Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Zalando.pl opinie

Ocena na podstawie 329 opinii

2.12 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.55
  • Dostawa
    2.14
  • Poziom cen
    2.30
  • Łatwość zamawiania
    2.72
  • Asortyment
    2.44

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Anna / 2022-10-17 21:35
    Ocena: 2.60 / 5
    Otrzymalam inny produkt niz zamowilam. Kiedy chcialam wymienic na wlasciwy towar nie pozwolono mi tego zrobic. Nawet strona z produktem, ktory zamowilam zniknela a po paru dniach pojawila sie nowa z cena wyzsza. Zalando nie poczuwalo sie do naprawienia bledu.
    ZaletyDuzy wybor
    WadyJEsli cokolwiek pojdzie nie tak to nie pomoga. Duze ryzyko.
  • ~Anna / 2022-11-16 14:04
    Ocena: 2.60 / 5
    Zamówiłam staniki sportowe. Przyszły bardzo szybko. Zalando nie podaje wymiarów ,więc zamówiłam rozmiar taki jaki noszę po czym okazało się ze są o jeden rozmiar za małe . Na drugi dzień odesłałam. Zwrot został przyjęty lecz odpisano mi ze są ślady "używalności" i nie zwrócą mi pieniędzy . Wobec tego napisałam żeby mi je odesłali. Czekam już drugi tydzień i ani pieniędzy ani zamówionych staników . Korespondencja "się urwała" , bo pisze ,ze ich strona juz nieaktywna.
    Wadyzaniżona rozmiarówka
  • ~ELA / 2023-06-23 14:40
    Ocena: 2.60 / 5
    OOBSŁUGA REKLAMACJI TRAGICZNA!!!W ZASADZIE TYCH OSOB PO DRUGIEJ STROINIE MOGLOBY NIE BYĆ I TAK NIE ZAŁATWISZ SPARWY!ROZMAWIASZ CAŁY CZAS Z KIMŚ INNYM. NE ODWPISUJĄ NA KOREDSPONDENCJE MAILOWA. POSŁUGUJĄ SIĘ PRZY TYM "PROCURAMI" KTORYTCH NIE SA W STANIE CI PRZESŁAĆ ŻE W OGÓLE OBOWIĄZUJĄ TYLKO MOWIĄ "ŻE TAKA JEST PROCEDURA" KOSZMAR, STARAM SIĘ ZAREKLAMOWAĆ BUTY OD PRZESZŁO MISIĄCA PÓKI CO BEZSKUTECXZNIE. Coś weryfikują, akceptują, a potem okazuje się ze dalej jest źle ODRADZAM !!!!
    ZaletyZERO
    WadyBRAK WIDZY I KOMPETENCJI
  • ~Farinelli / 2020-11-24 14:10
    Ocena: 2.60 / 5
    Kupiłem na prezent dla dziewczyny szal i czapkę w promocji black week i przysłali mi produkt z zaciągniętą, wyciągniętą nitką i z metką papierową luzem - jakby jakiś bubel po zwrocie. Nie polecam!!!
    Zaletyasortyment
    Wadyczęsto buble po zwrocie
  • ~Irenikus / 2022-11-27 16:30
    Ocena: 2.60 / 5
    Kłamcy, reklamują się darmową dostaną, a okazuje się, że aby dokonać zwrotu muszę udać się do punktu oddalonego o 10 km. od mojego miejsca zamieszkania. Podczas rozmowy z konsulatem 27-11-2022 godz. 16:14 bezczelna kobieta nie wyjaśniając sytuacji sama się rozłącza. Moje ostatnie zakupy
  • ~k / 2023-07-06 19:47
    Ocena: 2.60 / 5
    Pomijając kwestię fatalnego zapakowania torebki, która jest rzekomo 'designerska', przejdę do samej obsługi klienta, która jest jedną z najgorszych z jakimi dotychczas się spotkałam.
    Zamówiłam torebkę marki Coach, Pillow Tabby, natomiast od Zalando otrzymałam najtańszą możliwą replikę.
