Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Zalando.pl opinie

Ocena na podstawie 337 opinii

2.11 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.55
  • Dostawa
    2.13
  • Poziom cen
    2.28
  • Łatwość zamawiania
    2.70
  • Asortyment
    2.42

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Karohalo karolina / 2023-11-06 12:23
    Ocena: 1.20 / 5
    Złodzieje uwaga!!!! Złożyłam reklamacje bransoletki za 600 zł i po 3 tyg dowiedziałam się, że paczka dotarła pusta. Zostałam okradziona … a kontakt z nimi to jakaś masakra …. Widziałam, że wiele osób, również zostało oszukane może pozew zbiorowy ?
  • ~Paulina / 2023-11-05 17:36
    Ocena: 1.00 / 5
    Ostrzegam wszystkich! Tę opinię przeczytają najpewniej osoby, które zostały już oszukane, ale jeśli czytają ją osoby dopiero przed zakupem, to odradzam. Jestem stałą klientką Zalando i to, co się dzieje u nich od kilku miesięcy przechodzi wszelkie granice. Zamówiony towar za ponad 1000zł nie został przyjęty do zwrotu, stwierdzono, że paczka dotarła pusta i bez żadnych dowodów po prostu nie zwrócono mi pieniędzy za towar. Nie zgłoszono także uszkodzenia przesyłki lub czegokolwiek w firmie kurskiej tak, abym mogła zgłosić reklamację. Po prostu potraktowano mnie jak oszustkę i stwierdzono, że towaru w paczce NIE BYŁO. Druga sprawa jest jeszcze gorsza i niech da do myślenia wszystkim, którzy zastanawiają się nad zakupem na Zalando czegokolwiek premium. Zamówiłam okulary Marca Jacobsa, otrzymałam jakieś zupełnie inne okulary, które miały tylko naklejkę Marca Jacobsa, ale w ogóle nie były firmowe. Zwrotu nie przyjęto, stwierdzili, że oni takiego towaru na magazynie nie mają i że nie mogą go przyjąć, A TAKI MI WYSŁALI. Nie jestem w stanie zrobić z tym już nic polubownie, konsultanci na infolinii rozłączają się w trakcie rozmowy. Międzynarodowy pozew sądowy został już przeze mnie złożony, bo ja tego nie odpuszczę, ale zastanówcie się czy chcecie w to wchodzić, bo kosztuje to niesamowicie dużo nerwów. Ja zamawiałam na Zalando od lat i spotkała mnie taka sytuacja po raz pierwszy i naprawdę jestem w szoku, jak traktują klientów.
  • ~Beata / 2023-10-25 09:57
    Ocena: 3.40 / 5
    Zalando to już nie ten sam sklep jaki był kiedyś. Od lat bardzo często dokonywałam zakupów w tym sklepie, jednak działania firmy takie jak usunięcie bardzo pomocnych recenzji i opinii o produktach czy brak korzystnych obniżek produktów i wysokie ceny (o braku rabatu dla stałych klientów nie wspomnę), spowodowało, że prawie do tego sklepu już nie zaglądam. Kiepskie działania ze strony firmy, widocznie obroty spadają a negatywne opinie o produktach jednak działają na niekorzyść. Rezygnuję z zakupów na Zalando. Jest wiele konkurencyjnych sklepów, w których chętnie kupuję.
    ZaletyDobry kontakt z działem obsługi klienta.
    WadyBrak opinii o produktach, wysokie ceny.
  • ~Onilexon / 2023-10-16 14:59
    Ocena: 2.60 / 5
    Nie polecam !! Ponad miesiąc temu zwróciłem dwie rzeczy w 1 paczce,oczywiście z tego samego zamówienia.....,z racji że sklep ma 14 dni na rozpatrzenie zwrotu a w tym czasie się to nie stało,podjęłam próbę kontaktu żeby uzyskać jakiekolwiek informacje dlaczego w ciągu 14 dni magazyn nie przetworzył tego zwrotu. A cała sprawa była wyjaśniana przez ponad 30 dni..... co się nigdy mi nie zdarzyło wcześniej...... Na każdy email odpowiada inna osoba do tego tłuką w kółko ta sama formułkę. Stwierdzili ze sprawa jest weryfikowana przez dzial wewnętrzny..... śmieszne.... Od 4 tygodni codziennie podczas próby kontaktu