Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Zalando.pl opinie

Ocena na podstawie 329 opinii

2.12 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.55
  • Dostawa
    2.14
  • Poziom cen
    2.30
  • Łatwość zamawiania
    2.72
  • Asortyment
    2.44

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Basia / 2022-03-31 17:18
    Ocena: 3.80 / 5
    Obsługa telefoniczna to żenada, 2 razy zamówiłam ten sam towar, dwa razy dostałam coś innego. Zgłaszam problem i otrzymuję informację, że mogę ponownie zwrócić. O tym czy i gdzie jest błąd przy zamówieniu informacji nie otrzymam. Czy zamiawiany przeze mnie towar istnieje nikt nie jest w stanie udzielić mi informacji.
    ZaletyFajna strona internetowa
    WadyW razie problemów nie ma co liczyć na pomoc
  • ~D86 / 2023-08-18 00:54
    Ocena: 3.80 / 5
    Kupione sandały Pier One, rozmiarówka zawyżona, na zdjęciach ładnie wyglądają nic po za tym. Toporna budowa. W dodatku Made in china. Proponuję podawać wymiary długości obuwia a nie rozmiaru stopy. Moja długość stopy to 26.2 cm a długość sandałów to 28 cm. Nie polecam tego sklepu.
    ZaletyŁadnie wyglądają na zdjęciach
    WadyToporne i grube paski, rozmiarówka zawyżona i brak o tym informacji.
  • ~Ewa / 2023-09-28 07:13
    Ocena: 3.80 / 5
    Od wielu lat jestem użytkowniczką Zalando, ale ucięcie z ich strony kontaktu z klientem to nieporozumienie. Pozostaje kontakt telefoniczny, a w przypadku problemów - jedynie mętne przeprosiny. W tym roku już po raz drugi Zalando przesyła mi produkt, który zamówiłam w INNYM rozmiarze niż zamówiłam. Zasłania się piękną wymówką "ujedolicania rozmiarówki" ale znowu produkt jest ZA DUŻY i - ponownie - jeśli chcę zamówić mniejszy, licząc że przyślą mi ZAMÓWIONY PRZEZE MNIE rozmiar, jest już w wyższej cenie, bez promocji. Kolejny raz jestem traktowana z góry, bo Zalando lepiej zna moje ciało, moje wymiary i moje preferencje co do rozmiaru. To jest praktyka niedopuszczalna. Cóż, pozostaje zamawianie tej samej rzeczy w 3 rozmiarach - S M i L, a następnie zwracanie dwóch, które nie pasują (o czym klient wie, ale musi się zabezpieczyć, gdyby Zalando znowu wiedziało lepiej...).
    Zaczynam być mocno poirytowana.
    Zaletyłatwa dostępność produktów, zamawiania i zwrotów
    WadyZalando lepiej od klienta wie, jaki ten nosi rozmiar
  • ~ezk / 2022-10-06 22:08
    Ocena: 3.80 / 5
    O wzięło się i popsuło. Od ok 3 miesięcy zamówione rzeczy w przypadkach 4/5 przychodzą albo inne, albo w innych rozmiarach a i bywa że w innych niż zamówione kolorach. Obawiam się, że już nikt nie panuje nad wysyłką a szkoda.
    ZaletyChwilowo brak
    WadyBrak nadzoru nad wysyłkami
  • ~Kasia / 2022-11-29 16:43
    Ocena: 3.80 / 5
    Zamówiłam produkty za 1761 zł , ale niestety nie pasowały mi. Postanowiłam odesłać produkty od miesiąca nie odzyskałam pieniędzy - otrzymałam wiadomość, że pieniądze zostały zwrócone , gdy poprosiłam o potwierdzenie przelewu i nr konta , uzyskałam odp , ze nie mogą mi tego podać i ze przelali pieniądze na dane podane w formularzu zwrotu lecz