    Po 1 kontakcie telefonicznym z obsługą klienta, Pani zarzekała się, że torebka na pewno jest oryginalna bo pochodzi bezpośrednio od producenta, i radziła złożyć reklamację, co też zrobiłam, dołączając zdjęcia tej katastrofy. W odpowiedzi, otrzymałam tę samą śpiewkę, o produkcie wysyłanym z magazynu producenta, natomiast to nie była najgorsza rzecz jaką mi przekazano. W ramach 'rekompensaty' za błąd pochodzący Z ICH STRONY, poinstruowano mnie abym torebkę po prostu odesłała, następnie poczekała do 14 dni na zwrot środków i zamówiła ponownie:) i było to powiedziane zupełnie poważnie. Wtedy postanowiłam ponownie telefonicznie skontaktować się z obsługą klienta, gdzie usłyszałam, że według ich danych torebka jednak wcale nie wyszła z magazynu producenta, a ich własnego:), co w jakiś sposób tłumaczy dlaczego przysłano mi replikę. Po pomyślnym odesłaniu produktu i doczekaniu się zwrotu od Zalando, torebka, którą chciałam kupić była już niedostępna. Czekałam więc ponad tydzień do momentu aż znów pojawiła się na stanie, jednak tym razem w wyższej o ponad 600zł cenie. Dlatego też skontaktowałam się z obsługą klienta w tej sprawie, licząc, że jak każdy inny retailer w takiej sytuacji, otrzymam rabat pokrywający różnicę w kwocie, natomiast jak się okazało, praktyki Zalando są zupełnie inne. A więc, po tak ogromnym niedopatrzeniu z ich strony, by ułatwić mi zakupy, musiałam kupić przedmiot w obecnej kwocie, i poczekać aż zostanie wysłany, żeby Zalando łaskawie rozpoczęło zwrot różnicy w kwocie na moją kartę podarunkową i konto bankowe. Ową kartę podarunkową, chciałam wykorzystać również na inne przedmioty, które przez jakiś czas były niedostępne, jendak teraz ponownie pojawiły się na stanie. Niestety dzięki wspaniale obmyślonemu przez Zalando planu, nie mogłam tego zrobić, przez co przedmioty są ponownie niedostępne i tym razem prawdopodobnie będą niedostępne przez bardzo długi czas lub nawet na stałe.
    Dziś mija 2 dzień od zakupu; moje środki są zamrożone, a przedmiot nadal nie wysłany.
    Nigdy nie spodziewałabym się, że firma, w zasadzie, światowej sławy miałaby tak fatalną obsługę klienta.
    Najwyższa pora coś z tym zrobić.
  • ~Kana / 2022-08-20 22:35
    Ocena: 2.60 / 5
    Naliczają za towar dwa razy bo twierdza,że nie dostali pieniędzy. Zlodzieje
    ZaletyNic
    WadyWszystko
  • ~Małgorzata / 2022-11-15 13:51
    Ocena: 2.60 / 5
    Przez lata zamawiałam w zalando.
    Do teraz kiedy to paczka nie dotarła a obsługa każe mi samej szukać paczki.
    Okazuje się że od momentu wyjścia paczki z magazynu ich rola się kończy. Samemu trzeba szukać paczki. Nie wiem co dalej? Ani towaru ani pieniedzy
    Ostatnie moje zamowienie.