piszą tylko ze sprawa jest weryfikowana i nie wiedzą kiedy będzie zweryfikowana, i została.... ,a wiecie z jaki sposób???? Otóż za 1 rzecz mi zwrócili środki, i to też po bardzoooooo długim czasie, a nie tak jak " wcześniej " ,a za drugą rzecz którą zwróciłem, nie oddali mi 162zł !!!!!!! Co jest dla mnie ewidentną Kradzieżą!!!!!!!! Zostałem okradziony i nie zapowiada się bym jeszcze zobaczył te pieniądze na na swoim koncie..... Przestrzegam przez zamawianiem tam chyba, że chcecie stracić pieniądze jak i zwrócony artykuł, co jest wręcz niedorzeczne!!!!! Dodać też mogę, iż przesyłkę, którą zwracałem była przecież ubezpieczona, gdzie byłem informowany, iż kontaktowali się z firmą kurierską, i wyjaśnili tą sprawę, w ogóle mnie o tym nie informując!!!! I jak się dobrze domyślam, to jeszcze od firmy kurierskiej Zalando - zgarnęło kwotę ubezpieczeniową!!!! Wstyd po całości, i tym samym stracą mnie, czyli stałego klienta również po całości, bo jest to ewidentna kradzież w tzw. białych rękawiczkach!!!!!!
    WadyZłodziejstwo!!!!! Okłamywanie ludzi!!!!
  • ~Pati / 2023-10-03 09:20
    Ocena: 1.00 / 5
    Uwazajcie na zlodziejskie zalando! Oddalam buty za 650 zl i nie chca oddzc kasy! Pomieszali zwroty i mi sie kaza tlumaczyc! Przesylac dowody! Wyslalam wszystko a oni wymyslaja ze nieczytelne zdjecia ktore zrobione sa ze screena ! Zlodzieje i oszusci! Co chwile laczy z innym konsultantem!
    ZaletyNie ma zalet
    WadyZlodzieje
  • ~Ewa / 2023-09-28 07:13
    Ocena: 3.80 / 5
    Od wielu lat jestem użytkowniczką Zalando, ale ucięcie z ich strony kontaktu z klientem to nieporozumienie. Pozostaje kontakt telefoniczny, a w przypadku problemów - jedynie mętne przeprosiny. W tym roku już po raz drugi Zalando przesyła mi produkt, który zamówiłam w INNYM rozmiarze niż zamówiłam. Zasłania się piękną wymówką "ujedolicania rozmiarówki" ale znowu produkt jest ZA DUŻY i - ponownie - jeśli chcę zamówić mniejszy, licząc że przyślą mi ZAMÓWIONY PRZEZE MNIE rozmiar, jest już w wyższej cenie, bez promocji. Kolejny raz jestem traktowana z góry, bo Zalando lepiej zna moje ciało, moje wymiary i moje preferencje co do rozmiaru. To jest praktyka niedopuszczalna. Cóż, pozostaje zamawianie tej samej rzeczy w 3 rozmiarach - S M i L, a następnie zwracanie dwóch, które nie pasują (o czym klient wie, ale musi się zabezpieczyć, gdyby Zalando znowu wiedziało lepiej...).
    Zaczynam być mocno poirytowana.
    Zaletyłatwa dostępność produktów, zamawiania i zwrotów
    WadyZalando lepiej od klienta wie, jaki ten nosi rozmiar
  • ~Maciej / 2023-09-25 09:47
    Ocena: 1.00 / 5
    Złożone przeze mnie zamówienie miało trafić na czas, a nie przyszło, ponadto zamiast z polskiego magazynu Zalando to otrzymałem międzynarodową wysyłkę z Hiszpanii i tu już zaczęły się kłopoty, ponieważ zamiast obuwia sportowego to otrzymałem klapki.. odesłałem artykuł, wydrukowałem kartki z niezgodnością towarową, nadmieniłem jak sprawa wygląda i nic nie mogli zrobić, nieustannie to samo w wiadomościach na czacie czy e-mailu, jakbym rozmawiał wyłącznie z botami a nie ludźmi. Po tym jak minął czas zwrotu 14-dniowego, napisałem dnia 15, że do tamtej chwili nie otrzymałem zwrotu i zostałem skierowany do działu prawnego Zalando, napisałem jakieś oświadczenie o które prosili i po półtorej tygodnia otrzymałem taką wiadomość:

    "Zgodnie z linkiem do śledzenia Twoja przesyłka dotarła do naszego magazynu, jednak nasz magazyn nie otrzymał produktu zgłoszonego jako zwrócony. Dlatego obecnie nie możemy wykonać zwrotu należności za artykuł."