    To nie mój nr konta o czym informowałam. Ktow się podszywa , zmienia moje dane (oczywiście nie dostałam maila , ze ktos zmienia dane na moim koncie ) koszt zwrotu nie wrócił do mnie. Oczywiście dostałam informacje , ze zweryfikują sprawę. Mija tydzień , nikt się nie odezwał do mnie, sprawę zgłosiłam na policję. Nie rozumiem dlaczego nie dostałam informacji z nr konta na ktory trafiły MOJE PIENIADZE! Oszustwo !
    WadyBrak kontaktu , oszustwo
  • ~Lias Vitalii / 2022-08-05 14:15
    Ocena: 3.80 / 5
    nie radzę kupować w tym sklepie ostatnio zamówiłem swojej dziewczynie skórzaną kurtkę a oni wysłali mi jakąś inną kurtkę wróciłem im to a oni mi piszą że nie wrócą mi pieniądze dlatego że wróciłem Nie to co zamówiłem.i na taką odpowiedź musiałem czekać więcej miesiąca,w końcu zostałem i bez kurtki i bez 3000 zł idzie do policji, Zalando oszukuje.
  • ~ŁUKASZ / 2023-07-14 17:05
    Ocena: 3.80 / 5
    ZAKUPIONA KURTKA ZA 300 ZŁ PRZYSZŁA BEZ METEK, W KIESZENI ZNAJDOWAŁA SIĘ ZUŻYTA CHUSTECZKA HIGIENICZNA, W ODPOWIEDZI NA EMAILA WKLEJONO NAM SYSTEMOWEGO GOTOWCA, BARDZO SIĘ ZAWIEDLIŚMY
    ZaletySZYBKA DOSTAWA
    WadyGOTOWE ODPOWIEDZI KTÓRE NIJAK SIĘ MAJĄ DO ZGŁOSZONEJ SYTUACJI
  • ~Magdalena / 2024-02-12 12:13
    Ocena: 3.80 / 5
    Byłam zadowolonym klientem przez lata. Do czasu aż przez pomyłkę wysłałam do Zalando produkty z innego sklepu. Pomimo tego, że paczka dotarła do magazynu, obsługa klienta twierdzi, że nie posiadają zawartości. Zaadresowanie paczki w wyniku błędu nie uprawnia do przywłaszczenia zawartości i w świetle prawa takie przywłaszczenie jest przestępstwem. Niestety jest to spółka europejska, nie polska, rzecznik praw konsumenta nie może pomóc, a Europejskie Centrum Konsumenckie informuje, że Zalando odmawia mediacji z klientami. Zostaje droga sądowa... Uważajcie, w razie problemów żadna instytucja wam nie pomoże. Choć działa na terenie polski i strona jest w naszym języku, nie jest to polska spółka.
    ZaletyEkspresowa wysyłka, zakupy na kredyt, długi czas zwrotu, darowy zwrot i dostawa
    Wadyobsługa klienta, w razie jakichkolwiek problemów nie starają się pomóc klientowi, ani wyjaśnić sprawy, nie mają problemu z przywłaszczeniem sobie cudzej własności
  • ~Michał / 2023-12-04 10:48
    Ocena: 3.80 / 5
    Nie polecam - czekam na zwrot pieniędzy 14 dni i nic się nie dzieje.
  • ~nuna71 / 2022-02-07 09:18
    Ocena: 3.80 / 5
    Zalando się coś pomieszało! Nie mogę płacić szybkim przelewem. Jest jedna opcja - przelew tradycyjny. Żenada! tzw DLA WYBRANYCH! Nie wiem skąd to i dlaczego?! Żarty sobie robią! Przez taki przelew cała procedura trwa dłużej. Na szczęście można kupować gdzie indziej i bez problemów. A na zalando kupuje jak już naprawdę musze bo na czymś bardzo mi zależy. Tak wiec zalando sami odpychacie od siebie swoich długoletnich klientów!
    Zaletyłatwość zamawiania
    Wady"karanie" klientów nie wiadomo za co dając im tylko możliwość płacenia przelewem tradycyjnym. I to wieloletnim klientom! - ŻENADA!
  • ~Tomasz soli / 2022-04-23 20:25
    Ocena: 3.80 / 5
    Otrzymaliśmy Twój zwrot, dziękujemy!