  • ~Marta / 2023-01-02 19:28
    Ocena: 2.60 / 5
    To jakaś kpina ostrzegam wszystkich !!!!! Nikt nas tak nigdy nie oszukał kupiliśmy zegarek hugo bosa przyszla totalna podróbka nic się nie zgadzało nr ogolny wygląd brak napisów pudełko z chin .od razu telefon kazali zrobic zdjęcia i to zglosci odeslalismy towar A oni pow że nam nie oddadzą pieniędzy ponieważ paczka od nas przyszła pusta tylko jest opakowaie od zegarka masakra zgłaszamy sprawę na policję bo to kpiny jeśli kupujecie coś z tej firmy nagrywajcie filmiki pod paczkomatem czy przy kurierze I jak odsylacie też to to banda zlodzieji
    ZaletyBrak
    WadyOszusci
  • ~Marta / 2024-11-26 16:14
    Ocena: 2.60 / 5
    Kupuje na Zalando od wielu wielu lat. Można powiedzieć, że był to jeden z nielicznych sklepów, gdzie kupowałam online. Zawsze bylam zadowolona. Przy wyborze ubran zawsze sugerowałam się opiniami wystawionymi przez innych kupujących. I pojawił się pierwszy zonk, kiedy w zeszłym roku Zarząd postanowił zlikwidować opinie. Następne zakupy były nieudane, bo nietrafione z rozmiarem (jestem osobą niską), musialam dokonać zwrotow- czego nie lubię robić. Na dłuższą chwilę skutecznie mnie to zniechęciło i przestałam kupowac. Zachęcona ostatnio kuponami z pracy, wykupiłam kod, który mogłam zrealizować na Zalando. Dodam, że dokładnie sprawdziłam, co mogę kupić za to a co nie. Padło na małą torebke. Specjalnie dla niej wykupilam kod. I co sie okazało? Że mala torebka listonoszka o rozmiarach 21cmx14 cm została przypisana w systemie do portfeli i toreb podróżnych, na które kod nie działa. Dodam, co jest b.istotne, że wyszukałam te torebke poprzez kategorie torebki a nie portfele czy torby podróżne. Toreb podróżnych nawet nie ma w głównych kategoriach. Na chacie nikt mi nie potrafił powiedzieć, dlaczego mala torebka przypisana jest to toreb podróżnych a co gorsza nie potrafił mi odpowiedziec jak znalezc, do ktorej kategorii należy dany produkt(szybko nastąpiło rozłączenie się). Po rozmowie telefonicznej okazało się,że te wiedzę posiada tylko pracownik Zalando.... Tlumaczyl to tym, ze w nazwie tej torebki bylo napisane torba a nie torebka. Nieważne, że po wpisaniu w lupe torebka przerzuca cię do torebek a nie toreb podroznych. Jest to jawne oszustwo jak dla mnie. Zostałam z bonem, który odechciało mi sie realizowac. Dlatego uważajcie jak chcecie realizować bony, bo te kategorie nijak die mają fo rzeczywistości.
  • ~Mateusz / 2022-11-29 15:42
    Ocena: 2.60 / 5
    Po 8 dniach od zamówienia paczki na polecenie zalando została ona zawrócona do magazynu.
    Zwrot kosztów ma nastąpić w ciągu 14 dni. Brak możliwości zamówienia tych samych produktów ze względu na dostępność i zakończone promocje. Nie polecam
    Wady- brak realizacji zamówienia
    - środki mogą zostać przetrzymane (w moim przypadku) do 22dni.
