strona 4 z 17
- « poprzednia
- 1 ...
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- nastepna »
-
~Była klientka / 2023-08-18 16:33
Zalando niestety tragedia zablokowano mi możliwości płacenia pobraniem ponieważ zwróciłam trzy pary spodni były niestety za duże pani stwierdziła ze mam za duzo zwrotów maskara niestety już więcej tam nic nie kupie . Problem był tez z odzyskaniem pieniądzy za zamówienie i problem ,że buty były noszone .Paczki pakowalam przy kurierze żeby widział ze wszystko Ok nawet zdj robiłam . Jedna wielka porażka -
-
~D86 / 2023-08-18 00:54
Kupione sandały Pier One, rozmiarówka zawyżona, na zdjęciach ładnie wyglądają nic po za tym. Toporna budowa. W dodatku Made in china. Proponuję podawać wymiary długości obuwia a nie rozmiaru stopy. Moja długość stopy to 26.2 cm a długość sandałów to 28 cm. Nie polecam tego sklepu. ZaletyŁadnie wyglądają na zdjęciachWadyToporne i grube paski, rozmiarówka zawyżona i brak o tym informacji. -
~Edyta / 2023-08-17 08:39
Skandaliczna obsuga! Nadpaciam przypadkiem kwotę zamówienia, zadzwoniłam na linie kontaktową, poinformowano mnie,że w ciągu 3 dni nastapi zwrot. Nie nastapił! Zadzwoniłam ponownie , otrzymałam maila z informacj,że kwota została zwrocona. Nie została. Po kolejnej rozmowie pracownik się rozłączył. Od nadpłaty mineło ponad 20 dni, nadal nic. -
~Marzena / 2023-08-12 17:43
Nie polecam,Sweter ubrany 2razy,nie prany, szwy puszczają robią się oczka,gdzie dotnie to się kudlaczy kulkuje,do tego krzywoskrojony.Reklamacja odrzucona bo to wady urzytkowania! Serio mam wrażenie że człowiek tego nie czyta tylko boty z gotowymi tekstami.Ceny kosmos a jakość zerową, odradzam ten syf coraz gorszy. ZaletyZeroWadySame -
~Marzena / 2023-08-12 17:39
Nie polecam,Sweter ubrany 2razy,nie prany, szwy puszczają robią się oczka,gdzie dotnie to się kudlaczy kulkuje,do tego krzywoskrojony.Reklamacja odrzucona bo to wady urzytkowania! Serio mam wrażenie że człowiek tego nie czyta tylko boty z gotowymi tekstami.Ceny kosmos a jakość zerową, odradzam ten syf coraz gorszy. ZaletyZeroWadySane na dzis -
~olga / 2023-08-11 07:43
uwazac na ten syf!najpierw nie uznaja reklamacji-ropatrzonej w 5 min mailowo. odwołuje sie i wysyłam obuwie do niemiec do producenta. reklamacja zasadna, ale do tej pory ie mozna odzyskac pieniedzy! omijac szerokim łukiem to g. zaraz zglaszam do odp instytucji, to oszusci oddadza pieniadze -
~Ewa / 2023-08-10 17:32
Wszystko ok ,zawsze otrzymuje zamówienie szybko i sprawnie ZaletySą superWadyNie dostrzegam -
~Tomasz / 2023-08-07 18:52
Ostrzegam !!!
Reklamacja nowych spodni które po pierwszym praniu całe się odbarwiały . Zabawiając jeszcze inne ubrania została odrzucona. Sprawa reklamacji trwała podań miesiąc, tylko na podstawie zdjęć.
Odpowiedzi od konsultanta były wysyłane kilku krotnie o tej samej treści
Prosze dosłać więcej zdjęć
Co za każdym razem robiłem
BRAK ZDROWEGO PODEJŚCIA DO SPRAWY -
-
~J / 2023-08-06 23:47
Nie polecam!
