Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Zalando.pl opinie

Ocena na podstawie 337 opinii

2.11 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.55
  • Dostawa
    2.13
  • Poziom cen
    2.28
  • Łatwość zamawiania
    2.70
  • Asortyment
    2.42

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Magda / 2024-02-15 16:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Straszna telefoniczna obsługa klienta, która wprowadza w błąd.
  • ~jACEK / 2024-02-13 15:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Moje zamówienie zostało anulowane po trzech tygodniach od opłacenia z powodu braku wystarczającej ilości towaru!!!!! Jedna sztuka bluzascmuddelwedda!!!!
    Trzy zapytania o dostawę i na koniec info o anulowaniu zamówienia. Na moją sugestię żeby wysłali taką samą rzecz odpowiedź NIE MA TAKIEJ MOŻLIWOŚCI
    Zwrot pieniędzy jako jedyna opcja rozwiązania sprawy.
  • ~Magdalena / 2024-02-12 12:13
    Ocena: 3.80 / 5
    Byłam zadowolonym klientem przez lata. Do czasu aż przez pomyłkę wysłałam do Zalando produkty z innego sklepu. Pomimo tego, że paczka dotarła do magazynu, obsługa klienta twierdzi, że nie posiadają zawartości. Zaadresowanie paczki w wyniku błędu nie uprawnia do przywłaszczenia zawartości i w świetle prawa takie przywłaszczenie jest przestępstwem. Niestety jest to spółka europejska, nie polska, rzecznik praw konsumenta nie może pomóc, a Europejskie Centrum Konsumenckie informuje, że Zalando odmawia mediacji z klientami. Zostaje droga sądowa... Uważajcie, w razie problemów żadna instytucja wam nie pomoże. Choć działa na terenie polski i strona jest w naszym języku, nie jest to polska spółka.
    ZaletyEkspresowa wysyłka, zakupy na kredyt, długi czas zwrotu, darowy zwrot i dostawa
    Wadyobsługa klienta, w razie jakichkolwiek problemów nie starają się pomóc klientowi, ani wyjaśnić sprawy, nie mają problemu z przywłaszczeniem sobie cudzej własności
  • ~PIOTR / 2024-02-12 11:20
    Ocena: 1.00 / 5
    DRAMAT. DOSTALEM WIADOMOSC ZE PACZKA DOSTARCZONA. RZECZYWISTOSC. NIE MA PACZKI,DWOCH KONSULTANTOW SIE ROZLACZYLO TRZECI POWIEDZIAL ZE SPRAWDZI.PACZKE OPLACILEM PONAD 1500ZL.ANI PIENIEDZY ANI PACZKI NA CHWILE OBECNA. ODRADZAM
    ZaletyBRAK
    WadyBRAK WIARYGODNOSCI I SPOJNOSCI INFORMACJI
  • ~Tomi / 2024-02-08 10:14
    Ocena: 1.40 / 5
    Nowa praktyka zalando-twierdza ze brakuje jakiegoś towaru w odesłanym zwrocie.10 lat zakupów zawsze starannie pakowane rzeczy,opisywana paczka,potwierdzenie zwrotu-co znajduje się w środku.I szok,rozżalenie-wg zalando nie odesłałam 1 sukienki,pomimo,że zostawiłam taka sama w swoim rozmiarze,a zwrot był opisany!Nie jestem odosobnionym przpypadkiem -to u nich już regula,jak czytałam potem opinie!Uważajcie!Najlepiej nie kupujcie u nich!Ich działanie pokrywa się w pełni z definicja:oszustwo,kradzież.
    WadyOszustwo,kradziez-nowa praktyka firmy spełnia te definicje i tak się czuje każdy uczciwy klient w taki sposób potraktowany.
    Obsługa na bardzo niskim poziomie,sprzeczne informacje,nie wywiązują się że złożonych deklaracji itp.
  • ~Ewa / 2024-02-05 11:58
    Ocena: 1.00 / 5
    Zalando kradnie i oszukuje swoich klientów i jest przy tym przekonane, że nikt nic z tym nie zrobi. Twierdzą, że otrzymali inny artykuł w zwrocie i nie mogą go przyjąć. Robią z ludzi bezpodstawnie idiotow. Jeszcze nigdy się z czymś takim nie spotkałam .
  • ~Cbv / 2024-02-01 21:55
    Ocena: 2.80 / 5
    Dostałam wiadomość o blokadzie konta że względów bezpieczeństwa i brak możliwości odblokowania.mial ktoś tak?
  • ~Krzysztof / 2024-01-28 18:43
    Ocena: 2.80 / 5
    Zakupiłem PRÓCHNIK Spodnie treningowe. Postawiłem na polska dobra markę. niestety jakość bardzo słaba. rozumiem każdy ma prawo do popełniania błędów. Odpowiedź Zalando na reklamację to czysta kpina " niewłaściwy sposób użytkowania" pewnie w ich rozumieniu kupisz nie nosisz lata ponosisz. Podpisują się że pozdrawiają z Berlina jakby to miało jakieś znaczenie albo odstraszyć. Nie odpuszczę i nigdy więcej ZALANDO
  • ~J / 2024-01-25 23:58
    Ocena: 1.00 / 5
    Zalando kradnie i oszukuje! wysłałem paczke dhlem do zalando. Paczka dostarczona do nich, waga ta sama przy nadaniu i dostarczeniu. Po 3 tyg i niezliczonych telefonach zalando mówi, że nie ma paczki!! numer zamówienia 10910083587794 buty Cordwainer zostały mi ukradzione!!
    WadyOSZUKUJA LUDZI NADAŁEM PACZKĘ A MÓWIĄ ZE JEJ NIE MA
  • ~Anna / 2024-01-20 20:36
    Ocena: 1.00 / 5
    Moja historia ma ciąg dalszy. Otóż okazało się, że przyczyną odmowy przyjecia zwrotu jest wg Zalando fakt, ze sweter dotarł do nich z odciętymi i przeszytymi metkami. Nie dociera do nich fakt, że swetry tej marki nie mają metek wewnątrz (jestem posiadaczką 4 różnych kolorów i wysłałam tym dyletantom zdjęcia wszystkich swetrów ) oraz, że metki nazwę to wiszą, odstają, jakby były niedoszyte. Oskarżyli mnie, ze otrzymali ode mnie nieoryginalny sweter. Wobec tego pytam co ja otrzymuje od Zalando?
    obcowanie z tym sklepem pozostawia niesmak to mało powiedziane. Tutaj nie tylko uokik przyjrzy się ich praktykom, ale i służba celno skarbowa „rozejrzy” się po ich magazynach.
    Reasumując, żegnam Zalando bez żalu po ponad 10 latach.