    Szkoda czasu i chęci na kupowanie od ludzi, którzy piorą pieniędzy w taki sposób, trzeba zgłaszać prawnie i tępić takie zachowania. Ostatnie moje zakupy u Zalando.
  • ~Mariola / 2023-09-17 09:28
    Ocena: 1.00 / 5
    Zalando sprzedaje dane kupujących do firm windykacyjnych. Od 10 lat pierwszy raz kliknęłam zakup odroczony i po 3 dniach zaczęły dzwonić do mnie firmy windykacyjnej. Po oficjalnej reklamacji mam oficjalną odpowiedź,że dane otrzymali od Zalando, wbrew regulaminowi samego Zalando. Firma windykacyjna przeprosiła, zagwarantowała rekompensatę a Zalando twierdzi, że to nieprawda i w ogóle to nic takiego się nie stało. Niemiec to zawsze będzie Niemiec. Na szczęście są jeszcze instytucje zajmujące się takimi sprawami, mi nie zależy na rekompensacie, ale z uśmiechem powitam milionowe kary za nieuprawniony handel danymi osobowymi dla firmy.
  • ~Agnieszka / 2023-09-12 17:13
    Ocena: 4.00 / 5
    Niestety Zalando to już nie to Zalando co kiedyś. Jestem z nimi od początku, zrobiłam mnóstwo zakupów niestety jakoś usług bardzo się pogorszyła. Nie ma już tak cennych opinii klientów, zabrano niektóre metody płatności całkowicie w niezrozumiały sposób ( dostępne gdzieindziej) Nigdy nie miałam zastrzeżeń do przesyłki czy zwrotu - to działało bez zarzutu. Niestety w ostatnim czasie dostałam - raz nie ten rozmiar, który zamawiałam, dwa całkowicie zniszczony kapelusz. Faktem jest, że Zalando przeprosiło - ale nie powinno w ogóle się wydarzyć. Niestety na Zalando od poczatku sierpnia 2023 zaglądam rzadko i chyba się z nimi na stałe pożegnam.
  • ~marcin / 2023-09-05 14:15
    Ocena: 1.00 / 5
    Rowniez zostalem oszukany, oddalem ciuchy, zwrot przyjety, pieniedzy nie dostalem, wymienilem z nimi 20 emaili - uwazaja ze oddali i maja mnie w nosie. I co mam niby zrobic? 200 zlotych stracone, ciuchow tez nie ma.
  • ~Justyna / 2023-09-04 11:44
    Ocena: 1.20 / 5
    Poszukuje osób które również jak ja zostały oszukane przez firmę zalando gdzie z przesyłki zwrotnej został skradziony produkt .
    Widziałam ze jest dużo takich opinii , chętnie nawiąże kontakt z poszkodowanymi do pozwu zbiorowego oraz nagłośnienia sprawy medialnie.
    Proszę o kontakt droga emailowa
    justyna.zinczuk93@gmail.com
  • ~Klaudia / 2023-09-01 12:56
    Ocena: 1.00 / 5
    ★☆☆☆☆

