca opiekunką konta, życzliwa otwarta na wszelką pomoc. Inne Banki powinny się uczyć od BZWBK. Bardzo sobie chwalę całość oferty i obsłui. Gorąco polecam.
    ZaletyBardzo dobry interfejs obsługi kredytów! Rewelacyjny! Czytelny - wszystko co potrzeba znajduje się pod ręką.:)
  • ~Waleryś / 2023-09-25 18:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy bank pod słońcem ukryte opłaty i prowizje których nawet nie ma w historii dopiero głęboko w opcjach karty po prostu szok i świństwo
    ZaletyBrak
    WadyŚwinie
  • ~Akowal / 2023-09-25 17:56
    Ocena: 1.00 / 5
    Po zmianie aplikacji nie pozostaje nic innego jak przestać korzystać z tego banku. Aplikacja jest nie czytelna, zagmatwana, nie posiada części wcześniejszych możliwości jak np. nie można zablokowac karty czasowo tylko zastrzec na zawsze. Nie można potwierdzać transakcji inaczej jak tylko mobilnie. Dzwonienie na infolinię trwa od 1h do 3h. Tragedia, masakra szkoda czasu.
  • ~Michael / 2023-09-25 11:44
    Ocena: 1.67 / 5
    Byłem klientem banku od kiedy wprowadzili za darmowe prowadzenie kąta trzeba za 300 zł zakupów zrobić... ZREZYGNOWAŁEM Z KĄTA.... Oprucz tego polikwidowali oddziały i za każdym razem czekałem prawie 1 godz.
    WadyDrogi
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.67, ilość opinii: 1958
PEKAO SA
Ocena: 1.75, ilość opinii: 1440
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.83, ilość opinii: 1174
Millennium
Ocena: 1.75, ilość opinii: 908
PKO Bank Polski
Ocena: 2.70, ilość opinii: 797
ING Bank Śląski
Ocena: 1.78, ilość opinii: 792
VECTRA
Ocena: 1.61, ilość opinii: 4274
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4152
Orange
Ocena: 1.39, ilość opinii: 3765
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3462
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3184
Plus
Ocena: 1.43, ilość opinii: 2807