  • ~Aga / 2024-01-15 21:39
    Ocena: 1.00 / 5
    W pażdzierniku złożyłam i opłaciłam zamówienie. Zamówienie od 4 miesięcy nie dotarło do mnie!! Mimo licznych rozmów z konsultantami i wymianie maili zalando twierdzi, że sprawa jest w toku. Konsultanci podają sprzeczne informacje, że albo środki nie mogą być zwrócone i proszą o CHWILĘ cierpliwości, albo że środki są ksiegowane przez bank (od listopada). 4 miesiące a na infolini nie są w stanie rozwiązać sprawy, mimo że wiedzą i mając dowody, na to że paczka nawet nie została spakowana i wysłana do mnie. Dno !! Jeżeli nie chcecie mieć problemów z odzyskaniem waszych pieniędzy radzę omijać ZALANDO. Nie ma szans odzyskać środków !! Zero kontaktu, a konsultanci na infolinii brak profesjonalizmu !!
    Zaletybrak
    Wadybrak kontaktu
    brak zwrotu środków
  • ~rozczarowana / 2024-01-15 21:14
    Ocena: 2.80 / 5
    Jestem bardzo niezadowolona z obsługi klienta na Zalando gdyż część mojego zamówienia nigdy do mnie nie dotarła i została od razu zwrócona...

    Zamawiałam 2 swetry w jednym zamówieniu, jeden doszedł, ale nie spodobał się i dokonałam jego zwrotu, był on niestety częścią większego zamówienia i najprawdopodobniej automatycznie zwrócono drugi sweter z zamówienia, który nigdy do mnie nie dotarł (choć wyraźnie zaznaczyłam którego produktu dotyczy zwrot).

    Pisałam maile w tej sprawie do Zalando, ale wciskają mi kit że była podjęta próba dostarczenia drugiego swetra przez kuriera, która się nie powiodła, dlatego została zwrócona. Nie dostałam żadnej informacji o dostawie od kuriera (maila , sms'a). Oczywiście Zalando nie chciało mi dostarczyć informacji na temat tego kiedy kurier podjął próbę i z kim się kontaktował? (bo nie za mną).Pierwszy sweter był dostarczony do punktu i przyszedł sms jak należy.