    Nie polecam zakupów w Zalando. Doświadczyłam bardzo nieprofesjonalnego podejścia ze strony tego sklepu internetowego. Zamówiłam dwie pary klapków Emporio Armani, a otrzymałem jedynie koszulki, które były częścią zamówienia. Dodatkowo, koszulki różniły się od siebie, mimo że miały być identyczne.
    Najbardziej absurdalne jest to, że Zalando odmówiło przyjęcia reklamacji, twierdząc, że klapki zostały dostarczone, co jest całkowicie nieprawdziwe. Co gorsza, moje zamówienie było adresowane do instytucji państwowej, co czyni to zachowanie jeszcze bardziej niesprawiedliwym.
    Zdecydowanie nie polecam zakupów w Zalando. To nie tylko nieprofesjonalne, ale także nieuczciwe podejście do klienta. Ta sprawa na pewno nie zostanie zostawiona bez dalszych działań, i będę ją zgłaszać dalej. Kupowanie w tym sklepie to strata czasu i pieniędzy.
    ZaletyBrak
  • ~Adam / 2023-08-31 16:23
    Ocena: 3.00 / 5
    Nie polecam! Problemy zarówno z dostawą jak i zwrotem A kontakt z obsługą klienta fatalny w dodatku pracują tam nie kompetentni ludzie
    WadyDostawa Zwroty
  • ~Ada / 2023-08-29 15:52
    Ocena: 3.00 / 5
    Nie polecam wogule przyszło coś innego niż to co zamawiałam masakraaa.
    Najgorsza aplikacja z której kiedy kolwiek zamówiłam coś. Sprawdzajcie zamówienie u kuriera zanim zapłacicie????
    ZaletyBrak
    WadyNie to co zamawiałam
  • ~Edyta / 2023-08-19 09:39
    Ocena: 5.00 / 5
    Jestem wieloletnią klientką i za każdym razem jest super. Dotyczy to jakości samych zakupów ale też zwrotów czy reklamacji.
    ZaletyŁatwość, czytelność oferty, jakość produktów i obsługa.
    WadyBrak
  • ~Była klientka / 2023-08-18 16:33
    Ocena: 1.00 / 5
    Zalando niestety tragedia zablokowano mi możliwości płacenia pobraniem ponieważ zwróciłam trzy pary spodni były niestety za duże pani stwierdziła ze mam za duzo zwrotów maskara niestety już więcej tam nic nie kupie . Problem był tez z odzyskaniem pieniądzy za zamówienie i problem ,że buty były noszone .Paczki pakowalam przy kurierze żeby widział ze wszystko Ok nawet zdj robiłam . Jedna wielka porażka
  • ~D86 / 2023-08-18 00:54
    Ocena: 3.80 / 5
    Kupione sandały Pier One, rozmiarówka zawyżona, na zdjęciach ładnie wyglądają nic po za tym. Toporna budowa. W dodatku Made in china. Proponuję podawać wymiary długości obuwia a nie rozmiaru stopy. Moja długość stopy to 26.2 cm a długość sandałów to 28 cm. Nie polecam tego sklepu.
    ZaletyŁadnie wyglądają na zdjęciach
    WadyToporne i grube paski, rozmiarówka zawyżona i brak o tym informacji.
  • ~Edyta / 2023-08-17 08:39
    Ocena: 1.00 / 5
    Skandaliczna obsuga! Nadpaciam przypadkiem kwotę zamówienia, zadzwoniłam na linie kontaktową, poinformowano mnie,że w ciągu 3 dni nastapi zwrot. Nie nastapił! Zadzwoniłam ponownie , otrzymałam maila z informacj,że kwota została zwrocona. Nie została. Po kolejnej rozmowie pracownik się rozłączył. Od nadpłaty mineło ponad 20 dni, nadal nic.
  • ~Marzena / 2023-08-12 17:43
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam,Sweter ubrany 2razy,nie prany, szwy puszczają robią się oczka,gdzie dotnie to się kudlaczy kulkuje,do tego krzywoskrojony.Reklamacja odrzucona bo to wady urzytkowania! Serio mam wrażenie że człowiek tego nie czyta tylko boty z gotowymi tekstami.Ceny kosmos a jakość zerową, odradzam ten syf coraz gorszy.
    ZaletyZero
    WadySame
  • ~Marzena / 2023-08-12 17:39
    Ocena: 3.20 / 5
    Nie polecam,Sweter ubrany 2razy,nie prany, szwy puszczają robią się oczka,gdzie dotnie to się kudlaczy kulkuje,do tego krzywoskrojony.Reklamacja odrzucona bo to wady urzytkowania! Serio mam wrażenie że człowiek tego nie czyta tylko boty z gotowymi tekstami.Ceny kosmos a jakość zerową, odradzam ten syf coraz gorszy.
    ZaletyZero
    WadySane na dzis
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

pocztakwiatowa.pl
Ocena: 2.51, ilość opinii: 1701
Empik.com
Ocena: 1.95, ilość opinii: 1685
Tauron
Ocena: 1.37, ilość opinii: 986
KwiatowaPrzesylka.pl
Ocena: 2.16, ilość opinii: 704
Komputronik.pl
Ocena: 3.38, ilość opinii: 624
Zalando.pl
Ocena: 2.11, ilość opinii: 337
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4722
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4518
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3973
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3507
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3209
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3061