  • ~Onilexon / 2023-10-16 14:59
    Ocena: 2.60 / 5
    Nie polecam !! Ponad miesiąc temu zwróciłem dwie rzeczy w 1 paczce,oczywiście z tego samego zamówienia.....,z racji że sklep ma 14 dni na rozpatrzenie zwrotu a w tym czasie się to nie stało,podjęłam próbę kontaktu żeby uzyskać jakiekolwiek informacje dlaczego w ciągu 14 dni magazyn nie przetworzył tego zwrotu. A cała sprawa była wyjaśniana przez ponad 30 dni..... co się nigdy mi nie zdarzyło wcześniej...... Na każdy email odpowiada inna osoba do tego tłuką w kółko ta sama formułkę. Stwierdzili ze sprawa jest weryfikowana przez dzial wewnętrzny..... śmieszne.... Od 4 tygodni codziennie podczas próby kontaktu piszą tylko ze sprawa jest weryfikowana i nie wiedzą kiedy będzie zweryfikowana, i została.... ,a wiecie z jaki sposób???? Otóż za 1 rzecz mi zwrócili środki, i to też po bardzoooooo długim czasie, a nie tak jak " wcześniej " ,a za drugą rzecz którą zwróciłem, nie oddali mi 162zł !!!!!!! Co jest dla mnie ewidentną Kradzieżą!!!!!!!! Zostałem okradziony i nie zapowiada się bym jeszcze zobaczył te pieniądze na na swoim koncie..... Przestrzegam przez zamawianiem tam chyba, że chcecie stracić pieniądze jak i zwrócony artykuł, co jest wręcz niedorzeczne!!!!! Dodać też mogę, iż przesyłkę, którą zwracałem była przecież ubezpieczona, gdzie byłem informowany, iż kontaktowali się z firmą kurierską, i wyjaśnili tą sprawę, w ogóle mnie o tym nie informując!!!! I jak się dobrze domyślam, to jeszcze od firmy kurierskiej Zalando - zgarnęło kwotę ubezpieczeniową!!!! Wstyd po całości, i tym samym stracą mnie, czyli stałego klienta również po całości, bo jest to ewidentna kradzież w tzw. białych rękawiczkach!!!!!!
    WadyZłodziejstwo!!!!! Okłamywanie ludzi!!!!
  • ~Piotr / 2024-03-07 00:21
    Ocena: 2.60 / 5
    Ostrzegam przed zakupem w firmie Zalando.
    Firma zalando umożliwia zwrot produktu.
    Nagle zawartość ginie po oddaniu produktu i Zalando chce wyłudzić pieniądze za produkt.
    Nigdy więcej!
    ZaletySzybka wysyłka
    WadyPoważne problemy, firma chce wyłudzić pieniądze po zwrocie produktu
  • ~Renata / 2022-12-07 09:29
    Ocena: 2.60 / 5
    Wszystko było ok, aż któregoś razu zwróciłam bluzę za 176 zł. Zalando uznało, że miała ona brzydki zapach i była pognieciona, odesłali mi bluzę i odmówili prawa zwrotu. Oczywiście jej stan był bez zarzutu, była nowa i miała zapach nowości, nie była podnieciona. Walka z nimi bez szans powodzenia i w ten sposób zostałam zmuszona do zakupu bluzy, która jest na mnie za mała.
  • ~Robal / 2023-03-09 21:22
    Ocena: 2.60 / 5
    Po złożeniu zamówienia i wpłaceniu pieniędzy zalando odcina się od wszelkich problemu związanych z zamowieniem
    ZaletyBram
    WadyBrak interwencji podczas reklamacji, rzadna pomoc
  • ~Stokrotka / 2022-02-13 13:37
    Ocena: 2.60 / 5
    Kiedyś był to idealny sklep. Żadnych problemów z wysyłką, zwrotami za odesłany towar, kilka reklamacji zawsze na pozytyw.

    Teraz to dno i 7m mułu. Od 10dni Zalando ma status zamówienia "paczka opuściła magazyn", link do DHL ma komunikat brak przesyłki o tym numerze.
    Rozmowy i maile z obslugą klienta jak w klasyku "nie mamy pańskiego plaszcza i co mi pan zrobi" - paczka wysłana, zaraz nadejdzie. Tymczasem Partner tylko wprowadzil nr przesylki i na tym zakończył "wysyłkę".
    Ani kasy, ani towaru i walcz sobie z chatbotami, konsultantami, którzy są tylko po to, zeby BOK był - gadają korporacyjnymi formułkami, nie są w stanie w niczym pomóc.

    Na zwrot kasy za odeslanie trzeba czekac 10x dluzej niz kiedys i bardzo tego pilnowac. Przy jednym zwrocie okradli mnie na ponad 90zl, a reklamacje kończyły się na kopiuj wklej - "Zalando wystawiło zlecenie zwrotu środków" - nigdy ich nie otrzymalam.