Zamówiłam buty,które się rozkleiły.Złożylam reklamację i Zalando przysłało mi etykietę zwrotną do magazynu w Berlinie.Wyslalam paczkę zgodnie z etykieta przez pocztę.Paczka ważyła ponad 1kg.Zalando uznało że paczka dotarła bez butów i nie otrzymam zwrotu pieniędzy.Jaki bym miała cel wysyłając pusty karton?Tragedia!!! Pomimo potwierdzenia wagi paczki nie chca mi zwrócić środków.Ktos buty ukradł.Firma niegodna polecenia.ZaletyBrakWadyIgnorowanie klienta,nieprofesjonana obsługa infolinii, -
~MG42 / 2023-08-06 14:55
Zwrot trwał ponad 14 dni. Gdyby nie interwencja nigdy nie doszedłby do skutku. Po czym Zalando uznało, ze jeden z artykułów był używany. Czyli ktoś przez dwa tygodnie biegał sobie w koszulce Nike, za którą zapłaciłem i za którą nie dostałem z powrotem pieniędzy. -
~ala / 2023-08-02 17:12
nie uznaja reklamacji, gdy zamek uszkodzony! to nie jest naturalne zuzycie, jak bezczelnie napisali. rzecznik potwierdził, wiec sprawy tak nie zostawię .jeden wielki skandal! omijac szerokim łukiem -
~Grażyna / 2023-08-02 15:10
Też korzystałam z ich usług wiele lat i byłam zachwycona! Od jakiegoś czasu wszystko zmieniło się diametralnie! Fatalna obsługa- kłamliwe daty dostarczenia paczki przy zamówieniu a następnego dnia różne , luźne daty w/ g widziimisię Zalando-1-3 dni itp. Kiedyś - zamówienie-odpowiedź -świetny wybór! Dziękujemy!-przesyłka na czas, płatność przy odbiorze! Co jest!!?? Czyżby następna DOBRA ZMIANA???? -
~alina / 2023-08-01 12:36
Potwierdzam opinie o pogorszeniu jakości obsługi co widzę z perspektywy 10lat, kiedyś to była zupełnie inna firma, choć chamscy, rozłączający się pracownicy z infolinii już pojawiali się 2,3 lata temu i firma nic z tym nie robi. DHL jest najgorsza działająca firma kurierska w moim rejonie dolnośląskim. Już to że zalando nie jest zainteresowane opiniami klientów np z Ceneo bo jej tam nie ma bardzo źle świadczy o tym jak traktuje polskiego klienta, pewnie u siebie stosują inne standardy a Polaków traktują jak 3 świat ZaletyBrakWadyPrzymus posiadania drukarki,etykiety zwrotne wysyłane tylko w 1sztuce przy wielu produktach jest przezucaniem kosztów zwrotu na klienta -
~Agnieszka / 2023-07-31 23:00
Witam. Kupuje za zalando już od kilku lat i towar jest zawsze dostarczany szybko wysyłany i zawsze jak robię zwrot zawsze otrzymuje pieniądze. Jestem w szoku po przeczytaniu tych komentarzy. Nigdy w życiu zalando mnie nie oszukało ani z wysyłka ani z towarem. Tak samo ze zwrotem pieniędzy. Skąd wzięły się takie niepochlebne i szkalujące komentarze to nie mam pojęcie. Opinie klientów są pisane przez klientów anie prze opłaconych troli. Masakra. Korzystam z ich usług i nie muszę chodzić po sklepach i są pokazane modelki jął towar wyglada i w 95%zawsze wszustko pasuje a jak się obawiam ze nie będzie pasować to nie zamawiam. Wszystkie rzeczy jakie mam to właśnie z zalando. ZaletySame zaletyWadyŻadnych wad -
~Annn / 2023-07-31 22:16
Komentarz do Pani Katarzyny która twierdzi ze wszystkie komentarze pisze jedna osoba ???? Pani Katarzyno ! Ma Pani szczęście ze nie trafiła Pani na kradzież w Zalando , gratuluje ! Ja tez zostałam oszukana kilkakrotnie , i te ich odpowiedzi z automatu !! ???? ZaletyBrakWadyOszuści -
~ola / 2023-07-31 10:50
Oddałam nową sukienkę w takim samym stanie jak dostałam. W magazynie stwierdzili, że jest używana i była urwana metka, chociaż odesłałam w oryginalnym opakowaniu z metką!!! Nie dostałam zwrotu pieniędzy -