    W dodatku na moje maile odpisuje za każdym razem ktoś inny i brzmi to jak bot....Problem w tym ze ten niedostarczony sweter(prezent gwiazdkowy) jest już niedostępny na stronie bo tak zamówiłabym go ponownie... Jak zapytałam gdzie mogę złożyć zażalenie/ reklamację w tej sprawie to dostałam odpowiedź żebym to zgłosiła 'odpowiednim organom'... to znaczy że Zalando nie bierze pod uwagę składania reklamacji i rozpatrywania ich?. Straciłam czas i produkt- prezent przez złą obsługę poczynając od braku dostawy a kończąc na lakonicznych i lekceważących mailach od service@zalando z 'pozdrowieniami z berlina'....

    To nie pojęte że taki znany sklep internetowy tak traktuje klientów... nie dostałam nic w zamian, żadnej propozycji załatwienia sprawy, jedynie odmowe ponownego wysłania swetra. Czyli coś w stylu spieprzyliśmy i przepraszamy, ale nic więcej nie możemy zrobić... żenada!!
  • ~even / 2024-01-11 22:20
    Ocena: 3.20 / 5
    Jestem klientką ZALANDO od kiedy weszli na rynek POLSKI.
    NIestety jakość obsługi a raczej towaru jest katastrofalna...to SECONHAND a nie sklep z nową odzieżą!! Panie kupują pochodzą i oddają a ZALANDO sprzedaje dalej innym...
    Zamówiłam spodnie za 720 zł a dostałam parę bez metek i z doszytym tandetnym guzikiem (gdzie na zdjęciach na stronach ZALANDO ewidentnie są pięknma logowane elementy)..spodnie wyrażnie używane...