    O nie zwrócone 85gr (reszta na saldo- tu środki się pojawiły ) juz mi się nie chce walczyć. Ale wystarczy sobie te 85gr przemnozyc przez tysiące klientów......

    Ja juz nie skorzystam i szczerze odradzam, bo czytając ostatni wysyp negatywów widać, ze zalando stacza się bardzo szybko i aż strach robić tam zakupy za większe pieniądze.
    A było kiedyś naprawdę super.
    ZaletyMnogość wyboru
    Wadyduże problemy ze zwrotem środków za odesłane towary
    Beznadziejni kosultanci, nie będący w stanie w niczym pomóc klepiący wyuczone, mechaniczne formułki
    Odpowiedzi na pisemne reklamacje jak od chatbotow "kopiuj wklej" i zero pomocy
  • ~Wiktor / 2022-02-22 08:06
    Ocena: 2.60 / 5
    Jeśli chcesz coś zwrócić lub zgłosić reklamację - wymagają od Ciebie skan dowodu osobistego. Co jest nadużyciem
  • ~Zalandofilka / 2022-04-13 17:36
    Ocena: 2.60 / 5
    Zgadzam sie, co do tego, ze zalando ma problemy. Oplacilam paczke ekspress, hmmmm doszla 1/3 paczki po 1O dniach i to dopiero po mojej interwencji w dhl. Reszta paczki zniknela, przez 14 dni nie dostalam info, ze bedzie doreczona, nic. Po mojej interwencji zalando odpisalo mi, ze kurier nie zastal nikogo wiec paczke odeslali. Kurier raczej nie pojawia sie bez zapowiedzi…
    Czekam na zwrot kasy. W razie opoxnien podam sprawe do sadu. W innych sklepach - paczki doreczone szybko, kurier dzwoni i sie umawia, ewent zwroty pieniedzy ida zaraz, bez odsylania czy skanow. Moze trzeba rzecznika praw konsumenta powiadomic?
    WadyNie doreczone zamowione i oplacone produkty
  • ~Aga / 2022-12-31 00:10
    Ocena: 2.40 / 5
    klient od lat. Pierwszy był problem z reklamacją rozpatrzoną niezgodnie z przepisami. Już wtedy należało dać sobie spokój z Zalando. Tym razem sklep odmawia uznania zwrotu - „zauważyliśmy ślady użytkowania. Z tego względu zwrot nie może zostać zaakceptowany”. Zero dodatkowych informacji, wyjaśnień, zdjęć. Na dodatek to obuwie, więc ślady użytkowania byłyby raczej oczywiste i nikt zdrowy na umyśle (pomijając uczciwość) nie próbowałby zwrócić takich butów!!! Towar odesłany w takim stanie w jakim do mnie dotarł. Drugi nawet nie był wyjęty z pudełka, nie przyszło mi do głowy sprawdzać jego stan. Jak widać to był błąd i trzeba było zrobić dokumentację foto przed odesłaniem. Wniosek - jeśli towar był niepełnowartościowy, to taki został wysłany przez Zalando a to już nie jest w porządku. Teraz problem ma klient. I to za grubą kasę.
    Zaletyfajne rzeczy
    Wadyobsługa, serwis, reklamacje, zwroty
  • ~deto / 2023-04-06 19:14
    Ocena: 2.40 / 5
    Zamówiłem walizki Wittchen, opłaciłem zamówienie, pakowana 3 dni. Finalnie zamówienie anulowane.
    WadyBrak asortymentu na stanie
    Anulowanie po 3 dniach
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

pocztakwiatowa.pl
Ocena: 2.51, ilość opinii: 1696
Empik.com
Ocena: 1.95, ilość opinii: 1678
Gandalf.com.pl
Ocena: 4.66, ilość opinii: 1298
Tauron
Ocena: 1.37, ilość opinii: 979
KwiatowaPrzesylka.pl
Ocena: 2.17, ilość opinii: 695
Komputronik.pl
Ocena: 3.38, ilość opinii: 622
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4576
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4446
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3921
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3500
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3201
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2971