    Twoje saldo za to zamówienie zostało wyrównane.

    Nie dostałem ani grosza jak można napisać że środki zwrócone zadzwoniłem babka twierdziła że srodki zwrócone byłem w banku błedny przelew maja się kontaktować na meila wciągu 4 dni i słyszałem delikatny śmiech na ich fakturze nie było numeru do zwrotu więc napisałem na kartce babka powiedziała że muszę napisac meila a wysłałem z 10 min wczesniej 4 maile jeszcze jeden na sklepie twierdziła że nie ma żadnej wiadomości pierwszy raz mam tąką sytuację
    ZaletyChyba tylko darmowa przesyłka
    WadyTwoje saldo za to zamówienie zostało wyrównane
    Ani grosza nie wysłali dam znać za 4 dni ;|
  • ~Alicja / 2022-11-30 19:56
    Ocena: 3.60 / 5
    Kupuję w Zalando wiele lat, jestem zadowolona, zawsze ew. zwrot gotówki na czas. Jestem zdziwiona tymi wpisami. Mam tylko JEDNĄ UWAGĘ-zawsze kupuję "za pobraniem" a teraz nic nie mogę kupić, bo życzą sobie najpierw zapłatę. Chyba zakoncze tę miłą współpracę.
    ZaletySprawne zakupy
    WadyNie mogę kupić "za pobraniem".
  • ~Eliza / 2020-02-26 14:11
    Ocena: 3.60 / 5
    Towar dostałam 17 lutego i 17 lutego go odesłałam (z Żabki- kurierem). Dziś jest 26 luty. Rzekomo dziś dostali paczkę????. I od dziś mam czekać 2 tygodnie na zwrot kasy????. Miałam za tę zwróconą kasę zamówić coś znowu w Zalando, ale właśnie stracili klienta. Trzeba upaść na głowę, żeby kazać wierzyć, że paczka szła do nich ponad tydzień. Są inne sklepy. Także tego, Zalando, kiepściutko.
    ZaletyDuży wybór, szybka dostawa
    WadySzkoda, że klient nie otrzymuje kasy w miarę szybki.
  • ~Gian / 2022-05-06 20:37
    Ocena: 3.60 / 5
    Lubie ta strone no i polecam. bxbxnxd xxnxnc c xncnnc ncn n nncnnxncn n jj kkxmxx
  • ~isia / 2024-11-15 20:44
    Ocena: 3.60 / 5
    Mam problem ze zwrotem pieniędzy. Zamówienie przyszło bardzo szybko, ale buty były zbyt duże dlatego wygenerowałam na swoim koncie zwrot, podałam nr konta i kurier odebrał paczkę następnego dnia 30.10.2024. Do dnia dzisiejszego nie otrzymałam pieniędzy a mamy już 15.11.2024. Sprawę wyjaśniałam wielokrotnie na czacie, wysłali mi informację, że rzekomo pieniądze zostały zwrócone 11.11.2024. W kolejnym czacie z obsługą, dowiedziałam się ,że konto na które wysłali środki to numer mi kompletnie nieznany. Teraz czekam na wyjaśnienie sprawy. Uważajcie!!!
  • ~ola / 2023-07-31 10:50
    Ocena: 3.60 / 5
    Oddałam nową sukienkę w takim samym stanie jak dostałam. W magazynie stwierdzili, że jest używana i była urwana metka, chociaż odesłałam w oryginalnym opakowaniu z metką!!! Nie dostałam zwrotu pieniędzy
  • ~Rafał / 2021-05-26 14:18
    Ocena: 3.60 / 5
    Zamówiłem t-shirt na Zalando - Emporio Armani. Otrzymałem produkt, metka przy szyi Armani, wewnątrz koszulki Jack&Jones. Podróbka. Reklamacje odrzucają, nie ma chęci pomocy i wyjaśnienia sprawy.
    WadySprzedaż i handel podróbkami.
  • ~XD / 2022-10-04 11:40
    Ocena: 3.60 / 5
    Wmawiają mi, ze pomimo metek na ubraniu czuja zapach proszku do prania i rzecz jest używana XD
    Idioci, nie pozdrawiam upośledzonego magazynu
    Mam nadzieje, ze jak poczujecie kiedyś pot to nie będziecie mieli wątpliwości, ze ktoś produktu nie prał i jest nowy.
  • ~agnieszka / 2022-08-05 14:10
    Ocena: 3.40 / 5
    Zalando anulowało mi zamówienie bez informacji. Dopiero wchodząc na moje zamówienia zauważyłam, że zakup został anulowany. Napisałam do obsługi klienta z wyjaśnieniem. W odpowiedzi dostałam rabat 20% na kolejne zakupy i info, że produkt wyprzedany. Odpowiedziałam, że kupon 20% nie jest adekwatny do straty, ponieważ oczywiście cena tego produktu jest już wyższa, więc jeżeli ponownie pojawi się w sprzedaży to zamawiając musiałabym dopłacić 200zł...
    Dziwne ma praktyki Zalando, tym bardziej, że mają informację w regulaminie, że po otrzymaniu potwierdzenia zakupu, sprzedaż jest wiążąca. Czy ktoś wie, gdzie to można zgłosić?
  • ~Anna / 2024-01-05 09:11
    Ocena: 3.40 / 5
    Jestem wieloletnia klientka Zalando.
    Wczoraj , po moich wielu mailach z prośbą o zaksięgowanie zwrotu, który został odebrany przez magazyn, otrzymałam odpowiedź, że nie zaakceptują mojego zwrotu i mam dwie opcje: albo zutylizuja odesłany artykuł (sweter) lub odeślą go do mnie z powrotem.
    Próbowałam dowiedzieć się co to oznacza, dlaczego zwrot nie został zaakceptowany (sweter nie został nawet rozpakowany, bo obniżono cenę i zamówiłam kolejny tańszy o 200 zł) ,ale zostałam zignorowana przez kolejno zmieniających się konsultantów, którzy posługują się wyświechtanymi, bezmyślnie wyuczonymi formułkami.
    I tak potraktowano mnie jak oszustkę,.
    Zanim skasuje konto na Zalando i moja ręka nie zadrgnie żeby zrobić tam jeszcze kiedykolwiek zakupy, obiecuję sobie, że tak tego nie zostawię.
    Wczoraj trafiłam na poniższe opinie, jak widać jest to stała od jakiegoś czasu praktyka sklepu. Sprawa zostanie oczywiście zgłoszone do odpowiednich instytucji.
    Skandaliczne jest oszukiwanie swoich wieloletnich klientów, skandaliczne jest oszukiwanie kogokolwiek.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

pocztakwiatowa.pl
Ocena: 2.51, ilość opinii: 1696
Empik.com
Ocena: 1.95, ilość opinii: 1678
Gandalf.com.pl
Ocena: 4.66, ilość opinii: 1298
Tauron
Ocena: 1.37, ilość opinii: 979
KwiatowaPrzesylka.pl
Ocena: 2.17, ilość opinii: 695
Komputronik.pl
Ocena: 3.38, ilość opinii: 622
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4576
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4446
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3921
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3500
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3201
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2971