    dramat, zero kontroli zwracanych towarów...to koniec mojej przygody z tą firmą..
    Zaletyszeroki asortyment
    Wadysprzedawana odzież jest używana
  • ~Anna / 2024-01-05 09:11
    Ocena: 3.40 / 5
    Jestem wieloletnia klientka Zalando.
    Wczoraj , po moich wielu mailach z prośbą o zaksięgowanie zwrotu, który został odebrany przez magazyn, otrzymałam odpowiedź, że nie zaakceptują mojego zwrotu i mam dwie opcje: albo zutylizuja odesłany artykuł (sweter) lub odeślą go do mnie z powrotem.
    Próbowałam dowiedzieć się co to oznacza, dlaczego zwrot nie został zaakceptowany (sweter nie został nawet rozpakowany, bo obniżono cenę i zamówiłam kolejny tańszy o 200 zł) ,ale zostałam zignorowana przez kolejno zmieniających się konsultantów, którzy posługują się wyświechtanymi, bezmyślnie wyuczonymi formułkami.
    I tak potraktowano mnie jak oszustkę,.
    Zanim skasuje konto na Zalando i moja ręka nie zadrgnie żeby zrobić tam jeszcze kiedykolwiek zakupy, obiecuję sobie, że tak tego nie zostawię.
    Wczoraj trafiłam na poniższe opinie, jak widać jest to stała od jakiegoś czasu praktyka sklepu. Sprawa zostanie oczywiście zgłoszone do odpowiednich instytucji.
    Skandaliczne jest oszukiwanie swoich wieloletnich klientów, skandaliczne jest oszukiwanie kogokolwiek.
  • ~Zosia / 2023-12-27 06:55
    Ocena: 1.00 / 5
    Dokonałam zwrotu towaru zgodnie z procedurami ustalonymi przez Zalando. Gdy minęły 2 tygodnie, wysłałam zapytanie o zwrot pieniędzy. Dopiero wtedy otrzymałam maila, że w odesłanej paczce były stare, używane rzeczy i zwrot nie może być zaakceptowany. Wymieniłam kilka maili z Zalando, tłumacząc, że dokonałam uczciwego zwrotu. Stwierdzono, że stare rzeczy są moje, tym samym traktując mnie jak oszusta i wyłudzacza. Każdy mail od Zalando był podpisany innym nazwiskiem pracownika, co nie wzbudza zaufania. Rozmowa telefoniczna to była totalna porażka. Powiedziałam, że wysłałam właściwy towar i nie odpowiadam za to, co dzieje się z paczką w punkcie odbioru, transporcie czy magazynie. Jedyne, co usłyszałam, że ich decyzja jest ostateczna. Nie polecam nikomu, potraktowali uczciwego klienta jak zwykłego oszusta. Ktoś podmienił towar w paczce, a zrzucono winę na mnie. Nie miałam żadnej możliwości odwołania czy obrony. Nigdy więcej i będę odradzać każdemu . Po prostu uważajcie, bo możecie stracić swoje pieniądze i nikt z Wami nie będzie rozmawiał.
    ZaletyNie ma
  • ~Natalia / 2023-12-19 13:27
    Ocena: 2.20 / 5
    Zamówiłam sukienkę, którą pragnęłam otrzymać przed świętami. Niestety na linii zalando-partner-DHL doszło do jakiegoś zaniedbania i paczka czekała na mnie w punkcie, mimo, że NIE OTRZYMAŁAM powiadomienia, PINu do odbioru. Zupełnie nic… w sklepie nie chcieli mi jej wydać, bo nie mogą bez kodu, zwrócili paczkę do BERLINA mimo, że interweniowałam i prosiłam o dalszą wysyłkę. DHL sam zaznaczył, że to MOŻLIWE, nawet przed świętami. Tylko wymaga fatygi ze strony sklepu, który musiałby wysłać im nowy formularz. Zalando postawiło nie pytać mnie o zdanie i po prostu odesłali i napisali, że zwrócą mi pieniądze jak tylko sukienka wróci na magazyn. Spoko, bardzo miło z ich strony, że sami podjęli tę decyzję. Aaaaa zapomniałam dodać, że w ramach REKOMPENSATY dali mi 10% rabatu na KOLEJNE ZAKUPY. Połowa maila to instrukcja jak go wykorzystać… przecież w tej całej sytuacji mam niepohamowaną ochotę kupować jeszcze i jeszcze….. skandal. Zalando - spadacie na psy.
    Nie pozdrawiam.
    NM
    ZaletyZero
    WadyBRAK KOKUNIKACJI, PROFESJONALIZMU
  • ~Kana / 2023-12-08 11:05
    Ocena: 1.00 / 5
    Zlodzieje pieniędzy nie oddają.
    Płacisz dwa razy ,za ta sama rzecz ,a oni twierdza,że pieniędzy nie dostali. O oddaniu pieniędzy nawet nie wspomnę, porażka totalna. Tak właśnie dorabia sie założyciel zalando. Jeden wielki zlodziej.
    ZaletyNoe ma wogole
    WadyWszystko
  • ~Michał / 2023-12-04 10:48
    Ocena: 3.80 / 5
    Nie polecam - czekam na zwrot pieniędzy 14 dni i nic się nie dzieje.
  • ~Agnieszka / 2023-11-30 17:43
    Ocena: 1.20 / 5
    Od czterech tygodni nie mogę odzyskać od ZALANDO pieniędzy. Pobrali mi opłatę od zamówienia (ponad 2 tyś zł), którego nie utworzyli z przyczyn technicznych leżących po ich stronie. Wysłałam im ponad 10 maili. Dzwoniłam ponad 10 razy. Wielokrotnie proszą mnie o przesłanie tych samych potwierdzeń transakcji, wprowadzają w błąd a na koniec każą uzbroić się w cierpliwość. Fatalna, niekompetentna obsługa. Za każdym razem muszę przedstawiać sprawę od nowa.
  • ~Gosia / 2023-11-29 18:44
    Ocena: 1.00 / 5
    Wymieniłam punkty z premii na bon do Zalando. Wg regulaminu bon można wykorzystać na produkty "które służą do kształtowania wyglądu zewnętrznego (np. ubrania, buty)". Okazało się że nie mogę kupić za bon walizki co nie wynika z we zapisu. Zwrot "np" dodatkowo pozostawia otwarty katalog asortymentu.
    Ani benefit ani Zalando nie poczuwają się do odpowiedzialnosci. Kuponu zwrócić nie można. Jestem stratna 300 zł!!
    Takie podejście składania mnie do stwierdzenia że to celowe wprowadzanie w błąd majace na celu wytworzenie zysku z niewykorzystanego kuponu!
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

pocztakwiatowa.pl
Ocena: 2.51, ilość opinii: 1701
Empik.com
Ocena: 1.95, ilość opinii: 1685
Tauron
Ocena: 1.37, ilość opinii: 986
KwiatowaPrzesylka.pl
Ocena: 2.16, ilość opinii: 704
Komputronik.pl
Ocena: 3.38, ilość opinii: 624
Zalando.pl
Ocena: 2.11, ilość opinii: 337
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4721
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4517
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3973
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3507
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3209
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3059