-
~TManero / 2023-07-27 13:31
Czytając opinie o tum sklepie dochodzę do wniosku, że albo mam wyjątkowe szczęście, albo wzrosły stawki za trollowanie. Kupuję na Zalando od 10 lat i nigdy nie było problemu. W ostatnich tygodniach korzystałam z promocji i wszystko co kupiłam dotarło do mnie oraz w drugą stronę - zwrot pieniędzy zawsze był bezproblemowy i na czas. Rozumiem, że może się zdarzyć nagły brak towaru bo popularny, i nie robi się z tego dramatu, przesyłki realizuje nie Zalando tylko DHL (a wiadomo jak jest z firmami kurierskimi...), nie wszystkie metody płatności są dostępne - czemu? wystarczy poczytać FAQ (ja sprawdziłam), ceny mogą się wahać bo to też jest element marketingu (jak długo obserwujesz jakiś przedmiot, to zachęcają Cię do kupna promocją "bo potem może być drożej"), itd. Dla mnie (jak dotąd) jest to spoko strona na fajne zakupy (ceny po za promo są wysokie ale da się przeżyć, zwłaszcza, że działają róże vouchery np. Benefitu i kody zniżkowe). P.s. nie, nie jestem ich pracownikiem:) Po prostu robię tam udane zakupy. -
~ik / 2023-07-19 08:17
Witam
Nie radzą sobie z zabezpieczeniami płatności. Już dwa razy mnie okradziono . Czekam na zwrot pieniędzy wiele tygodni i nic. Ponoć mają wiele takich spraw. Sprawa na policji ale ta oczywiście ta działa jak zawsze... Zmuszona jestem do rezygnacji z korzystania tych sklepów, nie zaryzykuje utraty pieniędzy trzeci raz... -
~Kris / 2023-07-18 09:40
Omijać szerokim łukiem tą firmę. Opisze Wam swój przypadek. W Zalando zostały zamówione dwie paczki w odstępach czasowych, dostawa DHL. W regulaminie DHL jest jasna informacja, że po dwóch próbach dostarczenia przesyłki trafia ona do NAJBLIŻSZEGO punktu POP. W moim przypadku po pierwszej nieudanej próbie dostarczenia paczka poszła do punktu, w dodatku oddalonego o 20km, mimo, że ok 5km był inny punkt POP. Skontaktowałem się z kurierem, który usilnie twierdził, że to była druga próba dostarczenia. Zapierał się w żywe oczy w swoim kłamstwie. Dziwne, skoro przesyłka była wysłana dzień wcześniej. Napisałem reklamację do DHL, ci odpowiedzieli, że faktycznie kurier popełnił błąd i zostanie ukarany, ale paczki już nie dostarczą, bo z POP nie mogą jej podjąć i mogę sobie ją odebrać sam jadąc 20km w jedną stronę. DHL złamał w dwóch obszarach (odesłanie do POP po pierwszej nieudanej próbie dostarczenia i POP daleki, mimo, że gwarantują, że będzie najbliższy) swój regulamin, ale mimo to mają gdzieś problem. Odpowiedziałem, że nie zgadzam się z tym. Że skoro uznali, że kurier popełnił błąd i poniesie konsekwencje, to należy podjąć tą przesyłkę z POP i uczciwie, zgodnie z regulaminem ją dostarczyć pod adres. Niestety, DHL nie odpowiedział dalej, napisał, że "zgodnie z wcześniejszymi ustaleniami, twoje zgłoszenie zostało zamknięte". A ustalenia były takie, pracownika ukaramy, bo popełnił błąd, ale paczki ponownie nie dostarczymy. To było moje ostatnie zamówienie w Zalando i ostatnie w DHL. Nigdy więcej. Traktują ludzi jak śmieci, łamią warunki dostawy i jeszcze biorą za to pieniądze od Zalando. Ostrzegam! -
~Zofia / 2023-07-14 17:48
Obsługa reklamacji dni totalne. Nie polecam kupować u nich nawet gumek do włosów. Ceny mają zawyżone.
strona 4 z 17
- « poprzednia
- 1 ...
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- nastepna »